עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by NetSpider,

    טוב היום החלפתי את ה Proview DX 997n ל LG F900B ... עד עכשיו אני מרוצה מהתמונה והכל ניראה יפה בלי עיוותים . יש לי רק בעיה גיאומטרית ... בקיצור התמונה לא ניראת ישרה , אני מנסה לכוון את זה ישר אך יש יותר מידי פרמטרים לכיוון כך שהאחד משפיע על השני ודיי קשה לכוון את זה . אני צריך איזה טיפים , או איזו תוכנה שתעזור לי בזה ... משהו כמו איזה תמונה כזאת שאני יוכל לראות את הקווים יותר בבירור ...ולכוון ישר . תודה .

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by dror_gh,

    שלום לכולם. יש לי את הכרטיס HD2900 PRO ויש בו VIVO רציתי לדעת אם בעזרת תוכנה כלשהי אני יכול לכוון להקליט משהו במועד שבו לא אהיה בבית. למשל אני יוצא עכשיו מהבית ורוצה לכוון את התוכנה שתקליט דרך ה VIVO סדרה בעוד שעה בערך. ישנה אפשרות כזו ? תודה רבה לעוזרים .

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  3. Started by oferman,

    ברשותי כרטיס טלויזיה מסוג NVIDIA GEFORCE 6600 GT. המחשב נמצא בסלון והוא מחובר באופן קבוע לטלויזיה וללא מסך. הבעיה היא שלא ניתן לראות באופן ברור שום דבר בטלויזיה מלבד סרטים. איזה אפשוריות קיימות בכדי שאוכל לראות כמו שצריך. חשוב לציין מדובר בטלויזיה רגילה ולא LCD. תודה

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  4. Started by mokisho,

    יש לי מסך Lcd כאשר אני שם רזולוציה מסויימת אז התצוגה בורחת לצדדים איך אני יכול לכוון את התצוגה שתתאים למסך (יש לי כרטיס מסך 1900xt ושני מסכי Lcd בגלל זה אני לא יכול להשתמש ברזולוציה אחת ) יש אפשרות כזאת ב Ati שאפשר לקווץ את המסך ב אורך ובגובה

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  5. Started by ohad_mazuz,

    שלום לכולם אני חדש לגמרי פה קניתי מחשב חדש (נייח) אם כרטיס 8400 ג'פורס. בנוסף קניתי LCD של MAG 22 משולב ברזולוציה של 1680 1050 אני מחבר בין הLCD ןמחשב בכבל HD מצליח לראות תמונה אבל לא מספיק טובה. עכשיו יש לי כמהה שאלות. 1)איך אני מכוון את המסך דרך הלוח בקרה של הכרטיס מסך כדי לראות הכי טוב. 2)איך אני שומע קול דרך הרמקולים של הטלביזיה תודה מראש לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. חבר'ה שמתי לב עכשיו שאחד הכרטיסים בסבבה על 44 מעלות בזמן שהשני (המשני!) עומד על 86 מעלות ! כשאני בודק את הגדרות הCCC בפרופילים אני רואה שהוא פשוט לא נותן לי לחבור all setting אלא רק כרטיס אחד (הראשי) אשמח לתגובות אם מישהו יודע איך לסדר את הבעיה כי כרגע אני על אוטומט והם נצלים בIDLE - שניהם 78.

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  7. הכרטיס מסך שלי לא נותן בצועים טובים כמ שאמרתי הוא GF 4 TI 4200 8X ניכנסתי לביוס וראיתי agp aperture על 64 יש אפשרות לשנות ל256 האים זה משנה וגם primary video =agp האים יש משהו שאני יכול לכוון שיתן בצועים טובים יותר למה בבדיקה שעשיתי לו קיבלתי 4900

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  8. Started by fatNjazzy,

    היי איך אני מכוון את האיכות של ה TVIN ב 6600GT של GIGABYTE? אני עובד עם VIRTUAL VCR ואין שם את האופציות של כיווני איכות. אולי תמליצו על תכנה שכן שולטת באיכות. התקנתי את כל ה CD שקיבלתי, תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  9. Started by vizido,

    שלום, קיבלתי היום מסך LG L1730B ואני מנסה לשנות את זווית ההטיה של יותר אחורה - אין לי מושג איך עושים את זה... משהו יודע?

    • 5 תגובות
    • 634 צפיות
  10. Started by yanivd28,

    היי ברשותי כרטיס מסך geforce gt220 מחובר ב-hdmi לlcd גדול בסלון ,מחובר בdvi למוניטור מחשב. כל ניסיונותיי להגדיר לכל אחד מהמסכים רזולוציה נפרדת בעוד התצוגה נשארת העתק מדוייק ( כל האייקונים על שולחן העבודה וכו...) עלו בתוהו. שעות של חיפושים השאירו אותי עם סוגיה לא פתורה למישהו יש מושג אם זה בכלל אפשרי בכרטיס הזה? תודה

  11. Started by yaron11,

    שלום יש לי מסך VIEWSONIC - VP171B LCD אני רוצה לעשות לו כיול. איפה אני משיג תוכנת כיול או תמונות עם הסברים, אני יודע איך לכוון את ההגדרות של המסך מלוח בהקרה ומהתפריט של המסך אבל זה לא מספיק מפני שקשה לדייק ואין לי בסיס שעלפיו אני יכול לעמת את הצבעים והבהירות של המסך . תודה לכל מי שיעזור 8)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by ROTEMan,

    הסתדרתי יום נעים,רותם.

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  13. Started by NIRAN,

    האם זה בסדר לכסות מסך LCD כאשר הוא מכובה אך המחשב עדיין פועל, האם זה בסדר להדליק ולכבות קטודה בזמן שהמחשב עובד?

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  14. זה הכרטיס Radeon 9600PRO 256MB AGPוGeCube בZAP מצאתי שיש כרטיס כזה של 128mb תודה

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  15. הכרטיס מסך הוא 8800GTS 640 של לידטק, ואני חושב שהוא לא מספק את הסחורה (FSX קורס, FIFA לא רץ בHIGH) ואני חושב שאולי יש בו בעיה או משהו, יש דרך לבדוק זאת עצמאית? תוכנה שנותנת ציון לביצועי הכרטיס/מחשב שממנה אני יוכל להסיק אם ישנה בעיה או לא.. תודה.

    • 6 תגובות
    • 738 צפיות
  16. אני רוצה לעשות OC וגם להעלות את מהירות המאוורר אך הRIVA TUNER אינו תומך בגירסא של הדריבר שלי 186.18 ואני עם GTX 260. מה אני יכול לעשות כדי שזה יפעל עם הדרייבר הנ"ל? זאת התמונה שאני מקבל:

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות
  17. Leadtek Geforce FX6600GT 128MB DDR III Retail AGP איפה אני יכול להשיג את הכרטיס מסך הזה.. כמה הוא עולה תקציב: עד 2000 ש"ח (תנו לי את ההצעות הכי זולות)

    • 11 תגובות
    • 907 צפיות
  18. ברצוני לקחת וידאו ולחלק אותו על פני ארבעה מסכים שונים , לא לשכפל אלא לחלק את הוידאו כלומר אם הוידאו הוא פנים של אדם אז רבע פנים במסך אחד וכן הלאה על כל המסכים וכל זאת בדרך הכי זולה כמובן אלפי תודות וברכת הbabagali לכל

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  19. אני רוצה מדריך בעברית שיסביר לי על כרטיס המסך על כל חלקיו ומאפיינהם..... יש לי ידע במחשבים אבל על החלקים שלו אין לי שוםםםםםם ידע. כך שאני צריך מדריך למתחילים עד לרמה של מתקדמים מי שיעזור לי אודה לו מאוד אני רוצה להגיע לרמה שאני יוכל פה בפורום להתמצות בהכל ולחוות את דעתי.

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  20. בקרוב אני קונה מחשב חדש עם 710T אני רוצה לבדוק בחנות שבמסך אין פיקסלים שרופים, אך איך עושים זאת איני יודע לכן אני שואל פה.. חיפשתי ואם אני לא טועה דיברו על זה אבל אני לא מוצא את זה =\ יש תוכנות כלשהן לבדיקה? אני לא רוצה להדפק אחר כך עם מסך עם פיקסלים שרופים

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by ravid,

    אני עושה עדכון לכרטיס אבל לא הצלחתי להגיע לcommand port ניסיתי הכל: לעשות דיסקט איתחול בפורמט של xp הכנסתי דיסק התקנה של 98 אבל ההארד לא הופיע רק הסידירום איך אני אוכל להיכנס לדוס?!

    • 11 תגובות
    • 973 צפיות
  22. Started by ravid,

    היי, יש לי GigaCube RADEON 9600Pro 256MB ואני רוצה לעשות עדכון ביוס אבל ביקשו ממני את הגירסה שצריכה להיות משהו כזה, GC-R9600(PRO)-C3 rev1.2 איפה אני יכול לבדוק את גירסת הביוס שלי? תודה לכולם.

  23. ^^^^ יש לי כרטיס טלוויזה של HAUPPAUGE דגם:WINTV-PVR 150 ויש לי ממיר HOT איך אני מחבר את הממיר לכרטיס ככה שאני יוכל לראות במחשב את הטלוויזה? והאם למישהו יש את הכרטיס ואת השלט של NEDIA CENTER?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  24. Started by enzo,

    קונה את ה-8800GT ואני לא רוצה להיות פראייר ולשלם 80 שקל לחנות על ההרכבה. צריך מידע צעד אחר צעד כיצד להרכיב לאן לחבר את היציאות וכו'.להתקין אני חושב שלא תהיה בעיה.

    • 5 תגובות
    • 723 צפיות

דיונים חדשים בפורומים