עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by NeptuneMB,

    בקרוב מאוד אני ארכוש כרטיס מהדגם 1900XT 512MB. האם התוספת של הACCELO שווה יותר מהסטוק שמקבלים מCONNECT3D? אני בטוח שהוא ישאיר את הכרטיס יותר קר, אך האם הוא שווה את ההבדל של ה50 שח'? אני לא יבצע OC , אז מה שווה או עדיף יותר?

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  2. Started by PROSK8,

    http://vr-zone.com/?i=3884 ויש לי שאלה הכרטיס היה אמור להיות אם שתיי ליבות ? ??? יש תמונות שמראות מאחורה את המסגרת הזאת ששם בקיצר נמצא הליבה אז ATI אמרו שהיה שתי ליבות? לא

  3. לא ידעתי אם לשים את זה בפורום הזה או בפורום תמיכה טכנית אז שמתי בשניהם אני מקווה שזה בסדר. אם לא אני מצטער ואני אבין אם ימחקו אחד מהנושאים הלא רלוונטיים. ועכשיו לשאלה... בשבועיים האחרונים כרטיס המסך שלי התחיל להתחמם.... במצב IDLE - 45-55 מעלות וכשאני מפעיל משחק באיכות טובה הוא מגיע ל 100 מעלות ונכבה... בגלל מספר פעמים שדבר זה קרה לי בעבר... הנחתי שזאת המשחה התרמית של המעבדים של הכרטיס... קניתי משחה... פירקתי את הכרטיס לפי מדריך שראיתי באינטרנט (את כל ה 42 ברגים) והחזרתי... כל דבר נשאר... החומר הלבן שמכסה את הצ'יפים... מיקום של מגינים אלקטרו מגנטיים... הפעלתי את המחשב... ואז נורה אדומה נדלקת בכרטיס העליון... שבעבר אני זוכר שזה היה בגלל שספק הכח שלי היה חלש מדי... אבל זה א…

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. שלום שמי ירון ואני צריך עזרה מניסיון של אנשים בפורום ! אני חדש בנושא של עבודה עם תלת מימד. כיום אני עובד על תוכנה בשם Maya 6.0 , אך כרטיס המסך -ATI Radeon 9600 שיש לי לא ברמה מספיק גבוה. אני יודע שיש הרבה חברות והרבה רמות של כרטיסים ולכן איני יודע על איזה רמה ומחיר של כרטיס עלי לרכוש כדי לקבל את הביצועים הטובים ביותר כאשר התקציב לכרטיס הוא עד 3,000 ש"ח שאלה נוספת שיש לי היא: האם ההבדל בין כרטיס של 3,000 ש"ח לכרטיס של 1800-2,000 ש"ח כזה משמעותי או שבכלל עדיף להשקיע בכרטיס מעל 3,000 ש"ח. חשוב לי ש-Render Time יהיה מהיר כמה שיותר, עומס של אלמנטים על המסך בזמן עבודה יאפשר שיוט מהיר ללא האטות. תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  5. Started by rony1880,

    היי עומד לצאת כרטיס שבקצת חלש יותר מ260GTX. http://gpudesign.bafree.net/nvidia-gts-450-full-review

    • 6 תגובות
    • 862 צפיות
  6. כרטיס 4770 אין במלאי באף חנות, מישהו יודע פרטים נוספים ?

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  7. Started by michmoch,

    נתקלתי באתר של SAPPHIRE בשתי גרסאות נוספות שלהם לכרטיס HD4850. הקישורים לפניכם: SAPPHIRE TOXIC HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E - http://www.sapphiretech.com/ar/products/products_overview.php?gpid=247&grp=3 SAPPHIRE HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E - http://www.sapphiretech.com/ar/products/products_overview.php?gpid=244&grp=3 SAPPHIRE HD 4850 1GB GDDR3 PCI-E - http://www.sapphiretech.com/ar/products/products_overview.php?gpid=248&grp=3 מישהו מכיר, שמע, יודע ? האם הפרש המחירים לגרסת ה- TOXIC מצדיק?

    • 6 תגובות
    • 926 צפיות
  8. Started by michmoch,

    מה ההבדל בין הכרטיס הזה Sapphire Radeon 4850 512MB DDR3 Retail לכרטיס זהה של חברת club3d ?

    • 6 תגובות
    • 686 צפיות
  9. Started by Riddler,

    רציתי לקנות 4850 GDDR5 אבל הוא אזל (מסופר באריכות בשרשור אחר). אני מתלבט בין 4850 "רגיל" (GDDR3) לבין 4870. יש לי ספק Enermax Liberty 400W, שאני תוהה האם הוא יצליח לתמוך בכרטיס 4870. יש לי גם ספק אחר, Seasonic 430W, אם זה משנה. מבחינת ביצועים, האם ההבדלים בין השניים גדולים ושווים הפרש מחיר של 200 ש"ח? האם הספק שלי יחזיק כרטיס כזה? כרגע הרזולוציה הרלוונטית היא 1280*1024, אבל אני לא שולל שדרוג בעתיד לצמד מסכים או למסך גדול יותר (נניח "22). משחקים רלוונטיים - כרגע זה GTA IV, Fallout3, אבל המטרה היא שהכרטיס יחזיק כמה שיותר זמן למשחקים עתידיים, כמובן.

  10. ברמת ווינדוס הרזולוציה המוגדרת היא FHD, המסך הוא AOC F22+ שכמובן תומך בFHD. יש משחקים ( קרייסיס, ופיפא 2010) שלא נותנים לי לשחק ברזולוציה הנ"ל, ומה שקורה זה שרשום על המסך משהו לגבי האינפוט ואז הוא מחזיר אותי לרזולוציה הקודמת שהייתה קבועה. התקנתי פאץ עדכני לקרייסיס וגם לא עזר. אם זה היה קורה בכל המשחקים אולי הייתי מבין, אבל בCOD MW2 זה כן נתן לי לשחק על FHD, אז מה העניין? ומכל המשחקים למה פיפא לא נותן? לא ברור לי אם זו בעיית חומרה או תוכנה בכלל..

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by spider272,

    הכרטיס מסך 5970 יפעל ויהיה מירווח ביטחון על הספקים: enermax naxn 550 seasonic 520 s12ll

    • 0 תגובות
    • 907 צפיות
  12. כרטיס 5XXX של ATI יש מידע ? תאריך ?יתרונות ? שם ?

    • 7 תגובות
    • 661 צפיות
  13. Started by meir7,

    יש לי חבר שיש לו כרטיס מסך SIS 64 או משהו דומה למה GTA3 לא פועל אצלו ? למה הכול זז אצלו לאט ? האם זה הדרייבר ? לי יש VOODO 3 3000 שנחשב לישן ביותר ואצלי פועל הכול יותר מהר ויפה למה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by jzha,

    מפרט של המחשב: intel core 2 quad ליבות 4 מעבד: Q8400 2.66Ghz 2.66Ghz GB4 זיכרון פנימי לוח אם: intel g41rq כרטיס מסך נוכחי: sparkle 440gt ספק: cidev p4-500w מסך: mag innovision 8ms אינצ' 17 שללום המליצו לי לשדרג ל650 GTX (תוך אמירה שהמערכת חלשה) הייתי מעוניין לעזרה לבקשה חשובה מכיוון שאני לא מבין גדול ויש כל כך הרבה סוגי וסדרות של אותו כרטיס מסך האם מישהו יכול לתת לי כיוון שיעזור לי לבחור?! ושאלה: האם יש הבדל בין 2 GB ל1GB מבחינת תקציב: הוא עומד על 600 ויכול לחרוג בערך ב50

    • 11 תגובות
    • 961 צפיות
  15. הי, לוח אם asus p8z68-v pro, כעת 660TI נוסף, הכרטיס מזוהה ע"י המערכת אך בהגדרות nvidia control panel ניתן להגדיר את הכרטיס השני בתור כרטיס PHYSX. מדובר בשני כרטיסי EVGA 660TI OC זהים, יש ביניהם מגשר SLI, ניסיתי את שני המחברים וללא מחבר- אין שינוי. הכרטיסים יושבים על סלוט PCIx16_1 ו PCIx16_3. נראה שבביוס אין הגדרה רלוונטית, ביוס גרסא אחת לפני אחרונה 3402. רעיונות?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. כרטיס 7600GT יכול להפעיל windows vista חלק?

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. ברשותי כרטיס Asus 7750 http://www.asus.com/Graphics_Cards/HD77501GD5V2/ ולוח אם Gigabyte hd4 באתר של אסוס כתוב שלכרטיס יכולת Crossfire אם אני יחבר עוד כרטיס ללא החיבור יהיה עדיין התאמה ביניהם?

    • 6 תגובות
    • 949 צפיות
  18. היי, אני חושב לקנות HD7850 במחיר של בערך 1300 ש"ח למחשב גיימינג חדש. המסך שלי ברזולוציה של 1920x1200 והמטרה שיהיה ניתן להוסיף בעתיד כרטיס נוסף כשיהיה צורך. עד עכשיו בחרתי רק מארז+ספק (Define R4 + Seasonic x-660). 1. האם אני צריך להיות מודאג מ-microstutter (לפי הבנתי הכרטיס הנ"ל צריך להיות חזק מספיק)? 2. איזה חברה + דגם כדאי לקנות? לא עשיתי עדיין OC אבל חושב לעשות. 3. האם יש חשיבות לחברה או לדגם ב-crossfire? ואם יש חשיבות, מה הסיכוי שהדגם שאני קונה היום יהיה זמין בעוד שנה-שנתיים? בתודה מראש, מיקי

    • 4 תגובות
    • 841 צפיות
  19. קיבלתי עם הכרטיס את הביושוק אינפיניטי והטומב ריידר, הרצתי את הביושוק איזה שעה ללא תקלות, לאחר מכן את הטומב ריידר שנראה לי הרבה יותר כבד למשך חצי שעה\שעה ואז הוא קרס בצורת מסך שחור עם פסים לבנים לאורך. חשבתי אולי מדובר בבעיה במשחק בלבד אז הרצתי את FURMARK ולאחר כ-5 דקות שוב, אותו מסך שחור עם פסים לבנים לאורך. דבר מעצבן נוסף הוא שהמאוורר עובר את ה-40% יש רעש מעצבן של רטט מיחידת הקירור, המאווררים עצמם לא אלה שגורמים לרעש אלא רטט מהפלסטיק של הקירור שנגרם מהמהירות הגבוה של המאווררים. ברגע שאני לוחץ מעט איפה שהוא על הפלסטיק הרעש מפסיק. הדרייבר טרי ונקי לאחר שהקודם הוסר ולאחר מכן נוקה עם דרייבר סוויפר. אז כרטיס דפוק? לממש אחריות?

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. יותר משתלם הכרטיס הזה במידה והפלטפורמה שלי מתאימה? (מעבד Q9500 גיגה זיכרון DDR2 667 , לוח אם P43)

  21. בנוסף למסך המחשב ברצוני לחבר גם את טלויזית ה-LCD ל-DVI השני (לצורך צפייה בסרטים), מה צריך להגדיר? כרגע גם הטלויזיה והמסך מחוברים אבל בטלויזיה לא רואים כלום.

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות
  22. Started by Mazumotte,

    כי זאת תהייה ממש באסה. אני צריך כרטיס חדש וברגע שהמחיר ירד קרוב יותר ל-1000 ש"ח אני אקנה אותו-אלא אם כן הוא מוגבל ע"י המעבד... אז הוא מוגבל או לא? תודה לכל העוזרים

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by avivboker,

    ראיתי הרבה אתרים שמוכרים את הכרטיס הנ"ל במחירים יפים 1000 - 1500 השאלה שלי איך אני יכול לדעת אם זה הכרטיס עם הליבה החדשה או שזה הישן? כאמור הליבה החדשה היא G92 והיא מכפילה את הביצועים אבל רוב האתרים לא מציינים את סוג הליבה איך אוכל לדעת?

    • 6 תגובות
    • 770 צפיות
  24. שלום, יש לי את הכרטיס 9800GT עם חיבור HDMI, אני מחבר את הטלוויזיה דרך הHDMI ומאפשר בדרייבר של nVidia (שמעודכן לגרסא 197.13 שלא אמורה להוות בעיה) את הסאונד דרך HDMI ועדיין אין סאונד בחיבור HDMI. מחיפוש קצרצר באינטרנט מצאתי שאני צריך לחבר את הכרטיס קול שלי לכרטיס מסך, נשמע הגיוני אבל לא קיבלתי עם הכרטיס מסך שום כבל שקשור לזה (רק מתאם DVI-VGA), מאיפה אני משיג את הכבל? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. משתלם לקנות?? מישהו יודע פרטים מפורטים על הכרטיס הזה? נראה לי הוא ייגמר להם תוך כמה ימים. הוא לא אמור לעלות מעל 2000 שקל בארץ?

    • 12 תגובות
    • 997 צפיות

דיונים חדשים בפורומים