עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Golom14,

    בכרטיס מסך הזה ישנו חיבור DVI וחיבור אנלוגי יש לי שני מסכים אנלוגים ומתאם מDVI לאנאלוג אני יכול לחבר את שני המסכים לכרטיס מסך זה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  2. Started by uriby,

    על פי ההמלצה במפרטים חיפשתי כרטיס מסך 6600LE. הכרטיס הזול ביותר עולה 385 ש"ח (הזמנתי ב-PCCHIP כרטיס של Leadtek ב-333 ש"ח והתקשרו שלא מיוצר יותר וניסו למכור לי 6600 במחיר יקר יותר. נראה לי סתם תרגיל למשוך לקוחות). חיפשתי ב-eBay וניתן לקנות כרטיס 6600GE ב-GPB51, בערך 420 ש"ח, כולל משלוח לארץ. באתר של nVidia לא מצאתי התייחסות לצ'יפ כזה אלא רק 6600LE, 6600 ו-6600GT. המוכר כתב לי שזו מהדורה מוגבלת. על פי הנתונים קצת יותר חלש מ-6600GT. קישור לאתר היצרן: http://www.galaxytech.com/news/listst1.asp?s_id=13 האם ידוע לכם משהו והאם משתלם במחיר זה? אני יודע שבמפרט כבר לא ממליצים על צ'יפ זה אבל במחיר זה אני לא רואה אלטרנטיבה טובה יותר

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by topcat115,

    הוא יעבוד טוב עם משחקים קצת ישנים? מתכוון לשים אותו על מחשב AMD Athlon 64 2.2GHz

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. היום הופך ה-GeForce RTX 4070 זמין עבור הקהל הרחב באופן רשמי. בסקירה זאת בדקנו את מהדורת ה-Founders Edition של כרטיס המסך הזה, אשר הונדסה ויוצרה על ידי NVIDIA עצמה ומגיעה בתצורה קומפקטית עד מאודלכתבה

  5. Started by moshe212,

    מה דעתכם על הכרטיס הזה לעבודה עם אוטוקאד במחשב נייד?

  6. Started by -Tal-,

    היי אני צריך המלצה לכרטיס מסך NVIDIA בתקציב של 500 ש"ח + - המטרות הן עבודות גרפיקה די כבדות, כמו AUTOCAD, REVIT, PHOTOSHOP, 3D STUDIO, SKETCHUP, עבודות רינדור וכו' המעבד הוא כנראה יהיה i3 ספק כוח SEASONIC 430W אני חשבתי על Gigabyte nVidia Geforce GT240 1Gb... האם הוא יספק אותי לצרכים שלי? מה לגבי השקט שלו? תודה...

    • 7 תגובות
    • 991 צפיות
  7. Started by nwbugo,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך מומלץ של Nvidia עד 1200 ש"ח, לגיימרים.

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  8. הכרטיס הוא Gigabyte Geforce gtx 760 windforce איך אני שולט במהירות המאווררים ( כמו ב-AMD ) ?

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. Started by drbrain,

    שלום חשבתי על מפרט מעבד 6600 זיכרון 2 גב וכרטיס מסך O/B ספק 400+ W והסיבה היא שוק כרטיס מסך DX10 עדיין לא התייצב ועדיין חדש ולכן בינתיים לשנה שנה וחצי אשתמש בכרטיס מסך הזה כן אני יודע שזה לא פתרון מצויין אבל עד שייצב שוק הכרטיסים DX10 יוזלו המחירים ויהיו יותר מהירים וטובים והשאלה היא: עד כמה כרטיס מסך O/B הוא טוב באיזו רזולוציה ואיכות תמונה הוא מפיק ( שוב לשנה שנה וחצי) לא מתוכנן OC תודה

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  10. Started by AmosC,

    למחשב ביתי רגיל (מבוסס Pentium D 805 או 930), המשמש בעיקר לאינטרנט וכו', וקצת משחקים קלים של הילדים - שום דבר כבד במיוחד - האם כדאי לקנות כרטיס מסך מובנה בלוח ולשדרגו בשלב מאוחר יותר או שכדאי לקנות כרטיס ברמה בינונית כמו ה-6600 הרגיל (לא LE וגם לא GT - משהו בסביבות ה-600 ש"ח)? מה דעתכם? במה יתבטא ההבדל ביניהם? אני מניח שכשיצא המשחק הכבד החדש של מיקרוסופט - ה-Vista - כרטיס OB שנקנה היום לא יסחוב, אבל גם לא בטוח שכרטיס בינוני כמו ה-6600. מצד שני, אם כיום אני לא ארגיש בהבדל - אולי עדיף לדחות את ההוצאה ולקנות בעוד כמה חודשים משהו חזק יותר. אם כרטיס OB - איזה לוח מומלץ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by eladbt,

    מה ההבדל מבחינת ביצועים עבור סרטים (לא עבור משחקים) מה היתרונות והחסרונות בכל דבר? תודה.

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  12. Started by landmn,

    עקב מגבלות תקציב חמורות אני שוקל להסתמך על כרטיס מסך מובנה ומאוחר יותר לקנות כרטיס נפרד ומשופר. בכל מקרה אני מתכוון לקנות 500MB זיכרון. השאלות שלי - מלבד משחקים, באיזה דברים הכרטיס המובנה יגביל אותי ? מה ירידת הביצועים באחוזים שיש ביישומים כלליים בין כרטיס מובנה לכרטיס חיצוני מינימלי (אולי מישהו יכול למצוא השוואה באינטרנט) ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. כרטיס מסך PALIT 8600 GT שקל 570 שקל איך הכרטיס והאם הוא DDR 3

  14. Started by ofer40,

    היי הזמנתי באתר מסוים כרטיס מסך שהיה אמור להיות של MSI באריזה מלאה אבל במקום זה קיבלתי כרטיס של PALIT ואני חושב להחזיר אותו לחנות ולקנות חברה יותר מוכרת במקום אחר. האם הכרטיס של PALIT עדיין נחשב איכותי או שעשיתי טעות? האם להחזיר את הכרטיס של PALIT או שאולי עדיף להשאיר אותו? מצפה בדריכות לתשובתכם המלומדת. תודה

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by ELDAN RENT A CAR,

    איך הכרטיס הזה ? 395 ש"ח . PALIT 9600GT SMART 512MB DDR2 256BIT אין ל ATI כרטיס מסך בסכום הזה שהוא 256BIT רק 128 !

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  16. Started by swpro,

    מי מכיר כרטיס מסך ל PCI כולל תלת מימד טוב 100-200 שקל דגם ומפרט בבקשה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by marik,

    ביעקר חמשחקים

  18. Started by blueman1,

    יש לי בבית מערכת מבוססת קונרו 6400 ולוח אם של אסוס P5B Deluxe וזכרונות של קינגסטון עכשיו השאלה שלי היא שאני אמור לקנות עכשיו כרטיס מסך כאשר השימושים שלי הם משחקים וקצת גרפיקה כמו פוטו שופ ופלאש השאלה שלי אם להשקיע על כרטיס מסך X1900XT שיעלה לי 2000+ או שבכלל לא שווה בגלל הכרטיסים החדשים שיצאו ובכלל מה ששוה זה להשקיע על כרטיס מסך בינוני כמו ה x1600 שעולה באיזור ה 1000 ש"ח וכש ה DX10 יתחילו להיות קצת יותר זולים אז להשקיע על אחד כזה?

    • 3 תגובות
    • 596 צפיות
  19. יש את ה7300GS ואת הGT ויש את 7600GS שהוא כבר חורג מהתקציב אני צריך שהכרטיס מסך יספק אותי עד תחילת החופש הגדול ברזולוציה 1280X1024 (בלי פילטרים) אז איזה כרטיס עדיף לי משלושתם.. האם ה7300GT הרבה יותר טוב מהGS ושווה להשקיע בו או בכלל הכי משתלם את הLE בקיצור איזה כרטיס הכי משתלם ביחס ביצועים מחיר.. בסביבות התקציב הזה..

    • 13 תגובות
    • 824 צפיות
  20. שלום אני מחפש ללוח שלי A8N-VM CSM של ASUS כרטיס מסך PCI EXPRESS X16 למדיה סנטר, לכרטיס חייב להיות RGB (בנוסף לDCI) הרעיון הוא להחליף את ה GEFORCE 6150 הBUILTIN בתוך הלוח אני רוצה משהו שיריץ HD בחומרה ללא בעיות ויתמוך בגרפיקה למשחקים באופן סביר לא אכפת לי שיהיה קצת ישן (אפילו יד שנייה) המלצות?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by Nemesis,

    הי, אני עומד לשדרג את המערכת הנוכחית שלי, ובודק אופציות קנייה לכרטיס מסך. האם יש אופציה טובה יותר באזור ה 1400 ש"ח לכרטיס מסך מה Gigabyte X800 128MB? תודה.

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  22. Started by darkie,

    אני מתלבט בין ה6600GT לבין ה7600GS... יש אפשרויות יותר טובות ואם לא אז מי מהם עדיף? תודה.

    • 5 תגובות
    • 702 צפיות
  23. שלום לכלום אשמח לקבל המלצות לכרטיסי מסך למחשב HTPC שאני בונה הכרטיס חייב להיות PCI ( לא Express) ולכלול אפשרות להקרנה על הטלויזיה התקציב עד 200 ש"ח הכי חשובה לי איכות התמונה וצפייה בסרטים באופן חלק תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  24. Started by sby333,

    מה שהייתי רוצה לשדרג זה בעצם את הכרטיס מסך...וחשוב שיתמוך ב: 1.יצאת HDTV ל HDMI. --> לLCD סמסונג 32-R81B. 2.DVI כמובן לLCD של המחשב. --> LCD LG "17 3.יהיה חזק ככל שאפשר (ביצועים).

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by m83b4,

    שלום חברים! לחבר שלי אין חיבור AGP, ולאחרונה נשרף לו ה Geforce 3 ואין לו אחריות. אני צריך את העזרה שלכם בלמצוא כרטיס מסך PCI שיעבוד טוב עם המשחקים של היום (הוא לא ישחק ברמת פירוט גבוהה אז אין צורך בכרטיס יותר מדיי חזק) אבל לא במחיר מוגזם.. אשמח אם תעזרו לי..

    • 9 תגובות
    • 774 צפיות

דיונים חדשים בפורומים