כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
למה כרטיסי המסך של QUADRO הרבה יותר יקרים מכרטיסי המסך של חברות אחרות? ולמה באתר של ניבדיה בהורדה של הדרייברים הם נפרדים משאר הכרטיסים?
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט אם להחליף את לוח האם שתומך ב AGP, או למשוך איתו עוד שנה ופשוט לשדרג את הכרטיס מסך בהשקעה של עד 800 שקל לכרטיס AGP אחר. יש לי מעבד 2.4G 512MB זיכרון לוח P4S8X של ASUS כרטיס המסך הנוכחי שיש לי הוא V9180 של ASUS. בתכלס אני לא גיימר מובהק, והדרישות שלי הן לא בשמיים, אז לא נראה שיש צורך להשתדרג ל PCIEXPRESS, אבל ראיתי שכרטיסי PCIEXPRESS הם יותר זולים אז אולי זה צעד יותר משתלם כלכלית. אשמח להמלצות של כרטיסי מסך AGP בהתאם לתקציב ולמפרט, או לחילופין ללוח + כרטיס PCI EXPRESS במחיר שהוא לא יותר גבוהה. תודה מראש למי שיעזור!
-
- 4 תגובות
- 567 צפיות
-
-
Sapphire ATI Radeon X1800GTO PCIe 256MB VS EVGA e-Geforce 7600GT CO PCX 256MB DVI Video Card מה יותר חזק מבחינת משחקים? מה כדאי לקנות?
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני שואל לגבי הכרטיס fx6800 כי ראיתי xt וראיתי gs מה ההבדל, ומה יותר טוב? ואיזה מבין הכרטיסי הבאים הייתם בוחרים בהתאם לביצועים ולמחיר: x800gto http://isracomp.com/define.asp?idd=3491 fx6800xt http://www.digma.co.il/shop/product_info.php?language=he&products_id=2480 ואם הם יתאימו לספק שלי 300w? מחשב: p4 2.66ghz 768mb
-
- 13 תגובות
- 925 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב 7600gt של leadtek או 7600gt של gainward ????
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אוקיי, אני מחפש כרטיס מסך יד שנייה (אם מישהו מוכר, הוא מוזמן לצור איתי קשר), ואיזה בחור הציע לכרטיס של החברה PNY. אני אישית לא מכיר את החברה הזאת ואפילו לא שמעתי עלייה, אבל מי אני לעומתכם. אני צריך דיעה מכם על החברה, האם היא משתלמת, איך היא וכל מה שיש לכם לספר לי עלייה. להית'.
-
- 10 תגובות
- 782 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, והיא מציקה לי המון זמן... תודה למגיבים
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום המשחק בטרפילד לא תומך בחלק או בכול כרטיסיי ATI? חוץ מזה שהמשחק עולה תמיד עולה הלוגו הזה של נוידיה (למרות שזה אולי רק פרסומת) תודה
-
- 10 תגובות
- 799 צפיות
-
-
האלן. יש לי ספק כוח 300 ואט. פנטיום 4 בתושבת 478 צורב וסדי וסאונד בלאסטר לייב עם פאנל קידמי. יש סיכוי שהספק כוח שלי יהיה מספיק חזק בשביל להתמודד עם X1600 PRO )256( ?
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
למחשב ביתי רגיל (מבוסס Pentium D 805 או 930), המשמש בעיקר לאינטרנט וכו', וקצת משחקים קלים של הילדים - שום דבר כבד במיוחד - האם כדאי לקנות כרטיס מסך מובנה בלוח ולשדרגו בשלב מאוחר יותר או שכדאי לקנות כרטיס ברמה בינונית כמו ה-6600 הרגיל (לא LE וגם לא GT - משהו בסביבות ה-600 ש"ח)? מה דעתכם? במה יתבטא ההבדל ביניהם? אני מניח שכשיצא המשחק הכבד החדש של מיקרוסופט - ה-Vista - כרטיס OB שנקנה היום לא יסחוב, אבל גם לא בטוח שכרטיס בינוני כמו ה-6600. מצד שני, אם כיום אני לא ארגיש בהבדל - אולי עדיף לדחות את ההוצאה ולקנות בעוד כמה חודשים משהו חזק יותר. אם כרטיס OB - איזה לוח מומלץ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
gigabyte Nvidia Geforce 6600 256 MB N66256DP-E oem gigabyte ga-k8vm800m amd k8 3000+ 754 major 512 MB 400 DDR WD 80GB 800JD SATA בהפעלת משחקים NBA NFS ועוד, המשחק נתקע (קופא) תוך כדי משחק וממשיך אחרי כמה שניות וחוזר חלילה. האם בגלל חוסר בזיכרון מחשב? האם נדרש 1GB זיכרון מחשב, עבור כרטיס מסך Nvidia Geforce 6600 256 MB ? ???
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
שלום! בשעה טובה ומוצלחת רכשתי מסך לסד רחב (מקווה שזו לא הייתה טעות). בינתיים, הרזולוציה היחידה שלא מטשטת לי מלל היא רזולוציה של 1440על 900, שזו לאל ספק רזולוציה קטנה מדי. קצב הרענון הוא של 60 ואין לי אפשרות להגדיל אותו עם הרזולוציה הזאת. עם איזה הגדרות אני צריכה לשחק כדי שאני אוכל לעבוד וזה יראה הגיוני.? בינתיים, זה קטן מדי ואם אני משנה לרזולוציה אחרת אז זה גם מטשטש את המלל. מבחינת דברים אחרים רואים מצוין. סרטים ותמונות זה מציג מעולה, אבל את התוכן עצמו (פונטים וכו') זה מן מורח, מטשטש. אני מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי ואני אודה על כל תגובה/התייחסות. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אני צריך מסך חדש אין לי הרבה כסף להשקיע האם כדאי ללכת לבדוק את המסך הנ"ל? יש אותו למישהו שהוא יכול להגיד את דעתו על המסך? ואם אין אותו איזה פאקים אני צריך לחפש במסך יד 2 (בן שנה וחצי על פי המוכר) מלבד שריטות צריבה ועוצמת הארה חלשה. האם יש עיוותים גיאומטריים שצריך לראות ואיך אני בודק (תעזרו לי פליז כי מחר אני קופץ אל הבחור.
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום לכולם, החלטתי לרכוש את הכרטיס הנ"ל על סמך כמה מבחנים שראיתי וגם המדריך בפורום עזר לי להגיע להחלטה הזו. הסוגייה היא כזו: הבנתי שהכרטיס שאני רוצה לקנות מגיע ב2 גרסאות, אחת עם 128MB GDDR3 השניה עם 256MB DDR2 בסך הכל אני מחפש איכות תצוגה גבוהה בווינדוס שאני בטוח ש2 הגרסאות יתנו לי ומבחינת משחקים אני משחק UT99, זאת אומרת שכאן אין בעיה.. ואני ירצה לשחק מדי פעם איזה NFL NHL NBA 2006 וגם איזה NFS MW לא חובה על פול גרפיקס עם פול אפקטס. סך הכל אני גם חייל שלומד אז אין לי הרבה זמן לשחק. אודה לכם על תשובה תודה רבה. ישנה גרסא של ספיר ב750 שקל בערך~ או של פליט גרסא גולדן עם מאוורר שקט, ב650~ איזה מהם כדאי לקחת? את השקט יותר לא?? באותה נשימה, גם ראיתי X800TO 128MB DDR3 ב700 שקל!!…
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
מה זה מרונדר ומרונדר ממענוע המשחק ומה זה מפוברק?
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
חבר'ה איך מורידים bios ל-ATIWinflash? יש לי כרטיס מסך של ספיר ולא הצלחתי לעדכן ת'ביוס תודה
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי עוד שאלה לגבי הכרטיס מסך שהחלטתי לקנות - CONNECT3D Radeon® X1800 GTO 256MB GDDRIII Dual DVI-I + VIVO . הבעיה שאני לא מוצא אותו בשום חנות חוץ מנעה, ולא הייתי רוצה לקנות את כל המחשב שלי ממנה (מרחק). הדרך היחידה היא לקנות את המפרט בחנות אחת ואת הכרטיס להזמין מנעה - ואני מתלבט לגבי זה. האם זה לא פתח לבעיות עתידיות בשרות תיקונים (אחד יגיד שאין לו מושג איך כרטיס מסך שלא נקנה אצלו השפיע על המערכת, והשני יגיד שאין לו מושג איך המחשב שלא נקנה אצלו השפיע על הכרטיס מסך..). מה אתם אומרים? הסיבה ששמתי עין על הכרטיס היא שככה "דחפתי" גם יכולות V-IN במקום להשקיע עוד בכרטיס טלוויזיה. יש עוד כרטיסים יותר זמינים בשוק שיתנו לי יכולות דומות במחיר הזה?
-
- 3 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך ל- AGP בתקציב של 1000 שקל מקסימום (לא לחרוג אלא אם זה ממש משתלם) ושיהיה לו SM3 חובה. הבנתי שעדיף 6800XT על 6600GT נכון? יש לו בעיות כמו של 6800LE אם פותחים לו צינורות עיבוד ועושים לו OC? ול- 6800 הרגיל? אני כבר ממש לא מעודכן לגבי מה יותר טוב ממה... אז תעזרו לי פה תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 705 צפיות
-
-
היי אני משדרג את המחשב הישן יש בו MX440 64 אין לי מושג איזה agp אבל בטוח שזה agp(הוא בן 3 שנים) מושג לגבי הכרטיסים החדשים והמתקדמים יש אבל אין לי בכלל מושג לגבי הזולים יותר אין לי ממש ניסיון עם ati אז זו הזדמנות...אבל לא חובה תקציב גג 450ש"ח פשוט משהו שהוא הכי טוב לנ"ל תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה היתרונות של ה-LCD לעומת המסכים הישנים יותר ה-CRT יש לקחת בחשבון שאין לי בעיה של מקום על השולחן, רציתי לדעת מה היתרונות הנוספים של המסך הדק מלבד המקום.
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
http://www.gainward.net/products/product.php?products_id=16
-
- 8 תגובות
- 734 צפיות
-
-
איזה יצרן עדיף מביניהם והאם יש הבדל ? איזה קירור עדיף ? EADTEK - PX7900GT TDH 256MB DDR3 - PCX - Retail או Pointofview- 7900GT 256MB DDR - PCX - Retail תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 778 צפיות
-
-
טוב סבלתי את ה geforce 5200fx מספיק זמן אבל הכל נגמר כשהפעלתי את המשחק Elder Scrolls Oblivion שלא סחב גם כשכל האפשריות מכובות או על הכי נמוך שאפשר על 640X800 :'( אז אני צריך כרטיס לAGP בסביבות ה700 ש"ח (לא צריך הגדרות כבוהות כי זה כבר לא יהיה עניין של הכרטיס) שהמשחק כמו זה יעבדו על NORMAL מינוס לא אכפת לי איזה יצרן.
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
שלום לכולם ברצוני לרכוש כרטיס ללכידת וידאו ממצלמת וידאו אנלוגית על מנת להמיר את כל הקלטות לDVD. כרטיס הלכידה חייב להיות חיצוני שכן הוא יועבר כל פעם למחשב אחר במשפחה. מכיוון שהתקציב לנושא עומד על סביבות ה500 ש"ח הגעתי לשני הכרטיסים שנתוניהם מפורטים בהמשך. הפרמטרים החשובים לי הם לפי הסדר הזה: 1. איכות ההעברה. 2. יציבות\ אמינות 3. תוכנות מסופקות. השאלה היא איזה מבין שני הכרטיסים הללו עונה על הקריטריונים בצורה יותר טובה. ממש תודה לכל מי שיתן בדל של מיידע... הכרטיס הראשון : כרטיס Dazzle Movie Compressor 2006 Product Description Dazzle MovieCompressor 2006 - video input adapter - Hi-Speed USB Device Type Video input adapter - external Interface Type Hi-Speed USB Video I…
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
בצעתי לבחן כרטיס מסך אחרי כמה דקות נתקע ומופיע הודעה שגיאה מה בעיה? אני כבר עשיתי לעדכן דרייבר ATI 6.4 כרטיס מסך ati x1600pro 256mb AGP בבקשה עזרה אני לא מוצא בעיות מחשב [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-


