עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by llime,

    היי אנשים. לפני חודש פתחתי את הת'רד הזה,שבו ביקשתי המלצה לכרטיס AGP שקט שיוכל להחזיק שני מסכים בו-זמנית ברזולוציות גבוהות,(אחד של 24" והשני 20" רחב). המלצתם לי על HD 3650 של Sapphire או על כל כרטיס מסדרה 7 של nVIDIA. יש לי שתי שאלות: 1.ראיתי ביד שניה 6600 עם קירור פאסיבי (סידרה 7 עם קירור פאסיבי אני לא מצליח למצוא). האם גם הוא יתמוך ברזולוציות שביקשתי בו-זמנית? 2. לגבי ה- HD 3650 (וגם לגבי ה 6600 למעשה),יש לי שאלה על צריכת החשמל שלו.יש לי מחשב מותג ישן של DELL עם ספק של 280W,ואני רוצה להיות בטוח אם הוא יוכל להחזיק את הכרטיס.כמו-כן,מאחר והכרטיס אינו מיועד למשחקים,עדיף לי כרטיס שלא יזלול יותר מדי חשמל גם אם הספק תומך. חיפשתי ברשת ומצאתי את הביקורת הזאת ב X-bit labs.מדו…

    • 8 תגובות
    • 909 צפיות
  2. איזה כרטיס מסך זול מומלץ ל: 1. יישומים משרדיים 2. סרטים 3. DVI 4. מסך רחב 22" 5. לא מתחמם 6. למחשב ישן בן 6 שנים (לא זוכר איזה slot יש לו) דגש - לא צריך תמיכה במשחקים, או רק משהו מינימאלי.

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  3. Started by nADAUV,

    יש לי פנטיום 4 2GB זיכרון, לוח אם P4P800 של ASUS וספק כח חדש וחזק. עד עכשיו היה לי כרטיס מסך 7600GT של NVIDIA וכל המשחקים, גם החדשים, עבדו מעולה. שלשום נשרף לי הכרטיס מסך, וחבל לי להחליף את כל המחשב רק בשביל לקנות כרטיס מסך שהוא PCI EXPRESS.. אז אשמח להמלצות: איזה כרטיס מסך שיתאים ללוח שלי (כלומר, AGP) כדאי לי לקנות - מיועד רק למשחקים!! - נאמר סדר גודל של 700 ש"ח? תודה!

    • 9 תגובות
    • 657 צפיות
  4. Started by ariel-ro,

    אהלן חברה. יש לי מחשב בבית ישן שהמפרט(חלקי) הוא: pentium 4 2.4GHz MSI P4MAM2-V 512MB זכרון DDR וספק ג'נרי 300-350W לא זוכר כרגע. אם אני אחבר לו את הכרטיס הזה: http://ivory.co.il/product.asp?productid=4274&CatCode=532 אני אוכל להריץ סרטי FDH? אם כן אז עם איזה מקודד? כי עם CORE AVC אי אפשר. והאם הוא מוציא AUDIO דרך הHDMI? אריאל

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  5. Started by jacobra,

    יש כזאת חיה?

    • 10 תגובות
    • 989 צפיות
  6. Started by drevil,

    אהלן חבר'ה, יש לי מחשב קצת ישן 2.4 גיג'ה הרץ פ.4 וקצת זיכרון 512 אני רק רוצה להריץ את urban terror כמו שצריך למי שלא מכיר , זה משחק שפועל על המנוע של quake 3 הכרטיס מסך שלי זה geforce 4 mx ואני רוצה להשקיע טיפה, עוד ג'יגה זיכרון, ועוד כרטיס מסך, אבל מהההה יש לי רק חריץ AGP במחשב יש לי עוד חריצים בחיים אבל זה החריץ הרלוונטי לכרטיס מסך...האמת במחשבה שנייה, טוב, לא משנה, אני צריך כרטיס מסך טוב אולי יד שניה? לא אכפת לי... אגב, אם פתרון טוב זה להחליף את כל המחשב יש מצב שזה יקרה, אבל אני מעדיף שלא. אז בקיצור: מישהו מכיר כרטיס מסך AGP ברמה טובה היום?

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  7. Started by GuillotineX,

    חשבתי לקנות את ה7300gt האם יש כרטיס מסך אחר טוב יותר בתקציב הזה? המפרט: p4 2.8 512 agp מספיק שיריץ HL2,COH,FEAR,Q4,COD2 על הגדרות סבירות בנוסף אם מישהו יכול להמליץ על חנות מחשבים נורמלית באזור המרכז שמוכרת כרטיסי מסך.

    • 9 תגובות
    • 675 צפיות
  8. Started by alfus73,

    שלום. קניתי מחשב חדש. P4 ו- 3 גיגה הרץ. המחשב כולל בתוכו כרטיס מסך Onboard. שאני משחק במשחקים כמו פיפא 06 או דום3 כל כמה שניות המשחק נעלם ואני חוזר לשולחן העבודה. (המשחק עדין ברקע - הוא לא נסגר). רק שאני לוחץ על Alt+Tab אני חוזר חזרה למשחק וחוזר חלילה. האם הבעיה היא בכרטיס המסך (הגדרתי אותו למהירות של 64MB)? לאיזה כרטיס מסך כדאי לשדרג ( ברשותי יציאה של AGP*8. אני משחק במשחקים כמו פיפא06 או דום 3 וכו'.)? האם ניתן להפנות אותי לאתר כלשהו (חוץ מ- Zap)? מה טווחי המחירים?

    • 12 תגובות
    • 914 צפיות
  9. אני יודע שלרוב מתעסקים פה ב High-end ויש לי שאלה קצת שונה : הלך לי לא מזמן Geforce 4200 Ti (AGPX8) ואני לא ממש מצליח למצוא לו מחליף (קשה היום כשאין PCIE ), מחשב חדש לא בא בחשבון בינתיים (לצערי). אז אני מחפש מחליף ל 4200 Ti , שיהיו לו את אותם ביצועים פחות או יותר בתקציב של עד 350 שקלים. בינתיים אני שוקל את הgeforce 6200A למרות שעושה רושם שהוא נופל ממנו בכמה פרמטרים, יש לפורום המלצות? תודה מראש

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by yamedi,

    שלום חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך AGP בתקציב של 500 - 600 ש"ח, ונראה לי שה-GEFORCE 6600 או READON 9800 הם בחירה הכי טובה, מה אתם אומרים ? אחד מהכרטיסים מלמעלה או כרטיס אחר ? תודה

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  11. Started by lempsar,

    שלום יש לי מחשב ןתיק ( Abit AN-7, AMD 2500 Barton, 1GB RAM, OS: XP SP2) וחשבתי להחליף את כרטיס המסך הקיים בחדש יותר. המטרה היא לראות סרטי HD על המסך (Dell 2209WA). והיה האם אחליף כרטיס בעלות הנ"ל, האם אוכל לראות HD או שמא המעבד איטי מדי.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by cold fire,

    אני מחפש כרטיס מסך לא למשחקים הכי חדשים והכי כבדים... יש לי agp x4 (אפילו לא x8) יש לי כרגע fx5200 אבל די נמאס לי ממנו וגם כן הוא די חלש ראיתי את הכרטיס המסך הזה בksp ?9600 Pro EZ 256MB, TV, DVI, AGP? של powercolor ב350 ש"ח איך הכרטיס? ממה שראיתי הוא תומך ב128bit או שיש כרטיסים שנותנים תמורה יותר טובה לכסף..? נ.ב אני לא מעוניין לקנות יד שנייה

    • 7 תגובות
    • 667 צפיות
  13. היי יש לי מחשב הנועד לעבודות גרפיקה ברמה מקצועית , כרטיס המסך הוא AMD Radeon HD 7770 2GB בעל יציאת HDMI ו DISPLAYPORT וDVI. המסך שרציתי לקנות עבורו הוא Dell U2312HM עם חיבור DVI , VGA, DISPLAYPORT. השאלה שלי הוא לגבי חיבור הHDMI שאין במסך, מה הבדלי איכות בין החיבורים האלה? מה נקרא יותר ומה נקרא פחות איכותי... תודה מראש מני

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  14. בביקורת זאת אנו בוחנים את ביצועי כרטיס המסך החדש של AMD, שנוצר על מנת לשרת את קהל המשתמשים אשר מחפש תמורה טובה בהשקעה מינימלית בימי מחסור מאתגריםלכתבה

  15. Started by dovk,

    היי מרכיב מחשב , על לוח X570 AORUS XTREME על הלוח יש שלוש SLOT PCIE 16 - PCIE8- PCIE4 למעשה הרכבתי אותו בSLOT האמצעי ז"א PCIE8 האם יש מניעה שלא להרכיב אותם באחד הSLOT האחרים , או בכלל טעיתי והייתי אמור להרכיב ב SLOT PCIE4 שאלה נוספת אם מורידים עדכונים של דריבר ובמדיה שישנם גרסה קודמת לחדשה לדוגמא בלוח האם עדכון לשמע או ביוס וכו צריך להוריד גם אותה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. ברשותי כרטיס מסך ASUS EAX600XT - פתאום התחיל לעשות בעיות- באמצע עבודה המסך פשוט מחשיך והמחשב נעצר - חייבים לבצע איתחול. בזמן שנפתחים חלונות מופיעים קווים לאורך המסך - קוים עם נקודות שמתזזים כלהזמן - לא ניתן לעבוד בצורה תקינה - לפעמים גם נשארים קויןם לבנים על המסך שלא נעלמים בזמו עבודה. יש לי מערכת הפעלה XP פנטיום 4 512MB זכרון פנטיום 3.0 GB האם למשהו יש מושג מה קורה לכרטיס ואיך אפשר לפתור זאת

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  17. Started by poop,

    שלום! רציתי לדעת, ראיתי בכמה אתרים שהכרטיס הזה גבוה הוא צריך 2 סלוטים דהיינו 2 חריצי הרחבה במארז. אבל לפי התמונה שראיתי כאן, אני רוצה וזאת השאלה שלי האם צריך את הפס הזה של המתכת במארז שיפריד בין שניהם, האם צריך להוציא את זה? איך אני כול לעשות את זה או שלא צריך. תודה רבה מראש לכל העונים. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 567 צפיות
  18. לקחנו לבדיקה את כרטיס המסך החדש של NVIDIA עבור קהל השוק הבינוני-גבוה, ה-GeForce RTX 4070 אשר מבוסס על ארכיטקטורת Ada המודרנית, במהדורה מבית אסוס. האם תג המחיר הנגיש משל אחיו יסייע להפוך אותו ללהיט במכירות?לכתבה

  19. מפרט מערכת: AMD Duron 892MHz 256MB SD-Ram לוח אם K7 SEM C3 כרטיס מסך שמצוין למעלה הבעיה שלי היא שכל פעם שאני מפעיל משחק שמשתמש בתלת מימד המחשב נתקע לאחר דקה בערך (המחשב לא מגיב והצליל האחרון ברמקולים נשמע שוב ושוב ושוב...) והדרך היחידה לצאת מזה היא לאתחל את המחשב. בהזדמנויות מסוימות המחשב איתחל את עצמו והוציא דיווח שגיאה על הדרייבר של הכרטיס מסך. ניסיתי דרייברים של ASUS ו NVIDIA ללא הועיל. הדרייבר הנוכחי שלי הוא של NVIDIA V56.72 אותו הורדתי מאתר החברה. מישהו יודע איך לפתור את הבעיה ו/או להמליץ לי על כרטיס מסך טוב יותר בסביבות ה500ש"ח שיתאים לAGPx4? תודה מראש! נ"ב יש לי כרטיס מסך מובנה על הלוח של SiS (הוא כרגע מבוטל, …

    • 5 תגובות
    • 730 צפיות
  20. בביקורת זאת אנו בוחנים את ביצועי ה-Radeon RX 7900 XT הטרי של AMD, כרטיס המסך המתקדם החדש שלה בגרסה אקזוטית של ASUS במיתוג TUF עם קירור עוצמתי ביותרלכתבה

  21. Started by dodoboy,

    מישהו מכיר??? יש לי במחשב FX5200 כדאי לי להחליף ביינהם..??? מה יותר טוב???

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  22. Started by 108SOF,

    שלום לכולם, בניתי מפרט שכלל במקור כרטיס מסך SAPPHIRE HD 6870 1GB GDDR5 PCIE DVI HDMI ומי שמרכיב לי את המחשב יחליף לי אותו לאותו הכרטיס רק מתצורת Diamond. מה ההבדל?

    • 8 תגובות
    • 809 צפיות
  23. Started by yosi-m,

    שלום לכולם, יש ברשותי מחשב נייד LENOVO T400 עם כרטיס מסך ATI RADEON 3400. הרצתי משחק די כבד (דום 3) עליו ונתתי לו לבחור את הרזולוציה וההגדרות תצוגה באופן אוטומטי. אני מתחיל לשחק ולאחר כמה שניות התצוגה קופאת וזהו. האם זו בעיות חומרה (כי אם כן יש לי אחריות) או זו בעיה אחרת?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. קניתי כבל HDMI איכותי, הגדרתי את יציאת ה-HDMI כהתקן ברירת מחדל של שמע אך הוא נותן לי שגיאה כזאת כאילו תהליך אחר משתמש ביציאה הזאת: [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  25. Started by zviya,

    הוא בא ביחד עם המחשב הזה אם זה משנה... http://www.getit.co.il/Prod/52313/ נחשב טוב או לא? האם יש לו מגבלות?

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות

דיונים חדשים בפורומים