עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. ב"ה שלום חברים יקרים הכרטיס של חברת Sapphire שהרבה חיכו לו ואני בינהם הגיע סוף סוף לארץ ע"י היבואן CD-LOG הכרטיס יגיע לחנויות כבר השבוע והמחיר שלו יהיה גבוהה מאוד יחסית לכל הציפיות שלנו :-\ ולפחות יש פיצ'ר של VIVO לפחות ... כהתחלה הוא יעמוד על מחיר : 1,700 ש"ח המומים :s05: גם אני הייתי שהרי כבר קיים בנעה מחשבים כרטיס של CONNECT 3D במחיר של 1,600 ש"ח וכמובן שאין מה להשוות בין החברות אבל עדיין מאוד מאכזב נקווה לימים טובים בהם ATI והיבואנים יחליטו להוריד יותר את המחיר שבעוד חודש לפחות יגיע ל 1,400 ש"ח והלוואי ... כי בינתיים יש בשוק את 7600GT שאחרי ביצועים ומחיר כמו שהוא מציע, ממש לא שווה לתת את התוספת ל X1800 GTO !!! האם הכרטיס של Sapphire יהיה כרטיס OC מוצלח …

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  2. Started by Thant,

    מה עדיף לקחת? http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=CGAX-4852DDO או http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=28300 בהתחשב בעובדה ש ה80 שקלים הבדל לא ממש מפריעים לי. כיום אני משתמש במסך 19".

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  3. האם מישהו ראה כרטיס מסך HDMI שמגיע בתקן 1.3 ? כרטיס שקיים בשוק או שעומד לצאת ? והיכן רשום שהוא תומך בתקן 1.3 ?

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  4. Started by magic1,

    כרגע אמר לי מוכר בחנות מסויימת , שהספק שלי לא יספיק. אני חושב שכדאי לשאול דעה אוביקטיבית יותר. יש לי Thermaltake‎ tr2 series 470w יחזיק 8800gt בודד ? כרגע אגב הספק מחזיק radeon 1900xt אם זה עוזר למשהו בתשובה. תודה

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  5. Started by AMD-GUY,

    יש לי בעיה ואני כבר נואש: יש לי GEFORCE 4 MX 440 SE של INNO3D. השתמשתי בקובץ שנמצא בתיקיה של RIVATUNER שהופך ג'יפורס 4 ל- quadro 4 אני רוצה להחזיר את המצב לקדמותו אבל אני לא מצליח :-[ כבר מחקתי והתקנתי מחדש את הדרייברים אבל זה לא עזר. חיפשתי ב- FAQ של התוכנה אבל לא מצאתי דרך לבטל את זה תעזרו לי בקשה!!!!!!!!!!!!!!!! (יש לי WINDOWS XP אם זה עוזר במשהו...) תודה מראש על העזרה עריכת המודר: אצלנו לא נוהגים לנסח כותרות עם 'דחוף' וסימני קריאה מוגזמים.

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by susuFOX,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם Raddeon X9250 יכול להריץ Windows Vista עם ה Aero Glass המחשב שלי בעל מעבד פנטיום 4 2.8g לא HT ועם 1G זיכרון

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  7. Started by davidreznic,

    כמו ששאלתי...סליחה אם מישהו שאל כבר, לא מצאתי וזה די דחוף...

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות
  8. Started by SOLIDUS SNAKE,

    זו בעצם שאלתי - אם מישהו קנה 9500PRO של HERC רציתי לדעת האם האופציה הזו מאופשרת בהם בתוכנה. ראיתי גם בDIGIT-LIFE שהזיכרונות עליהם הם של 3.0NS האם זה יעזור לאומת כרטיסים אחרים.

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  9. Started by RayZ,

    קניתי אתמול כרטיס טלויזיה (MSI TV@neywhere series) חיברתי הכל,עבד לי כמו שצריך ורואים תמונה. אני משתמש בתוכנה שבאה עם הכרטיס,InterVideo MSIPVS. עכשיו כמה שאלות: 1) איך מקליטים עם קול? (כשאני לוחץ על כפתור ההקלטה,זה מקליט לי בלי קול) 2) איך מקליטים שירים בלבד? (ללא תמונה)

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  10. Started by ofek7,

    איך זה שה8800 של פאליט 1GB יותר זול מה512MB של אסוס? עדיף לקנות 512 של אסוס על ג'יגה של פאליט? palit(1415): http://tms.co.il/product/4958 asus(1540): http://tms.co.il/product/4756

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. 1) צריך חוות דעת על הכרטיס מסך msi radeon 7970 o.c 2) האם ניתן לעשות עליו עוד o.c [ מגיע עם o.c כבר מהמפעל ] 3) האם ב 3000 שקל עדיף כרטיס מסך האחר * שימוש גיימינג כבד + חיבור לled 46

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by bbking,

    שלום לכם אני רוצה לדעת מה הסימנים שכרטיס מסך דפוק? למשל אם במשחק הוא נתקע לי מידי פעם וזה קורה בכמה משחקים האם אפשר להעיד על זה שהוא דפוק או רק בדברים ספציפים דרך אגב אם יש תוכנה שבודקת אם הוא דפוק אודה לכם אם תביאו לי כדי שאדע תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום עקב מותו של ה 9500 פרו שלי אני מחפש כרטיס חדש. שני המועדמים הם 9600XT וה-9800 פרו א.רציתי לדעת כמה משמעותי ההבדל בינם? ב.מה דעתכם על החברות הבאות powercolor ן-club3d ועל אילו חברות אתם ממליצים באופן כללי?

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  14. Started by constantine16,

    tagidu bishvil x1950 pro tsarih sapak tov o she efshar leistapek be ragil?

    • 4 תגובות
    • 895 צפיות
  15. שניהם עולים 500 ש"ח. מי טוב יותר? אופיר

  16. אהלןן לכולם, למישהו יש פיסת אינפורמציה לחלוק מתי ייכנסו לשוק התקנים אשר יאפשרו הפעלת מחשבים ניידים עם כרטיס מסך חיצוני (כדוגמת ה- Lasso) וכמה יעלה התענוג הזה? חוצמזה האם מישהו חוץ ממני הולך לקנות את הדבר הזה כשהוא ייצא, מה אתם חושבים?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  17. מעוניין לקנות אחד מהכרטיסים הבאים: radeon x850 xt 256 mb agp אפשר גם XL או PRO וגם אפשר X800 חברה:לא כל כך משנה.. ICQ-274971492 טלפון-0776460021 (שמי רמי) על המחיר אני עדיין לא סגור אבל הוא גמיש ויש על מה לדבר תלוי גם בכרטיס..אז דברו איתי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  18. Started by Seadweller,

    Sapphire ATI Radeon X1800GTO PCIe 256MB VS EVGA e-Geforce 7600GT CO PCX 256MB DVI Video Card מה יותר חזק מבחינת משחקים? מה כדאי לקנות?

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  19. היי. יש לי בנייד ATI RADEON HD 5650. ראיתי שיצא היום CATALYST גרסה חדשה. האם אני יכול להתקין את זה ובעצם אלה יהיו הדרייברים שלי, גם במחשב נייד? ולפני זה השתמשתי בכרטיסי NVIDIA גם בנייחים אז אני לא כל כך מבין בזה. אני צריך להתקין גם דרייבר רגיל לכרטיס מסך או שאני מתקין רק את CATALYST וזהו? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  20. אני הולך לקנות מחשב בקרוב בע"ה , ורציתי לדעת - אני קונה את המסך ‏T220 22'' LCD 2ms 1:20000 DVI WideScreen‎ ותיכננתי לקנות ת'כרטיס מסך 4870HD 1Gb , המסך הזה מצריך 1GB ? או שאפשר להסתדר בלי , אבל בכל אופן אומרים שעוד שנתיים ידרש 1Gb למשחקים מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  21. אז ככה יש לי מחשב שינצל את הcf במלואו עכשיו יש לי hd 5770 ומחשב יחסית סבבה ואומנם המסך שלי lg w2220p הוא ברזולוציה 1680 אבל אני מרגיש שהביצועים במשחקים הם קצת הרבה פחות מהציפיות שלי מהכרטיס ועכשיו השאלה שלי אם למכור אותו ולקנות 5850 או פשוט לקנות עוד 5770 (ד"א הספק הוא seasonic m12 II 620w ) אהה ועוד שאלה הספק יחזיק cf נכון? ואם אני ארצה להוסיף ולעשות גם עוד oc בעתיד? תודה רבה לעוזריםםם בבקשה תענו התשובות חשובות לי מאוד

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. בתודה מראש. מערכת: מעבד - athlon TB 1.4 זיכרון crucial 256 cas2.5

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by zazaza,

    חיברתי את המחשב לטלוויזיה, עכשיו הכל עובד בסדר פחות או יותר אבל כשאני מפעיל סרט FULL SCREEN כל מה שאני רואה על הטלוויזיה זה מסך סגול יש למישהו מוסג איך לתקן את זה? ואיזה פורמט כדאי לשים אם זה משנה בכלל... עמד לי NTSC שיניתי ל-PAL אין הבדל.. Gforce 2 mX טלוויזיה 25'' GRUNDIG

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  24. Started by gamer-8,

    אני רואה את זה הרבה במשחקים, ואצלי זה תמיד מכובה. מה זה בכלל?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים