כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי שאלה לגבי הרצים של מסך: כאשר הדרייבר של המסך מותקן, אני יכול לשים על עד 100 הרצים, שמרגישים שהוא הרבה יותר טוב מ-60. עכשיו, כאשר התקנתי את ה-Catalyst Control Center בגרסת ה-5.3 לראשונה, התאפשר לי להגדיר את ההרצים אף עד 200. שמתי, העכבר זז יותר מהר, רואים טוב - האם כדאי להשאיר? האם 100 יותר טוב מ-85? אומרים שכל שישנם יותר הרצים, כך זה יותר טוב, מה דעתכם? הסבירו לי בבקשה מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד - מה הכי פחות מזיק לעיניים? אגב, יש לי מסך LG Flatron F900B. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
רציתי לשאול כמה השפעה יש לרמת כרטיס המסך על איכול ה-TV OUT. אני משתמש המון באופציה של ה-TV OUT לצורך צפיה בסרטים בטלויזה ולכן אני שוקל להחליף כרטיס מסך. היום יש לי GF MX400 ואני לא צריך כרטיס טוב יותר לשאר הישומים שבהם אני משתמש (אני ממעט מאוד לשחק במחשב). לכן רציתי לשאול אותכם האם כדאי להחליף כרטיס מסך רק בשביל היישום הזה? האם יש השפעה כל כך גדולה? ואם כן - איזה כרטיס מומלץ. בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום! מישהו יודע אולי כמה וואט בדיוק צורך כרטיס מסך eVGA 8800GT SuperClocked? בדקתי באתר של eVGA, וכתוב שם שמומלץ ספק כוח של מינימום 400 וואט, ו-450 וואט עבור SLI. אבל, לא כתוב שם כמה וואט צורך כרטיס מסך אחד. האם מהעובדה שכרטיס מסך אחד צריך ספק כוח של 400 וואט, ושני כרטיסי מסך בתצורת SLI צריכים ספק כוח של 450 וואט, אני יכול להסיק כי כרטיס מסך אחד צורך 50 וואט? במידה והכרטיס מסך צורך 50 וואט, אז הוא צורך כל הזמן 50 וואט או רק תחת עומס, ובזמן שלא משחקים הוא צורך פחות חשמל? שאלה נוספת: יש לי ספק כוח Thermaltake TR2 500Watt. בעיקרון, הוא אמור להיות מספיק טוב בשביל הכרטיס מסך הזה. אבל, יש לי 5 דיסקים קשיחים, צורב DVD, שני מאווררי לדים 120mm, שני כרטיסי PCI ומעבד AMD כפול ליבה …
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
היי החלפתי לספק זמני שהיה לי בבית (HEC 300) ואין לו את החיבור שהיה לFSP שמתחבר לתוך הכרטיס מסך רציתי לשאול כמה זה קריטי להשאר ככה ? תודה מפרט בחתימה
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס GeForce 8600 על מנת להריץ משחקים בצורה נורמאלית. ברור ש-8800 היה עוזר בעניין, אבל מה לעשות. זה התקציב. השאלה היא: האם עדיף לקנות דגם עם 512MB DDR2 או עם 256MB DDR3? מצד אחד יותר זכרון אך יותר איטי, מצד שני פחות זכרון אך יותר מהיר. מה הכי כדאי? כמה זכרון באמת צריך בשביל משחקים? תודה.
-
- 13 תגובות
- 961 צפיות
-
-
תראו אני לא יודע מה לעשות, לקנות כרטיס מסך 6600 עם 256 או 6600GT עם 128.. הרי כל המשחקים החדשים אומרים בדרישות כרטיס מסך עם 128.. תסבירו לי על זה בבקשה
-
האתר הרשמי של GIGABYTE חושף תיעוד לגרסאות של דגם הביניים המתקרב עם נפחי זכרון גראפי של 10GB, 12GB או 16GBלכתבה
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
- 1 follower
-
-
הכרטיס שלי הוא HD4870 512MB, כמה זמן בערך הכרטיסים האלה חיים?
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
כמה זמן הוא יכול להשאר דולק בidle בלי שיגרם לו נזק? והאם LCD אפשר להשאיר דולק כל היום בidle או שכמו CRT אסור?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי לפני חודשיים +- מחשב לא רע.. מעבד E8400 3.0GHZ. לוח אם EP43-DS3L. 4GB RAM כרטיס מסך: PALIT GEFORCE 9800GT 512MB עכשיו אני יודע שזה לא הכרטיס הכי טוב.. וחשבתי לחסוך ולקנות כרטיס מצויין עוד שנה +- . אז מה דעתכם? כמה זמן כדאי לי לחכות עד שאני אשדרג למשהו יותר נחמד? אה, וגם אני רוצה אם למישהו יש, קצת מידע על כרטיסים לא של NVIDIA.. כי אני ממש לא מבין באחרים.
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום. אני מתלבט האם התוספת כסף הרבה לגרסת XT תתבטא בכך שה-XT יחזיק יותר זמן מאשר ה-NP אשמח לדעת בערך כמה ה-9600 אמור "להחזיק" על אפשרויות הגרפיקה הכי גבוהות (במשחקים) תודה.
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אמרו לי שצריך להזמין מהיבואן(לא נמצא במחסן) כמה זמן לוקח עד שזה מגיע אלי?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לילה פיקס לכולם! ניקיתי את הכרטיס מסך שלי ,החלפתי משחה והכל ,ירדו איזה 3 מעלות שזה מכובד בכרטיסי מסך ,בכל אופן, אני מריץ סריקה של ארטיפקטים לאחר האוברקלוק הגבוה יחסית שביצעתי ואין לאחר 5 דקות של סריקה, אבל השאלה היא האם זה מספיק זמן ,ואם לא, אז כמה זמן רצוי? אני מדבר רק על ATI TOOL אז בבקשה בלי הצעות כגון 3DMARK וכו' ,אני לא מחפש מבחן ביצועים. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
חבר שלי קנה אותו שמעתי וכיבלתי חום כי הוא אולך להיות מחובר ל FHD כמה חזק הוא ביחס לכרטיסים אחרים הוא כמו 8400GS ?
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
ראיתי שכמעט כל המסכים באים עם Brightness 250 כמה זה משמעותי ?
-
- 9 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום חברי פורום גרפיקה. פתחתי את הדיון הזה עקב המקרה שהיה לי לא ניקיתי את המחשב לעיתים קרובות והמאורר של הכרטיס מסך היה סתום והוא נשרף לי. gainward GF4 TI 4200 128 mb vivo אז אנשים נקו את מחשבכם לעיתים קרובות שלא יקרה לכם מקרה כזה מצער...
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אם יש לי כרטיס מסך GF-4 4200 ,אז אני לא יוכל לשחק במשחקים שיתמכו בדירקט-9x ?
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לא הצלחתי למצוא בשום מקום מהי צריכת החשמל של X1950XT. אז, כמה חשמל הוא צורך?
-
- 5 תגובות
- 876 צפיות
-
-
-
אני חושב אולי למכר תכרטיס שלי ולהחליף ל-1800... בסה"כ ההבדל לא כזה גדול! רציתי לדעת מה ההבדל בצריכת החשמל? אני עם HEC WIN420W שזה הסדרה הכי טובה שלהם אם מישו לא מכיר(עם הלדים והשטויות באמת ספק טוב) הקטע אם הוא יחיזק לי x1800xt ??? ואת המערכת שלי שבחתימה.. לפי זה כנראה שזה יחזיק ..מה אתם אומרים? http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=h2k5512&page=5
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני אולי ימכור אותו כי יש סיכוי שאני עוזב אתה ארץ עדיין לא בטוח אבל יש סיכוי גדול!! וחשבתי עדיף לי כסף מזמון מאשר חלקים שאולי יהיו לי בעיותלהעביר מפה לשם... :-\ אם אני עוזב לא יהיה מקום חח מזוודה אחת תהיה רק דיסקים אני מדבר אל כמות של כ 700 דיסקים בקופסאות האלה של 208 כל אחת...
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
-
נגיד בעוד כחודש אחרי שיגיעו הכרטיסים של 6600 AGP ולפני הכל יש מצב בכלל שיירדו המחירים...?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-


