עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ras81,

    שלום יש לי כרטיס powercolor 550 pro כאשר אני מחבר אותו לממיר יש לי תמונה מצויינת אבל סאונד מלא ברעשים או יותר נכון רעשים שמהם אפשר קצת להבין דיבורים בטלו' . לעומת זאת כאשר אני מחר דרך החיבור של הוידאו הכל מצויין ניסיתי כבל אחד אבל ללא הצלחה מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  2. Started by avi_lilah,

    שלום חברים אני זקוק לעזרה שלכם מענין להרכיב htpc ואני מחפש כרטיס של TV out השמח לקבל המלצות התקציב הוא עד 250 שקל תודה

    • 5 תגובות
    • 552 צפיות
  3. Started by sos4u,

    שלום יש לי כרטיס טלויזיה של חברה שנקראית creatix דגם CTX946 אני משתמש במחשב מבוסס לוח אסוס P5LD2SE מעבד 6420 ו 2 גיגה ראם מ.ה. ויסטה ביסניס ללא מדיה סנטר. אחרי התקנה , מצאתי את הדרייבר המתאים של הכרטיס. והוא מותקן כהלכה. באתר היצרן אין תוכנה לצפיה בטלויזיה. רק דרייבר. האם יש תוכנות חלופיות ? אוניברסליות שיעבדו עם כל כרטיס ? תודה [br]פורסם בתאריך: 8.06.2007 בשעה 18:47:56 ד"א כרטיס המסך שלי הוא Asus ATI Radeon EAX1600PRO/TD 512MB האם יש אפשרות לחבר את הממיר ישירות לכרטיס הטלויזיה ? אני לא מחפש הקלטות ו/ צפיה מתוזמנת - רק לראות את התחנות דרך הממיר על מסך המחשב עם ה סאונד אני יודע להסתדר .. תודה שוב לכל העונים.

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  4. Started by IG,

    אני אמור לקבל לפטופ בזמן הקרוב, וחשבתי לקנות לו כרטיס טלוויזיה. אני עוד לא יודע אם תהייה ללפטופ יציאת פיירואייר (שאמור להיות יותר מהיר מהUSB...). ראיתי כמה כרטיסים כאלה שמתחברים בUSB, אבל אמרו לי שהUSB איטי מידי בשביל העברה חלקה של שידור טלוויזיה ושהאיכות של הכרטיסים האלה פשוט זוועה. על מה אתם ממליצים? לגבי תקציב, כמה שיותר זול אני רוצה כרטיס כמה שיותר איכותי, רצוי מאוד שיכלול אנטנה בילט אין. אני מוכן לקבל הצעות גם של כרטיסים עם חיבור פיירואייר...

    • 5 תגובות
    • 745 צפיות
  5. במידה ויש לי מסך LCD רגיל ואני רוצה להפוך אותו גם לטלויזיה, האם אפשר להסתפק בכרטיס פנימי (שיחסוך לי כמה מאות שקלים) או שעדיף כרטיס חיצוני? האם ע"י כרטיס חיצוני המסך לא יהיה תלוי במחשב?? (שזה כמובן יתרון..)

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  6. Started by MonoMan,

    אהלן חברים אני מחפש כרטיס TV זול וטוב שישמש להקלטות מממיר דיגיטלי, חשבתי על FLYVIDEO 2000 (שאותו לא יצא לי לראות אלא קיקיוניים אחרים..) איך הוא מבחינת איכות הקלטה? איזה פורמט אפשרי? יש לכם בכלל המלצות עדיפות יותר? אשמח גם לקבל המלצה לתוכנות שיכולות לשמש כמקליט אוטמטי תודה

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  7. Started by Potter,

    יש לי כניסת PCIMCI ואמרו לי שאפשר לחבר לשם כרטיס TV רציתי לשאול אם יש למישהו ניסיון עם זה ועד כמה הדבר טוב והאם ניתן להקליט תוכניות בכבלים עם זה ?ועל איזה כרטיס TV הוא ממליץ, תודה.

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  8. מעוניין בכרטיס נטו לצפייה בשידורי הכבלים הדיגטליים בטלוויזיה, אין חשיבות כלל להקלטה! מעוניין בכרטיס הכי טוב מבחינת קבלת איכות תמונה! מסך ברשותי סמסונג 22" 16:10 תודה מראש רון

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  9. Started by roei_b,

    אני מעוניין לקנות כרטיס TV עד 300 ש"ח, אז תציעו את הכי טוב ;D תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  10. Started by ASSAFsa,

    שלום לכולם אני קונה מחשב חדש ורוצה להשקיע במסך איכותי על מנת שיתפקד גם בתור טלוויזיה אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס TV איכותי אני אשמח.

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  11. Started by shaynac,

    שאלה לפני רכישה: האם הכרטיס הנ"ל יכול להתחבר לממיר של הכבלים (הוט)?

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  12. שלום יש לי כרטיס POWERCOLOR THEATER 550 PRO בתוכנה שקיבלתי עם הכרטיס powercinema לא שומעים אתהסאונד טוב (מלא רעשים) אבל עם תוכנות אחרות אין בכלל סאונד, מישהו יודע מה לעשות ואיך לפתור את הבעיה? ראיתי בפורומים שצריך לחבר את כבל מכרטיס הTV לכרטיס קול אבל הבעיה היא שאין לי אפשרות כזאת בכרטיס שלי. מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 784 צפיות
  13. Started by sprites,

    מבחינת יכולת ואייכות לכידת וידאו אנלוגי, האם עדיף כרטיס מסך עם יכולות vivo (שיושב על הAGPx8), או כרטיס מסך רגיל ובנוסף כרטיס לכידה פשוט (עד 600 ש"ח שיושב על pci)?

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  14. אני לא מבין בזה וזה פעם ראשונה שאני מתעסק עם כרטיסי טלוויזיה. הזמנתי מהאתר את זה:http://www.shirion-computers.com/Product.asp?Pid=Leadtek-TV2000&Cat2Cat1ID=25&Cat2ID=119&aff=Zap〈=HE בטלפון שאלתי אם מדובר בדגם EXPERT (כי אמרו לי שזה הדגם הכי עדיף) והוא אמר שכן. כשקיבלתי את הכרטיס אני רואה שמדובר ב-XP RM. אבל אפילו בהזמנה שהם הדפיסו בעצמם כתוב WinFast TV2000 XP ואילו אני קיבלתי WinFast TV2000 XP RM. בזאפ XP RM עולה פחות מ XP ולכן לדעתי מדובר בדגם ישן ונחות. אני בעיקרון צריך כדי להעביר קלטות וידאו לקובץ דיגיטלי וגם לצפייה בחלון קטן של טלוויזיה. אבל חשוב לי שאיכות הקובץ הדיגיטלי מהוידאו יהיה בינוני ולא קטן. השאלה האם הכרטיס הזה עושה את העבודה בצורה טובה. אם לא-אז…

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by yair23,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך .. כרגע חשבתי לקנות X1300 PRO ובעוד כמה חודשים להחליף למשהו יותר רציני, פשוט אני לא רוצה להשקיע בכרטיס כרגע .. של איזה חברה עדיף לי לקנות ? SAPPHIRE או CONNECT3D או GECUBE ?

    • 78 תגובות
    • 7.5k צפיות
  16. Started by K0sTa,

    איך הכרטיס ? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5032 ולאיזה מהכרטיסים של ג'יפורס הוא משתווה בערך? איך הוא יהיה במשחקים? תודה! :xyxthumbs:

    • 9 תגובות
    • 854 צפיות
  17. Started by ZUMARA1,

    כנראה שATI מנסה להדביק את הביצועים שלה לכרטיס של NVIDIA ה7800GTX 512MB . http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20051117231915.html

    • 5 תגובות
    • 763 צפיות
  18. Started by ilanb0,

    האם כרטיס כזה יכול לעבוד עם כל לוח אם ? למשל עם ASUS P5K? ובאופן עקרוני - האם כל כרטיס יכול לעבוד עם כל לוח? וקראתי כאן ת'רדים שיש בעיות עם הכרטיס. האמנם?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by silverhawk27,

    שאלה קצת דבילית, אבל אני רק רוצה להיות בטוח במאה אחוזים. בלוח האם K8N51GMF-9 s939, NF4, VGA, PCI-E, SATA II, האם התאימות היא לכרטיס מסך (במקרה הנ"ל X800GTO)ו עם כניסת PCI-E? אני מניח שהשאלה תענה במהרה וניתן בהחלט לנעול לאחר מכן. :-) תודה!

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  20. Started by ABCD,

    בלי קשר למחיר, האם הביצועים של ה X800XL עם ה 512 MB יותר טובים מה 256 MB? כי בביקורת כאן : http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2406 אני אפילו רואה שה 256MB יותר טוב בחלק מהמיקרים, או שאני לא מבין נכון את הטבלאות?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Baz34,

    לאחר סקר שוק מקיף ברשת לגבי ביקורות BENCHMARKS וכו החלטתי להזמין את הכרטיס הנדון, אך אני עדין מתלבט האם ללכת על הגירסה המואצת או הרגילה . ממה שהבנתי וקארתי הכרטיס הנ"ל זכה לשבכים רבים ונבחר כ-EDITOR CHOICE בהרבה אתרים מכובדים. אך עדין ישנה אסכולה שאומרת שכרטיסים בגירסה זו בעייתיים ולא יציבים ואורך החיים שלהם עלול להיות בעייתי וישנה אסכולה אחרת שאומרת שאם כבר כרטיס מואץ אז עדיף אחד שיצא ככה מבית היצרן כיוון שהדבר מחייב שעל מנת שיוכל לעמוד בביצועים מן הסתם נבחרים רכיבים אשר יכולים לעמוד בעומס השעון. שאלה נוספת , האם הכרטיס יכול לעבוד מה-SLOT ב-MB או שחייבים להצטייד בכבל מתאם לקונקטור מתח 6 פין חיצוני. אודה מאוד להתייחסותכם והמלצתכם, תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך מסוג XFX Radeon RX 580. יש לי לוח אם די ישן, GIGABYTE GA-Z77-DS3H. בלוח אם הזה יש מקום ל־PCIEX16 (שזה למעשה PCI Express 3.0 x16), לכן הכרטיס מסך אמור להתאים. השאלה היא האם הלוח אם ידע גם למצות אותו. כאן נכנסת השאלה, כי אני לא בקיא מספיק. הלוח אם הנ"ל תומך בזיכרון DDR3 (כך לפי המפרט), בעוד הזיכרון של כרטיס המסך הנ"ל הוא GDDR5 (לפי המפרט). כיוון שזה כרטיס מסך ולא כרטיס זיכרון, אני לא יודע אם זה קשור. אם זה יעבוד או לא, ואם יעבוד בביצועים מופחתים. אם הביצועים יהיו מופחתים, אשמח להמלצה לכרטיס זיכרון זול יותר שאקבל בו את מלוא היכולות עליהן אשלם עם לוח האם שברשותי. אגב, אני קו…

  23. Started by Radeon38,

    רציתי לדעת האם יש צפי להוצאה של סדרת 48XX במתכונת של קירור פסיבי כמו ה 3870 וה 3850 בגרסת ULTIMATE הנה דוגמאת של ה 3870 http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=217&grp=3 תודה.

    • 11 תגובות
    • 985 צפיות
  24. Started by motyalt,

    האם יש כ.מסך שתומך ב-3 מסכים שיהיה בהם DESKTOP מורחב שיתפרס על כולם האם ‏HD 6770 DirectCU 1GB GDDR5 DX11 DVI HDMI PCI-E ‎ שיש לו 3 יציאות תומך בזה?

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות

דיונים חדשים בפורומים