עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום רב, אני מתכנן בעזרת השם לקנות מחשב חדש בעוד כשבועיים. לאחר התייעצויות בפורום זה ועם עוד אנשים אחרים ולאחר שיקולים ממושכים החלטתי בכל זאת ללכת על מערך CF או SLI, מכיוון שלפי מה שראיתי בפורום לאחר יציאת הדרייבירים החדשים של AMD לפחות יש פחות ופחות את הבעיה של MICROSTUTTERING. שאלתי היא על איזה מערך של כרטיסים עדיף לי ללכת, אני יודע שעד לא מזמן הרבה המליצו ללכת על 6950CF אבל עכשיו שיצאו גרסאות חדשות ל560 (גרסת הSOC למשל) אומרים שחלקם עוברים את הביצועים של 6950 אבל השאלה היא במערך כרטיסים על איזה מערך כדאי ללכת? אולי אפילו שווה להשקיע קצת יותר וללכת על הGTX570 SLI? מבחינת המחיר אין לי שעיה ללכת גם על ה570GTX... השאלה היא מה טוב יותר? תודה רבה לכולם!

    • 78 תגובות
    • 8.5k צפיות
  2. Started by garuffy,

    למישהו יש המלצה על כרטיס : Sapphire ATI Radeon HD 4890, Vapor X BATTLESTATION, 2Gb GDDR5, 256Bit, HDMI, PCIE

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  3. Started by Satlan,

    אהלן קראתי בפורום שממליצים על 8800GT, אז קודם כל - האם הוא המומלץ ביותר, אם כן, של איזו חברה הייתם אומרים שהכי אמינה? והאם המעבד D920 לא יהווה צוואר בקבוק? דבר שני, מה עם ATI? אין שום כרטיס שיתחרה ב-8800GT? בתודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  4. Started by etis10,

    אני מחפש כרטיס מסך לגיימרים שיריץ כל משחק על מקסימום איכות שהיה קטלני מעבד i5 760 טורבו נדיר מאד gigabyte h55m-s2v היה לי כרטיס מסך GT430 1GB אבל יש לי 2 כאלה וספק iso 550 ויש תקציב של 1800 שקל אבל בבקשה באמת כרטיס מסך לגיימרי רצחניים

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. אני מחפש כרטיס מסך לגיימרים תקציב עד 1800 שקל אבל רק לגיימרים רציניים שמריץ הכל חלק על מקסימום איכות

    • 20 תגובות
    • 3.5k צפיות
  6. Started by mano4now,

    בוקר טוב, בהנחה שאני רוצה לשחק את המשחקים כיום ואת המשחקים שכבר הוכרזו כמו the witcher 3 לדוגמה, על מסך בודד עם רזולוציות 1920X1200 על הגדרות גבוהות ככל הניתן, על מחשב עם מעבד i7-2600 ו16 ג'יגה זכרון. על מה אתם ממליצים בתקציב של עד 1000 ש"ח ? לא רצה לחרוג ואפילו מעדיף לרדת במחיר. כיום אני עם כרטיס GTX580 שעשה לי בעיות עם far cry 4 . כרגע אני משחק assasin creed unity וזה נראה בסדר אבל אני מכין את הקרקע. מה דעתכם ? מעדיף nvidia על פני amd . תודה מראש מנו

    • 12 תגובות
    • 6.4k צפיות
  7. Started by yotam360,

    תקציב 1500 ש"ח איזה כרטיס מסך לגיימרים יהיה הכי טוב במחיר הזה?

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  8. Started by madror,

    מבולבל מהיצע הכרטיסים, מבקש את המלצת הפורום לכרטיס מסך (בעדיפות ל AMD) שיתאים לגימינג סביב תקציב של 600 -700 שקל. לא הבנתי לדוגמא איזה כרטיס "חזק יותר" 5770 לעומת 5830 (שניהם נמכרים סביב אותו המחיר , אני מניח שה 57XX ישן יותר ,אבל ה 5X30 חלש יותר מה 5X70 ? ). אשמח לסדר בנושא, תודה מראש, דרור.

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  9. לצרכי גרפיקה (תוכנות אדובי) ותלת (מאיה ואפטר) יש לי מעבד i7 4770 לוח הGA-H87-D3H של ג'יגהבייט ו 16GB זיכרון (הפרו של קינגסטון) נ.ב. הסביבה שמה בצבעי כחול שחור ויש לי חלון... אם תמצאו גם משהו יפה ומתאים בנוסף לאיכות המעולה שלו אוסיף על זה איזה 100 ש"ח הסתכלתי על Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB ועל Gigabyte NVIDIA GeForce GTX660 2GB רק אציין למי שלא ברור (מהמעבד שלי והלוח)שאיני מאנשי האוברקלוק. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  10. Started by tigerex,

    איזה כרטיס מסך הכי מתאים לגרפיקאי שמשתמש ב- photoshop ו- 3ds max ?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by rofben,

    אני קונה מחשב לגרפיקה 2D ואני רוצה לקחת GTX460 (אך ורק בגלל ההאצה). האם זה שווה את זה או לא? ??? תודה מראש!!

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Inter,

    שלום לכולם, אבא שלי מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שלו למשהו קצת יותר טוב כי הכרטיס הקודם כבר לא משרת אותו כמו שצריך, הוא מעוניין בכרטיס שיתמוך בצורה סבירה עבודה על פוטושופ וממש קצת משחקים עם 3D וכמובן וסרטים וכאלה שהוא צופה בהם, מישהו יכול לעזור לי בהכוונה לכרטיס שיכול להתאים לו ?

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  13. מחפש המלצה לכרטיס מסך למחשב שמיועד לעבודה ורנדור בתוכנות: מאיה After effects cs6, cc פרמייר cs6, cc Indesign cs6, cc Illustrater cs6, cc FreeHand cs6, cc AutoCAD 3D Max Studio (לא מיועד למשחקים) ההתלבטות שלי היא מה יהיה עדיף, כרטיס QUARDU שמכיל פחות זכרון ומעבדי CUDA אבל עם אופטימיזציה בדרייברים או כרטיס GTX שהרבה יותר חזק חומרתית . תודה.

  14. Started by dvido,

    שלום לכולם. אני מחפש כרטיס מסך לגרפיקאים, לעבודות תלת מימד. לא את ההכי יקר אבל משהו טוב. אשמח להמלצות. תודה מראש.

  15. Started by noy165,

    שלום יש ברשותי מסך מעולה של IIYAMA 454 וברצוני להתאים לו כרטיס טוב לגרפיקה הסכום שעומד לרשותי 1700 ש"ח תודה לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  16. Started by SoapSeller,

    טוב, אני מחפש כרטיס מסך אך ורק ל2D, הביצועים בתלת מימד ממש לא מענינים אותי. חשבתי בהתחלה על הפרליה, שבכול ביקורת נורמלית שעשו עליו ציינו לטובה את היכולות 2D שלו, אבל המחיר שלו בארץ... אז, א) האם יש סיכוי להשיג פרליה בארץ במחיר נורמלי?(נורמלי < 2000 ש"ח) ב) יש כרטיס אחר שאתם ממליצים עליו, במסגרת התקציב הנ"ל?(עדיף בפחות, אם ניתן להשיג ביצועי 2D דומים לכרטיסים שבקצה הסקאלה) תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by ww23,

    שלום לכולם, אני רוצה לקנות מחשב חדש, ואני מתלבט קצת בקשר לכרטיס מסך. אני לומד עיצוב גרפי והתוכנות שאני עובד איתן הן בעיקר דו מימד (אילוסטרייטור, אינדיזיין, פלאש, פריהאנד, פוטושופ...) אבל אני לא רוצה להיות מוגבל אם אני אחליט לעבוד קצת על מאיה בשלב מסויים בצורה לא מקצועית. אני מוכן להשקיע בסביבות ה500 שקל על כרטיס מסך, אלא אם כן יש לי סיבה להשקיע יותר ותהיה לזה סיבה משכנעת... אני גם לא ממש בטוח איך זה עובד אבל אני חושב על לקנות מסך של DELL2007 20 אינץ' אז אם צריך שלכרטיס תהיה התאמה למסך אז זה גם חשוב. תודה למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  18. היי, אני בתהליכים של רכישת מחשב חדש שישמש בעיקר לעריכת תלת מימד (במסגרת של הנדסת מכונות). הבנתי שהסדרות המומלצות לשימוש הזה הן quadro של nvidia או firepro של amd. במסגרת התקציב שלי הגעתי לכ800 ש"ח שמוקצים לכרטיס המסך ורציתי לדעת איזה משני הכרטיסים האלו יותר מתאים. ניסית לחפש השוואות באינטרנט ומצאתי רק אחת שאומרת שהV4900 טוב יותר אך המשתמש היחיד שהגיב כתב שהוא מעדיף את הK600. למישהו יש ניסיון עם הכרטיסים האלו ויכול לתת לי המלצה בנושא? תודה, תומר

  19. Started by arielman22,

    לאחר התייעצות בפורום מפרטים, רציתי להעלות גם כאן שאלה. אני הולך לקראת לימודים שכוללים את התוכנות פוטושופ, פרימייר, Freehand MX, Illustrator, InDesign, after affect, 3dmax לאחר בחינה של הרבה מאוד ניידים (והוספה ל2 ג'יגה לכולם), אני עדיין בהתלבטות לגבי הכרטיס מסך, שנותן לכל לפטופ שראיתי תג מחיר אחר. השאלה מה מהם מספיק לי? 1) 256mb deticated geforce 8600 gt (הכי זול 7500 של דל) 2) NVIDIA® GeForceTM Go 8400M GS with 128MB DDR2 dedicated graphic memory (הכי זול 6500 של דל) 3) hd2600 256 mb up to 1024 (הכי זול 7300 של טושיבה) 4) radeon X 1400 256 mb deticated (הכי זול 7200 של דל) 5) geforce 7300 256 mb up to 512 mb (הכי זול 6300 של טושיבה) 6)NVIDIA GeForce Go 8400M (128MB) (הכי…

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  20. Started by artgrl,

    שלום, אשמח לקבל המלצה לכרטיס מסך שיפיק מקסימום תועלת במינימום מחיר - 1,000 ש"ח לכל היותר אבל עדיף בפחות, לעבודה עם: Lumion, Sketchup, V-ray, Revit, Photoshop הכרטיס יכנס למחשב חדש. המסך יהיה ברוזולוציה 1920X1080... תודה!

    • 0 תגובות
    • 911 צפיות
  21. Started by itayalter,

    אני לפני החלטה סופית , מה לקחת ? 260 ? או משהו אחר ? יש כרגע 3 אופציות , מה אתם אומרים ? 1. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=&products_id=24995 2. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_2726_2915&products_id=24772 3. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_3136&products_id=24619.

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  22. בס"ד אני צריך כרטיס מסך למחשב המיועד לעבודה בלבד לא למשחקים וכו... הלוח אם הוא GA-P55-UD3L של גיגהבייט. התוכנות השימושיות הם פוטושופ קורל אקרובט אילוסטרטור. וכן "ווגאס" ואפטר אפקט. היתי מאד רוצה כרטיס לא יקר שמעולה בתחום הזה. לתחום אחר חבל לי על כל שקל. יש סיכוי למשהוא באיזור ה250 300 ש"ח ? ואם לא אז כמה צריץ להשקיע? האים יש ענין דווקא ב Quadro או שיש גם כרטיסים אחרים טובים לנושא זה? זה קצת חשוב לי קניתי עכשיו מחשב חדש ואיני יכול להשתמש בו בלי הכרטיס. תודה מראש לכל העונים.

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  23. שלום, אני בונה מפרט למחשב. שימושים: שרטוט וגרפיקה. תוכנות: ARCHICAD, AUTOCAD, PHOTOSHOP תוכנות בשימוש מועט יותר : 3DMAX, SKETCHUP. מעבד: ככול הנראה INTEL מאחר ולפי הפורום הוא מתאים יותר ל PHOTOSHOP כ.מסך: התוכנה העקרית שבשימוש היא ARCHICAD ולפי היצרן נדרש כרטיס התומך ב OPEN GL לפי המלצות בדיונים מקבילים ובמדריך להרכבת מפרט עבור תוכנת 3DMAX נדרש כרטיס QUDRO של NVIDIA או FIRE PRO של ATI עם זאת אני כמעט ולא עובד ב 3DMAX, האם יש כרטיסים נוספים שעובדים ב OPEN GL? בכול מקרה דרישה מינימלית של 256K זכרון על הכרטיס

    • 5 תגובות
    • 3k צפיות
  24. Started by rannn,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך שיתאים לי לעבודה עם גרפיקה. דגש על אפטר אפקט ושאר החבילה של אדובי CS5, יש המלצות?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by bbking,

    שלום אני מעוניין לקנות כרטיס מסך שישרת אותי להרבה שנים תקציב :1500 ש"ח ספק:620 ואט תודה

    • 17 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים