כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב חדש והתחלתי במלאכת ההתקנה של WIN7 64B. לאחר הסיום (וכמובן WINDOWS UPDATE מלא לאורך כל התהליך) התקנתי את הדרייברים של לוח האם שלא היו מזוהים, עם הדיסק שקיבלתי. כעת רציתי לעדכן גם דרייברים לכרטיס המסך (למרות שב DEVICE MANAGER נראה שאין שום הערה על תקלת חומרה) וההודעה שאני מקבל היא שהחומרה המתאימה לא מחוברת. צרפתי עוד כמה תמונות להשלמת התמונה (אך שכחתי להודיע שהשומר מסך לא עובד כי הוא מודיע על בעייה כלשהיא שכרגע שהמחשב לא לידי אני לא זוכר). למען הסר ספק, המסך מחובר לכרטיס (GYGABYTE 7790) עם ממיר כי הוא VGA בלבד. מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי. לפני כשבועיים קניתי HD3650 AGP של sapphire,והייתי מרוצה ממנו מאד. התקנתי את הדרייבר מדיסק ההתקנה המצורף,וזה עבד יופי,למרות ההזהרה של מייקרוסופט לא להתקין (בחרתי באפשרות continue anyway). היום ניסיתי לשדרג לגירסה החדשה (9.1),וקיבלתי הודעת שגיאה כפי שאפשר לראות בתמונה שצירפתי. אז הסרתי את הדרייבר הקודם על כל מרכיביו,ושוב ניסיתי להתקין,ושוב אותה שגיאה... שוב הסרתי,וניסיתי להתקין גירסה 8.12.חשבתי שאולי החדשה היא בעייתית...אבל שוב אותה הודעת שגיאה. לא נותר לי אלא להתקין מחדש מדיסק ההתקנה,למרות שבחנות מתעקשים שלא צריכה להיות בעיה לעדכן דרייבר לכרטיס הזה. כמובן שבחרתי בדרייבר שמתאים למערכת ההפעלה שלי ולסוג הכרטיס. אז מה יהיה,האם הכרטיס הזה הוא בלתי ניתן לשידרוג? [attachment…
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
היי. יש לי ב. מסך HD3650 AGP.קניתי אותו לפני כשנה וחצי...הוא מחובר לשני מסכים ועובד יופי. הדרייבר המקורי שלו שבא על הדיסק עובד ללא בעיות. אבל אני לא מצליח לעדכן אותו בכלל!.... באתר של ATI מפנים אותי לעמוד הזה: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx ובאתר של sapphire מגיעים לאותו קובץ בדיוק. עשיתי בדיוק לפי ההוראות:מחקתי את הדרייברים המקוריים דרך לוח הבקרה/הסרת תוכניות,אח"כ עשיתי uninstall לדרייבר דרך מנהל ההתקנים,מחקתי את תיקית ATI מכונן C.....ורק אח"כ באתי להתקין את הדרייבר החדש. אגב,כל ההכנות שכתבתי לקוחות גם מהאתר של ATI וגם מזה של sapphire. אז....במהלך ההתקנה הוא כותב לי שהוא מתקין כל מה שצריך,(כולל CCC כמובן),יש שתי הודעות של מיקרוסופט שהד…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני מספר ימים רכשתי כרטיס מסך 256M radon9600 pro תוצרת SAPPHIRE.ברשותי מסך MAG 810 FD ולוח אם gigabyte GA-7VAX.התקנתי את הדרייברים העדכניים ביותר מבית ATI 4.11. הבעיה: הדרייברים לא מאפשרים לי לעבור קצב refresh rate מעל 60HZ (ברזולוציה 768*1024 ) למרות שהמסך תומך ברזולוציה הזאת עד 120HZ!. כתוצאה מכך התמונה מרצדת וגורמת לכאב עיניים, מה עושים? תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיברתי חוט מי הכרטיס מסך ל טלויזיה RCA יש לי כרטיס מסך ראדיון 9600 XT אני ניכנס למאפיינ ים http://www.donkey.co.il/Briefcase/Uploads/7350.hgfhgfhghgfhhgfhgfhgfhgfhgfhggfhghgfhgfhgf.jpg
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
קניתי היום כ.מסך FX6200 של PALIT 128 BIT 128 MB ואני מנסה לעשות פתיחת צינורות כמו במדריך אבל יש פה משהו שהוא הפוך הנה תמונה: אהה דבר ראשון רשום פה: NV43(A4,4x1,3vp) http://img503.imageshack.us/img503/9127/1238rl.jpg במדריך צריך לעשות ENABLE לBIT00 וזה כבר מאושר... מה לעשות?
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני פותח שידורי טלויזיה כמו למשל כתבות ערוץ 2 ב YNET אז אני רואה את זה ב16 צבעים כמו במחשב משנת 1987 . לוח האם שלי הוא אסוס M2A-VM , לפני כן היה לי P3 עם כרטיס מסך ATI מאוד ישן ולא היתה לי הבעיה הזו. תודה מראש לכל העוזרים !
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
כשאני פותח שידורי טלויזיה כמו למשל כתבות ערוץ 2 ב YNET אז אני רואה את זה ב16 צבעים כמו במחשב משנת 1987 . לוח האם שלי הוא אסוס M2A-VM , לפני כן היה לי P3 עם כרטיס מסך ATI מאוד ישן ולא היתה לי הבעיה הזו. תודה מראש לכל העוזרים !
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
היי. אני מנסה להמהיר מעט את כרטיס המסך דרך לוח הבקרה של NVIDIA. (ברשותי GTX570) וההמהרה היא לצורך הנאה אקסטרה בלבד... פעם זה הצליח לי ומאז שפירמטתי את המחשב אני פשוט לא מצליח לבצע את זה. אני קובע תדר על 780 במקום 732,זכרונות על 2000 במקום 1900 ומהירות מאוורר על 70%. יוצר את הפרופיל,ובמקום הוא מצליח,אך לאחר הפעלת המערכת מחדש הוא מתאפס. יש דרך כלשהי לבצע את זה בצורה מקצועית יותר?יכול להיות שהמתח לכרטיס לא מאפשר?איפה אני משנה? תודה רבה לעוזרים! שגיא.
-
- 6 תגובות
- 993 צפיות
-
-
לפני חודש בערך קניתי 9500GT חיברתי אותו עם כבל HDMI פשוט של יס לטלויזיה החדשה SAMSUNG 32A650 הכל היה מצויין האיכות טובה ואחלה אתמול בערב ניתקתי לרגע את הכבל מן הטלויזיה ומאז כל אפשרות שאני מנסה לא מצליחה להחזיר לי את האיכות שהיתה קודם המסך נותן תמונה לא חדה כלל, אני לא מבין ממה זה יכול לקרות ניסיתי לחזור אחורה וכלום, הדרייברים הכי מועדכנים ניסיתי הכל דרך ההגדות של הדרייברים וזה לא מחזיר את החדות האייקונים נראים מטושטשים כאלה וכל המסך טיפה מוחשך אפילו תודה
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
מה אפשר לעשות?המפרט למטה אגב יש לי מסך ישן ואני על 60hz זה קשור איכשהו?
-
- 9 תגובות
- 961 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך HD 4550 של Sapphire עם יציאת DVI ויציאת HDMI. כרגע מותקן Catalyst 9.3 מעל Win XP Pro SP3 וגם מעל Vista Ultimate SP1. המחשב משמש לעבודה רגילה + סרטים, ולכן מחובר למוניטור ברזולוציה 1600x1200 ולפלזמה ברזולוציה 1360x768. בתחילה, בגלל מגבלת כבלים שהיו ברשותי, חיברתי את יציאת ה HDMI למוניטור ואת יציאת ה DVI לפלזמה ללא בעיות מיוחדות. כעת, לאחר שרכשתי כבל HDMI ארוך לצורך חיבור הפלזמה, הפכתי את החיבורים אבל העסק מקרטע מאחר שאני לא מצליח בשום צורה לקנפג את יציאת ה HDMI להוציא רזולוציה NR עבור הפלזמה של 1360x768. הכי קרוב שהגעתי זה 720p, גם ב XP וגם ב Vista. ניסיתי להוסיף רזולוציה לא סטנדרטית דרך ה registry (לפי חיפוש בגוגל), כמו גם לקנפג באמצעות Powerstrip אבל ללא …
-
- 9 תגובות
- 893 צפיות
-
-
יש לי את הCCC 5.6 עכשיו אמרו לי שבשביל שיעלה לי הביצועים בכרטיס שלי בבנצ'מרקים אני צריך לכבות פילטרים.. ניכנסתי לCCC ושם בהגדרות של ה3D בכל לשונית שאני בוחר (לדוגמה AA או AF) הוא פותח ומראה רק את הכרטיס מסך ואת המסך שלי בלי להראות לי איזה הגדרות הפילטרים... דרך אגב בכל הלשוניות הנמצאות אצלי ב3D הוא מראה לי אותו דבר...: מה לעשות? כ.מסך בחתימה...
-
- 6 תגובות
- 678 צפיות
-
-
ברשותי מספר סרטים שהם מסוג HD. כל סרט הוא בסביבות ה-5 גיגה . אני מפעיל אותם במחשב ולא מצליח לראות את ההבדל... ריך שכרטיס המסך יתמוך ב-HD? או שאולי אלו בכלל לא סרטי HD? אני מקבל בשבוע הבא טלויזיית LCD ואני רוצה לראות בה את ההבדלים בין סרטים איכותיים לסרטי DIVX... איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש לי כרטיס geforce nvidia 5500 fx מעודכן אני רואה בטלויזיה דרכו ולא דרך TVTOOL כאשר אני רוצה לצפות בטלויזיה בסרט אז אני חייב לשים את הטלויזיה כ"התקן ראשי", אחרת לא אראה את הסרט. (אם לא היה סרט אז רואים בטלויזיה מה שאני רואה בצג המחשב). כאשר ה-TV זה ה"ראשי" אינני רואה כלום על צג המחשב חוץ מאת הסרט עצמו פרוש על כל המסך. ואילו המחשב "באמת" הוא רק על צג הטלויזיה (ושמה לא תמיד יש סרט, ולא תמיד הוא פרוש). איך אני פותר את הבעייה? אני רוצה לראות משהו, לפחות את העכבר, גם על צג המחשב.
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
יש לי 6600GT והוא מחובר קבוע לטלויזיה שמוגדרת כמסך משני.... לפני שעידכנתי את הדרייברים של הכ.מסך (מהאתר של INVIDIA) הייתי רואה וידאו בשני המסכים...עכשיו אני רואה בטלויזיה חלון שחור איפה שאמור להיות וידאו... כשאני הופך את הטחויזיה להיות מסך ראשי אז אני לא רואה וידאו במחשב...רק בטלויזיה... האפשרות של FULL SCREEN במסך המשני עובדת אבל זה כאילו בזום...התמונה חתוכה ומרוחה ככה שזה לא ממש עובד... איך אני מסדר שזה יהיה כמו לפני העדכון?שאפשר לראות וידאו בשני המסכים....
-
- 10 תגובות
- 835 צפיות
-
-
VIVO=VIDEO IN VIDEO OUT שזה אומר שיש גם כניסה של וידאו , אני צריך לסרוק ערוצים דרך התוכנה? אני לא בטוח אבל נראה לי שלא כי החיבור למחשב מהממיר הוא SCART ל S-VIDEO אין שום חיבור של אנטנה... HELP!
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם המחשב שלי מחובר (כרטיס מסך GF 2) לטלויזיה בעבר הייתי רואה סרטים בסבבה הכל היה מצויין מאז שיצאו הדריברים החדשים גירסא 4X לפני כמה חודשים אני לא מצליח לראות סרטים על המסך של המחשב אני רואה את הסרט אבל בטלויזיה במקום לראות את הסרט אני רואה את הנגן עם מסך שחור למה זה ? יש רעיונות ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך RADEON 9800PRO, והמחשב שלי מחובר לטלויזיה עם כבל S-VIDEO, שיוצא מהכרטיס מסך, ומתחבר לממיר SVIDEO-SCART (כי אין לי כניסת SVIDEO בטלוויזיה). עד לפני כמה זמן הייתי הולך לדרייברים של ATI, ובוחר לעבור לתצוגה מספר 2 או משהו כזה, והוא היה מראה לי את הדסקטופ על הטלוויזיה במקום על מסך המחשב, וכך הייתי יכול לראות סרטים. עכשיו עדכנתי דריוור לגרסא עם Catalyst Control Center, והוא לא נותן לי יותר לראות על גבי הטלוויזיה. יש שם אפשרות של Force detection of my TV, אבל זה לא עשה כלום. אני רואה ב- Display manager שיש 2 תצוגות, אבל השניה מבוטלת (Disabled). אני עושה עליה קליק ימני ולוחץ Enable, וזה לשניה מאפשר את התצוגה השניה, אבל מיד אחרי זה הוא מבטל אותה שוב, והיא שוב…
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום, בדיוק התקנתי את הכרטיס השני שלי - 260 GTX. המערכת מזוהה היטב, הכל תקין וגם שדרגתי לדרייברים האחרונים. העניין הוא שניסיתי את הבנצ'מארקים של LOST PLANET ו-GTA4 ופשוט אין שום הבדל בשימוש עם ובלי SLI. האם אני מפספס משהו או שמה יש משחקים שפשוט ה-SCALING שלהם שואף ל-0 ב-SLI? תודה לכול העונה, X נ.ב. ניסיתי את NHANCER והגרף שם רוב הזמן מלא לחלוטין במשחקים אצלי.
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
נכנסתי ל-ORB וראיתי אינספור מערכות עם אוברקלוק פחות קיצוני משלי מקבלות ציונים יותר טובים. הכרטיס שלי גם לא כל-כך גמיש לאוברקלוק ועל יותר מ-410/1158 הוא פשוט נתקע. מה אני עושה?
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לא יודע אם זה בגלל הכרטיס מסך אבל, המשחק עולה בלי לקפוא רק בWINDOWED MODE וברגע שאני לוחץ על ALT+ENTER ונכנס למסך מלא, התמונה קופאת. ברגע שחוזר למסך חלון, המשחק חוזר לעבוד רגיל. אני עם ווינדוס 10 RX5700XT 3900X X570 Aorus MASTER 32GB DDR4 אשמח לעזרה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם , יש לי כרטיס מסך GeForce 9500 GT שיש בו 3 יציאות VGA DVI ו HDMI קניתי כבל HDMI 1.3 תומך בהעברת סאונד וחיברתי בין המחשב לטלוויזיה , זה היה עניין של שניות עד שקיבלתי תמונה באיכות מעולה , אבל אני לא מצליח לקבל סאונד , מה שאני כן מקבל מסיבה כלשהי זה מין רעשים מציקים כאשר אני מזיז את העכבר או מקליד משהו במקלדת .. אם למישהו יש מושג אולי בנוגע לדרייבר , הגדרות או כל פתרון אחר בשביל לקבל סאונד אני אשמח
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, יש לי כרטיס מסך nvidia 9500gt ולוח אם msi p45 חיברתי את הטלוויזיה למחשב דרך יציאת הDVI עם מתאם לHDMI, התמונה עובדת אבל הקול לא מועבר. חיפשתי בגוגל ומצאתי את האתר הזה http://www.hardwaresecrets.com/article/How-to-Use-The-SPDIF-Connector-Available-on-GeForce-Video-Cards/600/2 ועקבתי אחרי ההוראות כדי לחבר את הכבל מהלוח אם לכרטיס מסך. כמו כן, בדקתי בהגדרות הקול שחיבור SPDIF מוגדר כברירת מחדל ואפילו הפכתי את הכרטיס קול ללא זמין (מצורף תמונה) אך עדיין לא שומעים מהטלוויזיה מה לעשות עכשיו? [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי Geforce 9800 GTX+ video card, and core 2 duo E8500 3.2GHz CPU אני לא מצליח לשנות הגדרות וידאו שונות, כמו DIRECTX (תקוע על 9) וANTIALIASING (תקוע על NONE). מצליח לשנות רזולוציה והגדרות מתקדמות. כמו כן, המשחק נתקע בסצנה הראשונה כשואאס מראה לי את הטלפון. אם אני עושה CTRL-TAB וחוזר, המשחק "משתחרר". מה קורה כאן?? אפשר אולי לעקוף את ההגדרות דרך קובץ ini כלשהוא? תודה
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-


