עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by skuki1,

    היי, אני מחפש כרטיס מסך עד 500 שקל. כרגע יש בפני שתי אופציות: Sapphire HD 4670 1GB DDR3 HDMI Retail או Gigabyte Geforce 9600 GT, 512MB 256Bit GDDR3, DUAL DVI, HDMI, PCI Express 2.0, GV-N96TSL-512I, Retail שניהם באזור ה-400 שקל. השאלה היא האם יש משהו עדיף עד 500 שקל, או מה מהם עדיף לקחת? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  2. Started by Turbine,

    שלום לכולם יש לי פנטיום 4 LGA 775 3200 512 DD2 אני מחפש כרטיס מסך PCI-E עד 500 שקל... משהו שיוכל להריץ לי ניד פור ספיד אנרגראונד 2 ברזולוציה הכי גבוהה ללא בעיות יש דבר כזה במחיר הזה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by balagan777,

    אהלן, איזה כרטיס עדיף בתקציב של עד 500 ש"ח ? 8600GT או HD2600 pro או אולי כרטיס אחר ?

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  4. Started by uvs84,

    שלום לכולם למחשב חדש בן חודשיים שנקנה לצרכים משרדיים רוצה להוסיף כרטיס מסך שיוכל לשחק ב NBA 2K11 בהגדרות טובות תקציב באזור ה-500 ש"ח תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום.. חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך וזכרונות... לכרטיס מסך הוא נותן 500 שקל בערך. הכל היה טוב ויפה כבר כמעט עמדנו לקנות כרטיס ואז נזכרתי ששכחנו לבדוק פרט קטן.. אין לו PCI-E בלוח אם.. (מחשב מלפני 3 שנים בערך..) איזה כרטיס יתן את התמורה הטובה ביותר לכסף רק בשביל משחקים ? תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by KvodHagab,

    אהלן, רציתי לבקש המלצות לכרטיס מסך ממוצע במחיר 500 שקל +-, 128~ זכרון. תודה!

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  7. Started by !_Evil_!,

    agp x8?

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  8. הדגם הראשון שנציג יהיה nVidia GFFX5200 128DDR השבב בנוי מ 45 מיליון טרנזיסטורים ב 0.15 מיקרון ומותאם על DX9.0 Core Speed : 250 MHz Fill Rate : 1000 MTexels/s Memory Bus Width : 128-bit Memory Speed : 250Mhz Memory Bandwidth : 8.00 GB/s השבב השני הוא ATI Radeon 9200 128MB DRR בנוי מ 36 מיליון טרנזיסטורים ב 0.15 מיקרון ומותאם ל DX8.1 Core Speed : 250 MHz Fill Rate : 1000 MTexels/s Memory Bus Width : 128-bit Memory Speed : 200Mhz Memory Bandwidth : 6.40 GB/s הכרטיס השלישי הוא Ati Radeon 9600 SE 128MB DDR והוא בנוי מ 75 מיליון טרנזיסטורים! ב 0.13 מיקרון! ומותאם DX9 Core Speed : 325 MHz Fill Rate : 1300 MTexels/s Memory Bus Width : 64-bit Memory Speed : 200Mhz Memory …

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות
  9. Started by ilyadd,

    היום לצערי הכרטיס מסך שלי (GeForce 4 mx440 64mb) נשרף אחרי 4 שנים (בשנה האחרונה הוא עבד בלי מאוורר). רציתי לדעת איזה כרטיס מסך טוב אני יכול לקבל ב500 שקל. אני לא ממש גיימר שדורש ביצועים גבוהים אז שהיה משהו לא בשמיים אבל שהיה טוב+ *ואפשר גם בפחות כסף*. תודה לעוזרים

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by shlomi8,

    שלום לכולם...הכרטיס מסך שלי...(שרואים בצד) כנראה הלך...כי אני רואה מלאא צהוביים כאלה במשחקים וסרטים...והמסך כל שניה נכבה ונדלק... אז אני רוצה להחליף לכרטיס שיריץ משחקים לא כל כך חדשים...וסתם סרטים אינרנט וכו... חשבתי על r800gto אבל...אני מחכה לתגובות ממכם :] תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  11. Started by crik,

    אהלן, אני מתחיל לשחק קצת עם ה AFTER EFECT בצורה חובבנית לגמרי. אני בעל i7 3770 עם 32 GB זיכרון. מעוניין בכרטיס מסך למשחקים קלים ולעריכה קלה ב AFTER EFFECT תודה משה

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  12. Started by SixKiller,

    שלום... הג'יפורס 4 המעאפן שלי עובד כמו שהוא צריך לעבוד... ורציתי לקנות כרטיס ממוצע+ ולא גרוע.. אני יודע שזה לא סכום רציני אבל זה מה יש.. מה שמצאתי בכל מיני מקומות זה הכרטיסים האלה... : רדאון 9600SE למיניהם ג'יפורס 5700 כל מיני כאלה... וגם רדאון 9550 128 מגהבייט... איזה מהם תוכלו להמליץ לי.. או שיותר טוב.. משהו מדעתכם... שוב.. תודה מראש..

    • 14 תגובות
    • 860 צפיות
  13. Started by shloosh,

    עדיף שיהיה רדאון אבל לא כ"כ משנה. ושהכרטיס יהיה הכי חזק שאפשר, לא מעניין אותי דברים אחרים... נ.ב שיהיה יותר חזק מכל ה-4mx כי זה הכרטיס הנוכחי...

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  14. Started by PCguy,

    יש כרטיס לPCIE בפחות מ600שח? ראיתי את ה6600 ב600 שח בזאפ יש גרסאת SE ל 6600? והאם היא שווה תכסף? או שיש משהוא אחר להציע? נ.ב לא X300 ולא 5300

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  15. Started by -LosNir-,

    היי, אני כבר כמה זמן מחפש כרטיס מסך. דרישות: 1) שהספק HEC 475W VD-AT יחזיק אותו. 2) אחריות של לפחות שנתיים! 3) חיבור HDMI, אפשרי במתאם או מובנה בכרטיס, לא קריטי. 4) משחק Bundled כלשהו, לא חובה, אבל עדיף. תקציב (רשום בכותרת): 600 ש"ח לי ניראה שהכרטיס הכי מתאים הוא 9600GT. תודה.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by theguy,

    אפשר בבקשה המלצה על כרטיס מסך עד 600 ש"ח שיהיה הכי טוב למשחקים, המפרט של המחשב החדש שאני קונה לו את הכרטיס: מעבד Intel Core i5-750 Box לוח אם Intel BLKDP55WB Whitesburg כונן קשיח Hitachi Deskstar HDP725050GLA360 3.5" 500GB SATA2 16MB זיכרון OCZ DDR3 2048MB 1333Mhz CL 9-9-9-20 Value מארז ללא ספק HEC 6C60 ספק כח FSP 500-80GHN 500W המסך הוא "22 והוא עובד כרגע ברזולוציה של 1440X900, המסך בעל רוזלוציה מקסימלית של 1680X1050.

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by tamir950,

    ערב טוב, חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך חדש עד 600 ש"ח למשחקים. המפרט שלו הוא: core i3 2120 intel DH61WW 4 GB zeus ps 520gw (אני מניח שזה 520W תקנו אותי אם אני טועה) המסך שלו הוא 22' אני מניח שהוא רוצה לשחק על 1680X1050 הסתכלתי בtomshardware בכרטיסים המומלצים לחודש אפריל ובנוסף במפרטים המומלצים פה באתר והגעתי ל2 כרטיסים שנראים לי טובים(קראתי שהם מתאימים ל1920X1080) אז תגידו לי (המומחים) מה דעתכם ומה לבחור. הכרטיסים: http://www.tms.co.il/product/10682 http://www.tms.co.il/product/11308 קראתי גם על ה6850 אבל הוא חורג מה600 ש"ח.. תודה.

    • 6 תגובות
    • 957 צפיות
  18. Started by theguy,

    אפשר בבקשה המלצה על כרטיס מסך עד 600 ש"ח שיהיה הכי טוב למשחקים, המפרט של המחשב החדש שאני קונה לו את הכרטיס: מעבד Intel Core i5-750 Box לוח אם Intel BLKDP55WB Whitesburg כונן קשיח Hitachi Deskstar HDP725050GLA360 3.5" 500GB SATA2 16MB זיכרון OCZ DDR3 2048MB 1333Mhz CL 9-9-9-20 Value מארז ללא ספק HEC 6C60 ספק כח FSP 500-80GHN 500W המסך הוא "22 והוא עובד כרגע ברזולוציה של 1440X900, המסך בעל רוזלוציה מקסימלית של 1680X1050.

    • 6 תגובות
    • 831 צפיות
  19. שלום רב, אני עומד בפני קניית מחשב חדש עם מעבד E6750,לוח אינטל P35, מארז EZCOOL MODERN BLACK עם ספק 400 וואט ומתלבט על איזה כרטיס מסך לקחת. האופציות: GIGABYTE 8600GT 512MB DDR2 ASUS HD3650 512MB DDR3 מה דעתכם? אני נוטה ל ATI...

    • 31 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by The Angel,

    היי אני מחפש המלצה לכרטיס מסך למשחקים בעיקר ובנוסף קצת לפוטושופ וסרטים. בעיקרון המערכת שלי מיושנת וברור לי שקצת קשה למצוא כרטיס מסך שיוכל להריץ משחקים כמו Skyrim עם המפרט שיש לי אבל אשמח אם תוכלו לעזור. התקציב הוא עד כ600 ש"ח וזה המפרט שלי: DualCore Intel Core 2 Duo, 2800 MHz (10.5 x 267) Intel Bearlake P31 DDR2 2048 (1024MBx2) ספק HEC - 400 AR - TF - 400 W וכרטיס המסך שלי כרגע הוא NVIDIA GeForce 6800 GS 256MBלמקרה שזה רלוונטי (למיטב הבנתי זה אומר שאפיק התקשורת הוא PCIe זה נכון?) תגידו לי אם החמצתי משהו שיאפשר לכם לתת המלצה. תודה רבה לעוזרים!

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by INFERNO,

    שלום לכולם אני מרכיב לאחי מחשב תקציבי ואני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 600 ש"ח . המפרט : E5400 + Stock Cooling Asrock G31M-VS (עם כרטיס OB שאותו אני מתכנן להחליף) 2GB DDR 800 GEIL Value ספק 500 ג'נרי WD 250 GB IDE כמו כן מסך 19" של ChiMei שעובד ברזולוציה 1280X1024 אז ככה : הילד בן 10 משחק משחקים מכל הסוגים בהגדרות גבוהות , (ProtoType , TF2 , MiniNinjas , וכו' וכו' ) כרגע הוא משחק במחשב שלי . עכשיו אין לי בעיה לכוון את המשחקים להגדרות של MEDIUM הוא בכל מקרה לא ישים לב, מה שאני לא מחליף עקב בעיות תקציב זה את הספק שהוא אכן ג'נרי ואני מודה לבעיה של ספקים ג'נרים עם כרטיסים חזקים . לכן אני מבקש המלצה לכרטיס מסך שלא דורש הרבה כוח (אם לא יהיה לכרטיס דרישה לכניסת 6…

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  22. Started by a-v-i,

    היי, איך הכרטיס הבא? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4626 לעומת ה 7600GS וה 7300GT? רציתי ללכת על ה 7300GT אבל לנועה אין אותו במלאי ואנחנו קונים משם. התקציב הוא עד 600 ש"ח לכן ה 7600GS הוא בעייתי כי הוא עולה 700 ש"ח. תודה.

  23. Started by whitiger19,

    המפרט: amd64 3200 2g memory geforce7800gt(רוצה להחליף) samaung t220(22") אני רוצה לקנות כרטיס מסך לגיימינג. אני לא גיימר כבד. פשוט משחקים שלא כל כך כבדם מתחילים לקרטע בגלל המסך שקניתי. אני מעוניין לשחק ברזולוציה הטבעית של המסך 1680X1050. אני מודע לזה שהמעבד קצת יגביל את הכרטיס שאני אקנה. עד 600 ש"ח.

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  24. Started by Access Denied,

    טוב פעם אחרונה לפני קניה... מה עדיף לקחת במחיר של עד 550 שח, כרטיס מסך GF משומש בן חצי שנה בערך ti4200 עם 128 מ"ב זיכרון, או כרטיס מסך של GF חדש FX5600 (לא אולטרה ולא XT) עם 128 מ"ב במחיר של 545 שח - חדש.. http://www.zap.co.il/model.asp?Model_id=17625 מה עדיף ולמה?? נ.ב. יש לי ביקורת על שניהם יחד.. http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-12.h tml

    • 8 תגובות
    • 766 צפיות
  25. Started by sagi_10,

    שלום שלום אחרי שהצלחתי להרוס את הכרטיס מסך של אחותי (6600GT) אני זקוק לכרטיס חדש ב-600 שח ורצוי שהוא יהיה חזק כמו ה-6600 או יותר ממנו תודה לעזורים! נ.ב הלוח תומך ב-PCI-E בלבד עריכה : היום במזל טוב הזמנתי 7600GT של Leadtek תודה רבה לעזורים!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים