כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי מסך LG F900B ויש לי עליו מלא כתמים שהם לא מבחוץ אלא מבפנים משהו מכיר את הבעיה הזאת? קראתי בחוברת של משחק מחשב שמשחקים ישנים יכולים לגרום לבעיה כזאת משהו יודע מה אני יכול לעשות? תודה
-
- 5 תגובות
- 881 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי מסך של IPC...(?!) עכשיו כנראה שמישהו התקרב עם מגנט מאוד חזק למסך וערבב לו את הצבעים... הבעיה הייתה לי בעבר עם מגנטים פחות חזקים וסידרתי את זה תמיד עם degauss. ניסיתי לעשות את אותה פעולה כמו במעמים האחרונות וזה הצליח לנקות את הרוב אבל, נשארו כתמים כאלה שרואים כשיש על מסך לבן והdegauss לא מוריד אותם! מה אני יכול לעשות? ניסיתי לעשות חיפוש בפורום אבל מצאתי רק על כתמים חיצוניים. תודה לעוזרים!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ל 6600GT יש צינורות נעולים חוץ מה 8 שיש לו? תודה.
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
http://www.bfgtech.com/6800GTOC.html זה הכרטיס..אממ..או שרק צריך לחבר אותו ללוח וזהו ?בלי חשמל נוסף ..?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
יש ל7750 PHYSIX או אותו דבר רק בשם אחר שיש את זה לכרטיסים של ATI? לדוגמה כמו שבNVIDIA יש SLI ובATI יש CROSS FIRE...
-
- 7 תגובות
- 949 צפיות
-
-
http://www.ocworkbench.com/2004/xgi/volariv8/mainstream_p8.htm חבל שאין בארץ... אפשר היה להמליץ אותו במקום ה 9550.
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
ויש לי כרטיס גרפי טוב ואני משחק עם רזולוציה 1920x1200 עם גרפיקה הכי גבוהה ובכל זאת יש כל מיני משחקים שנחשבים לטובים מבחינה גרפית ועדיין יש להם את הבעיות המוזכרות הנ"ל. אם יש אפשרות לבצע משהו בדרייברים של הכרטיס בנדון? נ.ב: אני מדבר לדוגמא על משחק כמו GTA 4 ,FEAR 2 ועוד .. *מצורפת תמונה לדוגמא [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
לא כ"כ הבנתי מהביקורת שפורסמה כאן באתר... ל-7950 יש שני ליבות של 500MHZ כל אחת? וכל אחת רצה ברוחב פס של 256BIT (סה"כ 512BIT)?
-
- 7 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אוקיי,אז יש לי את הGigabyte GTX 770 OC Windforce x3 2gb RETAIL והטמפרטורות מחוץ למשחק הם 40 יציב,ובמשחק 70-80 טמפרטורות. אני מקבל את הטמפרטורות האלה ב-Battlefield 3 ואני משחק על ההגדרות הכי גבוהות.Ultra (4xmsaa) תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
דור כרטיסי מסך חדש והצלחות בעולם המקצועני מספקים למפתחת השבבים הצלחה עצומה וחסרת תקדים לכתבה
-
- 14 תגובות
- 2.9k צפיות
- 3 followers
-
-
אם כן - 1. זה פועל כמו כרטיס טלוויזיה? 2. אני אוכל לשים קלטת בווידאו ואז להעביר אותה למחשב?
-
- 12 תגובות
- 829 צפיות
-
-
זה נכון של ל8800GTX ו 8800GTS יש רק יציאת DVI י?? אם למשל יש לי גם מסך CRT שאין לו יציאת DVI אז מה אני עושה?
-
- 3 תגובות
- 638 צפיות
-
-
בתור "אחראי" פורום אתה ממש לא אחראי אם היית טורח לחפש בZAP בעצמך היית מגלה שהתשובה שלך לא רק לא נכונה, אלא מטומטמת ZAP מוצא 2 כרטיסים כאלה. הכרטיסים חדשים ועדיין לא נפוצים אם מעצבן אותך שזה נושא חם, תפתח לו דביק, או שתפרוש אבל בתור "אחראי" אתה פה בשביל לעזור - אז אם אתה לא מסוגל, תחרוק שניים ותשתוק אבל אני מניח שאתה איזה ילד קטן, אז בטח כל מה שמשוב יכול לגום לך זה להתעצבן אז תתעצבן חמודי
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
-
מישהו יודע מה קרה או מתי הוא יוצא ?
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
GTX560 NON TI או HD7790? להלן קישורים: http://www.tms.co.il/product/12437 http://www.tms.co.il/product/12445 אמרו לי שהם די זהים, האם שווה להוסיף את התוספת הזו ולקחת את HD7790? תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי בעיה בכמה משחקים. יש לי את הכרטיס מסך 5770HD ATI POWERCOLOR עכשיו בחלק מן המשחקים שאני מתקין ומשחק בפעם הראשונה,הם אוטומטית על ההגדות הכי נמוכות,וברוב המקרים אני פשוט משנה את ההגדרות להכי גבוהות והכל פועל מצוין. אבל בחלק מן המשחקים בגלל הסוג של זיהוי מוטעה הזה הם נועלים לי אופציות גרפיות,ואני בטוח שהכרטיס מסך שלי יכול להריץ אותם בלי בעיה. מה עושים? תודה רבה אם לא במקום הנכון בבקשה להעביר *אם אפשר
-
- 7 תגובות
- 958 צפיות
-
-
במסך LCD של LG 1730B שאני מחזיק כעת ואולי בכלל אחליף,יש לי זמן עד יום שני להחליט ! שמתי לב לדוגמא,שאני עושה גלילה עם העכבר למטה למעלה ,יש כאילו,תאורה יותר חדה במרכז המסך לדוגמא התופעה הזאת בתמונות יותר בוטלת לעין שאני פותח תמונה ,ובמקרה נפתחת בצד המסך או בחלק העליון,אני מושך אותה למרכז המסך,פיתאום היא ברורה וחדה יותר,ויש עליה יותר אור אולי אני לא מתאר נכון את התופעה,אבל ניראה שכאילו,במרכז המסך רואים יותר טוב,אין לי מילים להסביר את התופעה זה מצב נורמלי במסכי LCD בכלל או שזה מצב שקורה ב LG ?! זה קשור לזווית צפייה אולי?
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אם מהירות הליבה שלו היא 315MHZ, ז"א שבאוברקלוק שאני עושה ל4200 של סומה אני יכול לעקוף אותו? ואני לא מדבר עליו כשיש לו O\C. ??? ??? נשמע לי מוזר.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שם הכרטיס:GeForce 6200 שם קוד ליבה:NV43 אפיק:AGP8x\PCI-Express16x תדר ליבה:300MHz תדר זכרונות:350MHz נפח זכרון:128Mb-DDR1 באס זכרון:128-bit צינורות עיבוד:4 ארכיטקטורה של 4*1 טקסטורה אחת לכל צינור עיבוד לפעימת שעון יחידות גאומטריות:3 תהליך ייצור:110µ RAMDACs:400MHz תמיכה חומרתית:DirectX9.0C וOGL1.5 ביקורות: http://www.vr-zone.com.sg/?i=1953&s=1 http://www.pcmoddingmy.com/content.php?review.186.0 http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=92265 הערות: יש אפשרות לפתיחת צינורות עיבוד בגרסת AGP בעזרת מוד תוכנתי. שם הכרטיס: GeForece 6600 שם קוד ליבה:NV43 אפיק: AGP8X\PCI-Express תדר ליבה:300MHz תדר זכרונות:250MHz לגרסת הAGP8X ו275MHz לגרסת הPCI-Express באס זכרון:12…
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אם זה אפשר ובאיזה כרטיס מסך יכול לעשות את זה אם בכלל תודה
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
מה הדירוג של הכרטיסים הנ"ל: 1) X1900 XTX 2) X1900 XT 3) 7800 GTX ל-X1900 יש 512 MB (לשניהם) ול-7800 GTX יש גירסה של 256 MB ושל 512 MB... איזה מהכרטיסים הנ"ל הכי משתלם מבחינה כספית? שאלה נוספת- האם הם תומכים ב-DX 10 (לא כולם אולי אחד מהם?) תודה מראש לעוזרים נ"ב אם אפשר את מחיריהם בארץ אשמח לשמוע...
-
- 76 תגובות
- 8k צפיות
-
-
כמה בערך הם יעלו? ומתי יהיה אותם בארץ. תודה!
-
- 5 תגובות
- 632 צפיות
-
-
בחלק מהביקורות שאני רואה 95 עובר ובחלק 96 אז מה יותר טוב/משתלם ? ואני מדבר בלי OC וכל החרטא תודה למגיבים
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אי אפשר למצוא את הידיים והרגליים מרוב סטיקים. הם תופסים חצי מהעמוד ורובם הגדול חוזר על עצמו עם כפילויות. למשל - שני סטיקים בקשר לחוקי הפורום, עוד שניים בנוגע לביקורות על כרטיסי מסך, שלושה על תקלות טכניות שונות. בשביל מה זה טוב? סתם מפריע לאנשים להתעדכן בת'רדים חדשים. לדעתי כדאי לסנן את הנושאים החשובים באמת ולרכז אותם למקסימום שניים-שלושה סטיקים שיבלטו לעין. מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-


