עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by shibie,

    שלום חברה, אני מחפש את הכרטיס מסך הכי טוב למשחקים בתקציב של 1600שח, אפשר לחרוג מהתקציב. תודה רבה לכל העוזרים.

    • 10 תגובות
    • 899 צפיות
  2. Started by borgol,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך באיזור ה- 550 ש"ח (אם אפשר פחות אז מה טוב), למשחקים לא כבדים במיוחד כמו פיפא 16 והירוס 7 החדש אבל שירוצו על הגדרות גרפיקה גבוהות (לא חייב מקסימליות) ברזולוצית FHD (ולא צריך מעבר לזה). המפרט שלי הוא: מעבד - Intel i5 4460 3.2Ghz לוח אם - Asus h81m-plus זיכרון G.skill 8GB DDR3 ספק - Antec basic 400W חשוב לי שהכרטיס יהיה GDDR5 (ממה שהבנתי משמעותית טוב יותר מאשר DDR3). ראיתי שני כרטיסים שנראים לי מתאימים: Sapphire Radeon R7 250X VAPOR-X OC 1GB GDDR5 2xDVI HDMI DP PCI-E EVGA GTX750 1GB GDDR5 DVI HDMI DP PCI-E איזה מבין השניים הללו אתם ממליצים? אני מתכוון לקנות כרטיס חדש מהחנות ולא ממישהו שמוכר אז אם לדעתכם אפשר יהיה להסתפק בכרטיס פחו…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. אני מחפש כרטיס עם מהירות GPU ומהירות זיכרון מהזריזים ביותר ביחס למחיר אנא תנו הצעות.

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  4. ראיתי את ה 8600GTS OC עם אחריות לכל החיים ב-599 משתלם?

  5. שלום לכולם, לפני כשנתיים קניתי את המחשב הנ"ל לפי המלצתכם (המלצת הפורום) כיום אני מחפש לשדרג את כרטיס המסך שלי בכדי לשחק ברזולוציות גבוהות יותר (לדוגמא במשחק Ghost Recon Advanced Warfighter 2 אני משחק ברזולוציה בינונית ואני רוצה לשחק ברזולוציה הגבוהה ביותר). מפרט המחשב שלי הינו: מעבד: intel pentium D 805 dual core 2.66GHZ 533MHZ 2X1MB LGA775 לוח אם: ASROCK ConeRoeXFire-eSATA2 (775, 945P, DDR2 667, 2XPCI-E CROSSFIRE, HDAudio SATA2,1394, GBL) זכרון: TWINMOS DDR2 533 MHZ 512 MB X2 כרטיס מסך: Asus EN7600GT 256MB HDTV DVI PCI-E retail והשאר - זה השאר. בכל אופן כרטיס המסך עלה בזמנו 1030 ש"ח (בKSP), ואני מחפש משהו טוב בהרבה בתקציב דומה (אם אפשר בפחות אז מה טוב), אני מחפש משהו שאי…

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  6. אהלן. קניתי לפני כמה ימים את המשחק BFBC2 וגיליתי שהכרטיס מסך שלי לא מחזיק את המשחק בגרפיקה סבירה (לא ממש רוצה לשחק על LOW). אני מחפש כרטיס מסך שיריץ אותו בצורה נורמלית על medium-high לפחות בלי לעשות אוברקלוק ועניינים, ואני לא רוצה להשקיע יותר מדי, בסביבות ה500 שקל.. המפרט שלי הוא כזה: Intel Core 2 Dou E6600 2.4Ghz Gigabyte 965p-ds3 2gb ram Enermax Liberty 500w אח שלי בא בקרוב מארהב אז הוא יוכל להביא לי משם גם כרטיס, אז אין בעיה להזמין מnewegg או אתרים אחרים. תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by id3232,

    אני מחפש כרטיס מסך טוב לגיימינג בתקציב של מקס' 750 שקל למפרט שברצוני לרכוש: Q8200 4G זכרון לוח אם מבוסס P45 ספק 500W יש מצב שג'נרי אבל יש לי גם HEC 450 TW TF. אני חשבתי על הכרטיס 260 GTX מכאן: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5268 האם הוא חזק בהרבה מה4850/770? יש הצעות שיפורים? יש סיכוי גם שאני יקנה מסך 22'' אז קחו בחשבון. תודה ויום טוב.

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  8. Started by inglor,

    שלום. במסגרת בניית מפרט לחבר אני צריך לרכוש כרטיס מסך (או 2 בתצורת SLI) בבערך עד 1600 שקל. עכשיו הנטייה הטבעית הייתה ה9800GTX כי הוא כרטיס חזק שתומך בDX10. אם זאת יש לי מספר שאלות: ה8800 באוברקלוק שמביא אותו למהירות של ה9800 (קל יחסית) חזק כמוהו ואף יותר, האם שווה לקנות 8800 או שה10.1 מספיק משמעותי בשביל לקנות 9800 מה בנוגע ל9600SLI, האם כל המשחקים שיוצאים היום יתמכו בSLI בצורה אופטימאלית או שעדיין יש משחקים שלא יודעים לנצל את הSLI כמו שצריך? ואם כן האם זה כדאי מבחינת מהירות? בכמה כסף אפשר להשיג היום 8800 בSLI? האם הדבר פרקטי בתקציב (עם אפשרות לחריגה קלה) תודה מראש, מחכה לתשובה

    • 13 תגובות
    • 914 צפיות
  9. התקציב שלי נמוך אני רק רוצה שהוא יריץ UT2003 ו MOHAA טוב ואיזה הכי משתלם עד 400-500 שקל?? אם יש כרטיס שעולה קצת יותר אבל משתלם מאוד אז אולי אני גם יקנה אותו

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  10. חשבתי על ה‏HD 3850 256MB , מה דעתכם? מפרט: E4400@3.2GHZ GB P35 DS3L 2048MB FSP 400W true power DELL 22" E228WFP אפיק PCI-E X16 אני משחקי משחקי FPS ולפעמים מירוצים. צפציה בתכני HD לא רלוונטית כי יש לי מעבד חזק... יש ירידת מחירים בחודשים הקרובים ששווה לחכות לה?

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  11. Started by avishaiar17,

    שלום לכם אז ככה יש לי כמה אופציות שהיו לי כבר קודם ועוד כמה שראיתי פה.... אני מתלבט בין הכרטיסים הבאים: 3870 של SHAPPIRE אני משיג אותו ב- 1060 המחיר ממש טוב לי אבל אם צריך להוסיף כדי לקבל משהו יותר חזק אז אני יוסיף ASUS OC 880GT שעולה קצת יקר 1500 והוא נמצא אצלי בחריגה INNO 3D 8800 GT OC שראיתי שאפשר להשיג ב- 1300 ש"ח בנועה PALIT 1GB 8800GT ב-1330 רגיל או 512 SONIC (O.C( שעולה 1200 ש"ח GIGABYTE 8800GT שעולה 1350 LEADTEK 8800GT דגם GTB אוברקלוק שעולה 1300 מה אתם מציעים לקחת הזמנתי כבר מחשב...ונשאר כרטיס מסך תודה רבה מראש ???

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  12. Started by ohadzu,

    המפרט שלי הוא: pentium dual-core e5200 2.5 ghz 2 GB זיכרון ספק של NZXT, PF400 400 וואט אני רוצה כרטיס מסך שהמשחק 6 call of duty ירוץ איתו חלק. התקציב שלי הוא נכון לכרגע 300 ש"ח. איזה כרטיס מסך מומלץ לתקציב זה? שאלה נוספת: אם התקציב יהיה 500 ש"ח, איזה כרטיס מומלץ במחיר זה? והאם בכלל שווה להשקיע את ה-500 ולא פשוט להסתפק בתקציב הקיים למשחקים של היום (עם דגש על COD6) תודה.

    • 7 תגובות
    • 992 צפיות
  13. שלום מעוניין לקנות כרטיס מסך שמתאים למשחקים ׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׂ(ghost recon wildlands, watch dogs 2, far cry 5) וגם ל adobe premiere לא מחפש את הטופ מחפש משהו באמצע Gigabyte GTX 1060 G1 GAMING 3GB http://ksp.co.il/?uin=34943&select=.1044..35..201..45. Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 6GB http://ksp.co.il/?uin=34209&select=.1044..35..201..45. Gigabyte GTX 1060 G1 GAMING 6GB http://ksp.co.il/?uin=37618&select=.1044..35..201..45. משהו מבין 3 אלה יהיה טוב? תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. שלום, אני רוצה לקנות כרטיס מסך שישמש אותי למשחקים ובעיקר לצפייה בסרטים. אני מתכוון לחבר את המחשב שלי לטלוויזית LCD לחיבור ה-hdmi ולראות דרכה סרטים באיכות bluray, כך שעצמת הכרטיס ואיכות החיבורים שלו חשובים לי. המטרה היא שהטלוויזיה תשדר גם אודיו, כך שחיבור ה-dvi למסך הטלוויזיה לא בא בחשבון. רק hdmi. בנוסף, אני לא מתכוון לעשות oc, למקרה וזה משפיע על הבחירה באופן כזה או אחר. מספר שאלות שיכוונו אותי, אשמח לדעת את התשובות לגביהן: 1. ראיתי שרוב כרטיסי המסך כיום מגיעים עם חיבור mini hdmi, הוא שווה באיכותו ל-hdmi הרגיל או שיש ביניהם הבדלים(למעט גודל החיבור)? 2. בחיפוש באתרים ראיתי מספר כרטיסי מסך מאותו הסוג והדגם במחירים שונים, כשההבדל היחידי ביניהם הוא החברות שמייצרות א…

    • 9 תגובות
    • 975 צפיות
  15. אז ככה מה כדי יותר לקנות עכשיו איזה 9800פרו או לחכות לכרטיסים חדשים?(ושהמחירים ירדו) (התקציב שלי לא עולה מעל ל 1000 שח-בגלל זה ה 9800 יהיה כנראה יד שניה) מה אתם אומרים?אמור לצאת משהו בקרוב שיתחרה ב 9800 פרו ויעלה באיזור ה 1000 שקל? בטוח שעוד איזה חודשיים ה 9800 יעלו איזה 1000 שקל , ואז יד שניה של כרטיס יעלה איזה 700-600שקל... אז מה אתם אומרים? יש משהו מעניין באופק ? או לקנות עכשיו ממישהו 9800 פרו ב 900 שקל?

    • 12 תגובות
    • 859 צפיות
  16. האם הכרטיס 4870 1gb יספיק כדי להריץ משחקים כבדים כמו קריסיס על very high ברזולוציה של 1920 1200?

    • 32 תגובות
    • 2k צפיות
  17. שלום... אני קונה מחשב חדש עם מעבד Q9550. אני הולך לשחק על 1920x1200 ועל הגדרות גבוהות. הכרטיסים המומלצים כאן לרוב כמו HD4890 ו- GTX275 פשוט לא יחזיקו במשחקים כמו Far Cry 2 ו- Crysis Warhead. מה כדאי לי לקחת? GTX285 לא משתלם בכלל, אז - CF של HD4870 HD4870 X2 או אפילו CF של HD4890. כל אלו נכנסים לי בתקציב הכללי של המחשב (שהוא 5500 ש"ח), פחות או יותר. תודה

    • 47 תגובות
    • 5.9k צפיות
  18. שלום לכולם, יש לי מחשב די ישן לפי המפרט הבא: לוח אם gigabyte GA-K8N Pro-SLI: זיכרון:4GB. מערכת הפעלה: windows 7 64 bit מעבד: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ כרטיס מסך (עד לא מזמן): Zorac GeForce 9800 gtx+ ספק כוח: antec HCG 900W "מסך": טלוויזה של פנסוניק 37 אינטש חיבור HDMI לטלוויזה עם כבל לממיר לDVI לכרטיס המסך. למרות שהמחשב די ישן אני מצליח לשחק איתו לא רע, אולי לא באיכות הכי גבוהה אבל סחב לי באופן סביר משחקים. לצערי אחרי הפסקת חשמל המחשב הפסיק לעבוד, חשבתי (בטעות...) שזה הספק אז קניתי את הספק הנ"ל היום (לפני זה היה לי Tough power 600w thermaltake) אבל אחרי שפירקתי את הישן והרכבתי את החדש המחשב עדיין לא נלדק. הפעם הייתי פחות שחצן ועשיתי בדיקות יותר לעומק, ח…

  19. שלום, הייתי רוצה לדעת איזה כרטיס מסך מומלץ לקנות בתקציב של עד 1000 ש"ח, ולמה? מסך - 22 אינצ'.

    • 5 תגובות
    • 855 צפיות
  20. שלום, יש לי מחשב יחסית ישן כמעט בן 4 שנים, קניתי אותו בזמנו עם radeon X850XT אבל הוא כבר לא עובד. ורציתי לקנות כרטיס מסך שאני יוכל לשחק איתו במשחקים כמו סטארקראפט 2 וכו' באיכות יחסית טובה. אני רוצה לקנות אותו בחנות(פיזית באיזור המרכז) אם תוכלו אולי לבדוק בלlogicpc או משהו כזה, זה יהיה אדיר. תודה.

    • 8 תגובות
    • 885 צפיות
  21. Started by blitz,

    כרטיס מסך למשחקים ממוצעים אינטרנט (הורדות שירים,סרטים וכדומה). כרטיסי מסך? GIGABYTE Price Units Total 6600 128MB DVI,TV,PCI-E bulk 710 1 710 יהיה טוב או שיקרטע ?

    • 6 תגובות
    • 735 צפיות
  22. Started by bigi37,

    שלום לכולם כרגע יש לי כרטיס מסך on board שלא מאפשר לי להריץ כמעט כל משחק חדש. אני מעוניין לשחק במשחקים כמו FM10, אולי פיפא וכו'. אני לא חושב שזה משחקים יותר מדי כבדים, ואני די קצר בתקציב. מה הכרטיסים הכי זולים שיוכלו להריץ את המשחקים האלה בהגדרות סבירות? חשבתי על HD4670 של ATI, מה אתם אומרים? והאם אתם חושבים שהכרטיס הזה יוכל להחזיק שנה-שנתיים מבחינת הרצת משחקים? לוח האם שלי הוא Asus P5VD2-MX ויש לו את היציאות הבאות (לפי אברסט): 2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, כך שהוא אמור לתמוך בכל כרטיס מודרני - נכון? בנוגע לספק כוח וקירור - אין לי מושג מה יש לי, אבל הכרטיס הזה דורש איזשהן דרישות מיוחדות? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  23. אני רוצה לקנות כרטיס מסך למשחקים RTX 3060 הדבר הראשון זה ללכת על גיגה בייט אבל יש לכרטיסים שלהם בעיה של " שבר " CRACKING ואני מפחד !!!! ה PALIT זה כרטיס פשוט עם מאוורר אחד יותר מתחמם סביר להניח , הגעתי למצב שאני שוקל לקחת את ה PALIT כדי להימנע משבר כל הרשת מוצפת בתלונות על הבעיה של גיגהבייט מה לעשות ? לקנות PALIT ? שזה קצת מבאס או לקחת סיכון ולקחת גיגהבייט ? מתלבט רצח עוד שאלה : זה קריטי ה VRAM 8GB /12GB ? הכרטיס שאני רוצה לקנות זה 8GB ה 12 יקר יותר המטרה בעיקרון לשים אותו עם מעבד R5 5500 ולוח A520 , אני לא זקוק ל OC אני חושב שזה יכול לשרת אותי מצויין במיוחד שיש לי כרגע I3 7100 שהוא על הנייר כל כך חלש ועדיין מתפקד לא רע .

  24. Started by ItachiSan,

    היי, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך שיריץ משחקים כמו SKYRIM על הגדרות בינוניות, על מסך 22" עם רזולוציה 1680x1050. אין לכרטיס דרישות מיוחדות מעבר לכך. לגבי תקציב אני רוצה להשקיע משהו כמו 200-300 ש"ח בערך לא יותר, ואם אפשר לחסוך גם טוב. זה המחשב שהכרטיס יחובר אליו: CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 2.83Ghz Tray Motherboard: Gigabyte GA-EP43-DS3 P43 PSU: Crosair VX 550 Watt את מפרט המחשב המלא אפשר לראות בכרטיס שלי (להוציא את הכרטיס מסך שרשום שם ועבר למחשב אחר). חנויות מועדפות: TMS, RSM, KSP, IVORY. תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by reyrey_200,

    שלום רציתי לדעת איזה כרטיס מסך טוב יש כיום שמריץ למשל PES 2008 על HIGH. בתודה,ניב.

דיונים חדשים בפורומים