עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ohad,

    שלום לכולם יש לי בעייה מעצבנת נורא כול פעם שאני מסדר ידנית את התצוגה במסך גודל וצבע ואני שומר יש לי אפשאות שמירה במסך SAVE וזה שומר ואחרי כמה זמן שאני עובד במחשב או משחק בו התצוגה במסך שלי חוזרת למה שהיא הייתה לפניי שהגדרתי אותה וזה מעצצצצצצצצצצצצצצצצצבן נננננננננננננננורא אני לא יודע מה לעשות אולי יש איזו שהיא תוכנה שתסדר לי את העיניינים למצב שבמקור המסך צריך להיות.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Vladgi,

    נראה לי שיש פה איזו בעיה הרי המסך הוא 12ms וכאשר אני מזיז דף אינטרנט למעלה ולמטה אני מרגיש מה השהיות כאלו והתמונה מן נחתכת...ולדוגמה כאשר אני מזיז בווינדוס חלון על חלון יש מן בעיה כזו של חוסר רענון המסך...הוספתי תמונה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  3. Started by danieleto,

    שלום לכולם יש לי בעיה במסך יש לי מסך שקניתי בערך לפני איזה חצי שנה של סמסונג df793 ואני משתמש בו בסבבה ולפעמים יש לי קווים כאלה על כל המסך בצבע חום מליון קווים זה נמשך איזה חצי שניה ולפעמים אפילו שתי דקות חשבתי אולי זה כרטיס מסך ינו דריבר אז הורדתי עידכונים יש לי כרטיס מסך ראדון 9600 אז בבקה תעזרו לי הקווים האלו משגעים אותייי בבקשההה תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  4. יש לי גיפורס 6600LE ואני משחק BF2 והבעיה שלי זה שכל מיני דברים אני רואה מתושתש למשל הקופסה הזות: (לחבר שלי יש גיפורס 6600 רגיל וראים בלי תשתושים כאלו ) אז מה אני צריך לעשות ? לשנות בהגדרות? ודרך אגב זה לא רק במשחק הזה גם בעוד משחקים שיש איזה פתק על הקיר רואים מתושתש

  5. התקנתי נגן HD DVD במחשב ואני לא מצליח לראות תמונה אלא רק שומע קול. אני שובר את הראשון כבר מאתמול ולא מצליח לפתור את הבעיה. אם זו בעיה של קודקים אז אנא תנו לי את הקודק הנכון ולא MKV או משהו בדומה לזה. אני מדבר על VC1 שקיים בסרטי HD DVD מקוריים ככה לפחות רשום לי בתוכנה. אני מת כבר לראות סרט אז בבקשה עיזרו לי. תודה

    • 34 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. התקנתי את התוכנה OCCT כדי להריץ קצת בנצ'מרק ו כאשר הגעתי לכרטיס מסך היתה קצת בעיה. הרזולוציה 1608X1050 @ 60 HZ SHADER COMPLEXITY 6 אחרי 3 דקות ה GPU הגיע ל 94 מעלות וכביתי את הטסט בכדי לא לשרוף אותו. הבעיה היא שלא שמעתי שהכרטיס מעלה את ה FAN RPM מה שמעוד מוזר. אני משתמש ב 190.07 העדכני ביותר... (DRIVER) מישהו נתקל בבעיה דומה או יודע איך לעזור לי?

  7. Started by shandorbob,

    כרגע קניתי את הGF4 שלי עכשיו התקנתי אותו במחשב עם הדדריבירים והכל אבל שנאי רוצה להגדיל את הרזולציה של המשחקים המקסימום שאני יכול זה 1280X1024 ואני לא יכול להגדיל ל1600X1200 כמו שרציתי ובשביל זה בעצם קניתי את הכרטיס. עכשיו לפני שתשאלו מה זה וזה ניסתי על כל המשחקים ושום משחק לא איפשר לי להגדיל את הרזולציה הכרטיס שלי הוא msi gf4 ti 4200 64mb ddr המסך שלי הוא mag 786PF תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by lg,

    יש לי gigabyte radeon 9700 pro ובמשחקים ברובם המסך לא על כל המסך יעני כזה דוחפים אותי משני הצדיים ואז נוצר בכל צד שחור וזה הופך תמסך מ19 ל17 ....... למישהו זה לא קרה?

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  9. Started by eli rma,

    התקנתי את הדרייבר מחדש . עם כבל VGA הוא לא נכנס לpower saving והכל עובד חלק הכרטיס מסך שלי תקין בדקתי עם עוד כרטיס אחר וגם שם הוא לא עבד בהחיבור DVI הסתכלתי בהגדרות צריכת חשמל וגם שם הכל בסדר איך יוצאים ממצב זה ברשותי מסך LG FLATRON W2353V תודה מראש אלי (:

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  10. קניתי מסך LCD של סמסונג - 931C ויש מיקרים שפריימים מתחלפים - אבל במיקרים ממש ספציפיים שבהם איזה חלק במסך הופך לזמן ממש ממש קצר לצבעי הקשת למשל הפאנל של הציוד במשחק אובליביאון, הטאבים שבפיירפוקס, השמיים במשחק באטלפילד 2142 למישהו יש מושג למה זה? יכול להיות שזה כתוצאה מהדרייבר של הכ"מ שדרך אגב הוא לא שיחרור רישמי שלי נוידיה - הורדתי אותו מ GURU3D בבקשה עזרו לי - החשש הכי גדול שלי שזה המסך תודה

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה בכדי לצפות בסרטים מחבר את הכבל למחשב ולטלויזיה ומפעיל מחדש את המחשב. ואז כאשר המחשב נפתח זה עובד ואני רואה את המחשב דרך הטלויזיה אך כאשר אני מגיע לרגע שמתחיל לעלות הwindows המסך נהפך לכחול וזהו.. אני חושב שאולי צריך לשנות משהו בdriver של הכרטיס מסך אבל אני לא בטוח, הכרטיס שיש לי הוא: Redeon x1950 Pro בבקשה תעזרו לי זה ממש מציק לראות סרט במחשב :\

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  12. קניתי את הכרטיס הזה http://hwzone.co.il/news/1165195484/23415/ והתקנתי אותו והכל עובד כשאני מפעיל את המחשב אבל כשאני מריץ משחק המסך נכבה לי וכתוב NO SIGNAL INPUT לשניה ואז חושך, חיברתי את המסך לספק הכוח (6 פינים) ויש לי ספק די חזק 480W של חברת TAGAN אז אני לא חושב שפה הבעיה, בכתבה על הכרטיס בלינק שנתתי כתוב: "חשוב לציין כי הכרטיס ידרוש שני חיבורי מולקס רגילים מספק הכוח שלכם (במקום חיבור שישה פינים אחד)" לא ממש הבנתי את זה? חיברתי את הכרטיס לספק, האם אני צריך לחבר עוד כבל שישה פינים מהספק לכרטיס ואם כן איך אני עושה את זה, מישהו יכול להסביר לי בבקשה. תודה. דרך אגב המפרט שלי הוא: לוח אם MSI NEO2 AMD 64 3500 ג'יגה זיכרון והכרטיס החדש.

    • 6 תגובות
    • 636 צפיות
  13. לפני יומיים עשיתי התקנתי את הכרטיס מסך ועשיתי פורמט כשניסיתי להעלות בנצ'מרק כלשהו דוגמת 3D MARK הוא מתחיל ופתאום נתקע המחשב מישהו יכול לעזור לי????? בבקשה זה דחוף

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. יש לי מחשב נייד כרטיס מסך 7670 הדרייבר מעודכן לגרסא האחרונה ועובד יציב . כל ההגדרות של ה- 3D בדרייבר מוגדרות על האיכות הגבוהה ביותר . (כולל טסטלציה AF AA AS הכל כולל הכל מכוון להגדרות הגבוהות ביותר ) אני נכנס למשחק ובודק בעזרת FRAPS על כמה FPS המשחק עובד והוא עובד יפה מאוד על 60 FPS יציב. הבעייה: בזמן משחק למרות ה-FPS המשחק לא עובד חלק (כשכל הזמן הזה אני עם העיניים ל- FPS כדי לראות שהבעיה היא לא הגדרות גבוהות מידי) יש תחושה שהמשחק עובד על 20 FPS לפי איך שהוא זז .. פיתרון למישו ?

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  15. שאני מפעיל סרטון למשל בספורט 5 רואים את הסרטו בצבע אדום בקיצור רואים את הסרטון עם 2 צבעים .וזה בטוח בגלל הכרטיס מסך כי ניתקתי אותו וחיברתי אחר וזה לר קרה. יש למשהו פתרון? ואיך אני יכל לדעת שהכרטיס שלי הוא של powerclor

    • 11 תגובות
    • 947 צפיות
  16. הכרטיס מסך הוא 6600GT... יחד עם הכרטיס קיבלתי מתאם כזה שיש לו כל מיני סוגים של יציאות לווידאו... בדרך כלל אני משתמש בכבל הזה: אבל אתמול הכבל הזה לא היה אצלי ולא הייתי יכול להשתמש בו.... אז ניסיתי להשתמש בכבל הזה: עכשיו מה הבעיה? הבעיה היא שבשני הכבלים המחשב פשוט מסרב להשתמש בכבל הצהוב שאמור להיות לווידאו והוא מזהה את הטלוויזיה רק עם הכבל האדום... זה לא בעיה בכבל הראשון כי אני פשוט מחבר את האדום בטלוויזיה לכניסה של הווידאו ובגלל זה זה לא ממש התריד אותי עד אתמול... אבל בכבל השני אני חייב להשתמש בכבל הצהוב כי הכבל הצהוב הוא זה שמעביר את הווידאו בכבל השני לכניסות של הווידאו בטלוויזיה ואני לא יכול לשנות את זה.... מה הבעיה כבר יכולה להיות? הכרטיס מסך שלי פשוט שונא צהו…

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  17. Started by meninred,

    אז ככה... סוף סוף אחרי חודש אני מקבל לי את ה9800פרו החדש מבית ספהייר... מתקין לי פאר קריי ....(משחק ע-נ-ק!!!) מתחיל לשחק ואז הדבר המעצבן קורה.... המסך נראה כאילו הוא נכבה... אבל כותב שהפאוור סאייבינג עובד ושהסמך ייסגר בעוד מספר שניות... אני מתחיל להילחץ.... ולאחר שניה-שניה וחצי אני מתעצבן!!!! שוב ושוב אני מנסה ואותו דבר קורה.... ניסיתי לשנות הגדרות של המסך(לא של הכרטיס) ולא עבד.... עם מישהוא יודע אולי איך אני יכול לתקן/להפסיק את הדבר המעצבן הזה?!!?!? תודה...

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  18. Started by ExploiT,

    שלום לכולם לפני שבוע קיבלתי ATI RADEON 9800 PRO כרטיס חזק מהיר וטוב לפניו היה לי ASUS G FORCE 2 עכשיו הבעיה היא הוצאתי תכרטיס הישן הכסנתי תחדש והדרברים לא עובדים שאלתי בפרום אחר ואמרו לי לפרמט תמחשב ולתת לווינדוס למצוא את הדריבר המתאים פרמטתי והתקנתי ווינדוס אקס פי הוא מצא דרביר אבל הוא התקין דרביר ל NAVIDA G FORCE 4 460 MX אני לא יודע למה זה ואני רוצה לשנות את זה אז הנה השאלות 1 האם זה יחנוק תביצועים של הכרטיס שלי בגלל שיש דריבר לא מתאים? 2 ניסתי להוריד דריברים מהאתר של ATI והוא רושם לי שגיאה כול פעם שאין לי תחומרה המתאימה מה זה אמור להיות? אז בבקשה מי שיכול שיעזור לי אני חדש כאן אני חייב עזרה תודה לכול מי שיעזור לי להיפטר מהבעיה

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  19. אז ככה במחשב הנייד יש לי Readon 9000 mobile וכשאני אני מחבר את זה לטלויזיה אז התמונה קופאת בטלויזיה ובמחשב לא. וגם כשאני מפעיל סרטים אז רואים את הסרט רק במחשב בטלויזיה רואים מסך שחור. אני יודע ששאלו שאלה דומה בפורום עשיתי חיפוש אבל מה שמצאתי ההסברים היו למחשב רגיל ולא נייד ולכרטיסים של NVIDIA תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  20. יש לי מחשב חדש עם radeon 9800 se וקיבלתי איתו חיבור מוזר מאוד של TVOUT שיש את אותו ראש בשני הצדדים של החיבור מהכבל לכרטיס מסך בשני הצדדים. ושאלחתי את החנהות שממנה קניתי והם אמרו לי שזה המודרני מה שהולך עכשיו. מילא נניח שקניתי. עכשיו יש לי עוד מחשב שיש בו רדאון 9000 גם עם TVOUT ולקחתי תכבל מהמחשב שם לנסות וזה לא מראה לי תצוגה בטלויזיה זה לא מזהה לי תטלויזיה בכלל. אם מישהו יודע מה הבעיה תודה רבה.

  21. Started by Tommy,

    טוב אז קניתי מחשב חדש ולצערי הכרטיס מסך עומד על 79 מעלות במצב רגיל הכרטיס הוא Gainward geforce 8800gts 320mb ובאימוץ משהו כמו 85... השאלה אם יש מה לפחד ? במארז יש סירקולציית אוויר טובה...

    • 11 תגובות
    • 866 צפיות
  22. Started by Rhx,

    שלום,לאחר ששמתי לי את ה6600GT הורשתי לאחי את הג'יפורס 4 שלי,עכשיו הג'יפורס 4 העלה משחקים יפה רציתי לעלות משחקים משנת 2000-2001 וזה לא נתן לי,הוא אמר לי שהכרטיס לא תומך ב3D או משהו,אבל אצלי הוא תמך והריץ משחקים לא מבין מה הבעיה שם אחד מהמשחקים שאני רוצה להתקין שם זה Carom3D הוא כותב לי את אותה בעיה גם במשחק השני עם ה3D. המפרט שלו זה Celeron 400Mhz 256MB RAM GeForce 4 התקנתי דרייברים לכרטיס מסך,אתם חושבים שזה בגלל המעבד? ראיתי בדרישות של Carom3D שכתוב שצריך מינימום 200MHZ או שאני טועה.. המחשב הזה זה למשחקים משנת 2000 ... מה אתם אומרים?יש סיכוי להפעיל ?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. שלום התקנתי את הדרייבר החדש של NVIDIA וכול פעם שאני מעלה את הWIN הוא אומר לי שבוצע שינוי ואני לא משתמש בSLI אלה בטכנולוגיה של כרטיס מסך אחד עכשיו זה מעצבן אותו כי אני יודע את זה וכול פעם זה אומר לי את זה יש אפשרות להגדיר לו להפסיק עם זה? ועד משהו מתי שאני עובר לפאנל ניהול הישן הוא אומר לי שדברים חדשים לא יעבדו בו הדברים האלה הם קשורים לטכנולוגיה של SLI או גם לטכנולוגיה של כרטיס מסך אחד

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  24. כשאני פותח משחק כלשהו שאגב עבד לי פעם זה עושה מסך שחור ואז מופיע הסמל של ה"NO SIGNAL" וכתוב משהו שזה לא עובד כי זה לא בטווח של ההרץ של המחשק או משהו בסגנון. מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 582 צפיות
  25. היי יש לי כרטיס מסך leadtek ti-4200 vivoלכרטיס מתחברים כבלים שקיבלתי עם הכרטיס שמפצלים ל-S-Video ן-RCA כאשר אני מחבר את ה-rca לטלויזיה הכל עובד טוב אבל כשאני מנסה את ה-S-video יש לי רעשים והתמונה כאילו רועדת קצת... לא מבין מה הבעיה ..מישהו נתקל בזה?זה קשור לדרייברים אולי? החלפתי כבל זאת לא הבעיה...

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות

דיונים חדשים בפורומים