עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום שאלה שעלתה בעקבות כתבה באתר http://hwzone.co.il/news/133113 כמה מסכים ניתן לחבר לכרטיס 5750 יש לו 4 יציאות שני DVI, HDMן, DP, לפי מה שהבנתי כרגע ניתן לחבר 3 מסכים שונים. בכתבה כתוב כי יצא כרטיס 5870 עם 6 יציאות DP שניתן יהיה לחבר לו 6 מסכים שונים כך שטכנית אפשרי לחבר לכל יציאה מסך. השאלה האם בעקבות עדכון תוכנה יהיה ניתן לחבר 4 מסכים לכרטיס 5750? תודה

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  2. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת כמה מקבל הכרטיס מסך X800GT ב3DMark05 סתם מענין אותי לדעת תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  3. אני בתהליך של קניית מחשב חדש, ויש לי בעיה להחליט בשני נושאים: 1. לקנות GTX או GTS 2. כמה זיכרון לקחת? נגיד אני לוקח GTS, כמה זה באמת משנה אם אני אקח 320MB או 640MB? זה יגרום לאימפקט רציני על משחקים? ובקשר לGTX, מכיוון שהכרטיס הזה עולה יותר ממחשב ממוצע - אני מתלבט מאוד לגביו. מצד אחד, אני ממש לא רוצה לשבור שום חשבונות בנק בשביל לקנות אותו, אבל מצד שני אני רוצה לקנות מחשב טוב, שיחזיק הרבה זמן (נגיד שנתיים) ושיוכל להריץ כל מה שתעשיית המשחקים תזרוק כנגדו, ולהריץ טוב. אבל זהו הכרטיס הראשון שתומך DX10 אז אני מפחד שעוד כמה חודשים יצא אחד חדש, שישאיר אותו באפר ואז אני אולי אוכל להריץ משחקים אבל על הגדרות נמוכות... אז מה אתם מציעים? חשבתי אולי גם על האפשרות לקנות GTS עכשיו (נגיד 3…

    • 9 תגובות
    • 581 צפיות
  4. בתור אחד שלא משתמש בAA , רק רזולציה גבוהה ( 1280*1024 ) , האם הזכרון יהיה משמעותי בשנה הקרובה ( אחרי זה כבר צבא ) . ובנוסף , מה ההבדל בין 6800gt לבין 6800 עם 16 צינורות פתוחים ( פחות או יותר ברזוציה שאמרתי במשחקים כגון Far Cry ) ? השאלה הראשונה יותר דחופה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  5. כמובן שx8 יותר מהיר מx4 אבל האם זה מורגש ממש? מישהו יכול להסביר על ההבדלים?

  6. Started by razcoren666,

    החלטתי לקנות כרטיס של FX5900 בעלות של בערך 1200 ש"ח, כמה משקל בסך הכל יש לחברה המייצרת את הכרטיס? ואילו חברות נחשבות לחברות טובות ואמינות?

    • 5 תגובות
    • 657 צפיות
  7. מישהו?

    • 6 תגובות
    • 957 צפיות
  8. יש לי כרגע לוח שתומך רק ב PCIE ואני שוקל לחבר אליו 5870 או 560TI ורצתי לדעת כמה זה יפגע בביצועים החיבור השונה והאיטי יותר מן הסתם

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  9. הרצתי את הבדיקה ויצא לי 17 אלף ומשהו ! אני רוצה לדעת אם זה גבוה /טוב . תודה לכולם !

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  10. שלום, רציתי לדעת בערך כמה נקודות אוכל לדעתכם לקבל עם המפרט שלי (רשום באיזור החתימה) ? תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  11. פעם חשבתי שהתפקיד שלו הוא רק לחשב פוליגונים אבל הבנתי שהוא מאוד משפיע על התצוגה של המסך... האם זמן תגובה, למשל, יכול להיות שונה בין כרטיסי מסך (על אותו מסך)? בכמה כרטיס המסך משפיע בתצוגה רגילה (לא משחקים אבל הפרדת צבעים, הגדרות תצוגה וכיוצא...)? האם כרטיס המסך משפיע גם על תצוגה סטטית? (יש לי בעיה עם המסך שהוא מציג תמונה אבל כשאני מזיז את העיניים, לאו דווקא כשיש תנועה על המסך, ישנו עיוות כלשהו בצבעים שקשה לי להסביר).

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  12. Started by 666,

    החדשה שהיתפרסמה היום על מסך ה SAMSUNG SYNCMASTER 152T "ULTRA THIN אז כמה הוא עולה? ויש אותו בארץ בכלל? יש אפשרות להזמין?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by David Ell,

    שלום, דוד של אמא שלי חוזר מסין בקרוב, ואני חשבתי שאולי יביא לי את הכרטיס (אני משער שהוא זול שם) כמה בערך הוא עולה בסין? יש מצב שזה יותר זול או שזה אותו דבר מחיר בכל העולם? ואם המחיר אותו דבר בסין, כמה הוא עולה בגרמניה?

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  14. Started by NaRKoMaN,

    מצאתי שיש דבר כזה שקוראים לו quad sli בעזרת שני כרטיסי 7950GX2 איזה תוצאות מטורפות יש לזה 5 טרה פלופ!!!! ביצועים מעולים יותר ממה שהגירסא 9 תהיה! http://www.pcper.com/images/reviews/195/specs_2.jpg

    • 9 תגובות
    • 808 צפיות
  15. Started by Bengo5,

    שאלה.. כמה עולה 8600gt 1g

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  16. בתודה טל

  17. Started by nadav1379,

    אני רוצה לדעת כמה עולה ATI Radeon 9800 PRO 256

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by griper,

    ?

    • 4 תגובות
    • 988 צפיות
  19. אורח gonzila
    Started by אורח gonzila,

    מישהו יודע כמה בערך צריך לעלות ה- (MSI G4Ti4200-VTP128 (MS-8886 ------------------------------------------ יש חמישה דגמים ל-msi של geforce 4 ti4200, לפי מה שנראה לי הכרטיס הזה הוא הכי טוב בסידרה, יש לו VIVO ו-128mb זיכרון. כמה הוא אמור לעלות? (מצורף קישור לדף המוצר) http://www.msicomputer.com/product/vga/vga_detail.asp?model=G4Ti4200-VTP128 עם אפשר גם לצרף קישור לאתר המכירה תודה מראש, gonzila

    • 2 תגובות
    • 948 צפיות
  20. Started by ravid,

    אז כמה עולה הזמנה בחנות של "כסף" לא מעניינים אותי האחרים!

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by ratzabi,

    מישהו יכול להביא לי אתרים עם כרטיס זה, במחיר הכי זול ואם המחירים שלו צריכים לרדת אז מתי?? תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 694 צפיות
  22. Started by griper,

    .........

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  23. Started by .AloN,

    כמה פריימים בממוצע צריך למשחק פעולה כדי שיראו טוב ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום רב! אתמול קניתי היטסינקים לזכרונות. ולפני כמה ימים הזמנתי RAEDON9600XT ברצוני לדעת כמה ציפים של זכרונות יש לכרטיס. כי לפי התמונה רואים רק 4 וחשבתי שצריכים להיות 8. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  25. Started by elad the master,

    החנות: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=2196&catcode=329&AdCat=&parentid= אמור להיות הכרטיס לפי האתר: http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf6_agp/6800.htm Pixel Per Clock 12 12 צינורות נכון ? סה"כ הכרטיס שווה את הכסף ? יש כרטיס יותר טוב עד 550-560 ? (בלי חריגה)

דיונים חדשים בפורומים