כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שתי הגרסאות של הזכרונות... ואפשר הפנייה לאתר של חומרה בארצות הברית? בשביל מחירים... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
2500 ש"ח כמו ה GF4 4600 ? והאם הוא יהיה יותר מהיר ממנו? והאם GF4 4600 יריץ את Doom3 ב 1024x768 חלק?
-
- 70 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות את 8800GTS החדש (מבוסס G92) ולפי המחיר בארץ (כ-2000 שקלים) אני חושב ששווה יותר לקנות אותו בארה"ב או משהו בדולרים יש למישהו מושג כמה זה עולה בדולרים??? תודה למי שיתן תגובה
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
זהו הג'פה MX שלי שיגע אותי.... אני צריך דחוף לקנות כרטיס חדש או שהמחשב יתפוצץ (אני יפוצץ אותו)
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
מישהו יודע כמה יעשלה כרטיס משהו פצצה ב 2000 שקל בערך ב 1.2.2006 כי יש לי יום הולדת יומים ליפני תגידו לי מה יהיה 2000 שקל בערך
-
- 4 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס 6600gt ואני חושב להוסיף לו עוד אחד בגשר כדי שאני אוכל לשחק בעיקר oblivion כמה משמעותי יהיה השינוי?
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
להחליף כרטיס לסידרה 77 תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כמה כסף שווה Albatron FX6800GT משומש בן שנתיים עם שנה אחריות? http://www.albatron.com.tw/english/it/vga/specification.asp?pro_id=106
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
בעקבות החלפה של כרטיס מסך היום התחלתי לחשוב על כמה כרטיסי מסך החלפתי במהלך השנים וכמה כסף הוצאתי על זה והכי חשוב בממוצע כמה זמן לקח לי להחליף כרטיס מסך הכרטיסים שהיו לי מתחילים מ 92 trident 8900D cl5227 ati mach64 matrox G100 ati xpert@PLAY diamond monster 3d 2 radeon 8500lE GF440MX radeon 9600pro radeon 9800PRO GF8800GS עד היום שזה לא רע לתקופה של 15 שנה המחיר ששילמתי על הכל יוצא בערך 7400 שקל ולחלק בזמן יוצא לי 500 שקל לשנה בערך שזה דיי סביר יחסית להוצאות אחרות בשנה כמה יצא לכם ? גם מחיר ממוצע וגם זמן החלפת כרטיס ממוצע או לחילופין כמה כרטיסים במשך כמה זמן ?
-
- 31 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מדובר ב GTX670 של חברת GIGABYTE. אני לא מכיר את מחירי השוק של המשומשים כל כך אז כל עזרה תתקבל בברכה! (אכן אכן אני יודע הגיע הזמן לשדרג)
-
- 0 תגובות
- 885 צפיות
-
-
למי שאין לו כח להסתכל במפרט שלי gygabyte Geforce 6600GT 256MB PCI-E עם עוד שנתיים אחריות. תודה
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
חברה באו נראה מי פוגעה כמה אתם חושבים יעלה כרטיס המבוסס על ה NV30 של NVIDIA? אני אומר 2400 ש"ח או 399 דולר בחו"ל.
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
כמה לדעתכם (אולי אתם בכלל יודעים) עולה Ge-Force 6600GT AGP באוסטרליה? האם המחירים שם זולים?, וגם בכלל רוב הכריבים של המחשבים שם זולים?
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
הרי לא מזמן פורסם (גם כאן באתר) שהכרטיס 9800GTX+ היה מעין ניסוי לקראת גירסת ה+ של GTX260, ועל הדרך גם הייצור זול יותר וגם אפשר להעלות את התדרים. אז אם עם 9800GTX המוצר עולה לנו פחות 300-400 ש"ח (ויוצא סביבות 1000ש"ח), כמה לדעתכם יעלה הGTX+ 260/280? וכמובן השאלה השניה היא מתי כל זה אמור לצאת? אני מת על המלחמות האלה בין ATI ל-NVIDIA, סוף סוף יש סיכוי לקבל כרטיסים באמת טובים במחירים שפויים.
-
- 4 תגובות
- 615 צפיות
-
-
בשיא הרצינות הכרטיס יותר גדול (בגודל שלו) מה9800 פרו שלי יש לו 8 ג'וקים של זכרונות! חחח זה מצחיק יש אספנים שאוספים כאלה כרטיסים? כמה אני יקבל עליו? מממ ומה שמצחיק זה שרשום עליו THE MIGHTY VOODOO BANSHEE חהחהחה
-
- 10 תגובות
- 822 צפיות
-
-
היי כמה לדעתכם עולה 1080ti שהיה כחצי שנה בכרייה, אחריות יבואן נגמרה, נשארה אחריות חנות עוד חודש או חדשיים אחריות מקורית הייתה חצי שנה מהיבואן פלוס חצי שנה מהחנות תודה לעונים
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
- 2 followers
-
-
חבר מעוניין למכור הדגם 9700 רגיל אני מתעניין במחיר כמה לדעתכם ותודה על העזרה אלי ;D
-
שלום לכולם אני רוצה למכור את שלי והוא ממש חדש בלי שום oc ממש חדש מהקופסה כמה לדעתכם הוא שווה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את המסך הבא : http://www.e-katalog.kiev.ua/jpg/7940.jpg כבר כמעט 5 שנים הוא במצב מצוין אין לו שום כתמים שחורים על המסך או משהו אחר הוא "17" אינץ' של LG הוא לא היה בחיים אצל מעבדת תיקון כל הזמן הזה הוא מחזיק לי טוב כמה לדעתכם שווה לי למכור אותו לחבר טוב?
-
- 9 תגובות
- 594 צפיות
-
-
כמה להוציא על מסך חדש ? להתחשב בזה שרוב היום יושבים מול המסך הזה ... אני חשבתי על משהוא בסביבות 1000 ש"ח איזה חברות מובילות (פעם שעברה שקניתי מסך MAG שלטו, הבנתי שזה כבר לא ממש ככה) לממליץ: בבקשה לציין דגם במידה וממליצים על מסך מסויים. תודה
-
- 11 תגובות
- 892 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה למכור לי כרטיס יד שניה מדגם: Gforce II GTS DDR- 'Elsa' 32MB אני מייעד אותו למחשב מולטימדיה ביתי בינוני. כמה עלי לשלם עבורו?
-
- 8 תגובות
- 847 צפיות
-
-
SiSoftware Sandra Video Adapter Model : NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 Chipset : RIVA TNT2 Model 64 RAMDAC : Integrated RAMDAC Video BIOS : Version 2.05.1112 VGA Compatible : No Total Memory : 32MB (32MB Video) Texture Memory : 64MB Supports DIME Texturing : Yes AGP Capabilities Version : 2.00 Command Queue Length : 32 Fast-Writes Enabled : No Side Band Enabled : No Data Transfer Modes Support : 1x 2x 4x Current Data Transfer Rate : 2x Video BIOS Date : 01/18/00 Version : 2.05.11125 Current Video Mode Mode : 800x600 64K HiColour (16-bit) Current Refresh Rate : 85Hz Virtual Desktop Size : 800x600 Video Driver Model : nv4.sys Version : 5.01.2001.1240 Expected Windows Version :…
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
כמי שהיה לו מסך VP930 של Viewsonic ועכשיו יש לו מסך Eizo s1910 אני יכול להגיד שלגביי, אין ספק שהמסך של Eizo מנצח ובגדול. הצבעים של ה- 1910פשוט [glow=red,2,300]מדהימים[/glow], אין לו את הפינות הזוהרות שיש ל- VP930 ובאופן כללי הרבה יותר נעים להסתכל עליו. אם להמשיך את ההשוואה, ההבדל בין ה- Eizo למסך LCD אחר שהיה לי, BenQ 937 הוא דרמטי, מה שאני לא יכול להגיד על ה- Viewsonic וה- BenQ (ואל תבינו לא נכון, ה- Viewsonic יותר טוב מה- BenQ אבל רחוק מה- Eizo) בצד השלילי, הצלחתי להבחין במריחות בחלק מהמשחקים, אבל לא ברמה שזה מפריע (לפחות לא לי). בסרטים, עריכת תמונות, גלישה וכו' זה לא מורגש. אפשר לסכם בשורה אחת: זה המסך הכי טוב שראיתי והוא שווה כל אגורה
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום כמה ממכם הולכים לקנות בקרוב את G80 במחיר של בין 2900 ל4500 (כתלות בדגם) עבור הכרטיס המסך החדש של NVIDIA ? ומדוע הולכים לעשות או לא לעשות זאת?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-


