כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אזז ככה יש לי כרטיס 260GTX והוא סבבה והכל אבל הוא עובד על מסך V193HQ של ACER, ואני לא מבין COD 6 עובד ליפעמים מצויין וליפעמים ממש גרוע כאילו תקיעות כאלה מעצבנות שנמשכות כ10 שניות וזה אחרי פורמט מלא של הWIN XP, יש לי חשדות שמדובר במסך שעושה תבעיות כי אין מצב שבעולם ששאר המערכת שלי היא הגורם לכך אבל אני ממש מקווה שזה לא המסך כי עם זה כן קצת חבל להחליף תמסך TFT שמשחקים ניראים עליו מושלמים. למישהו יש איזה שהיא תשובה בשבילי שאר המערכת שלי בצד<<<<<
-
- 6 תגובות
- 857 צפיות
-
-
יש לי כרטיס FX 5200 ,שלא עבר OC וכל פעם שאני משחק, אני משחק בערך 5 דק' בכל משחק! התמונה קופאת ואין מה לעשות אז במקרה הטוב אני יוצא לווינדוס או שבמקרה הפחות טוב יש את ההודעה הכחולה מעוותת שאפילו לא ניתן לקרוא ממנה כלום,עכשיו כזה קורה אני נוגע בכרטיס והוא רותח ,לוהט! אמרו לי לעדכן דרייברים-שמתי את הכי חדשים אבל הבעיה עדיין נמשכת. אין מצב שאני מחליף כ.מסך בגלל מצב כספי -אני קצר בכסף,מה לעשות? תודה רבה לעוזרים -אני לא יכול לשחק
-
- 9 תגובות
- 652 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס שציינתי ושמתי לב שהטמפ' במאמץ עלתה מ- 50 ל- 59 ונראה לי שהקירור פועל לא טוב אני מתכוון שהמאוורר לא מתאם את סיבובי המהירות לטמפ' נראה לי כי שיחקתי קצת בהגדרות ב- ATITOOLS מישהו יכול להביא לי הגדרות טובות שהטמפ' תחזור לעצמה והאם מומלץ לשים את המאוורר על מאה אחוז תמיד ?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
עכשיו ככה אני מתקין תדריברים והוא לא נותן לי להתקין אותם עד הסוף המיפרט שלי בצד עם יש שאלות עכשיו זאת הבעיה שהוא לא נותן לי להתקין תדריברים ואני מנסה עם 3 גירסאות שונות הראשונה העדכנית ביותר השניה הקודמת והשלישית זה הבטא לא יודע מה לעשות יש למישהו פיתרון ?
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו עד שקניתי מחשב חדש יש לי הרבה בעיות המפרט שלי R9800P של TUL/PWORCOLR מעבד AMD 2500+ מאורר VETNTEC 12 לוח של ASUS אני לא זוכר מה הדגם אבל זה הדגם שעולה 740 שזה הלוח הכי טוב ל AMD 512MB זיכרון של SAMSUNG לפני שבוע קיבלתי את המחשב אז על אותו יום המחשב היתקלקל כי היתקנתי דריברים של הכרטיס מסך (עידכון) אז הייתה לי בעיה שאני יורד עם הגלגלת למטה התמונה יורדת מי למעלה למטה לאט התכנאי סידר את הבעיה הוא עשה פורמט והתקין אחרי זה את הדריבר של ATI המקורי אז שנכנסתי למשחק אז ראיתי שייש בעיות עם הגרפיקה זה משחק ישן ET יש בעיות בגרפיקה כאילו שהכרטיס חםם.. או שהייתי הולך לאיזה מקום במשחק לפעמים הייתי רואה גל כזה יש בעיות בגרפיקה במשחק יש מקומות שרואים איבותים אז עשיתי למחשב …
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מסך hitachi קצת ישן (3 שנים ) הבעיה היא שהתצוגה בו מאוד כהה. הבהירות על הרמה הגבוהה ביותר ועדיין הוא כהה מאוד. כרטיס המסך הוא voodoo 3 3500 (מחשב לעבודה בלבד). אינני יודע איך לעשות אותו בהיר יותר, למיטב זכרוני לכרטיסי המסך של voodoo יש כלי שנקרא voodoo tools שאולי מאפשר הבהרה אבל אני לא יודע איפה אפשר להשיג אותו . כל עצה תתקבל בברכה .... תודה מראש גיא
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המסך (הוא כהה מאוד ביישומי תלת מימד) שאלתי היא האם יש איזשהי תוכנה טובה שתגרום ליישומי התלת מימד להיות בהירים יותר? בתודה לעוזרים LIFESYSTEM
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מה צריך לעשות בבקשה? יש לו אפקט ירוק כזה תודה לעוזרים!!!
-
- 5 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המסך...חשוך מדיי..ויש הבזקים אני משחק יש לי כמו הבזקי קווים עם אור חזק שאני רואה סרטים המסך חשוך מאוד !! פתאום המסך משנה לי רזולציה המסך נדפק לי רציתי לדעת כמה עולה התיקון הזה זה נראה לי הפלורסנט של המסך בפנים התושבת שמקרינה אור תשרף לי עוד מעט
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אולי מישהו פה יכול לעזור לי... כל פעם שאני מפעיל משחק על כל המסך (FULLSCREEN) המסך נכבה לי... הנורה הירוקה הופכת לצהובה... כאשר אני לוחץ על ALT+TAB כלומר מעביר לתוכנית אחרת רק אז אני יכול לכבות את המסך ולהדליק אותו שוב והוא יעבוד... אחרת אני מדליק ומכבה וזה לא עוזר הוא לא מופעל... מה יכולה להיות הבעיה???
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
יש לי בעיה בציון שלי ב 3DMARK אני מקבל רק 13400 בעוד שאחרים מקבלים עם מפרט כזה 16000+ המפרט הוא: Chaintech 7NJS ZENITH http://www.chaintech.com.tw/eng/products/SOCKA/7NJS.asp +AMD XP 2400 Gigabyte Radeon 9700 Pro Hd WD 80Gb 8Mb SE Volcano 9 Cd*52 floppy
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאני שם על 1024*1280 הכל בסדר אבל שאני על 960*1280 הכל ניהיה מטושטש וכתב ניהיה מרוח ולא יפה זה אמור להיות ככה ב 960*1280?
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
בשעה טובה קניתי כרטיס מסך רציני למסך החדש שלי (T260 סמסונג). במסגרת התקציב שלי קניתי את הכרטיס הזה http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1558 חיברתי אותו למחשב וכשהפעלתי היתה שגיאה בצבע אדום , בעיה מוכרת יחסית לכרטיסים החזקים. נאמר לי בהודעה שלא חיברתי חיבור מתח לכרטיס. חיפשתי וחיפשתי ואין לי חיבור 6 פינים מהספק כוח שלי (HEC 400W TR-TF ) יש לי 2 חיבורי 4 פינים אבל אחד הולך לATX 12V והשני הולך לחיבור בלוח אם ליד החיבור הענק ששמים על הלוח, בצמוד אליו. בחוברת הפעלה כתוב שאני אמור לקבל איזשהוא מתאם, יכול להיות? בכל מקרה לא היה בקופסה משהו שהזכיר את זה. מה אני עושה עכשיו? החזרתי את הכרטיס הישן בשביל להמשיך לעבוד עד שאני אמצא פיתרון .. אני אהיה מאוכזב מאוד אם אגלה שא…
-
- 6 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אני מחבר את המחשב לטלויזיה בכבל- s-video ואני רואה תמונה אבל בלי צבעים למישהו יש מושג למה ואיך אפשר לסדר את זה?
-
- 13 תגובות
- 858 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם משחקים שאני לא יכול לראות את המקשים בתפריט אני רואה ריבועים וסימנים מוזרים איפה שאמור להיות המקשים של המשחק[לא משנה אם לא הבנתם אני מצרף תמונות שמי תמונה של קריסס אבל אותו דבר עם אחרים] הורדתי תדריבר הכי חדש מהאתר של נוידיה ועדיין לא טוב אז למי שיש רעיו שיגיד לי אני מצרף תמונה של ההגדרות של הכרטיס מסך שלי גם תראו שהכותרת רשומה הפוך
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אז ככה רק לפני שבוע וקצת קניתי מחשב.. ושלשום שיצאתי שניה מהחדר חבר שלי לחץ כל מיני ססמאות איפה שנכנסים לאקספי ולחץ אנטר והוא אמר לי שהמחשב נתקע והעכבר לא זז אז הוא עשה ריסט ואז מאוחר יותר שהלכתי לשחק במוהאא החדש אחרי זמן מה שהמשחק פועל חלק בעקרון הזזתי את העכבר(הרובה) ולקח לתמונה כמה מאיות שניה יותר מדי לבנות תמונה כאילו זה בונה אותה בשלבים טיפה יותר איטיים אני מקווה שהבנתם כי זה קשה להסביר זה כמו במסך דק כשיש במשחק כלהשהו הרבה פיקסלים לוקח לתמונה כמה זמן עד שהיא לגמרי מסתדרת אז לי היה כזה רק בצד כזה לאיפה שאני מסובב את הכעכבר ופחות זמן ואין לי מסך דק!! אז אני שואל אם זה שהמחשב נתקע בפעם הראשונה פגע במחשב ובמשחקים?? אולי יש איזה משהו שאפשר לעשות? ואיפה לעזאזל נמצא שיח…
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
למה ? מה אני צריך לעשות ?? יש כרטיס מסך 9600 XT מה אני צריך לעשות ?איזה הגדדשות לכוון ?
-
- 5 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אני מחבר את המחשב לטלויזייה בכבל s-video מצד אחד ו-rca בצד השני יש תמונ עם צבע והכל סבבה אבל לא באיכות טובה וזה מילא אני מכניס סרט לכונן נכנס לmedia player מפעיל את הסרט, עכשיו במסך של המחשב אני רואה את הסרט ובמסך של הטלויזיה יש את הסקין של ה-media player והכל אבל אני לא רואה את הסרט עצמו במקום הסרט יש סתם ריבוע שחור. מישהו יודע מה הבעיה פה ואיך אפשר לסדר אותה?? ןיש עוד בעיה שלא קשורה לטלויזיה..שאני מנסה להפעיל את הסרט בdivx player אני רואה את הסרט אבל במקוטע והאמת שגם פה לא רואים כלום בטלויזיה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
קיבלתי כרטיס מסך חדש, עד כה היה לי את הכרטיס המובנה על הלוח, הכרטיס המסך החדש עבד יפה לפני כמה ימים על המחשב של אחי. בכל אופן, הרכבתי את הכרטיס מסך החדש, אך המערכת לא מצליחה לזהות לי אותו. שאלתי בת'רד כאן '> http://www.lionetwork.net/modules.php?name=Forums&showtopic=261391&st=0entry1217646 ושלחו אותי לכאן, אולי אתם תדעו מה הבעיה, בתודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאז השדרוג יש לי בעיה של מסך כפול, כן הורדתי את הדרייברים ועדיין המחשב המפגר חושב שיש לי שני כרטיסי מסך ולכן אם אני לוקח את העכבר ימינה לוקח לו זמן לחזור [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי gigabyte radeon 9550 128mb 64bit ואני רואה פיקסלים בסרטים במשחקים זאת בעיה שמאוד מפריעה לי מה אפשר לעשות נגד זה במחשק רואים פשוט פצצה אלב בסרטים רואים פיקסלים
-
- 7 תגובות
- 678 צפיות
-
-
קניתי מסך חדש mag 796fd2 ויש לי איזה בעיה עם הגדרת הצבעים אני גם מנסה להתחל את ההגדרות של המסך וזה לא נותן הבעיה בצבעים היא ב color manager יש שם כמה סוגים של צבעים שמוגדרים כברירת מחדל 6500K 5500K 9300K וכולם נותנים אותו צבע (אבל כל הגדרה צריכה לתת צבע אחר ) מה לעשות או להחזיר להם תמסחך אולי?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחים שלי אני רוצה לקנות כרטיס מסך ואני לא יודע איזה ראיתי raedon 9800xt - http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=6081&PHPSESSID=fefa878508b88c58894004991bdecd66 ויש לי מחשב 1.8Ghz 512RAM אני לא יודע אם זה טוב בשבילי... אם זה טוב תגיבו ואם לא תמליצו לי על משהו אחר שיהיה טוב בשביל הכרטיס מסך שלי
-
- 7 תגובות
- 553 צפיות
-
-
חברים יקרים, יש לי בעייה - הרזולוציה במסך משתנה לאחר ביקור באתר מסוים למשל קאזה. פתאום האתר תופס רק שני שליש מהמסך והכיתוב קטן. מדובר במחשב דל לטיטיוד 600. יש לציין שאין שום שינוי בהגדרות המסך!! הדבר היה מסתדר מאליו אחרי כיבוי והעלאת האקספלורר מחדש, אך עכשיו העיניין נשאר קבוע. מה לעשות? תודה על עזרתכם המהירה. עופר
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום לכם. קניתי כרטיס טלוויזיה לפני יומיים.. WinFast TV 2000 XP וחיברתי אותו למחשב. יש לי יס בבית.. חיברתי את "הבננה הצהובה" לכרטיס הטלוויזיה..ורואים מצויין..אבל הבעייה היא שאין קול.. האם מישהו יודע מה אני עושה במצב כזה? אשמח אם תעזרו לי.. אשמח גם אם תשיבו לי האם הכרטיס הזה הוא מספיק איכותי(האמת שהשימוש שלי הוא רק לצורך הקלטת תוכניות וסרטים) שלומי.
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-


