עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ztakram,

    אני מבקש המלצה לכרטיס לטובת עריכת וידאו חובבנית (כרגע אני עם וגאס, אולי פרמייר אלמנטס בהמשך) ספק: Antec EA-500 זכרון: 2G לוח: G33M מעבד: QX9650 תודה

  2. Started by TheTeapot,

    היי.. אני מתלבט ברכישת אחד מבין שני הכרטיסים הבאים. EVGA GeForce GTX 560 Ti Superclocked GIGABYTE GeForce GTX 560 Ti OC כמו כן, אם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע (תקציב בסביבות 1200), הדגש על זמני רנדר ופחות על ביצועי Viewport.

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  3. Started by jean-paul,

    אני מעונין לקנות כרטיס לעריכת וידאו.יש לי מצלמת וידאו אנלוגית והייתי מעונין בהתקן שאוכל להעביר את הסרטים למחשב ולערוך אותם ב windows movie maker 2

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  4. Started by Lirux,

    חבר שלי רוצה לקנות מחשב לעריכת וידיאו והוא רוצה כרטיס quardo של nvidia כי הוא חושב שזה יותר טוב לעריכת וידיאו... ואמרתי לו שעדיף לקחת לדוגמא geforce 7900 gt אתם לא חושבים ככה? אני צודק לגבי מה שאמרתי? עדיף לו לקחת quadro: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3291 או 7900gt: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4938

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  5. Started by RayZ,

    רציתי לדעת מה זה כרטיס לקידת וידיאו, ומה זה כרטיס עריכה. ציפיתי לכרטיס טלויזיה שאיתו אוכל לצפות בטלויזיה דרך המחשב,ולהקליט דברים מהוידיאו,ולצלם תמונות. הסבר בבקשה

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  6. Started by urinka,

    הי נתקלתי בכרטיס הזה http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6870&CatCode=80 שמיועד לקליטת שידורי לוין באמצעות צלחת האם יש בארץ חנויות שמוכרים כרטיסים אחרים לשם השוואת תכונות ומחירים והאם משהוא ניסה את הכרטיס הספציפי הזה או אחד אחר שנמכר בארץ ישי לו חות דעת האם יש אתר שנותן סיקורי חומרה על רכיבי מחשב מסוג זה (רצוי מאוד בעברית) תודה מראש urinka

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  7. יהיה איזה כרטיס מסך מסדרה 9 שמאתים לרזלוציה הזאת? אני לא רוצה לקנות סתם איזה 9800GX2

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by avinatbezeq,

    אני משתמש בשרת כעמדת פיתוח. כרגע 2003 32 ביט, וייתכן שאשנה ל-2008 32 או 64 ביטים. אני רוצה לעבוד עליו או עם מסך אחד גדול (נקח ספיירים ונגיד 2560 על 1600) או עם שניים בינוניים (נגיד 1920 על 1200 כ"א). אני צריך כרטיס מסך חזק וטוב, שמערכת ההפעלה תכיר ותהיה איתו ביחסים טובים. פניתי לתמיכה הטכנית של PNY, שיש לי כרטיסים מתוצרתה ואני חושב שהם אחלה חברה. להפתעתי הם ענו לי: After the advice of my senior tech. none of our card are grantee to work with the servers it is made to the regular end user But u can try anyone and see how it goes "לנסות ולראות איך הולך" זה לא משהו שאני רוצה לעשות בשרת/עמדת פיתוח שלי. אז מישהו פה יודע ויכול להמליץ?

    • 7 תגובות
    • 672 צפיות
  9. Started by guylederer0,

    אהלן חבר בונה מפרט כרגע והוא פנה אלי שאני יעזור לו אבל אין לי די ידע בעניין התוכנות עריכה ... המפרט שהוא יקנה הוא : Intel I7 Quad Core I7 2600 3.4GHZ 1155 8MB Tray Scythe KATANA 3 Gigabyte GA-Z68A-D3H-B3 Fractal Desing Define R3 Corsair 16GB 16Gb Kit (4G X4) CMZ16GX3M4A1600C9B CL-9-9-9-24 Corsair Force Series 3 120GB SSD Sata III MLC 2.5'' Retail WD 2TB בקשר לספק זה תלוי בכרטיס מסך אבל הכיוון הוא סיסוניק 430w - 500w כמו שכתבתי הוא עובד עם התוכנות PHOTOSHOP ILLUSTRATOR על מסך 23 אינץ ממה שהבנתי הוא לא מרנדר או עוסק בדברים כבדים מידי הוא צריך כרטיס מסך עם 2 יציאות DVI ואחת HDMI ( לא MINI ) התקציב שלו הוא 800 ש"ח וכמובן שיש לחסוך כמה שאפשר ... מאד חשוב לו גם עניין השקט של הכ…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. עוזר כאן לחבר... הוא מעוניין לקנות כרטיס שיריץ תוכנות כמו : Unigraphics\Solid Works\Soid Edge ויוכל להתמודד עם שרטוטים קלים. כמו כן מעוניין שהכרטיס יריץ סרטי FULL HD ומעט משחקים - בשל דרישה זו, הוא איננו מעוניין בכרטיסים מקצועיים. הכרטיס ירוץ על מעבד i7 870 . זיכרון 4GB וספק סיסוניק 620 התקציב הוא עד 1200 כאשר ההתלבטות קיימת בנתיים בין 5770 ובין GTX460 1. האם ישנה העדפה לשימוש בNV או ATI במקרה זה בשל התאימות לתוכנות אלו ? 2. למה משתווה כל אחד מהכרטיסים, לכרטיסים המקצועיים כיום ? 3. האם נפח זיכרון הכרטיס מהותי לתוכנות אלו ? 4. האם יש כרטיס אחר בתקציב העדיף על השניים הנ"ל ?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by davia,

    שהוא לא תומך 3d האם יש תוכנה או דרייבר מעודכן שמאפשרת שכרטיס יקרה תלת מימד ויעבוד אם המשחקים

  12. Started by stingeR-,

    יש לי תקציב של 180 דולר לכרטיס מסך מארה"ב, אני בינתיים לקחתי את ה8800GT של אסוס שעולה שם 182 דולר(ניואג) אבל רציתי דעות לגבי 9600GT וסדרת ה38XX המקבילה של ATI.. מה אתם חושבים?

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  13. Started by alfa100,

    קיבלתי את הכרטיס המסך nvidia gt 430 ואני חיברתי אותו למחשב והמחשב פשוט לא מזהה אותו אני צריך עזרה דחוף תודה טל ודרך אגב גם את הכרטיס הקודם הוא לא זיהה

    • 4 תגובות
    • 959 צפיות
  14. Started by Doron404,

    מה הכרטיס הכי מהיר שכדאי (מבחינת צווארי בקבוק) להוסיף למחשב: Athlon 64 - 3000 (שהואץ קצת בOC) ?

    • 30 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by cerfus,

    אני קונה מחשב חדש AMD 3800X2 ב KSP. מה הכרטיס הכי טוב שהם מוכרים בטווח שעד 600 ש"ח. אני לא משחק יותר מדי, אבל מחפש את הכי טוב שאפשר בתקציב הזה. ה- ASUS EN7300GT Silent 256MB, TV, DVI, PCI-E? ב- 590 ש"ח שווה? או שעדיף כבר לחסוך 100 ש"ח ולקנות ?EN7300GS 256MB, Max 512MB, TV, DVI, PCI-E? ב- 470 ש"ח, אם הם בערך באותה רמה. כל הצעה תתקבל בברכה.

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  16. אהלן.. בגלל שאני טוחן את החיים בצבא איבדתי לחלוטין את הTRACK אחרי שוק כרטיסי המסך... איזה כרטיסי מומלצים לגיימינג כבד היום? במחירים סבירים? האם משתלם ללכת על סדרת ה 8800 של אנבידיאה או על החבר'ה החדשים של ATI עם תמיכה בDX10.1? אודה לכל מי שייעץ ויסביר מה לעזאזל הולך בשוק הכרטיסים בחודשיים האחרונים.

    • 7 תגובות
    • 646 צפיות
  17. אוקיי, אז ככה, לחבר שלי יש את המפרט הבא: מעבד: intel celeron 400mhz זיכרון: 256mb sdram לוח אם: אין לי מושג בקיצר מחשב ישן מאוד, אז השאלה היא איזה כרטיס מסך מומלץ למחשב כזה ושייעלה עד 300 שקל ושיינצל אותו עד הסוף

  18. Started by FatherBoard,

    אני בודק כרטיסים לחבר בעל מערכת פנטיום 3 550MHZ (מסדרת ה-512 CHACHE המיוחדת), 128MB SDRAM. הוא נתן לי רשימה של הכרטיסים הבאים: רדון 7500LE 64MB ג'יפורס 2 MX400 64MB וודו 5 5500 64MB ג'יפורס 4 MX420 64MB. כולם בחיבורי AGP כמובן. (אני יודע שהכרטיסים "קצת" לא קשורים אחד לשני אבל זה הכל פונקציה של מחיר [ציטוט שלו]) מה הכי כדאי לו?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מצאתי את הדבר המעניין הזה מתוך סתם שוטטות באיבי. מה אתם אומרים? http://www.ebay.com/itm/H-Frequency-GTX780TI-Public-Version-DDR5-1G-Game-Graphics-1048M-for-DirectX-11-/231299151352?pt=PCC_Video_TV_Cards&hash=item35da80f5f8

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by MemoreXx,

    שלום, נאי מעוניין בכרטיס מסך AGP חזק, לכן ראיתי ב- eBay את הכרטיס למכירה. http://cgi.ebay.com/XFX-Geforce-6800XT-256-MB-DDR3-AGP-New-6800-GT_W0QQitemZ140054985244QQihZ004QQcategoryZ67864QQrdZ1QQcmdZViewItem זה הכרטיס, במחיר כזה אני חשוב שזה מחיר מצחיק מאוד לא? אז אני שואל האם כדאי לי לקנות את הכרטיס הספציפי הזה משם? (כן אני מאוד רציני) תודה לעזרה והדעה

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  21. שלום לכולם, יש לי כרטיס מטרוקס כפי שהוזכר בכותרת אשר אמור לעבוד עם agp x2 ו x4 יש לו את החריץ הנוסף שמאפיין כרטיסי x4 ו x8 אני רוצה לחבר אותו ללוח asus p4p800 se אשר תומך ב agp x8 האם אני אוכל לעשות את זה או שאני אגרום נזק לכרטיס או ללוח או שפשוט הסידור לא יעבוד. בקיצור האם לוח חדש שתומך ב agp x8 יכול לקבל כרטיס מהדור הישן שבמקור הוא X2 אך גם תומך ב X4 בברכה. ייחודו של הכרטיס הוא שהוא משמש גם כלוכד וידאו באיכות גבוהה מאוד. דבר שני: הכרטיס יוצר קבצי AVI לא מכווצים - אין לי בעיה עם זה אך בגלל שזהו כרטיס מיושן יחסית הוא מפצל את הסרט למקטעים של 2 ג'יגה כל אחד - שווה ערך ל 10 דקות כל קטע (הכרטיס נועד במקור ל win 95/98 שב fat16 אי אפשר ליצור מחיצה גדולה יותר מ 2 ג'יגה) האם …

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  22. אני מחפש לקנות כרטיס AGP יד שנייה שיתמוך ברזולוצייה 1920X1080 עד שאשדרג את המחשב מהו הכרטיס הכי מתאים למטרה זאת? כעת יש לי כרטיס GEFORCE FX5600.

    • 8 תגובות
    • 804 צפיות
  23. Started by GrimLockI,

    שלום, איך הכרטיס של ASUS מסדרת 8800GTS 640MB PCI-E? בהתחלה רציתי Leadtek אך הוא לא היה במלאי אז הלכתי ל-ASUS שהיה זמין יותר וגם קצת יותר יקר. שניהם עם 3 שנות אחריות שעד תומן ASUS אמורה להתפצל ל-3 חברות לפי הפרסומים. הכרטיס יהיה על לוח אם של Asus Deluxe עם מחשב חדש שבין השאר כולל 4GB זכרון פנימי 800MHZ, מעבד QUAD 2.4, כרטיס קול SB X-FI PLATINUM, כרטיס טלויזיה וכו'. המסך הוא 19" LCD של סמסונג. גיימר כבד אני לא, אבל במשחקים שאני מתכוון להריץ (BioShock, C&C3 וכו') האיכות צריכה להיות כמה שיותר טובה אם כי לא ברזולוציות הכי גבוהות. הדגם הזה הוא מעבר למה שאני צריך זה ברור, אך שהכל יעבוד חלק ובלי בעיות ושאפשר להשקיע לא רציתי שהכרטיס מסך יהיה "צוואר הבקבוק". השאלה לא אם הסדרה …

    • 5 תגובות
    • 549 צפיות
  24. Started by Evil Inside,

    רציתי לדעת, איזה יצרנים הכי זולים מומלצים לradeon 9600? כמו כן, איזה לgeforce 5600? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 623 צפיות
  25. Started by noama,

    מה דעתכם על כרטיס המסך של msi gef nex7900gt t2d256e ב-2000 ש"ח :o

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות

דיונים חדשים בפורומים