כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
-
אמרו לי שצריך להיות 24,אך בתוכנת everest מופיע רק 4 כיצד בודקים את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
כמה צינורות עיבוד יש ל......9600xt ולultimate 9600pro
-
- 6 תגובות
- 705 צפיות
-
-
תראו קניתי לפני כמה חודשיים את ה6800NU של Leadtek ועוד לפני שקיבלתי אותו היו צינורות דפוקים כי אחרי שקיבלתי אותו עשיתי OC ופתיחת צינורות ואחרי שראיתי את התוצאות החלטתי להחזיר הכל לכמו שקיבלתי אותו ועדין יש לי תופעות לוואי כאלה עכשיו אני רוצה לסדר אותם איך אפשר לדעת איזה צירונות והאם בכלל אפשר מבחינה פיזית!?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן קניתי את ה-DELL U2331H , ועכשיו אני חושב גם על קניית מחשב חדש בשביל להנות ממנו גם למשחקים. המטרות הם משחקים כבדים BF3 ושיצאו עוד שנה - שנתיים על הגדרות גבוהות יחסית ושירוצו חלק על הרזולציה הטבעית של המסך 1920X1080. הבנתי שברזולציה כזאת צריך גם כרטיס מאוד חזק - השאלה כמה לדעתכם משתלם להשקיע בכרטיס למפרט החדש. ראיתי שיש כרטיסים החל מ-700 עד אפילו 1500 ויותר... באיזה סביבות מחיר הייתם ממליצים לי מבחינת מחיר\תועלת, שאני אדע בערך איפה אני עומד
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
שלום, כשקניתי את המחשב היו 2 גשרים בין כרטיסי המסך. לאחרונה קיבלתי את המחשב חזרה מטכנאי, והוא חזר עם גשר אחד. שאלתי אותו מדוע הוא הוריד והוא אמר שכך זה בריא יותר לקרוספייר אחרת אחד הכרטיסים יישרף (למרות שהמחשב עבד כך שנתיים וחצי). האם זה נכון ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הזיכרון ראם על כרטיס מובנה במחשבים ניידים משתנה ממחשב למחשב? או שבכולם אותו דבר? כי אצלי יש 32mb במחשב נייד וזה נשמע לא הגיוני..
-
- 5 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי תתכרטיס הזה 3 חודשים ואני רוצה למכור אותו ואני לא יודע בכמה למכור אותו כי כבר קניתי 6800 אולטרה אז בקיצור 9800 שלי אני יכול למכור תודה (כמה הוא שווה)
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
למי ממכם שיש את הכרטיס הנ"ל כמה רעש הוא באמת מייצר והאם הסקירה של TOM's נכונה לכלל הכרטיסים הנ"ל, זאת אומרת מייצרים 49Db/a (רעש של שואב אבק קטן בתוך המחשב)? כמובן שאני לא מצפה לתשובות בDB/A מדוייקים אבל התרשמות כללית תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
-
השאלה היא כמה רעש עושה Gainward GeForce GTX 460 Golden Sample מפה ^ אני מבין שהוא עושה 41.7dBA ממרחק מטר אבל אני לא יודע תכלס כמה רועש זה 41.7dBA אז מה נראה לכם? זה נחשב רועש, לא רועש או רועש בקטנה(לא מציק)? לי רעש מהמחשב לא מפריע כל עוד זה לא נורא ואיום, כרגע יש לי מחשב ישן שרועש בקטנה
-
- 10 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
מתי אתם חושבים שישחררו את ה GTX 960 ואת ה 285X R9 ? ואיך הביצועים שלהם יהיו בערך בהשווה לכרטיסים הקיימים. מה קורה עם המחירים של הכרטיסים שעבר זמנם כמו ה GTX 770, GTX 680, GTX 780 למה הם כולכך יקרים , האם יגיע זמן שפשוט ימכרו אותם במחירים ממש נמוכים כדי להיפטר מהם ? אני שואל כאחד שצריך כרטיס מסך חדש הGTX 970 הוא טיפה OVERKILL לשימוש שלי וכל האופציות האחרות לא משתלמות בזמן שהGTX 970 מביא הרבה יותר ערך בהפרש מחיר מזערי.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. אני חדש ואני ממש לא מבין כלום בכרטיסי מסך וצוגה, אז יש לי כמה שאלות שרציתי שתענו לי עליהם כי הם ממש דחופות לי 1-יש לי במחשב את הכרטיס מסך הזה LEADTEK nVidia GeFORCE 7950GX2 הוא טוב?, כי חבר שלי אמר לי שהייתי צריך לקנות READON 9600 כי יותר חזק. 2-כמה זיכרון יש לי בכרטיס מסך? 3-איזה כרטיס יותר טוב READON או GEFORCE כי חבר שלי אמר לי READON יותר טובים
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה , למפרט הזה : E8400 P45/P43 4 Gb RAM 550W מה הכי כדאי ? 9800GTX Hd4850 HD4870 אבל אם זה 4870 אז צריך לרדת במפרט .. ועוד משהו, מהו המפרט המינימלי להרצת CS על 100 FPS קבוע ? [לא בישבילי כמובן בשביל חבררים שהולכים לאליפות הארץ ] ואחרון , יש אופציה במקום לשים HD4850 לשדרג לוח ולשים CF שני כרטיסים HD4830 ??
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות בקרוב את ה r9500PRO ואני רוצה לדעת כמה דברים לפני שאני קונה אתם לא חייבים לענות על הכל: 1) איזה חברות מיצרות את הכרטיס מי החברה הכי טובה והאם יש הבדל כזה גדול ביו הביצועים של הכרטיסים? 2) יש לי לוח אם :'( שלא תומך 8AGP האם אני חייב לוח שכן? 3) מה בערך המחיר והאם יש כרטיס יותר טוב במחיר דומה פחות או יותר? תודה לכולם.
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול כמה שאלות על GTX 560 TI SLI ועל HD 6870 CF קודם כל רציתי לדעת עם ההבדל הוא גדול? ומה ההתרונות והחסרונות של כל אחד והאם כדאי להוסיף 800 שקל בשביל הGTX עוד דבר צריכה להיות בעיה כלשהי בSLI\CF? צריך 2 חוטים למסך או משהו כי חבר שלי אמר לי אם יש 2 כרטיסי צריך 2 חוטים למסך איך זה פועל כל הדבר הזה ? שאני מקבל את הSLI\CF יש משהו שאני צריך לדעת או לעשות? איך אני מפעיל את המערך וכו..? האם במקרה הצורך, לבדיקה, אני יכול לכבות כרטיס מסך אחד או משהו כזה? שרק אחד יפעל? תסבירו לי באופן טוב כי אני לא מבין כל כך בכל הדברים האלה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר על סף קניה פשוט אני מתלבט כי צצו פה כל מיני הודעות על הכרטיס 9800gtx וכומה עכשיו הספק כח שלי לא בשמיים הוא fsp400gln ככה שאיזה כרטיס עדיף לי בשביל משחקים Palit radeon Hd4850 sonic או geforce +9800gtx ההוא שכולכם מדברים עליו מ foxpc תודה מראש.... ג'ניה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אלו התוצאות של 3dmark06 ו 3dmark vantage אני לא מבין כלום בזה בגלל זה אני שואל פה כי שאלתי בדיון למעלה ושמתי לב שרק מפרסמים שם וההיענות שם איטית יותר מאשר פה אז סליחה אם עברתי על חוק מסויים שלא שאלתי שם .. המפרט בצד ימין אלו התוצאות הסופיות ... עשיתי OC רק למעבד לסגור את הצוואר בקבוק (מ2.8 ל4.1) וב SLI לא נגעתי כי אני לא מבין גדול ב OC .. ב Vantage עשיתי את הלשונית performance כמו שהיא היית וישר הרצתי .. וב 3dmark06 פשוט הוצאתי 26072 http://3dmark.com/3dm06/15085897;jsessionid=EB2BF503CAE80EFE98FA39DE3AA3BA6B?show_ads=true&page=%2F3dm06%2F15085897%3Fkey%3DR4LRHu0WEjbdkf0NABWQmdfbAxSZ8V
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אז ככה החלטתי לחבר את הכרטיס מסך השני וכשחיברתי הלוח שבק חיים מה ששמתי לב אליו הוא שלא חיברתי את הגשר של ה SLI האם בגלל זה הלוח הלך {אגב התקלה שהוא הראה לי ב LCDPOSTER הייתה BIOS VGA ERROR] מישהו יכול לנחש או לדעת למה הלוח נשרף {יכול להיות שזה רק הביוס } אולי בגלל שהספק לא הכי חזק ? הכרטיסים הם 8800GT אחרי שאני יקבל חזרה את הלוח מתיקון האם כדאי לחבר שוב ? תודה למתעניינים ולעוזרים
-
- 3 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי רידון 9500 פרו ושאני נכנס למאפיינים הגדרות ומנסה להוריד את איכות הצבע יש לי רק שתי אפשרויות 16 סיביות ו-32 סיביות, למה אין לי 8 סיביות? (למי שאומר למה אתה צריך את זה אז אני צריך כי שאני רואה מהטלוויזיה כמה ששמים את איכות הצבע פחותה האיכות עולה). המפרט שלי הוא: מעבד: 2400+ AMD לוח אם:nforce2 של לידטק זיכרון:333\256 של ווינבונד כרטיס מסך:רידון 9500 פרו דיסק קשיח:80 ג'יגה עם 8 מגה של wd וקיבלתי 3342 ב3dmark 2003 וב-11425 ב-3dmark 2001 se זה טוב? ואם לא איך אני משפר את זה? ואם כן איך אני משפר את זה?
-
- 12 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אז ככה יש לי את הכרטיס הזה Sparkle Geforce GTX260, 896MB DDR3, Calibre ואני רוצה לשאול כמה שאלות רציתי לדעת האם הכרטיס תומך ב 1080p עכשיו, אם אני רוצה לראות בHD בטלויזיה מתאימה אני פשוט מחבר כבל HDMI מהכרטיס לטלויזיה ואז מה? שאלה נוספת לפי מה שאני שם לב (בSPA Tune) הכרטיס תמיד נמצא במצב של OC... רציתי לשאול אם אני לא במחשב או שלדוגמא אני כן במחשב אבל לא משחק במשחק כל שהוא עדיף לשנות את מצב הכרטיס? ל Green Mode או ל Standard Mode? למה אני צריך שזה יהיה על OC? שאלה נוספת ואחרונה באיזה כבל עדיף להישתמש (מה יותר איכותי) לחיבור מסך המחשב D-SUB או DVI-D ? בנוסף הייתי רוצה לשמוע כמה טיפים למשתמש בכרטיס הזה תודה לעורים!
-
- 6 תגובות
- 796 צפיות
-
-
1.האם שווה לי עכשיו לקנות את הכרטיס הזה ב- 835 ש"ח? הנה הקישור: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6461 2. האם יספיקו לי ה- 256MB או שללכת על ה- 512MB (יש לי מסך LCD 19" - הרזולוציה: 1280 על 1024) ואולי בעתיד אני אצטרך יותר מ- 256. 3. כמה זמן יחזיק לי הכרטיס הזה? ואולי במקומו לקנות כרטיס DX10? 4. איזה ספק הכרטיס הזה צריך? 5. כרגע המפרט שלי הוא כזה: C2D E6300 Gigabyte GA-945P-s3 Gigabyte 7300GT G.skill 512X2 800MHZ HEC 300W האם הכרטיס ינוצל כמו שצריך על המפרט הזה? תודה מראש.
-
- 32 תגובות
- 1.9k צפיות
-


