עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by SV,

    שלום, יש לי כרטיס מסך ראדון 9800 פרו והמסך שלי הוא CTX 17 אינץ', ורציתי לדעת אם כדי לי לקנות מסך אחר, שיוציא ממנו יותר כי אז זה שהוא ראדון 9800 פרו לא ממש עוזר, כשהאיכות לא מוציאה ממנו את כל מה שהוא יכול. אם כדי לי להחליף מסך שיוציא יותר ממנו אז לאיזה מסך אתם ממליצים ? ואתם לא צריכים להביא לי מסכים שעולים מלא והם הכי טובים אלא מסכים שיוציאו ממנו את המקסימום.. ובכסף כרגע אני לא מתחשב את זה אני אשקול אח"כ... תודה

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by מאפיונר,

    איזה יותר טוב nvidia geforce 7900 gt 256 mb או שתי כרטיסי מסך ג'י פורס 6600 256 מגה? ואם אפשר פרוט על מה שהוא יותר טוב ולמה תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  3. אני לא מבין למה יש לי בכרטיס איפה שהמאוורר שלו כזה אולטרה...כמה צבעים כאלה..אני מסתכל לתוך המארז אני רואה ירוק כחול אדום משהו כזה...למה זה?

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  4. בכרטיסי מסך חדשים כמו 8800 7950 1950 1900 וקצת יותר ישנים... יש בכרטיס חיבור של ספק כוח... איך אני יכול לדעת אם יש לי אותו או לא? חייב לחבר אותו? איך הוא נקרא? תודה מראש! ;D

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  5. Started by omrid14,

    יש לי 8800GTS 320 .... והלוח אם שלי תומך CROSSFIRE ולא SLI.... אז חשבתי ורציתי לשאול אם כדאי לי להחליף על חבר שלי שיש לו 1950X של ATI ולהביא עוד אחד ולעשות איתם CROOSFIRE ? זה שווה?

    • 5 תגובות
    • 679 צפיות
  6. יש לי כרטיס מסך GAINWARD 7800GTX עכשיו אני נכנס לאתר של העדכונים ואיזה אפשרות אני בוחר שם? כי יש GEFORCE AND TNT2 או GEFORCE GO 7800GTX לפני הכרטיס מסך הזה הורדתי מהאפשרות הראשונה אבל עכשיו אני לא יודע כי רשום באפשרות השניה GO מה זה אומר דגם מסוים או לכל הדגמים של ה7800? תודה לעונים?

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  7. אוק אני מתכוון לקנות מחשב חדש. עכשיו כמובן שמשוה חשוב זה הכרטיס מסך מעבד יהיה קונרו. עכשיו אני רוצה כרטיס מסך שיתמול בחיבר רגיל לא dvi כי אין לי במסך dvi אני משתמש במסך 15 אינץ של benq. רזולציית משחק תיהיה 1024*768. עכשיו מחיר אני לא יודע אני לא הולך לעשות מערך sli אני תאמת חשוב מיותר ויותר מדי כסף דעה שלי כי כל המזן צריך עוד פונקציות שהכרטיס יתמוך בהם וגם לא oc. עכשיו אני רוצה לדעת על זה ממליצים וכמו שכולם ידועים המפרט יבנה סביב הכרטיסמ סך והמעבד. זה יהיה מפרט למשחקים. אז איזה כרטיס כדאי להשים? ואחרי כמה זמן אני יצטרך להחליף אותו. אני רוצה שוהא יריץ את כל המשחקים ויעבוד נהדר.

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  8. יש לי כרטיס מסך 7800GTX ואני מחבר את הטלויזיה דרך כבל שהביאו לי איתו עכשיו יש איזו אפשרות שאני יוכל לראות סרט גם במסך וגם בטלויזיה בו זמנית כי כל פעם אני צריך לשנות את המסך לתצוגה ראשית ואם אני רוצה לראות בטלויזיה אז צריך לשנות את הטלויזיה כתצוגה ראשית אין איזו אופציה או תוכנה שאני יוכל לראות בשני המסכים סרט בלי לשנות כל רגע במאפיינים של הכרטיס מסך?

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  9. Started by kobi_af,

    אני יודע שיש x800 se x800 pro ו x800xt מה יש גם x800xt tpe משהו כזה? ומה יותר טוב 6800 הרגיל או x800 pro ומה יותר טוב x800 pro או 6800gt

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  10. אז ככה, יש לי בעיה די בעייתית... קניתי כרטיס מסך geforce fx 5500 של זוטאק לפני פחות משנה, סביר להניח שיש לי עליו אחריות עדיין רק ש... אני לא מוצא את הקבלה אז זה די בעיה... קניתי מעסק פרטי, מחנות פה בעיר (בכרמיאל) קיצר, יש לי מחשב די גרוטאה, ישן אבל סוס asus p3v4x , intel p - III 600, 256 mb sdram ושאר הדברים לא כל כך משנים. קיצר היה לי וודו 3 3000 (16 מגה זיכרון אס די ראם ) הישן והטוב , וכששמתי על המחשב את הכרטיס החדש הפלא ופלא משחקים מסויימים שלא עבדו לי מקודם עבדו עליו, גרוטאה גרוטאה אבל סוס עבודה. קיצר, יום שישי האחרון (בערך) העתקתי איזשהו דיסק של די וי די למחשב, והשארתי את המחשב דולק כל הלילה ובבוקר כיביתי אותו, יותר מאוחר אחרי הצהריים הדלקתי שוב יותר מאוחר בערב כששיח…

    • 8 תגובות
    • 886 צפיות
  11. אז ככה, אני מתכנן למכור את כל המחשב, רק שאני לא יודע כמה לדרוש עליו.... אז החלטתי ללכת שלב שלב, ולמכור קודם תרכיבים הבעייתיים... קשה למכור מחשב עם 7800GS מכיוון שזה מייקר את העניין, כמה לדעתכם כשדאי לי לדרוש על 7800GS של XFX משומש??.... תודה. ובכלל על המחשב (המפרט בצד)

    • 8 תגובות
    • 634 צפיות
  12. Started by Psy_Hunt3R,

    1.6600GT 128MB 2.RADEON 9600XT 256MB מה יותר כדי לקחת חסרונות יתרונות משו? תודה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by gofmarat,

    תגידו איך השידרוג הזה לAGEIA PhysX אמור להתבצע, UPDATE לדרייברים? והאם זה יתמוך ב 8600GTS שלי?

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  14. Started by אוהד הפועל בדם,

    א. אני יכול להעביר ממצלמת וידאו גם? ב. את החומר שאני מעביר אני יכול לצרוב בלי צורב DVD והאם אני אוכל לראות אותו ב-DVD תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  15. אמרו לי שהכרטיס מסך מדגם POWERCOLOR Radeon X800GT 256MB ירד מהמדפים. זה נכון? כי ראיתי בכמה אתרים שזה עדיין נמצא אבל ייתכן שלא עידכנו את האתרים האלו אז אני לא בטוח. תודה

    • 10 תגובות
    • 976 צפיות
  16. Started by Am0s,

    מה יותר טוב ומה זה כול אחד מהם ?

    • 1 תגובה
    • 743 צפיות
  17. Started by orbk,

    אני קונה ביום ראשון מחשב חדש ואני צריך לדעת איזה כרטיס מסך יותר חזק 7600GT או 8500GT או 8600GT מה ייתן לי ביצועים יותר טובים ואני יודע שסדרות ה 8XXX תומכים DX10 אבל זה לא אומר שהביצועים שלו יותר טובים מן הכרטיס של DX9 אז בבקשה צריך את התשובה ממש ברגע זה כי אולי עדיין פתוח היום איפה שאני הולך לקנות ואני לא רוצה לקנות סתם, ועוד שאלה במקרה שהחליט על דגם יותר חזק מה עדיף 7900GT או 8600GTS?

    • 11 תגובות
    • 640 צפיות
  18. ^^^^^^^ בערך עוד כמה זמן..??

  19. Started by haimvrt,

    יש דרייברים כאלה: NVIDIA Modified Drivers - שאנשים פרצו לתןך הדרייברים המקוריים ושינו דברים בשביל לקבל איכות יותר טובה וביצועים טובים ( או משהו כזה) אני מנסה לשחק במשחקים החדשים של היום כמו ghost recon החדש ו urben soldier אבל יש תקיעות קלות אבל מעצבנות 1.עכשיו הדרייברים המיוחדים האלה יכולים לעזור במשחקים שיש בהם תקיעות קטנות עד בינוני? 2. והאם אני מסכן את הכרטיס מסך שלי בהתקנת דרייברים אלו? תודה מראש מפרט המחשב שלי זה: פנטיום 4 2600 לידטק 6600gt זיכרון 256*256 = 512 (בדואל צ'אנל) וכו' שער יקרות

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  20. Started by Tommy,

    שאני שם 85 אז ב1.6 המסך לא שלם הוא לא מתפרס על הכל וזה מגעיל וזה גם עושה בעיות עם עוד משחקים הם לא מתפרסים על הכל רק בגלל זה אני עושה 72 מישהו יכול לעזור?

    • 8 תגובות
    • 815 צפיות
  21. תיראו רציתי ליראות עם חיברו לי ב Ksp את הכרטיס zotac 9800gtx+ בצורה הטובה ביותר שהוא יביא מקסימום ביצועים,אחשיו מחובר לכרטיס חיבור עם 6 פינים עליו,ולידו ממש צמוד אליו יש עוד חיבור שמיתחבר אליו עם עוד 2 פינים,שבסך הכל יוצא 8 פינים שמחוברים לכרטיס זה תקין? יתן מקסימום ביצועים? הינה תמונה ככה החיבור אצלי ניראה וזה מה שמיתחבר ישירות לכרטיס

    • 40 תגובות
    • 3k צפיות
  22. שלום ! אני חדש בקהילה . ואני רואה שיש פה ילדים ומבוגרים שממש מבינים בכרטיסי מסך ומחשבים. אז רציתי לישאול פה . איזה כטיסי מסך יעבדו על P4 1.6GH ??? (האם R9800PRO יעבוד כמו שצריך ?) תודה לכולם ויום טוב .

    • 14 תגובות
    • 759 צפיות
  23. שלום יש לי כרגע 6600GT של גיינוורד 256 MB עכשיו השאלה שלי....האם שווה לי להחליף את הכרטיס מסך לX800GTO2 ולעשות אוברקלוק כלומר השקעה של 400-500 שקל או לחכות עוד 3-4 חודשים ולקנות את ה7900GT???

    • 5 תגובות
    • 578 צפיות
  24. Started by The-Crush,

    אני לא יודע אם זה קשור לפורם כאן אבל אני בכל זארת שואל למה כדי לקנות מסך LCD מאשר מסכים רגילים?.......למרות זאת למה עדיין מייצרים אותם ולא עוברים לטכנולוגיה החדשה?.. ??? וגם רציתי לדעת האם המסכים הרגילים גם כמעט טובים כמו ה-LCD ורק בגלל שהם עבים ולא דקים כמו ה-LCD

  25. יש לי שאלה שקשורה בעיית כרטיס מסך ??? יש לי כרטיס מסך AGP 32MB שבמחשב אחד הוא עובד ובשני לא עובד. עכשיו במחשב שהכרטיס לא עובד עליו אין בעיה כי זה מחשב חדש וכרטיס AGP אחר שאני שם עליו כן עובד, מישהוא יכול לפתור לי את התעלומה המוזרה הזו ?? אני יודה לו.

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות

דיונים חדשים בפורומים