עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by david_borohov,

    שלום. בן-דודי מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש למחשבו. התקציב שלו הוא בערך 3,500. הוא מעוניין לדעת איזה כרטיס מעניק ביצועים יותר טובים, למשחקים. יציאת AGP....!! תודה, דוד.

    • 12 תגובות
    • 875 צפיות
  2. Started by SnirCha,

    חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך ב800 שקל גג. המחשב שלו הוא כזה... ספק: Hex 500TD-TF לוח אם: Gigabyte EP43-DS3L מעבד: intel Q9550 זכרונות: 2GBx2 OCZ Reaper Edition DDR II 1066 הארד דיסק: 500GB SEAGATE ברקודה... בעיקר למשחקים, מישו יכול לעזור? :]

    • 7 תגובות
    • 940 צפיות
  3. Started by thebestnickname,

    אז ככה, התקציב עומד על 900 שקל עם חריגה, מה כן- אעדיף לשלם פחות, העיקר שיהיה משתלם מבחינת ביצועים-מחיר. בבעלותי כרגע GTX560 TI , i7- 4770 8GB Ram, אני רוצה כ.מ חדש. עכשיו- לפי מה שהבנתי http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu זה מחיר מציאה ממש, ואין לי בעיה עם זה שזה משומש וזה. האם אני ארגיש הבדל ביצועים דרסטי ממה שיש לי כרגע? האם עדיף לשים עוד 350 שקל בשביל משהו חזק יותר? השיפור ישתלם? קיצר הצעות בבקשה, תודה מראש.

  4. Started by ktbnus,

    הגיעה הזמן לשדרג כרטיס מסך......הנוכחי שיש לי. 9200 כבר נמעס. אי לא מחפש משהו high end אלה משהו יותר בעזור הבינוני +. יש לי מעבד AMD Athlon XP 2800+ וממה שקראתי כרטיס קטלני לא יעזור הרברה כי המעבר יצור צבר בקבוק..... בכל מקרה אין עדיפות לחברה מסוימת...אפיק AGP.... הרכישה מיועדת לקראת GTA SA אם המשחק עובד יותר טוב אם חברה מסויימת - עדיפות לחברה תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  5. אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש..לא חדיש מדי, אלא סטנדרטי לגמרי..שיוכל להריץ את רוב המשחקים שיצאו לפני שנה/שנתיים באופן סביר. אני דיי מצומצם בתקציב, אז אני לא רוצה לעבור את ה350 ש"ח. אני מתלבט בין Radeon 9200SE 128MB - TV Out לבין Geforce MX440 64 mb AGP x 8T לבין GeForce FX5200 128MB DDR + TVOut אני יודע שהם כרטיסים דיי ישנים, אבל אני פשוט לא צריך יותר מזה אשמח לקבל המלצות.

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  6. Started by SkyForce,

    טוב אז ככה: אני מתלבט אם לקנות 7800GS ב 1900 שקל של חברה EVGA של AGP כמובן או לחכות ל 7600GT שיוצא ביולי. אין לי ממש כוח לחכות האם הוא שווה את זה?או שה-7800GS יותר טוב אם למשהו יש 7800GS שיתן המלצות בבקשה על הכרטיס כי לא הרבה מכירים אותו זה הכרטיס הכי טוב שמצאתי ב AGP ואם למשהו פה יש ביקורות עליו או המלצות שישלח לי plz תודה לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 557 צפיות
  7. Started by sh2006,

    יש לי כרטיס 4850 בלוח אסרוק"... והוא חוסם לי 2 כניסות של PCI רגילות , אין לי מקום להכניס את הכרטיס טלויזיה האם יש מאריך לPCI או כרטיס הרחבה דרך יו אס בי?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by lompy,

    היתרון של כרטיסי מסך חזקים זה שהם יכולים לתת ביצועים גבוהים ברזולציות גבהות אז מה הטעם בלקנות כרטיס מסך כזה שעולה נגיד בסביבות 1500 שקל כשהרזולוציה הכי גבוה שאתה יכול לקבל ברוב מסכי ה LCD זה 1280X1024

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. יש לי 8800GT אבל שאני משחק CS 1.6 הוא ממש פדיחה קראתי הנושא הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=283368.0 והוא לא עזר לי הבעיה היא שיש לי FPS טוב מאד והמשחק רץ כמו ממתק אבל לעיתים קרובות הוא כזה נתקע פחות משנייה וחוזר כרגיל בבקשה לעזור זה נורא מוזר אלה שיש להם את הכרטיס הזה בטח יודעים

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  10. Started by brk2k,

    בבקשה אל תתייחסו למחירים , ערך , פשוט תגידו לי מה עדיף - GF 6800 ULTRA + lg 700P או GF 6800 GT + viewsonic 19 inch (לא זוכר את הדגם של המסך... אבל אחד טוב) אל תתייחסו בבקשה לדגמי המסכים , השאלה פה פשוטה , 6800 אולטרה עם מסך 17 או 6800 gt עם מסך 19??? האם ההבדל בביצועים שווה פחות חוויית משחק?

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Nirbj,

    האם כרטיס מסך יכול להגביל מעבד או ההיפך ? לדוגמא : ?Athlon64 3600+ (Socket AM2) X2 DualCore? עם כרטיס מסך ?8800GTX 768MB GDDRIII, HDTV, 2xDVI, PCI-E? תודה לכל מי שיענה.

    • 17 תגובות
    • 887 צפיות
  12. שלום אני רוצה להחליף כרטיס מסך מפרט : מעבד Q6600 לוח אם msi g31 (אני חושב) דיסק קשיח 320 gb 2ghz זיכרון ראם מסך 1680X1050 כרטיס מסך נוכחי : 8400GS ספק נוכחי : 300W ezcool אני מחליף אותו ל EZcoll 400W או 450W לפי הצורך להיתיחס למחירים של רשת אייבורי בלבד(יש לי אחריות שם וחבל לי לאבד אותה) אתר :http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=400 תקציב 700 לכרטיס מסך 200 לספק חשבתי להחליף ל: msi ATI Radeon HD4770 אני צריך כרטיס מסך חזק למישחקים שלא יהרס מהר ושיחזיק מינימום שנתיים של חברה אמינה וטובה (לא כרטיס חם מידי שישרוף את עצמו תוך יומיים) כול הצאה אחרת תיתקבל בברכה לא מעוניין ביד שניה

    • 29 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by natan805,

    למחשב נייד הציעו לי בחנות את הכרטיס הנ"ל למשחקים GeForce 310M .ובבית יש לי את ה hd4670 ואני רוצה שהכרטיס יהיה לפחות כמו ה hd4670 שבנייח לדעתם ה 310m יותר חזק השאלה אם זה נכון אגב שניהם עם 512 זיכרון

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by guy4497,

    היי... קניתי לפני שנה מחשב שרוב החלקים שלו דיי חלשים ואני רוצה לשפר את כ.המסך שלו. אני אתן לכם את המפרט ותגידו לי אם הלוח אם,ספק יכולים להחזיק אותו כמו שצריך. מעבד:I3 530 2.93GHZ לוח אם:DH55TC של INTEL ספק:HuntKey V-Power 550W וכרגע אני עם GTS 250 המחשב הזה כרגע יכול להחזיק GTX 460 GIGABYTE 1024 MB GDDR5?

    • 10 תגובות
    • 822 צפיות
  15. שלום לכולם, חג שמח. יש לי את המחשב הנ"ל, כפול ליבות, כל אחת 3.0 GHZ. יש לו כרטיס מסך ONBOARD עם זיכרון של 1G. אני רציתי לדעת אם אני יכול לקנות למחשב הזה כרטיס מסך חזק כי אני רוצה להרית משחקים כמו MAFIA 2 וכו'... האם ניתן להרכיב על מחשב כזה כרטיס מסך רגיל? או שצריך משהו מיוחד?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by ZXY1,

    כרטיס מסך למשחקים כמו wow , diablo 3 , prototype2 , gta IV . כרטיס מסך טוב מבחינת עלות / תועלת מחיר הכי נמוך לרמת המשחקים האלה ברזולוציה 1920x1200 למסך עד "24 כולל (הרזולוציה המקסימלית שאפשר להשיג במסך "24)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by pro.surfer,

    שלום לכולם, אני מבקש המלצה לכרטיס מסך עבור עריכת וידאו. תודה מראש טל.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  18. שלום אנשים רציתי את עזרתכם בבחירה של כרטיס מסך שיתן בראש לכל המשחקים הקיימים וגם (וזו נקודה חשובה) שאפשר יהיה לחבר אותו עם HDMI לLCD בסלון ולהנות מתכני HD (גם FULLHD בעתיד) שאני מוריד ושיעלה עד 1200 שקל. ברור שה 8800GT הוא הבחירה הטובה בכל מה שנוגע למשחקים אבל איך הוא יעבוד לי עם הטלויזיה בסלון?, יש לו HDMI? האם ה HDMI שלו כולל אודיו? האם יש אופציה טובה יותר אם העניין של הוידיאו ממש חשוב לי? תודה שמוליק

    • 9 תגובות
    • 922 צפיות
  19. שלום ותודה מראש לעוזרים.. מתכוון לשדרג את המחשב הישן שלי במינימום כסף כדי להריץ משחקים עדכניים כשהמטרה היא לנסות להריץ באטלפילד 2042 בלפחות 50-60 FPS, קניתי את המשחק ולא רוצה להשקיע יותר מדי. כרגע עם מעבד i5 4670K באוברקלוק וכרטיס 7970GHZ שלא ממש סוחבים, כנראה שאחליף את המעבד ל-i7 4790k תמורה 200 שקלים(המעבד יעבור OC). זכרונות 4X4gb cl9 1333 לוח אם msi z97m gaming, האם כרטיס מסך כגון RTX 3060/3070 יעשה את העבודה או שחבל על ההשקעה ויהיה פה איזה שהו צוואר בקבוק?

  20. מחפש כרטיס מסך AGP עם אפשרות לשחק במשחקים מתקדמים ובנוסף לא פחות חשוב לחבר את המסך LCD שלי בחיבור HDMI או לחילופין חיבור DVI HDMI יש לי כרגע X1600 PRO וזה לא עובד לי ....

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  21. Started by EzE126,

    אני צריך שידרוג לכרטיס מסך של לפטופ. מישהו שמע על כרטיס מסך חיצוני? אם כן בבקשה תמליצו על משהו.... תודה

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  22. Started by jackhammer,

    לפני כמה שנים שמעתי על פרויקט מצד נוידיה של כרטיסי מסך חיצוניים במחירים שפויים (לא 1000 דולר פלוס איזה כרטיס מסך שתרצה לשים כמו שעולה היום) מישהו יודע מה הולך עם הדבר הזה? איך קראו לפרויקט או למוצר עצמו? יש סיכוי בכלל שזה יעבוד עם יציאות סטנדרטיות כמו USB3 (מבחינת רוחב פס שיספיק למשחקים)?

  23. Started by Amit Shani,

    היי חברים, רציתי להתייעץ איתכם בנוגע לקניית התקן עגינה חיצוני לכרטיס מסך. יש לי DELL XPS 9560: i7 7700HQ 16GM RAM 512GB SSD GTX1050M מפרט מעולה לכל הדעות אבל לא סוחב BF1 בהגדרות מרשימות :) כדי לחסוך לעצמי השקעה של מלא כסף על מחשב גיימינג נייח חשבתי על הרעיון של External GPU 1. השאלה שלי היא האם ניתן לקנות כאלה בארץ? ואם כן איזה דגמים ואיפה? 2. במידה ואצטרך להביא מארה"ב - איזה דגם הכי משתלם ויעבוד טוב עם המחשב שלי? תודה מראש, עמית

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by shlomibandit,

    אהלן , יש לי לפטופ asus n750jk , בגדול מאוד מרוצה ממנו , הוא נותן עבודה ומספיק לשימושים שלי. השימושים: תיכנות , עבודה משרדית , ומשחקים! מפרט הלפטופ: i7 4700hq , 16gb ram , ssd 840 evo 250gb, 1tb 7200 כרטיס מסך שכרגע מוטבע : 850 gtx , שעד כה עבד לא רע וכרגע מתחיל לקרטע. לא בא לי לקנות מחשב חדש נייד עם 1070 כי זה מגיע למחיר אסטרונומי , ונייח יותר זול וחזק אבל עדיין השקעה של איזור ה5000 + ועדיין נייח. לכן היות ואני מרוצה מביצועי המחשב חוץ ממשחקים , חשבתי על האופציה אם זה אפשרי לכרטיס מסך חיצוני, ראיתי את: GIGABYTE AORUS GeForce GTX 1080 Gaming Box https://www.ebay.com/itm/GIGABYTE-AORUS-GeForce-GTX-1080-Gaming-Box-eGPU-Graphics…

  25. Started by benbaler,

    שלום יש לי מחשב נייד X40 IBM ואני רוצה לקחת אותו למסיבות רשת העיניין הוא שכימעט שום מישחק לא עולה עליו בגלל הכרטיס מסך העלוב שיש בו למרות שיש לו זיכרון 512MB ומעבד 1.4M שאמור לא להוות בעיה למשחקים אולי רק עיניין הזיכרון שאפשר בקלות לשדרגו. רציתי לדעת אם קיימת בכלל אפשרות שידרוג הכרטיס מסך או שיש דבר כזה שניקרה כרטיס מסך חיצוני. למרות שעשיתי חיפוש שמעתי שקיים אך לא ראיתי שום דגם למכירה בארץ או בEBAY אם מישהו יכול ליעץ לי או לתת לי עזרה בנושא אני אשמח כמו כן קישורים לקניית כרטיס כזה בארץ או EBAY כל עזרה או הצעה תתקבל בברכה... (לא מתכוון להחליף אך כל המחשב באחר שיש לו כרטיס מסך יותר טוב)

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים