כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
xfx 6600gt agp ?? כי נכנסתי לאתר שלהם ואני לא יודע איזה מהם הוא הנכון? (הראשון או השני?) Performance Graphics Core: 256-bit Memory Interface: 128-bit Memory Data Rate: 1000 MHz RAMDACs: 400 MHz
-
- 6 תגובות
- 826 צפיות
-
-
יש לי מעבד P4 3GHZ HYPER THERADING כרטיס מסך ATI HD 3850 256MB זיכרון GEIL 2GB DDR2 ספק FSP 400W PNR DX9 מערכת הפעלה XP HOME EDITION כמה FPS אמור להיות לי על 768 * 1024 + הכל על HIGH , בלי AA ?
-
- 3 תגובות
- 868 צפיות
-
-
חברים כמה FPS אני אמור לקבל בערך על שיא ההגדרות ב-CRYSIS 3 ? עם התדרים 1100/1600 על שיא ההגדרות אני מקבל בין 30-55 FPS , זה הגיוני ? אני רואה בסרטון שהוא מקבל בסביבות 50-70 FPS , זה קשור אולי לעדכון? יכול להיות שבגלל שבסרטון הוא השתמש ב-FXAA זה נתן FPS יותר גבוה? אני פשוט לא בבית לבדוק.
-
- 5 תגובות
- 954 צפיות
-
-
כמה FPS אתם מקבלים ב-COD4 על 1920X1200 עם ה- 8800GT ??
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
יש לי R9800PRO 256 BIT עשיתי בנצ' עם FRAPS 2 למשך כמה דקות ויצא לי בערך 47 FPS.... זה טוב?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתלבט אם בכלל לשחק במשחק מחשש שהוא יפעל לי על 10 FPS ואני לא אהבנה ממנו כלל ! איך אתה חושבים שהוא יפעל לי עם המפרט שלי ? (נניח על 1024*768) דיטיילס אני ישים על מדיום או משהו כזה...
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
http://www.albatron.com.tw/images/award/it/jpg/200511/PCA_au_200511_AWARD.jpg לפי הכתבה עין האנושית לא מסוגלת לקלוט יותר מ25FPS האם זה הגיוני? 25FPS זה לא מעט מידי?
-
- 5 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
-
אני מבין כמה שיותר זה יותר טוב , אבל מה המינימום ?
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
-
יש לי ראדון 9800 כשאני מריץ dungeonsiege יש אפשרות במשחק לבדוק את FPS וזה עומד על בין 60 ל 80 fps נראה לי ממש קצת מישהו יכול לשפוך אור על הבעיה תודה ??? 8)
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
הכי גבוה אצלי זה 85 על כמה לשים? מה הכי טוב ? ומה זה אומר רענון מסך?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
השאלה בכותרת! לא מצאתי את זה באתר הרשמי שלהם \=
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באתר רשום שעשו ככה S/U/M/A/ Platinum GeForce4 Ti 4200 64 MBytes 250/500 -> 310/640 MHz אני מבין את זה אבל זה נראה לי מוגזם,אז מה לעשות ותפרטו אם לזכרון או לליבה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעוד כמה ימים אני אלך לקנות את כרטיס המסך: Sapphire Radeon R9 290X TRI-X OC רשום ב game debate שדרוש 12 RAM בשבילו, לי יש 8. אני דיי בטוח שלא צריך להרחיב ל12. מישהו יודע אם באמת צריך 12? עוד משהו, המעבד שלי זה: i5 3570K. אם יש צוואר בקבוק, אני קונה גם קירור נוזלי מתאים לOC. אז ככה שלא תהיה ממש בעיה. תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משום שאני רוצה להקים מערך CF ואני רוצה לדעת כמה הוא צורך. יש אתרים שהם רושמים שהוא צורך 108 ויש שרושמים שהוא 86. מה הנכון מבינהם לדעתכם? עריכה: הבנתי כבר את ההבדל. ה86w זה כמה הוא צורך במשחקים ולקחו שם את הPEAK. לעומת זאת ב108 זה כמה שהוא הגיע עם תוכנה כמו FURMARK שהכרטיס לא מגיע לזה אף פעם. תודה בכל אופן
-
- 0 תגובות
- 741 צפיות
-
-
לחבר שלי יש קרטועים איתו, שלא היו קיימים ב - 9800 GT הישן שלו, יכול להיות בגלל חוסר כוח מהספק 500W שלו?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
כמה W צריך ל-X1800XT? יש לי 480W זה מספיק? בזמנו שקניתי בחנות אמרו לי שהוא דורש הרבה יחסית. ועוד שאלה אם יותר W גורם לביצועים יותר טובים של הכרטיס אני לא ממש מבין בזה. תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רציתי לשאול אם ספק כוח של 620W יספיק לGTX 560 TI ULTRA DURABLE SLI וCORE I5 2500 ללא OC ו6 מאווררים במארז? כי ראיתי שלGTX 560 TI אחד צריך 500W אז ל2? אמרו לי פה בפורום שזה יספיק אבל זה לא נראה לי הגיוני מישהו יוכל להסביר לי?
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
לא איזה ספק הוא צריך כמה W הוא לוקח לבד מהמחשב בערך ?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני מחליף כרטיס מסך ויש לי היום מהדורה מיוחדת של ה3080, אשמח לקבל הערכה שלכם לכמה אפשר לקבל עליו ביחס ל3080 רגיל. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 3.7k צפיות
- 2 followers
-


