כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אז ככה אני צריך את הכרטיס הכי טוב שאפשר ל חיבור pci וזה לא צחוק יש לזה מטרה זה למוד אבל ל אחשוב בקיצר יש כץמסך בעל ביצעוים טובים ב pci ברמה של ti4200 או אם יש דרך לחבר כרטיסי agp ל pci תביוא דוגמאות ומחירים בקקקקקקקקקקקקקששששששששה תודה
-
- 7 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אני זקוק לכרטיס מסך בחריץ AGP בעל שני חיבורי DVI, לא חובה שיהיו Dual Link. כמובן שיהיה כמה שיותר זול(לא מחפש ביצועים) ובמידה ואפשר בחנות בעלת מלאי. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם אחרי שעזרתם לי המון בבחירת כרטיס המסך שלי, יש לי שאלה אקוטית יותר כעת שנוגעת למחשב של חבר משפחה שלי המחשב שלהם נקנה [בפזיזות מסויימת] מערוץ הקניות לפני כשנה. הזמן עבר, קנו לבת הקטנה משחק [שטיח שמתחבר למחשב ורוקדים עליו... לך תדע] - - בכל מקרה, התקנת המשחק לא מתאפשרת שכן כרטיס המסך לא טוב מספיק. חיפוש קצר בעלה שיש כרטיסי מסך שלא מצריכים סלוט AGP או PCI-E אלא יודעים להסתפק בסלוט PCI רגיל שיש בכל לוח אם. השאלה שלי היא האם יש כרטיס מסך כזה שהינו מומלץ? מה יכולים \ עלולים להיות חסרונות של כרטיס כזה ? לצערי מדובר במשפחה של טכנופובים, כך ששדרוג לוח האם לא בא בחשבון, הם רוצים כרטיס מסך שישב בלוסט PCI, נסיונות השכנוע שלי לא עזרו. בנוסף הבאתי לינק לכרטיס כזה - עליו אני מ…
-
- 8 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש ואני צריך שתתנו לי רעיונות לכרטיס מסך בטווח מחירים של 1200-1300 שקל. תודה לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך טוב ניתן להשיג בהשקעה של עד 300$, בקנייה בארה"ב? המערכת היא מבוססת INTEL והלוח אם Intel Bayfield D865GBF- אני משער שהוא לא תומך בPCI-EXPRESS. האם יש טעם גם להחליף את הלוח בשביל תמיכה בPCI-EXPRESS? מטרת המערכת היא משחקים. כמו כן, אם מישהו מכיר שמות של חנויות טובות בארה"ב שניתן לקנות בהן ציוד, נא לשתף .
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך עזרה במשהו ספציפי, יש לי רשת של 2 מחשבים אחד תותח השיני לא משהו, המשפחה שלי משחקת גנרלס ברשת \ אבא, אח וכול^^ D: , עכשיו אנחנו ממש רבים מי יישחק על המחשב הטוב וזה נורא מעצבן המחשב הטוב : 3g radeon 9800pro 256 512 corsair ETC והמחשב השיני הוא p4 1.6 asus gf-2 pro 440 256 sdram ( זה אני משפר בלי שום קשר)\ עכשיו אחי מעוניין לקנות כרטיס מסך טוב, שיריץ את גנרלס טוב, ולא זוחל כמו הgf2 במחיר של סביבות 600 שקל + תודה :]]
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש כרטיס מסך בין 200-300 דולר עם יחס עלות תועלת הכי גבוה. הכרטיס ישמש בעיקר למשחקים על מסך ברזולוציית Full HD ולצפייה בסרטים. אני מתכוון לקנות אותו בארה"ב ולכן אבקש מכם להתייחס למחירים בארה"ב. המטרה שלי היא שהכרטיס יהיה כמה שיותר זול בטווח הזה ושישרוד לי כמה שיותר זמן. תודה, רועי
-
- 8 תגובות
- 845 צפיות
-
-
דוד שלי בא לארץ באוקטובר וביקשתי ממנו והוא יסכים להביא איתו את הכרטיס מסך. המחשב שלי: CPU Type Intel Pentium 4HT, 2600 MHz (13 x 200) System Memory 512 MB (DDR SDRAM) Disk Drive WDC WD1200BB-00DWA0 (111 GB, IDE) והרדאון 9200 128 שלי :\
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
כן, אני יודע שהמחירים הללו מצחיקים בעבור כרטיס מסך ובכל זאת מעניין אותי לדעת, אילו נאלצתם להמליץ למשתמש שלא צורך יותר מדי גרפיקה (גלישה באינטרנט ומשחקים קלים) על כרטיס זול, על מה הייתם ממליצים?
-
- 10 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להחליף את הכרטיס המסך שלי (9500GT) הוא כבר די ישן ולא מריץ משחקים חדשים, זה הדבר היחידי שהעברתי מהמחשב הישן שלי למחשב החדש כי לא היה לי תקציב, הוא צריך לשמש למשחקים עדיף לחסוך (שהוא יהיה יותר קרוב ל500 מאשר ל750) אבל אם זה באמת כדי\משתלם יש הבדלים גדולים בין הכרטיסים אז זה סבבה 750. המערכת שלי: Intel Sandy Bridge Core i5 2500K Socket 1155 6MB 95W 3.3Ghz Box gigabyte z68a-d3-b3 Kingston Hyper X 4GB(2GBX2) DDR3 1600Mhz Enermax NAXN 550W ואלו הדברים החשובים אם זה משנה אז יש לי גם 2 הרדיסקים של WD אחד 1 טרה ואחד1.5 טרה תודה רבה ושבת שלום
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום וברכה, מה ההספק שצורך כרטיס רדאון 7790 של אסוס גרסת ה1 גיגה, שאר המפרט שלי הוא איי 3 וכונן אחד.? אפשר קישורים לספקי כוח באייבורי\פלונטר? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום, אני משתדל בזמני החופשי לשחק קצת. את רוב זמן המשחק שלי, אני מבלה מול קונסולה, ולא מול המחשב. שאני כן משחק במחשב, אני משחק רק World Of Warcraft. אם כך, אשמח אם תוכלו להציע לי כרטיס מסך, שברובו הגדול פשוט יריץ World Of Warcraft (אני מניח שאני שואף להריץ אותו על ההגדרות הכי גבוהות שלו). המחיר לא צריך להיות יקר מדי (מאחר וזה רק Warcraft) - אבל גם לא נמוך מדי. תודה :-) המערכת שלי היא - Cpu - 2.8 AMD 64bit Memeory -768MB והכניסה המהירה ביותר שלי היא Agpx8
-
- 12 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש, הכול מוכן רק הכרטיס מסך חסר. חשבתי על הכרטיס מסך X1950PRO שעולה 1300 ש"ח, יש כרטיס מסך שבערך אותו תקציב שיכול לספק אותי בערך חצי-שנה, שנה עד שאני יחליף לכרטיס מסך אחר?
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
היי. מחפש לקנות כרטיס מסך, הספק כח שיש לי, SEASONIC 300W קצת מגביל את האפשרויות. מחפש להריץ משחקים חדשים כדוגמת STARCRAFT אבל לא משהו יומרני כמו CRYSIS... אם יש כרטיס שיכול להריץ את BIOSHOCK INFINITY בכבוד זה יהיה נהדר. התקציב הוא 500 שקל אם יש כרטיס שתומך בהצגה של 3 מסכים בו זמנית זה יהיה מעולה, אבל ניראה לי שאני קופץ פה מעל הפופיק. תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
האם יש כרטיס שעולה כ 400 ש"ח וכולל VIVO?! האם יש חברות שמוכרות את ה FX5200 עם VIVO? אם לא..אז תרשמו לי בבקשה את הדגם הכי זול של הכרטיס מסך שכן כולל VIVO תודה
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין להוסיף למחשב i3 3220, 8gb ram וספק FSP 350W (עם 2 מסילות 12V 15A, ביחד עד 28A). עם קצת חריגה מה500 ראיתי את הGTX750 ואת הR7 360. נראה שה360 נותן ביצועים יותר טובים אך לא ראיתי את צריכת החשמל שלו\ביקורת נורמאלית, אני מאמין שלא תהיה בעייה אבל רציתי לוודא. דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
שלום, אני וכמה חברים רוצים להתקין אותו על מחשב בעבודה כדי לשחק קצת בשעות הפנויות. על איזה כרטיס הייתם ממליצים למחשב עם CORE2 6300 וג'יגה RAM, עובד על מסך 17" LCD. אנחנו רוצים בעיקר להריץ משחקים כמו PES09, COD4. השאלה האמיתית היא בעצם אם לקנות מסדרת 8000 של ניוידיה משהו כמו 8600GT 512MB, או מסדרת 9000 משהו כמו 9600GT 512MB, ואולי בכלל עדיף להתרכז ביותר זכרון בצ'יפסט ישן יותר. ואולי בכלל AMD כלשהו. בקיצור, יותר מדי אופציות. אז תודה מראש חברים.
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_90&products_id=613 Radeon 8500LE אני חושב שהוא לא כזה רע... צריך להגיע לרמה של 9000PRO.... או אפילו TI4200... הלא כן? זה כרטיס מעולה ועולה רק 380שקל!
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חושב על לקנות את לוח האם של גיגהבייט: H67MA-UD2H-B3 s1155. שמתי לב שיש ללוח יציאת HDMI, ותהיתי האם הכרטיס הזה יכול לסחוב 1080P. ביקורות/המלצות יתקבלו בברכה. (אפשר גם על הלוח). תודה לעוזרים!!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי GTX750, אין לו את היציאה שאני צריך. המסך שיש לי זה LG ענתיקה בלי HD. יש טעם לחבר כרטיס מסך אם היציאה של התצוגה שאני משתמש בה היא OnBoard? ואם כן איך אני מגדיר את זה בביוס. לוח אם ASUS H81-MA.
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
יש לי GTX750, אין לו את היציאה שאני צריך. המסך שיש לי זה LG ענתיקה בלי HD. יש טעם לחבר כרטיס מסך אם היציאה של התצוגה שאני משתמש בה היא OnBoard? ואם כן איך אני מגדיר את זה בביוס. לוח אם ASUS H81-MA.
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
היי .יש לי כרגע כרטיס NV 8800 GTS . שכן שלי הציע לי לקנות כרטיס מסך של GV-R685OC-1GD GIGABYTE 6850 1GB חדש באריזה במחיר של 500 ש"ח בלבד. מדובר כביכול בכרטיס מדורות קודמים השאלה היא האם המחיר מומלץ יחסית למה שאני מקבל או האם קיים בכלל כרטיס חזק יותר באותו מחיר או בהפרש יחסית זעום? באותה הזדמנות יכול לקנות כרטיס של ספיר Sapphire HD 6850 1GB ב50 ש"ח יותר.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להתיעצ עמכם לגבי כרטיס מסך טוב ובמחיר סביר ובכרטיס מסך חזק ...
-
- 5 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכם בהרבה אתרים ראיתי את הכרטיס מסך הזה: http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/cPath/27_69/products_id/5066?osCsid=d2b8f489eb67b19e5541893f1b5d331b רציתי לשאול למה לעאזעל הוא כל כך יקר? מה מיוחד בו שמצדיק את המחיר..?
-
- 30 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום, אני מרכיב מפרט חדש ואני מתלבט לגבי הכרטיס מסך. מה אתם אומרים ? 6870 ? GTX560 ? או שיש משהו אחר בתווח מחירים של 700-800 לכרטיס מסך טוב אחר ? אני קנה אותו עם מחשב חדש, אז אני צריך שהוא יהיה בTMS . תודה רבה חברה !
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-


