כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
BFG GeForce 8800 GTS 640MB PCI-E OC2 VERSION שהוא עולה 2400 ...שווה לחסוך עוד כמה מאות בשביל הכרטיס המומהר הזה ? או שלא יהיה הבדלים .
-
- 34 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי 3 כרטיסי מסך : nvidia geforce gtx 260 (שהוא נראה לי הכי טוב אבל הבעיה שאין לו יציאת HDMI) GF8400GS 512 EDDR3 32B וגם AMD READON HD 6450 אני רוצה לחבר אותה לטלוויזיה בשביל לשחק משחקים ... יש לי מחשב מצוין DUAL CORE אשמח אם תוכלו לדרג לי איזה כרטיס הכי טוב ואיזה משחקים יעלו עליו (מבחינת כמה זמן אחורה)
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שלום ! יש לי תקציב בין 500-600 שקל והייתי רוצה המלצה רצינית לכרטיס מסך של ATI או NVIDIA !! אני צריך תשובה בדחיפות.....תודה !!
-
- 6 תגובות
- 713 צפיות
-
-
יש לי כרגיע פנטיום 2.4B עם 1024MB וגיי פורס TI4400 128 MB האם לקנות בכסף את הX800 XT PE ולהישאר עם המעבד?? או לקנות מעבד איי אמ דיי 3400 + לוח אם ולהישאר עם הכרטיס מסך?? בבק' עזרו לי כמה שיותר מהר....
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
^^ השאלה בכותרת!! התנאים הם: תקציב עד 1000 שקל! PCI-E אני מעדיף את אחד ממשפחת כרטיסי המסך של NVIDIA תודה לעוזרים!!
-
- 13 תגובות
- 777 צפיות
-
-
המפרט מחשב: AMD Atlon 64 3000+@2.37 DFI LanParty u Nf3 250gb Adata vista ddr4000 Leadtek 6600GT AGP x8 וכמו שאתם יכולים ליראות התוצאה של היא ממש אבל ממש גרוע ... בבקשה תעזרו לי לימצא את הבעיה והמחשב שלי עדיין באחריות .. תודה רבה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 36 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני פשוט מוכר את כל המחשב שלי ואני מסתפק בכרטיס מסך יש לי 6800xt ב500 כמו שיש לי עכשיו וחדש .ויש גם 7600gs חדש ב600 .ההפרש בניהם הוא גדול? {אל תציעו לי את ה7600 gt אני יודע ששווא להוסיף 300 ש"ח בשבילו אבל זה לא לתקציב שלי כי אם כבר אני ישקיע עוד מה gt 150 ל 7900gs }
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
היום שמתי לב שהטמפ' של הכרטיס מסך שלי גבוהות בטירוף במנוחה ה GPU הגיע ל 80!! אהההה ו ה AMBIENT הגיע ל 58 אני עכשיו עובד עם מאוורר של החדר צמוד על המחשב אז הטמפ' צנחו באיזה 20 מעלות הכרטיס מסך של LEADTEK יש מצב שהמאורר של הכרטיס מסך חדל לעבוד!??! אלוהים :'( ??? תעזרו לי בבקשה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה הכי משתלם לי לקנות בשביל המפרט שלי שהוא amd3000 לוח גיגביט זיכרון גיגה כיום יש לי 7300gt אבל לא סוניק והוא עושה לי קצת קיטועים בטסט דרייב מה יותר מומלץ לי להביא שלו יהיה יותר מידי חדש למחשב שלי או חלש תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
יש לי 750 ש"ח לקנות כרטיס מסך איזה לקנות ??
-
- 8 תגובות
- 685 צפיות
-
-
באתי לקנות X700 אבל בסוף אני יכול לקנות ב750 אז איזה כרטיס הכי כדאי לי לקנות במפרט: P4 1.6 768 DDR לוח אם של AGPX4 רק.. מעבד לוח אם מסריחים אבל חפיף..
-
- 7 תגובות
- 640 צפיות
-
-
יש לי 7600gs האם הוא יתמון המסך (lcd)עם רזולוציה של 1280X1024? ואם לא אז מה אתם יכולים להציע לי לא במחיר מופרח מדי...(Agp). תודה.
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
יש לי 7600GS זה יספיק לי לרזולוציה הכי גבוהה בNFSC ? המעבד שלי הוא C2D
-
- 12 תגובות
- 746 צפיות
-
-
ושאני אוסיף לההוא גם 500 ש"ח? השם המלא של הכרטיס ההוא: HD 7970 GHZ EDITION TOXIC !SAPPHIRE VAPOR X 3GB DDR5 ושלי:SAPPHIRE DUAL X 3GB DDR5 HD7970 אשמח גם להסבר על ההבדלים בין הכרטיסים.
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
:-\ יש לי כרגע ג'י פורס 2 אם איקס על פנטיום 3 1000 מה"צ אני חייב לומר שהכטיס הוא טוב ואני מרוצה ממנו אבל אני פשוט רוצה עוד דחיפה קטנה בדרך שאני משחק משחקים...(counter-strike) אני מוכן להשקיע בסביבות 700-800 שקל אבל זה לא סכום מחייב אם יש כרטיס טוב במחיר זול יותר מה טוב...
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין גרסה BETA של המשחק Hellgate וקיבלתי שגיאה שהכרטיס שלי לא תומך בגירסא 1.1 הורדתי את הדרייבר הכי עדכני של הכרטיס מסך (28 לספטמבר). שניסיתי להריץ Shadermark קיבלתי הודעת שגיאה (מצורפת תמונה) [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
קניתי אותו ביין הראשונים כשהוא עוד נמכר עם הבאג בביוס שלו שהמאוורר של הגוף קירור לא מגביר את המהירות במאמץ.. איך מסדרים את זה? (נ"ב כרגע אני משתמש ב RIVA TUNER כדי להגביר אותו כל פעם לפני משחק)
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
כשאני משחק במישחקים ממש ממש כבדים אז הוא לא מריץ את המישחק חלק לגמרי הוא מסוגל ליותר.עניין שרשום בחוברת שמומלץ ספק כח450w ולי יש רק 300 ושלביצועים הכי טובים 2 ג'יגה ראם זיכרון ולי יש ג'יגה אחד....ואמרו לי שיכול ליהיות שהמחשתחמם....ליפעמים אפילו המישחק קורס ורושם מי ארור זה ושואל שלח או ל תישלח....ארור מוכר...אז ככה מה באמת הבעיה?ואני אם יפרטו ויסבירו גם סוגים ומחירים שצריך ליקנות אם צריך...
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 9600XT של סאפיר ואחרי שהתקנתי תדרייברים האחרונים של ATI אני רוצה להגדיל תרזולוציה ליותר מ1024X768 ואני לא מצליח, הוא אומר לי שזאת הרזולוציה המקסימלית, מה לשנות בהגדרות כדי לסדר את זה? כי לפני הדרייברים האחרונים הצלחתי להגדיל רזולציה יותר מזה.... תודה!
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
יש לי 2 כרטיסי מסך של 9800GT שמחוברים בSLI ואני לא מצליח לראות את הטמפ בשום תוכנה היצרן הוא של INN3D והאם שווה להביא במקום 260GTX או שיש המלצה אחרת עד 1600
-
- 9 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כרגע מחוברים שני מסכים וטלוויזיה. כשאני עובד אז השני מסכים מאוד עוזרים לי אבל לפעמים אני רוצה לראות סרט או סדרה במקביל. איך שזה עכשיו אני צריך לבחור בין המסך השני או הטלוויזיה וזה מגביל אותי. מה האופציות שלי בעניין ?
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
רציתי לשאול עם יש לי לוח עם שתומך בAGPX2 ואני קונה GF4 הכרטיס יפעל בסדר גמור או איכותו בביצועים תרד קצת? תודה,
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GEFORCE 3 TI 500 של אסוס האם כשאני אוריד את ההתקנים של הDETONATOR של אנוידיה זה יהיה בסדר או שזה יכול לדפוק לי משהו? והאם בכלל זה ישפיע על הביצועים של הכרטיס?
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
אהלן יש לי כרטיס חמוד ATI Radeon HD 3870 X2 עם 1GB זיכרון יושב מובטל (נקנה לצורך פרוייקט בעבודה) מישהו יכול להמליץ על איזה DEMO או משחק חינמי שידגדג את היכולות שלו ? משהו לשטוף את העיניים ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שניהם מחוברים, האם ניתן להחליף בניהם דרך המסך עצמו לא מצאתי דרך מצאתי, אפשר לנעול...
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-


