כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי מסך CRT של MAG בגודל "19 וכרטיס מסך ATI X1650 Pro עם דרייברים מעודכנים. לאחרונה אני מרגיש כאבי עיניים וחוסר נוחות לשבת זמן ממושך מול המסך. הרזולוציה במסך היא 1280X1024 וה Refresh Rate הוא 85 מגהרץ. האם אני צריך לשנות משהו בהגדרות ע"מ שהתצוגה תהייה נעימה יותר לעין? ובכלל מהן ההגדרות האופטימליות? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה..יש לי מסך CRT יחסית ישן אבל פעם הוא היה בין הטובים..זה מסך של ViewSonic דגם:Professional Series PF775 עכשיו בזמן האחרון(בסביבות החודש-חודשים)העניים שלי התחילו לכאוב רצח אחרי איזה חצי שעה עד שעה של פעולה במחשב בין אם זה משחק או גלישה באינטרנט או סתם להסתקל על המסך..וזה ממש מציק אני לא יכול להסתקל על המסך יותר מחצי שעה בלי שהעניים שלי יתחילו לכאוב התעיפו ויאדימו.. בהתחלה חשבתי שהשנה לי קצב הרענון ובגלל זה כל הבעיות אבל בדקתי וזה לא ככה..עכשיו אני על רזלוציה 1024*768 על 85 מגהרץ..(אין לי אפשרות מגהרץ גבוה יותר גם לא ברזלוציה נמוכה יותר..) אז השאלה שלי היא האם הבעיה היא במסך ואם כן איך אני פותר את זה?או שהבעיה היא אצלי? תודה מראש לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אהלן, יש לי כרטיס מסך 6600 GT PCI-E של גיגהבייט בן אולי חודשיים. חיברתי לטלויזיה עם כבל RCA (בננה) וכל פעם שאני עושה שיכפול למסך, כדי שיראו גם בטלויזיה, אז רואים כמה שניות ואח"כ לא רואים כלום, ובמחשב כתוב שיש רק צג יחיד למרות שלפני זה עשיתי APPLY. וגם כל פעם שאני מאשר לשני מסכים ועשיתי OK והצלחתי להגיע להגדרות הנכונות, כשאני נכנס להגדרות של התצוגה אז התמונה מהטלויזיה נעלמת והמחשב מראה כאילו הטלויזיה לא מחוברת. האם זה קשור לכרטיס מסך? ואם לא אז מה הבעייה? תודה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מחיר ממש נחמד מאוד נחמד http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2172 פאק!
-
- 17 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
איך אני יכול לבדוק מה הבעיה ???
-
- 12 תגובות
- 928 צפיות
-
-
At least right now it appears that one guy from Israel is changing the face of GPU-accelerated physics" ..." http://www.tomshardware.com/news/nvidia-ati-physx,5841.html
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
מה קורה חברה? יש פה מישהו שיש לו במקרה את הכבל הנ"ל בכותרת? יש לי בעיה עם הכבל שלי, והייתי מעוניין לבדוק האם הבעיה בכבל או בשקע עצמו. יש מישהו שיכול לעזור? (בעקרון הכבל היה מגיע בכרטיסי מסך של NVIDIA)
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש לי מסך בעל כניסת VGA בלבד במרחק של כמעט 5 מטר מהמחשב. רכשתי את הכבל הנ"ל: http://mediagalaxy.co.il/rec/501 בהשוואה לכבל של 1.8 מטר אחר שיש לי, רואים בבירור ירידה באיכות התמונה. אין הפרעות מטורפות או משהו כזה, אך בשימוש עם הכבל הקצר התמונה ללא ספק יותר חדה, פחות מרוחה ובכללי יותר נעימה לעין. האם יש כבל 5 מטר שיוכל לתת לי את אותה איכות תמונה שאני מקבל עם כבל 1.8? ואם כן, איפה אני קונה אותו?
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
שלום! ניגשתי לנתק את הכבל מהכרטיס מסך והוא לא יצא ניסיתי בכוח ועדיין לא הצלחתי לנתק אותו לאחר מכן ראיתי בתחתית של הכבל שיש סימן של חץ שצריך ללחוץ עליו ולאחר מכן לנתק אותו השאלה שלי האם גרמתי נזק כלשהו ליציאה בכרטיס מכיוון שניסיתי למשוך אותו בכוח למרות שהכל עובד באופן תקין?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי כרטיס מסך מסוג RX480 שמחובר למסך AOC 2460 144HZ FREESYNC. יש לי את הבעיה המפורסמת עם הכבל של הDP שמגיעים עם 20 פינים. דוגמא: https://hardforum.com/threads/displayport-cables-must-not-use-pin-20-warning.1803684/ מה שקורה אצלי שהמסך נמצא במצב של no signal עד שאני לא מנתק ומחבר אותו לחשמל. בכל מקרה אני זקוק לכבל DP איכותי מחברה מוכרת. מעדיף לרכוש בארץ. ואם אין ברירה מוכן להזמין מחול. אשמח להמלצות. *יש לציין שרכשתי מספר כבלים סיניים בארץ וכולם בעיתיים. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
-
אני מצטער מראש, אני לא בטוח שזה שייך לפורום הזה. כמה בערך אמור לעלות כבל dvi? ראיתי בחנויות ברשת שיש בסביבות ה50, ובכל חנות פיזית שאני הולך אז מוכרים שם ב120+ ואומרים לי שזה הכי זול מה המקום הכי זול שאני יכול לקנות כבל כזה? ומישהו יודע למה לכל החנויות הטובות אין כזה בקטלוג באינטרנט? תודה רבה.
-
- 9 תגובות
- 822 צפיות
-
-
שלום לכולם, הנה שאלה שתשמע בודאי דבילית לרבים מכם, אבל בכל זאת: לפני כשנתיים קיבלתי שי פסח מסך דק Samsung SyncMaster 740B, ובערכה לא היה כבל DVI. כמה חודשים אח"כ קניתי מחשב עם כרטיס מסך שיש לו חיבור DVI, אבל עוד לא קניתי כבל כי הוא עלה באזור ה 150 ש"ח באותה תקופה. השבוע ראיתי במקרה באופיס דיפו שכבל DVI עולה בסביבות ה 60, ולפני שאני קונה אני צריך לשאול שאלת דביל - האם יש בדברים האלו איכויות? האם יש פרמטרים שאני צריך לבדוק לפני הקניה? תודה מראש אלון
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום רב, בכוונתי לקנות כבל dvi-to-dvi למחשב הביתי. אני מעדיף כבל באורך 3 מטר מבחינת נוחות סביבת עבודה, אבל גם כבל באורך 1.8 מטר יוכל להיות פתרון (אם כי טיפה צפוף יותר) אני מדבר על כבלים מסוג זה: http://ksp.co.il/?uin=5195# http://ksp.co.il/?uin=5479 שאלתי היא: - האם יש הבדל אמיתי באיכות וידיאו בין שני אורכי הכבל ? (בהנחה שמדובר על אותו יצרן) או שההבדל הוא זניח ולא משמעותי הערה: השימוש הוא קונבנציונלי, אני לא גיימר ולא צופה בסרטים, עיקר השימוש הוא עבור טקסט (כתיבת תוכנה ומסמכים) בברכה, דן
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ב 24 שעות האחרנונות אני שובר את הראש על הבעיה מקווה לעזרה... יש לי בכרטיס מסך חיבור MINI HDMI והגיע איתו כבל MINIHDMI ל HDMI ממש קצר... הLCD במרחק 3 מטר מהמחשב.... איך אני מחבר אותם? חרשתי את הרשת בחיפוש אחרי חנות שמוכרת כבל כזה ארוך בארץ... חנות שמוכרות מתאם מקטן לגדול... או סתם מאריך HDMI ואני לא מוצא... לא נראה לי הגיוני אשמח לעזרה בנושא
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
איך אני מחבר את הכרטיס מסך לטלויזיה בעזרת הכבל הזה ? יש לו שלוש ראשים של RCA, ירוק (Y) אדום (Pr) וכחול (Pb). תודה רבה לעונים, ירון
-
- 0 תגובות
- 720 צפיות
-
-
יש לי מחשב וטלויזיה באותו חדר ורציתי להשתמש בטלויזיה כמסך שני הבעיה היא שאני לא רוצה להזיז דבר בחדר כך שנראה שאצטרך כבל RGB ארוך במיוחד (3-5 מטרים) איפה אפשר לקנות דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
תראו אתמול קניתי את הגרסא ה4850 של TOXIC...לא הצלחתי לחבר אותו בגלל שאמרו לי לחבר איזה משהו מהספק של 6 פינים וזה לא יוצא לי מהספק...עכשיו קצת חיטטתי בציוד ומצאתי כבל ROHS....ראיתי שיש חיבור בכרטיס מסך הזה לROHS....מה זה החיבור הזה ולאן אני מחבר אותו...יש ראש שחור שמחברים מאחורי הכרטיס מסך וראש שפיץ בצבע צהוב שאין לי מושג לאן מחברים.. תודה. [br]פורסם בתאריך: 29.10.2008 בשעה 15:18:50 עזרה? : |
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, קניתי לאחרונה כרטיס מסך של GIGABYTE מסוג 6600GT בגרסת OEM (כלומר ללא הקופסא, רק הכרטיס). הבעיה היא כשאני מנסה לחבר אותו לטלויזיה. לכרטיס יש חיבור s-video לא סטנדרטי עם 9 פינים (תמונה למטה מסומן ב-B). הכבל כנראה מגיע כחלק מהאריזה המקורית. מישהו יודע היכן ניתן להשיג כבל דומה?
-
- 6 תגובות
- 910 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איפה אני משיג כבל S-video עם 7 פינים שבצידו השני מתפצל לחיבור בננה צהובה ול- S-video עם 4 פינים חשוב מאוד !!!! ובאיזו חנות...
-
- 12 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש לי אחד כזה..שאני מחבר מהרדאון שלי,לטלויזיה שהיא מטר מהמחשב... עכשיו אני קונה בקרוב טלויזיה 40 אינ'ץ או משהו קרוב לזה...והיא תשב במרחק של 2 מטר מהמחשב. יש כבר שהוא TVOUT באורך כזה,אם כן,איפה משיגים(רק בחנויות מחשבים???? ) וכמה בערך זה עולה? תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
חברים איזה כבל נVIVO דרש לכרטיס EN7800GT TOP SILENT/2DHTV/256M של- ASUS ? האם 9-pin או 7-pin ? היכן נתן לרכוש בארץ? תודה
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום לכולם את עזרתכם בבקשה... לאחרונה כרטיס המסך שלי (Asus V9520 TD) הוחלף בגלל תקלה לכרטיס מעט מתקדם יותר (Asus V9520 - Video Studio). מכל זה הרווחתי עכשיו יכולות VIVO, אך הבעיה שעם הכרטיס לא קיבלתי דבר וחסר לי הכבל הכל כך חשוב. שאלתי כבר בכמה וכמה חנויות מחשבים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי... יש לכם אולי מושג איפה אפשר להשיג כזה כבל בלי לקנות כרטיס מסך חדש?? המון תודה על העזרה! נתי.
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-


