עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by danielly,

    היי אני מתכוון לקנות מחשב חדש בעוד חודש וחצי ככה, מישהו יודע עם שווה לחכות לGT300 או שכדאי כבר לקנות 5850?

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  2. Started by doker,

    אני רוצה לקנות מחשב חדש ולעשות CF של hd6950 השאלה היא האם כדאי לחכות עד שהסדרה החדשה תצא ולקנות כבר כרטיסים חדשים? תודה

  3. Started by orono,

    אהלן, שמתי בוכטה עכשיו על מחשב חדש (i7 950) וחלטתי במקום להשאר עם הכרטיס מסך הנוכחי שלי ( gigabyte 8800gts 512) ולשים את הכסף על חלקים אחרים. אני לא איזה גיימר סופר מטורף אבל כן אוהב לשחק פה ושם איזה משחק חדש, לא חייב רזולוציה גבוהה במיוחד ולא אמות אם אוריד קצת את הגדרות הגרפיקה. בנוסף אני עושה עיצוב גרפי עם תוכנות כמו פוטושופ, פלאש, אפטר אפקטס. שווה לי לשים איזה 300-400 שקל על 8800gts 512 נוסף (יד שניה) ב-SLI ? איך זה ישתווה מול כרטיסים של היום סטייל GTX450/460 וכאלה? האם זה יתן תוספת ביצועים המצדיקה את הוצאת הביניים הזו עד הפעם הבאה שאני אקנה כרטיס חדש ב1000 שקל (משהו כמו עוד שנה) תקנו אותי אם אני טועה אבל אני מניח שזה יהיה עדיף על לקנות כרטיס חדש עכשיו ב-300-400 שקל. א…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. יש לי Radeon 9200 על מחשב נייד. כדאי לי להתקין עם הCCC, בלי הCCC... ומישהו מוכן להסביר לי מה בכלל עושה הCCC?!

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  5. Started by DooM Man,

    כדאי לי להחליף מ-TI 4200 שקניתי לאחרונה, וביצועיו כנראה לא מספקים כל כך, ל-9700 PRO של GIGABYTE? מדובר בהפרש מחירים של 1,000 ש"ח, אבל כפי שראיתי, פער הביצועים הוא עצום. ??? אה, וקיבלתי 9688 ב-3DMARK 2001 SE.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by benor,

    כדאי לי לקנות את הכרטיס הזה MSI G4 Ti4200-TD ב 1100 ש"ח או שלא למה אני לא משחק כל כך הרבה ויותר חשובים לי הלימודים מהמחשב.... וגם אני לא כל כך בטוח שהוא יעבוד אם המפרט שלי!!

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. *כותרת* כדאי לי לקנות עכשיו את הHD5770 או לחכות לסדרה 6? שמי יודע מתי היא תצא... =\ המחשב שלי הוא: AMD Phenom 9850 2.5GHZ BLACK EDITION 4GB RAM הכרטיס מסך הנוכחי שלי הוא HD3870 512MB ויש לי עוד שאלה: יהיה לי צוואר בקבוק? והאם HD6770\6750 צורך יותר חשמל מסדרה 3? תודה רבה לעוזרים!

  8. יש לי ג'יפורס fx5200 שקיבלתי מתנה ויש לי אופציה לקנות ati radeon 9700pro ב415 שקל, כדאי לי לקנות?

  9. יש לי כרטיס מסך 8800GTS-320 כדאי לי ליקנות בימקומו 260GTX ? מסך 22" לא מתוכנן OC והאם הוא ירוץ על CORSAIR 520W ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. או לפחות 2 בו זמנית? http://ksp.co.il/?uin=36001 האם יש יותר טוב ממנו? זה בשביל פרסום דיגיטלי בעסק, צריך משהו חזק עם לפחות 2 יציאות hdmi שיעבדו בו זמנית

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by devilh,

    אני מתכונן לרכוש מחשב ואני מעוניין לדעת האם ההשימוש ב-CF יעלה את הביצועים או לא. אם לא,איזה כ.מסך לקחת שיהיה זול יותר וכן יעלה ביצועים ביחד עם 780G

  12. Started by Nitro Viper,

    אני יכול לקחת R9700 של POWER COLOR או R9500 PRO של SAPPHIRE. מה עדיף?

    • 6 תגובות
    • 816 צפיות
  13. יש ברשותי כרטיס מסך מדגם NVIDIA GeForce 9500 GT 512 MB ואני מתלבט אם לעשות לו OC. המטרה היא לשפר את הביצועים במשחקים (כמו GTA IV) עם איזו תוכנה עדיף לי לעשות את זה? והאם בכלל כדאי לעשות OC? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. האם כדאי, בתקופה הזאת להשקיע בכ. מסך של DX 9 ולא 10 או שעדיף לחכות שירדו המחירים או כמו שכתוב באחד הפוסטים שיצא סידרה 9 ?

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  15. Started by RocknRolla,

    יש לי הזדמנות לקנות 295 GTX באלף שקל. זה כרטיס די ישן ואני לא יודע כדאי לקנות אותו או משהו אחר באותו תקציב?

    • 35 תגובות
    • 4.5k צפיות
  16. Started by eli20,

    אני ראיתי שיש לksp את המבצע של ה6800gt ב1800 שקל, ואני מעוניין לקנות אותו. יש לי מערכת חלשה יחסית- amd xp athlon 2000 ecs kt600-a 256 sdr אני לא מתכוון לשדרג בזמן הקרוב, אז אני רוצה לדעת אם הוא יחזיק במערכת שלי, או שאניי אהיה חייב לשדרג כדי שהוא יפעל כמו שצריך תודה לעוזרים, אלי

    • 13 תגובות
    • 833 צפיות
  17. הוא עולה 400 שקל עם 1G GDDR3 זה כדאי? יש לו כרטיס קול 8 ערוצים DX 10.1 ותמיכה מלאה ב Windows 7 הוא יריץ סרטי HD יותר טוב מהכרטיסים של ATI או פחות? מה אתם אומרים?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by nokobik,

    http://ynetcenter.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?came=3413&g_id=4526263

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  19. Started by yuvalfr,

    יש לו 4MS. קניתי מחשב AMD 3000 עם 6600GT. האם שווה להשקיע במסך הנ"ל ? דעתכם ?

    • 8 תגובות
    • 972 צפיות
  20. Started by erap129,

    הנה הקישור למוצר: http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=XV-X800XL〈=heb&cart=1146374228600680 ראיתי שהמחיר סביר אבל בחיים לא שמעתי על היצרן XPERTVISION למישהו פעם היה ניסיון איתם או מכיר אותם? ובכלל כדאי לקנות את הכרטיס הזה (כן אני בAGP) וגם יש לי ספק של 350W ג'נרי אז כדאי להחליף אותו גם? כי הוא מסתדר עם הFX5200 שיש לי עכשיו :-X

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by eli20,

    ראיתי בנועה מחשבים את בכרטיס x850 pro ב2100 ש"ח, האם כדאי לקנות? המחיר נראה לי חשוד לכרטיס כל כך טוב....

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by MUSHROOM2354,

    כרגע יש לי TITAN XP שהוא כרטיס מצוין שמריץ כל משחק ברזולוציות גבוהות בלי בעיה לכן אני מתלבט אם לקנות את ה2080 TI. ההבדל ביניהם משמעותי? מה דעתכם? דוד שלי בא באוקטובר לארץ אז אני יכול לקנות את הכרטיס ב1200 דולר ככה בBEST BUY או אתר דומה ולשלוח אליו אז אני חושב לנצל את זה..

  23. קניתי מחשב מ-IQPC לפני שבועיים עם המפרט הבא: מעבד: AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 - 2.4GHz 1MB CACHE - ADA4600CUBOX - BOX מחיר: ¤672 לוח אם: ASUS M2NPV-VM מחיר: ¤503 מסך: NU LCD 19" L922A 8ms DVI מחיר: ¤1079 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤391 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA מחיר: ¤217 זיכרון: SUPERTALENT 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5 + HEAT SINK - T667UB1G_I מחיר: ¤789 מארז: COMPUCASE CI-6A19-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN מחיר: ¤409 סט מקלדת ועכבר: MICROSOFT WIRELESS OPTICAL DESKTOP 1000 מחיר: ¤179 מחיר סופי: ¤4267 …

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  24. Started by shlomi2003,

    http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=301

  25. Started by Henry55,

    http://www.tms.co.il/product/8827 יש כרטיס יותר משתלם? יכול להיות שמחירי הכרטיסים ירדו באופן משמעותי בחודש - חודשיים הקרובים? רזולוציית המסך שלי היא 1920:1080 . המחשב שלי מורכב מ: מעבד I5 2400 6 גיגה ראם לוח אם H67

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות

דיונים חדשים בפורומים