כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום שאלה שעלתה בעקבות כתבה באתר http://hwzone.co.il/news/133113 כמה מסכים ניתן לחבר לכרטיס 5750 יש לו 4 יציאות שני DVI, HDMן, DP, לפי מה שהבנתי כרגע ניתן לחבר 3 מסכים שונים. בכתבה כתוב כי יצא כרטיס 5870 עם 6 יציאות DP שניתן יהיה לחבר לו 6 מסכים שונים כך שטכנית אפשרי לחבר לכל יציאה מסך. השאלה האם בעקבות עדכון תוכנה יהיה ניתן לחבר 4 מסכים לכרטיס 5750? תודה
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת כמה מקבל הכרטיס מסך X800GT ב3DMark05 סתם מענין אותי לדעת תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני בתהליך של קניית מחשב חדש, ויש לי בעיה להחליט בשני נושאים: 1. לקנות GTX או GTS 2. כמה זיכרון לקחת? נגיד אני לוקח GTS, כמה זה באמת משנה אם אני אקח 320MB או 640MB? זה יגרום לאימפקט רציני על משחקים? ובקשר לGTX, מכיוון שהכרטיס הזה עולה יותר ממחשב ממוצע - אני מתלבט מאוד לגביו. מצד אחד, אני ממש לא רוצה לשבור שום חשבונות בנק בשביל לקנות אותו, אבל מצד שני אני רוצה לקנות מחשב טוב, שיחזיק הרבה זמן (נגיד שנתיים) ושיוכל להריץ כל מה שתעשיית המשחקים תזרוק כנגדו, ולהריץ טוב. אבל זהו הכרטיס הראשון שתומך DX10 אז אני מפחד שעוד כמה חודשים יצא אחד חדש, שישאיר אותו באפר ואז אני אולי אוכל להריץ משחקים אבל על הגדרות נמוכות... אז מה אתם מציעים? חשבתי אולי גם על האפשרות לקנות GTS עכשיו (נגיד 3…
-
- 9 תגובות
- 581 צפיות
-
-
בתור אחד שלא משתמש בAA , רק רזולציה גבוהה ( 1280*1024 ) , האם הזכרון יהיה משמעותי בשנה הקרובה ( אחרי זה כבר צבא ) . ובנוסף , מה ההבדל בין 6800gt לבין 6800 עם 16 צינורות פתוחים ( פחות או יותר ברזוציה שאמרתי במשחקים כגון Far Cry ) ? השאלה הראשונה יותר דחופה
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמובן שx8 יותר מהיר מx4 אבל האם זה מורגש ממש? מישהו יכול להסביר על ההבדלים?
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
החלטתי לקנות כרטיס של FX5900 בעלות של בערך 1200 ש"ח, כמה משקל בסך הכל יש לחברה המייצרת את הכרטיס? ואילו חברות נחשבות לחברות טובות ואמינות?
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
יש לי כרגע לוח שתומך רק ב PCIE ואני שוקל לחבר אליו 5870 או 560TI ורצתי לדעת כמה זה יפגע בביצועים החיבור השונה והאיטי יותר מן הסתם
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
הרצתי את הבדיקה ויצא לי 17 אלף ומשהו ! אני רוצה לדעת אם זה גבוה /טוב . תודה לכולם !
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת בערך כמה נקודות אוכל לדעתכם לקבל עם המפרט שלי (רשום באיזור החתימה) ? תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 734 צפיות
-
-
פעם חשבתי שהתפקיד שלו הוא רק לחשב פוליגונים אבל הבנתי שהוא מאוד משפיע על התצוגה של המסך... האם זמן תגובה, למשל, יכול להיות שונה בין כרטיסי מסך (על אותו מסך)? בכמה כרטיס המסך משפיע בתצוגה רגילה (לא משחקים אבל הפרדת צבעים, הגדרות תצוגה וכיוצא...)? האם כרטיס המסך משפיע גם על תצוגה סטטית? (יש לי בעיה עם המסך שהוא מציג תמונה אבל כשאני מזיז את העיניים, לאו דווקא כשיש תנועה על המסך, ישנו עיוות כלשהו בצבעים שקשה לי להסביר).
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
החדשה שהיתפרסמה היום על מסך ה SAMSUNG SYNCMASTER 152T "ULTRA THIN אז כמה הוא עולה? ויש אותו בארץ בכלל? יש אפשרות להזמין?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, דוד של אמא שלי חוזר מסין בקרוב, ואני חשבתי שאולי יביא לי את הכרטיס (אני משער שהוא זול שם) כמה בערך הוא עולה בסין? יש מצב שזה יותר זול או שזה אותו דבר מחיר בכל העולם? ואם המחיר אותו דבר בסין, כמה הוא עולה בגרמניה?
-
- 1 תגובה
- 888 צפיות
-
-
מצאתי שיש דבר כזה שקוראים לו quad sli בעזרת שני כרטיסי 7950GX2 איזה תוצאות מטורפות יש לזה 5 טרה פלופ!!!! ביצועים מעולים יותר ממה שהגירסא 9 תהיה! http://www.pcper.com/images/reviews/195/specs_2.jpg
-
- 9 תגובות
- 808 צפיות
-
-
-
-
-
-
מישהו יודע כמה בערך צריך לעלות ה- (MSI G4Ti4200-VTP128 (MS-8886 ------------------------------------------ יש חמישה דגמים ל-msi של geforce 4 ti4200, לפי מה שנראה לי הכרטיס הזה הוא הכי טוב בסידרה, יש לו VIVO ו-128mb זיכרון. כמה הוא אמור לעלות? (מצורף קישור לדף המוצר) http://www.msicomputer.com/product/vga/vga_detail.asp?model=G4Ti4200-VTP128 עם אפשר גם לצרף קישור לאתר המכירה תודה מראש, gonzila
-
- 2 תגובות
- 948 צפיות
-
-
אז כמה עולה הזמנה בחנות של "כסף" לא מעניינים אותי האחרים!
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי אתרים עם כרטיס זה, במחיר הכי זול ואם המחירים שלו צריכים לרדת אז מתי?? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 694 צפיות
-
-
-
כמה פריימים בממוצע צריך למשחק פעולה כדי שיראו טוב ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב! אתמול קניתי היטסינקים לזכרונות. ולפני כמה ימים הזמנתי RAEDON9600XT ברצוני לדעת כמה ציפים של זכרונות יש לכרטיס. כי לפי התמונה רואים רק 4 וחשבתי שצריכים להיות 8. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
החנות: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=2196&catcode=329&AdCat=&parentid= אמור להיות הכרטיס לפי האתר: http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf6_agp/6800.htm Pixel Per Clock 12 12 צינורות נכון ? סה"כ הכרטיס שווה את הכסף ? יש כרטיס יותר טוב עד 550-560 ? (בלי חריגה)
-
- 6 תגובות
- 655 צפיות
-


