עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by tidan,

    היי! רכשתי מאיץ גרפי דגם: Sapphire ATI Radeon X1950XTX PCIe 512MB 256-bit GDDR3 ViVo מה אתם אומרים ??? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  2. Started by pincher77,

    מישהו יכול להסביר לי למה FX5900XT עדיף על R9600XT...? שמעתי שיש מלא ילדים שיש להם בעיות עם הרידון..מצד שני כולם אומרים לי לקנות רידון רידון רידון ואני חושש מזה ! הלכתי לנועה מחשבים לתמיכה שלהם באתר...אמרו לי קח רידון כי FX5900 לא מיוצר כבר... אני במשך חודשיים תכננתי לקנות FX5900 XT של חברות כמו: MSI, ALBATRON, GAINWORD עכשיו אומרים לי שהוא לא מיוצר יותר =/ לקחת את הרידון אז? אני לא יודע מה לעשות חלק אומרים כן הוא תותח חלק אומרים יש בעיות איתם!

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  3. Started by spider272,

    הכרטיס הזה http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7650 Sapphire AMD Radeon HD 7870 OC 2GB GDDR5 הוא חזק וטוב? יריץ לי מישחקים חלק על איכות מאוד גבוהה? מיפרט: e7500 ep45 ud3lr 6GB 3HDD enermax naxn 550 הספק יחזיק תכרטיס 7950 3GB? מסך: 1440X900

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  4. Started by שייט לעתיד,

    שלום בכוונתי להחליף את כרטיס המסך שלי gf 6150 במשהו יותר טוב... סכום עד 1000 שקל מה אתם ממליצים? אה וראיתי את זה:http://www.lamir.co.il/product.asp?product=11263 מה אתם אומרים שווה? לא שווה? יקר? או אולי יש משהו יותר טוב בפחות כסף וכמובן השימוש הוא למשחקים... אה וסליחה על השגיאות (אם יש) תודה שייט לעתיד : נ.ב: הכרטיס הנוכחי שלי הוא gf 6150 אבל יאנו אין לי כרטיס זה מותאם בתוך הלוח אם עצמו... וזה לוקח את הזיכרון שלו מתוך הram כי יש לי 2 סטיקים של 512 וזה אמור להיות רשום 1024 אבל רשום 894 משהו כזה אז גם השאלה שלי אם אני יכול להכניס כרטיס אחר או שאני צריך להחליף את הלוח... אל תצחקו למה אני לא מבין בזה כול כך... לוח אם:ga-k8n51pvmt-9 gigabyte וגם אם כרטיס טוב ילך אם הלוח …

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by sharonin1,

    שלום לכולם, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס מסך AGP*8 בסביבות 600 ש"ח שייתן את הביצועים המיטביים בתחום הזה של המחירים למשחקים עבור גיימר בינוני ואחד שרוצה לעבור למערכת ההפעלה ויסטה. אשמח אם תפרטו לגבי הדגם המומלץ והיצרן. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  6. Started by galai198777,

    תקציב: 1600 איזה כרטיס מסך אתם ממליצים ? ל 2Kחריגה מקסימלית: 100 מעבד: לCPU , Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz 43 °CIvy Bridge 22nm טכנולוגית לוח אם: לASUSTeK COMPUTER INC. P8Z77-M PRO (LGA1155) זיכרון ראם: לRAM , ‎8.00GB בודד-ערוץ DDR3 @ 802MHz (10-10-10-30) כרטיס מסך נוכחי: HISENSE (1920x1080@60Hz)2047 מ"בNVIDIA GeForce GTX 750 (ASUStek Computer Inc)מארז: Cooler Master CM 690 ספק כוח

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by Lenya,

    שלום ! שלום !רציתי לקבל המלצה יש ברשותי כרטיס מסך FX5700-LE שהלך לעולמו .כרגע אין באפשרותי לקנות מחשב חדש . אז רציתי לדעת איזה כרטיס אני יכול לקנות שלא ירד לפחות מהרמה שהיתה ? תודה ! 8)

    • 9 תגובות
    • 833 צפיות
  8. Started by dad_28,

    שלום! אני משתמש בתוכנת Ulead VideoStudio 7 לצורך עריכת סרטי וידאו. קצב העבודה שלי מאוד איטי בזמן העריכה וכל פעולה נמשכת הרבה מאוד שניות. אני רואה שיש הרבה מאוד פניות לדיסק בזמן העריכה וכמובן ה Swap file כל הזמן בשימוש. החומרה שברשותי: מעבד P4 1700Mhz, זכרון: 500Mb , כרטיס מסך: RAGE 128 Pro Ultra GL AGP מערכת הפעלה XP pro SP1. שאלתי היא האם כרטיס מסך טוב יותר ישפר את המצב בצורה משמעותית. אם כן איזה במחיר סביר. אני מניח שתכונות של תלת מימד לא יעזרו לי מאחר ועריכה של וידאו או תמונות הינה דו ממדית בלבד בתודה

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  9. Started by חן מ,

    היי תראו עוד מעט אבא שלי הולך לקבל מהעבודה שלו מעבד פנרין יעני סידרה E8XXXXX.עכשיו רציתי לשאול,במחשב החדש שיהיה בנויי טוב יהיה הכרטיס מסך הנוכחי שיש לי עכשיו 76GS.והשאלה שלי היא:האם הכרטיס מסך הזה עם מעבד טוב ומערכת מחשב טובה בכללי יסחוב משחקים גם כבדים על הגדרות של מדיום?נגיד משחקים כגון קרייסיס או כל מיני משחקים כבדים שהולכים לצאת עכשיו תודה

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  10. Started by chezy55555,

    שלום החלטתי לקנות טלוויזיה לא חכמה ולחבר מחשב במקום , אני מתכוון לקנות טלוויזיה HD עם קצב החלפת תמונה של 400HZ שאלתי היא איזה כרטיס מסך למחשב אני צריך לקנות על מנת שאוכל לראות סרטים (בעיקר) בצורה טובה בטלוויזיה ? תודה מראש לכל העונים ויום טוב

  11. Started by sahar_shalom,

    עד כמה חשובה מהירות כרטיס המסך?

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  12. Started by mushnush,

    תקציב בין 500 ל600 אני צריך שהכרטיס יהיה חזק למשחק גיימינג כבדים כמו Aion , smite ,diablo כל החדשים שיעבדו בלי תקיעות אני ייתן לכם פרטים על המפרט מחשב כדי שתוכלו לבחור משהו שיתאים למחשב אז הנה: מעבד:QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 1600 MHz (6 x 267) לוח אם:Gigabyte GA-P35C-DS3 (3 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, 2 DDR3 DIMM, Audio, Gigabit LAN) כרטיס מסך נוכחי: NVIDIA GeForce 210 (1024 MB) מארז: http://www.fastup.co.il/images/12732364.jpg ספק כוח: Ezcool real 300w אני יודע שהוא חלש אני מתכוון לקנות משהו טוב שיחזיק כרטיס מסך חזק אם אפשר על הדרך על המלצה גם על ספק שיתאים לכרטיס תקציב עד 400 אם לא לא חשוב העיקר שיהיה כרטיס מסך טוב תודה!

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  13. Started by roohanit,

    היי, רכשתי מחשב חדש של אינטל. כיצד ניתן לדעת אם הכרטיס מסך שהתקינו לי מתאים למחשב? תסבירו לי בבקשה מה אני צריכה לבדוק והיכן, אין לי הבנה במחשבים. תודה

  14. Started by david9b,

    היי אני מתלבט בין שני כרטיסי מסך איזה כרטיס מסך יותר טוב ATI X300 128 MB או GEFORCE 6200 256MB של גיגה ביט

    • 4 תגובות
    • 728 צפיות
  15. Started by pinkmasta,

    מכיוון שקטלו לי את הכרטיס מסך שהזמנתי יש לי תקציב של עד 650 ש"ח לכרטיס מסך איזה אתם ממליצים?

  16. Started by youee,

    יש לי תקציב נמוך ואני צריך דחוף כרטיס מסך זול וטוב שיביא לי 100fps אז אם מישהו יודע ???

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  17. Started by orenash,

    איך אפשר לקבל מידע לגבי פונקציות של כרטיסי מסך כמו VIVO DVI ועם איזה כרטיס אוכל לשלב שתי מסכים לעריכת וידאו התקציב הוא עד 900 ש"ח. מה מומלץ?

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  18. Started by marik,

    שלום יש לי מפרט הבאה ואני מתלבט אם כרטיס מסך INTEL 8400 P5K SE P35 WD 160GB SATA2 2gb ddr2 800 ספק כוח 400W SWEEX חשבתי על 9500 GT האם הספק יתאים ? אשמח לשמועה הצעות או תגובות. תודה

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  19. Started by j. rabbitte,

    הי לכולם, לא מזמן החלפתי לוח אם (עם כרטיס מסך on board) ומאז אף משחק לא עולה, אפילו לא google earth. אני מקבל הודעות כמו GL_ARB_texture_compression not found או בעיות עם openGL, או משהו עם blending.... אני רוצה לקנות כרטיס חדש או משומש בסביבות 400 ש"ח. יש לי חיבור AGP ואני לא בטוח איזה X4 או X8. אז ככה הוא נראה: ########################## # # # <----- זה הצד של הכרטיס שפונה החוצה. ########################## כפי שהבנתם, אני לא בדיוק שוחה בחומר. :s05: אתם יכולים להמליץ לי על כרטיס (חדש או משומש, ואם משומש, אז איפה אפשר למצוא כאלה) באזור הסכום הזה? המון תודה

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  20. Started by Anonymous1,

    עדיף כרטיס מסך 256MB DDR3 מאשר 512Mb DDR2?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  21. Started by adam1234,

    שלום לכולם, הציעו לי 2 כרטיסי מסך באותו המחיר: XFX ATI Radeon 6950 695X-CDFC DualFan 2GB GDDR5 או HIS 6950 IceQ X 2GB GDDR5 + DIRT3 אני אשמח לדעת איזה מהם הוא הממולץ ביותר. תודה.

    • 9 תגובות
    • 800 צפיות
  22. Started by Itaylasman,

    אהלן, יש לי התלבטות קשה בין שני כרטיסי מסך :s05: 6600GT 256MB או X1600PRO 256MB מישהו יכול לעזור? זה ממש דחוף תודה! ;D

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות
  23. Started by hal,

    האם משהו יודע איך הכרטיס הזה בביצועים: nvidia geforce 6600nx msi. האם סיומת nx היא כמו le? תודה..

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  24. Started by galai198777,

    איזה כרטיס מסך ל איכות 2K ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by GALAI30,

    כרגע יש לי כרטיס מסך gtx 1060 שווה לי לקנות RTX 2060?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים