כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי מחשב בנוי בעבודה, כלומר מורכב מראש של HP. זה דגם מחשב / לוח אם: Hewlett-Packard HP Compaq 8000 Elite CMT PC מצאתי את זה: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=c01926344〈=en&cc=us&taskId=&prodSeriesId=4065894&prodTypeId=12454 כתוב שם לגבי כרטיסי מסך אבל נראה לי שזה יחסית ישן. רציתי לדעת אם למישהו יש מושג איזה כרטיס מסך ניתן להתקין עליו? יש לו X16. אני חייב שהוא יהיה אחד מהנתמכים ברשימה הבאה: במחיר סביר עד 500 שקל לדעתי זה יהיה בסדר. זה לא למשחקים אלא להחזיק את המסך שנפתח עליו דיון בפורום מסכי מחשב (27", רזולוציה 2560X1440). הוא לעבודה בלבד, לא משחקים. כרגע עובד עם כרטיס מסך מובנה בלוח אם. נתוני מחש…
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
המפרט (יהיה) E6420, 2GB זיכרון. אם זה משנה משו. השימושים יהיו בעיקר משחקים (אבל לא כבדים מדי), וסרטים (לא HD). לכאורה זה נראה שאני יכול לקחת כרטיס זול מאוד, אבל אני רוצה משהו שיחזיק לי את המשחקים הלא כבדים גם ל3-4 שנים... חשבתי על הPALIT 7600GT Sonic, אבל הדבר היחיד שמבאס זה שאין לו DX10, שיהיה משמעותי ושימושי עוד מעט. אני אשמח לקבל המלצות פה מצוות המומחים :] נ.ב. לא מתוכנן OC בכלל
-
- 6 תגובות
- 622 צפיות
-
-
היי, אני מתכנן לקנות מחשב (נייח) לגיימינג, ובפורום מפרטים המליצו לי על המפרט הזה: http://www.tms.co.il/preview/spec/eyutbwxs ראיתי שכמה דיונים מתחתיי (בקישור הזה) אמרו שהקירור של הכרטיס הגרפי שהביאו לי - ה Sparkle GeForce 760GTX הוא לא טוב... זה נכון? אני לא רוצה לקנות כרטיס מסך שעל הנייר מספק ביצועים טובים ובפועל מתחמם מדי מכדי לספק אותם. כמו כן, נאמר בדיון אחר כאן שכרטיס מסך עם 2GB זה לא מומלץ למחשב שאני רוצה שיחזיק לי כמה שנים ויריץ גם משחקים שיצאו בשנים הקרובות, עד כמה זה נכון? במידה והכרטיס הזה באמת לא שווה את זה, אתם יכולים להמליץ לי על כרטיס מסך אחר באותו טווח מחירים (אפשר סטייה של כמה מאות שקלים לכאן או לכאן)? תודה, אבי.
-
- 6 תגובות
- 879 צפיות
-
-
מה קורה אנשנושים חחח.. כמו שאתם רואים אני אמור לקנות מחשב גימינג למשחקים כבדים ולכרטיס שלי יש תקציב של 1300 ש"ח גג!! קיצר אני צריך הצעות לכרטיסי מסך של ATI או של עוד חברות מוכרת עם מעבד כפול של הכרטיס מסך. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 666 צפיות
-
-
יש לי AMD 1900+ ו512 MB זכרון, אני משתמש בGF2 PRO ורציתי לדעת איזה כרטיס מסך יתן לי את התפוקה הכי טובה עם המפרט הנ"ל. לא כל כך קשור לנושא אבל עם כרטיס מסך חדש המחשב שלי יתמודד היטב עם המשחקים החדשים שעומדים לצאת כמו HL2 ו Max Payne 2? וכדאי להוסיף זכרון או לשדרג את המעבד ? נ.ב. הבורד שלי הוא msi kt3 ultra. תודה ושבת שלום
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לידידי המלומדים שלום ! אני מבקש סיוע בבחירת כרטיס מסך עבור מחשב חדש, שנושא המשחקים אינו רלוונטי. המחשב מיועד בעיקר ליישומיי וידיאו, אינטרנט, המרת וידיאו בין פורמטים והצגת מופעי מוסיקה וכדומה. לכרטיס אני זקוק ליציאות TV ו-DVI . כמו כן אני מעוניין בכרטיס אמין לאורך זמן, במידה ונדרש קירור נוסף, אשמח לקבל המלצות. בתודה מראש מאיר
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות מחשב חדש, המחשב ישמש בעיקר לעבודה אבל אני רוצה לשחק גם קצת משחקים לא יותר מדי כבדים ואני לא הולך להשתולל עם הרזולוציות במשחקים. ראיתי שיש 2 כרטיסים בתקציב הזה HD 2400 או 8400GS מה דעתכם ? מה כדאי יותר?
-
- 1 תגובה
- 648 צפיות
-
-
אחרי הרבה שנים עם amd phenom, הגיע זמן להחליף מחשב. יש כרגע מסך 23 אינצ' עם 1080P שאני לא מתכנן להחליף אותו בקרוב. כשהתחלתי לבדוק מפרטים של חומרה עכשווית, הופתעתי לראות ש7870XT לפי מבחני השוואות עדיין נותן תמורה לא רעה (קרוב ל1050GTX). האם הדבר נכון וכרטיס שהוא די עתיק עדיין רלוונטי וכדאי להעביר אותו למחשב החדש? כרטיס כזה יוכל להתמודד עם משחקים חדשים ברזולוזיה 1920X1080? תודה,
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
- 2 followers
-
-
אהלן, קניתי רכיבים למחשב החדש שלי עכשיו נשאר לבחור רק את הכרטיס מסך, לגבי הכרטיסי מסך המליצו לי על ה Radeon HD3650, מה שעוד בא כאופציה הוא : GeForce 8800GS/T אני לא יריץ משחקים כבדים, לכן אני לא צריך כרטיס מסך כ"כ חזק. מוכן להשקיע עד 700 אפילו אפשר טיפה לחרוג, אבל את הרכיבים אני קונה רק מגולדטופ כרטיסי מסך באתר גולדטופ http://www.goldtop.co.il/category.asp?catid=883 תודה לכולם, עידו.
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני זקוקה לכרטיס מסך שיוכל להתחבר ל-4 מסכים לצורך עבודה בבורסה, כאשר מינימום 20 חלונות פתוחים בוזמנית עם גרפים שמתעדכנים בנתונים ובתוצאות חישובים. בנוסף אצטרך להפעיל עריכת וידיאו ביתי וארצה גם לשמור את האופציה למשחקים בעתיד. המפרט שנבנה עד עכשיו כולל: מעבד: INTEL CORE i5 S1156 3.3GHz 660 : "SLBLV" - BOX ₪988 או לחילופין מעבד ללא ליבה גרפית במידה ואני זקוקה ממילא לכרטיס מסך טוב. לוח אם: GIGABYTE GA-H57M-USB3 ₪729 זיכרון: KINGSTON 2048MB DDR3 1333MHZ ₪271 צורב DVD: SAMSUNG SH-S223FBLK x22 SATA BLACK ₪110 מארז: ANTEC P183 w/o PSU ₪715 רמקולים ואוזניות: ALTEC-LANSING 2.1 BXR1221 ₪202 מערכות הפעלה: XP יש רשיון ספק כוח: ENERMAX PRO82+ 425W ₪432 וידאו וטלוויזיה: HAU…
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
-
-
היי, אני קונה מחשב חדש (E8400 וכו וכו..) ככה שהמחשב לא מהווה צוואר בקבוק. הבעיה היחידה שלי היא שהמחשב לא אמור לשמש בתור מחשב משחקים אז חבל להשקיע בכרטיס מסך רציני. בגלל שיש תקציב לזה אני רוצה שתמליצו לי על הכרטיס הכי כדאי ביחס של תקציב-ביצועים (עדיפות למחיר כמה שיותר נמוך) כרגע ראיתי שניים אפשריים: 1. 9600GT שעולה 811 שח 2. 8600GTS שעולה 650 שח. הייתי מעדיף משהו זול יחסית כי הכרטיס הולך להיות מוחלף עוד כשנה בכרטיס קוואדרו לפיתוח גרפי. תודה
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
שלום אני קונה מחשב חדש עוד כמה זמן ויש לי מלא התלבטויות בין כרטיסי מסך יש המלצות לכרטיס עד 700~900 שקל בערך? תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות מחשב בימים הקרובים (למשחקים עם OC), הבעייה היחידה שלי זה הכרטיס מסך... כרגע יש לי כרטיס מסך AGP 6600GT ומן הסתם אני קונה לוח אם עם כניסת PCI אז אין דיבור על להעביר את הכרטיס הישן. אני מתלבט עם לקנות איזה כרטיס פשוט ב-700 ש"ח (נניח 7600GS) ולקנות עוד חצי שנה איזה כרטיס תומך DX10, או לקנות עכשיו כקטיס טוב ב1500 ש"ח, נניח X1950PRO או X1950XT. דר"א אין לי מה לעשות עם ה-7600GS עוד חצי שנה... כמה דברים: 1. מה נראה לכם עדיף? כמובן שיש להתייחס ליחס תועלת/מחיר. 2. יש כרטיס יותר טוב במחיר ~700 ש"ח מה-7600GS? אולי במחיר יותר זול שכן יחזיק לי משחקים עד אז... 3. איזה כרטיס עדיף (מבחינת מחיר/תועלת) X1950PRO או X1950XT? או שעדיף משהו אחר? 4. אין מצב ללקנות 8800GTS כרגע…
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 רגיל 3.0 ג'יגה זיכרון לוח אם של ג'יגהבייט 915p הכרטיס מסך חלש ומעפן 7300gs רציתי קצת לשחק במשחקים החדשים שיצו אני לא חייב הגדרות מקסימליות או משהו מספיק לי הגדרות בינוניות התקציב הוא 1000 שקל
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי לא יודע אם זה הפורום המתאים יש לי מחשב פנטיום 4 2.8 , ולוח אם P4P800-MX-ASUS כרטיס המסך ON BOARD הכרטיס לא רציני להפעלת משחקים תלת מימדיים. איזה כרטיס מסך סביר אפשר לחבר כדי לאפשר הפעלת משחקים ואיפה ניתן להשיגו באזור השרון בתודה יון
-
- 10 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום רציתי להפוך אתה מחשב הישן שלי למדיה סנטר ולכן אני צריך לרכוש כ.מסך מתקדם יותר ! השאלה שלי היא האם קיים כרטיס מסך שיכול לעבד HD והוא בעל חיבור DVI או HDMI ??? אשר חייב להיות בעל תושבת הישנה PCI-EXPRESS ! בתודה מראש !!!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לשדרג את המחשב הישן שלי עם כרטיס מסך חדש. המטרה העיקרית היא לשחק בדיאבלו 3 אבל יהיה נחמד אם הוא יהיה טוב גם לדברים אחרים.. המחשב הוא עם core 2 duo של 3 ghz נראה לי.. (מלפני כמה שנים) התקציב לכרטיס המסך - עד 200, רצוי אפילו פחות. ראיתי שהכרטיס הכי זול ב ksp הוא sapphire radeon 5450 512 mb שעולה 155 ש"ח.. הוא מספיק טוב? תודה!
-
- 25 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
יש לי פנטיום3 733 והכרטיס וודו 3 וברצוני לשדרג את הכרטיס אני מתבלבט על כרטיס שיתאים למערכת שלי בטווח מחירים שלא יעלה על ה700-800 ש"ח
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן בן שלוש וחצי שנים ככה, המפרט: AMD 3000 GA-K8NF-9 512 ראם מסך 19 אינצ' כרטיס מסך נוכחי 8400GS השאלה...האם רכישת כרטיס מסך חדש והוספת זיכרון תוכל לסחוב את החומרה שבשבל שתוכל להרציץ משחקים חדשים+לעוד שנה ככה בהגדרות סבירות איכשהו, אני משחק בעיקר בתפקידים ואסטרטגיה אז המשחקים שלי לא דורשים בדרכ יותר מדיי משאבים. מה אומרים המומחים שפה?
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב שרכשתי לפני 3 שנים. רזולוציית המסך היא : 1680X1050. הכרטיס שהיה לי הוא 7600GT. בעקבות רצון לשחק ב-DRAGON AGE ORIGIN, חבר שלי הביא לי את הכרטיס שלו: QUADRO FX1700. להפתעתי הרבה המשחק עלה ואפילו רץ ממש טוב בהגדרות בינוניות (גם כשהעברתי להגדרות גבוהות הוא רץ סביר). אני מתלבט לאיזה כרטיס לשדרג. תכננתי לרכוש SAPPHIRE HD 4670 512MB, אבל הבנתי שהוא אזל. אני שוקל לרכוש SAPPHIRE HD 5670 512MB. המחיר שלו זה בסביבות 500 ש"ח וזה מקובל עליי. חבר שלי שהוא טכנאי מחשבים אמר לי שהוא יתאים ללוח אם (PCI-E X16). יש לי כמה התלבטויות: 1) איך חברת ATI לעומת NVIDIA בהתייחסות למשחקים. מי מבין החברות עדיפה? 2) אזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי? 3) אני צריך כרטיס עם יציאת S VIDEO, כי ה…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
P4 3G. PCI E (לא PCI E 2). ספק thermaltake 420W. איזהכרטיסי מסך מתאימים ? ראיתי שכל הכרטיסים PCI E 2, האם יעבדו על המחשב שלי ?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, ברשותי המערכת הבא Operating System Windows 10 Pro 64-bit CPU Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz Ivy Bridge 22nm Technology RAM 16.0GB Dual-Channel DDR3 @ 798MHz (11-11-11-28) Motherboard Gigabyte Technology Co. Ltd. P67A-UD3-B3 (Socket 1155) Graphics SMBX2335 (1920x1080@60Hz) 4096MB ATI AMD Radeon R9 290 Series (Sapphire/PCPartner) Storage 465GB Crucial CT500MX500SSD1 ATA Device (SATA (SSD)) מעוניין בכרטיס מסך חדש עקב שהנכוחי (r9 290) כבר לא מקבל תמיכה של דריוורים נעזרתי במודים של דריוורים פרוצים(Amernime) מה הכרטיס המסך הממולץ למערכת הנל, שהגבלה של המעבד היא הכי מינורית. אפשר …
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב יחסית ישן (כמעט 4 שנים) ואני רוצה קצת לשדרג אותו יש לי כרטיס מסך ON BOARD חלש וחשבתי להתחיל מכרטיס מסך איכותי יותר. יש לי בלוח אם חיבור PCI EXPRESS והבנתי שזה נותר לי יותר אפשרויות. רציתי המלצה לאיזה כיוון ללכת (לא יקר מדי ולא למשחקים הכי כבדים) עד 500 ש"ח בנוסף, אני לא יודע אם יש לי תמיכה במחשב בזכרונות DDR2. האם זה ימנע ממני לקנות כ.מסך עם זכרון DDR2? תודה.[br]פורסם בתאריך: 23.11.2008 בשעה 19:48:48 סליחה..להלן פרטי המחשב: INTEL PENTIUM 4 3GH 1GB RAM תודה
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן שהלך לו כרטיס מסך 7600GT בחיבור PCI-E הלוח אם הוא GA-965P-DS3 אם זה חשוב לפני שאני קונה את הכרטיס הזול ביותר שיש בחנות רציתי לוודא 1. האם כל כרטיס שנמכר היום בחיבור PCI -E יעבוד עם המחשב הישן שלי. 2.שהוא יצליח להראות סרטי HD בלי לגמגם זה הכרטיס שאני חושב לקנות http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=3850 האם יש סיבה לקנות משהו אחר PCI Expres PCI Expres
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כרגע המחשב עובד עם הכרטיס המובנה, כך שאני מניח שכל כרטיס יהיה שיפור (יש סלוט AGP). הייתי עושה גם הרחבת זכרון, אבל זה לוח מיקרו אז יש רק 2 סלוטים, וחוץ מזה זכרון DDR1 די יקר בימינו. המחשב לא שלי... לפני שידעתי את המפרט המדוייק חשבתי לשים לו X800GTO, אבל יש לי הרגשה שאפילו כרטיס כזה לא ינוצל ע"י המפרט הנ"ל. למישהו יש הצעה יותר משתלמת? (אגב, התקציב הוא 600 שקל. את הכרטיס הנ"ל מצאתי ב460. אם יש כרטיס יותר משתלם באזור ה300 שקל, אז אפשר גם לשדרג את הזכרון בכסף שנשאר)
-
- 6 תגובות
- 879 צפיות
-


