עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Vladgi,

    איך אני בודק מה הוא זמן התגובה שלו?(כמה ms) קניתי אותו באפריל השנה ואני לא בטוח מה זמן התגובה ושלו (12,16?)

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  2. Started by kuBBia,

    מה עדיף לכבות את המסך כשלא משתמשים במחשב או להשאיר אותו דולק עם השומר מסך?או שזה לא משנה? [יש לי 930B SAMSUNG אם זה משנה] תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  3. קדום כול ....אני אדיוט ! שנית בגלל מוד לא מוצלח (דיסק התנפץ) המסך שלי קיבל שריטה(על הצג). יש משהו שניתן לעשות במצב כזה .. המסך כן עובד אבל השריטה צורמת לנשמה .

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  4. Started by Devil Servant,

    כל האלקטרוניקה של המחשב הלכה =\ אז אין לי כבלים ואני רוצה דרך לחבר אותו לחשמל וליציאת וידיאו.. כאילו לפין הזה של הוידיאו.. כמו בפלייסטישן (לחבר אליו את המצלמת ביטחון שלי) תעזרו לי באחד יש 4 פינים ובשני יש 15 פינים עכשיו מי שלא הבין אני לא רוצה לחבר אותו למחשב או משהו,אלה לפין וידיאו,כזה נגיד: (לבננה של הוידיאו) איך אני עושה את זה? (עשיתי חיפוש בפורומים ולא מצאתי את מה שאני מחפש:\ )

    • 8 תגובות
    • 656 צפיות
  5. שלום לכולם. יש לי מסך ללא יציאת DVI האם ניתן לחבר אותו ל 8800GT?

    • 11 תגובות
    • 869 צפיות
  6. השאלה היא איזה סוג כבל אני צריך, זכר לזכר או זכר לנקבה? כמובן חיבור VGA.... (המסך הוא LCD- זה לא עקרוני במקרה זה ובגלל זה לא פתחתי את הנושא בתת-פורום, כי VGA זה גם למסכים רגילים) האם זה יפגע באיכות התמונה? אני צריך כבל של 1.8 מטר או 3 מטר.... אני חושב.... תודה לעוזרים מראש

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  7. אני קונה ליד הבית מיכוון שיש לי זיכוי של 1250 ש"ח, עכשיו הכרטיסים שיש לו בחנות הם: 1. geforce 8800gts 320mb של חברת גיגה בייט, שעולה 2000 ש"ח. 2. geforce 8800gts 320mb של חברת אסוס, שעולה 2100 ש"ח, שהוא אומר שהיא יותר טובה שכדאי לי לקחת. 3. geforce 8800gts 640mb של חברת אסוס שעולה 2300 ש"ח. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 915 צפיות
  8. שלום, יש לי מסך 20 אינץ' LCD רחב, Dell 2007WFP. כשקניתי אותו ראיתי את כל הסדרות שהיום ניתן להוריד על גבי כל המסך כאשר ה Aspect Ratio היה 16:9 (עבור מסך רחב) וזה היה על המחשב הישן שלי והכל היה מעולה והוא אוטומתי הציג הכל ככה . ועכשיו קניתי מחשב חדש וכל סדרה וסרט שאני מריץ אני רואה רק על חצי מסך (אולי אפילו טיפה יותר) ולא על כל המסך. וכשאני שם את ה Ratio על 4:3 רואים על כל המסך אבל זה מרוח כלפי מעלה. איך מתקנים את זה ? ולמה זה ככה בכלל ? זה הרי מחשב חדש והרבה יותר משוכלל מהזבל שהיה לי לפני זה ובכל זאת הוא לא עושה זאת אוטומתית. הכרטיס מסך הוא 8800GT. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  9. חיפשתי וחיפשתי (באתר של מאג ובגוגל בכלל) ולא מצאתי את קצבי הרענון המקסימאליים של המסך הזה, אז השאלה שלי למעשה(שמופנית מן הסתם למי שיש לו את המסך הזה), על איזה refresh rate אתם עובדים עם המסך הזה, וכמה זמן? תודה!

    • 9 תגובות
    • 763 צפיות
  10. יש לי מסך של מחשב ניד מדגם toshiba t4400c שהוא 9.5 אינץ' יש איזה שהיא אפשרות לחבר אותו למחשב שלי??.או להכין איזה משדר כל שהוא ולעשות מזה טלויזיה קטנה לחדר???..או כל דבר אחר כל רעיון יתקבל... יאללה תביאו הצעות או איזה מדריכים.

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  11. מה עדיף??? 5900XT- עולה 1230 9700NP- עולה 900 9500NP L-SHAPED MEMORIES- עולה 750 זה לחבר שלי... מה עדיף בשביל הוא לא מתכנן לחסוך כסף יעני זאת לא הבעיה אבל נגיד עם איזה סופטמוד לריידונים הם יכולים להגיע רחוק? ו9700NP אחרי סופט מוד יותר טוב מה5900XT? ועוד אחרי OC זה יכול ליהיות משהו חזק לא? אז על מה אתם ממליצים..? נ.ב איזה בחור מת"א פשוט קיבל אותם במתנה אז הוא מוכר לי בזול (וזה מישהו שאני יכול לסמוך עליו)

    • 10 תגובות
    • 872 צפיות
  12. טוב קודם כל אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש שתומך בSM3 לאפיק pci-E , התקציב הוא 400 ש"ח בערך. המטרה היא הרצת משחקים על רזולוציה 1024X768 מינימום . יש לי עכשיו 512MB ראם בהמשך אני אוסיף עוד ג'יגה, ומעבד P D 915 2.8GHZ . טוב אז ככה כמו שאמרתי אני צריך כרטיס שתומך בSM3 לפי מה שהבנתי יש את ה7300GS/GT שבתקציב שלי ורציתי לשאול אולי יש כרטיס באותה רמה (אני מדגיש SM3) רק של ATI - הX1300 תומך ? טוב לא נשגע אותכם הדרישה היא: כרטיס מסך תומך SM3 ויציאות TV-OUT , DVI וVGA (די-סאב) בטווח של 400 ש"ח. ועוד שאלה יש ממיר DVI ל-TV ? אם כן אז אפשר לוותר על הTV-OUT .כנ"ל לגבי ממיר מDVן לVGA . תודה לעוזרים

  13. אם כן יפגע בביצועים, האם זה יהיה משמעותי? בנוסף, אני לא בטוח אם יש לי PCIe 2.0 , אם יש לי PCIe 1.0 זה יפגע בביצועים?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. זה המפרט שלי:מעבד: AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX מחיר: ¤661 אחריות :שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ASUS M2N-E מחיר: ¤527 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤396 אחריות: שלוש שנים. זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT מחיר: ¤717 אחריות: ללא הגבלת זמן. מארז: GIGABYTE TRITON TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK/SILVER - GZ-XX1CA מחיר: ¤348 אחריות: שנה. ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT מחיר: ¤427 אחריות: שלוש שנים. מחיר סופי: ¤4942 המחיר כולל הרכבה ובדיקה במעבדת החברה www.iqpc.co.il עכשיו במפרט הזה הציעו לי את הכרטיס הזה: …

    • 7 תגובות
    • 556 צפיות
  15. קניתי את זה לפני 10 שנים עם הפנטיום 3 שהיה לי. אני זוכר שהיה ה'טופ' והיה ממש מגניב וכייף לשחק עם זה. והיו לי כל מיני סרטוני דמו תלת מימדים של 3DMARK. האם ניתן להתאים את זה איכשהו למחשב הנוכחי שלי בכדי לראות משחקים בתלת מימד? או שאין בכלל קשר לכרטיס מסך וזה 'תוספת' שניתן להתקין בכל מחשב. http://www.stereo3d.com/revelator.htm

    • 6 תגובות
    • 3k צפיות
  16. יש לי נייד IBM X60S עם יציאת VGA וב-LCD יציאת DVI ניתן לחבר בינהם? מה הדרך היעילה ביותר בלי לפגוע באיכות התמונה ? PCMCIA עם יציאת DVI (האם קיים מוצר כזה?) כרטיס טלויזיה ? מתאם פשוט הממיר מ VGA ל-DVI (האם קיים?) אודה על עזרתכם..... חוץ מזה אני מתכוון לקנות אוטוטו מסך LCD בתקציב של כ-2000 ש"ח בעיקר לטקסטים ואינטרנט אך שישמש גם לצפיה בטלויזיה וסרטים יש המלצות ? שוב רוב תודות, אחלה פורום

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  17. כלומר שהוא ישתמש ב16 או 32 מהזיכרון של המחשב? כי אני מאוד רוצה לשנות את זה... המחשב הוא 900 עם 128 pc133

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  18. אני מצרף את הנתונים שהסימולטור דורש ואת המאפיינים של המחשב שלי 1G RAM שיש לי במקום 2G רצויים יכולים להיות כ"כ משמעותיים ? או שיש לשנות כמה הגדרות ? (בעיקרון אני מאוד נהנה מהגרפיקה ולא הייתי רוצה לוותר על זה) אם תוספת של 1G RAM תעזור, אני אשמח לקנות מחר. תודה, בני. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  19. בגלל שהמעבד חלש (ואני מעוניין לחסוך) אני מחפש את הכרטיס מסך הכי חזק שעבורו המעבד שלי הוא זה שיוצר צוואר בקבוק אני יודע שזה לא מדע מדוייק ומבקש טווח למי שלא הבין אתן דוגמא: אם אין הבדל בביצועים בין GF2 MX לבין GF4200 (כי המעבד חלש) אני אקנה את ה GF2

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  20. ספק שמגיע עם המארז (ספק בלבד שבמארז נמצא האירור שלו) מפרט: יש לי דואל של AMD 3800 2 גיגה זיכרון. מסך 1050 1650 רחב. תקציב, בסביבות 1000 אם זה שווה את זה

  21. שלום, אני מעוניין לעשות שדרוג לכרטיס המסך ויש לי ספק של אנרמקס 400W כפי שכתוב האם אוכל להתקין כרטיס PCX - GeForce PX7950GX2 או שעליי לשדרג את הספק לשם כך?

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום, יש לי ספק כח חלש. לא מעוניין להחליפו כעת. יש לי כרטיס מסך 7600GS (שמשרת אותו נאמנה, תומך OC מכובד). הבנתי שללא OC בשיא הוא צורך 75WATT אני מחפש כרטיס עד 200 שח אולי 250 שח שיעבוד כראוי ושיהיה חזק יחסית. חיבור נדרש PCIE. אני יודע שבמחירים האלו, אין מצב למצוא משהו חזק, אבל אפשר גם ביד 2. תודה לעונים.

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. אז ככה על הספק כתוב 230V וזה לא נראה לי כזה הגיוני כי זה קצת מידי בכל אופן יש לי מחשב ישן יחסית GH 2.4 GF 440MX 512 RAM עכשיו אם אני ישים את ה X800 הוא ישרף או הספק כוח ? או שהוא מסוגל להחזיק אותו ? ואיך אני יודע מה באמת הוואט של הספק שלי לא דרך המדבקה על הספק מאחורה ?

    • 8 תגובות
    • 696 צפיות
  24. שאני משחק יש QUAKE לדוגמא,לפעמים שאני זז לצדדים או משהו כזה לאו דווקא שיש הרבה אנשים,יש מין "עיוות" תמונה כזה,לא בדיוק עיוות כאילו הקצב רענון יורד או משהו כזה נראה לי שזה יותר קשור ל Refresh rate של התמונה יש לי מסך CRT ושמתי את זה על 75Hz אולי לשחק עם זה

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים