כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, כרטיס מסך יעודי צורך חשמל, יוצר חום, ועושה רעש. אני מעוניין באפשרות להפסיק לספק לו חשמל ולעבוד רק עם הכרטיס המובנה, כשעולה הצורך ואשחק במשחק- אלחץ על הכפתור שיפעיל אותו בחזרה. האם קיים פיתרון כזה היום? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
והאם הוא משפר FPS או מוריד?
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך תמיכה ב-H264 ורוצה גם DX10... עד עכשיו הכרטיס לא היה שווה את ה-1000+ שהוא עלה, אבל 900 שקל נראה כבר יותר כדאי. מה אתם אומרים? (ודרך אגב אני יודע שה-1950 שווה יותר, אבל גרפיקה לא כל כך חשובה לי, אלא הכדאיות של הכרטיס לטווח ארוך)
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
לפני כחודשיים קניתי כרטיס טלויזיה אני לא זוכר בדיוק איזה חברה אבל התקנתי אותו במחשב וכשניסיתי להקליט הוא הקליט עם תקיעות אמרו לי שזה בגלל שהמחשב שלי איטי מדי (celeron 300) אז לקחתי אותו ל-p4 1600 וגם שם הוא הקליט עם תקיעות. תגידו יש כרטיס טלויזיה שאפשר להקליט בעזרתו בלי בעיות עם כן איזה מה המחיר ומה הדרישות שלו. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מפרט ויש לי בדיוק 770 ש"ל לכרטיס מסך, יש משהו שיותר משתלם מה8600GT ? (אני עושה OC עצבני לכרטיס- על גבול קצה היכולת) המפרט עם ספק כח JSP-TECH PS-05 400W אז תתחשבו גם בהספק של הכרטיס * אל תציעו לי כרטיס של NVIDIA (לא פאן בוי או משהו) רק הכרטיס הכי משלתם של NV זה ה8600GT, אז אני צריך משהו של ATI.... ועוד משהו, מה ה8800GTS 320 הכי זול שיש ? (מאיפה ושל מי)
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי אותו והוא לא סוחב לי את הGTA החדש. ניסיתי לחפש באינטרנט ולא מצאתי יותר טובים ממנו בlow profile
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
מעוניין בכרטיס בצבע שחור עם גוף קירור שחור (ללא מאוורר) ועם Dual Dvi או DVI + HDMI.. מכירים משהו כזה? לא צריך משחקים או דרישות מיוחדות מעבר לזה מבחינת ביצועים. הכי קרוב שאני מכיר זה ה-XFX 4650 אבל הוא עם מאוורר..
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חושב כבר כמה זמן לקנות כ.מסך לא ממש צריך את זה דחוף לכן אולי כדאי שאני אחכה למשהו טוב שעומד לצאת בקרוב
-
- 8 תגובות
- 813 צפיות
-
-
יש כזה כרטיס ? אם כן מי המתחרה שלו (למשל גיפור 7800 6200 סתם דוגמא...) ? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אם לא, יש מתאם (כמה עולה)?
-
- 11 תגובות
- 959 צפיות
-
-
יש לחבר שלי מחשב נייד עם כרטיס אונבורד, הוא יכול להוסיף כרטיס מסך יותר טוב כמו GF7400 או שהם באים מובנים?
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
דוגמה: 9600GT אם OC מובנה אפשר להשוות ל9800GTX רגיל??? ? תגובות יעזרו
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
יש לATI משהו כמו הSLI של NVIDIA(נודיה למי שלא הבין אותי) ואיך קורים לזה? תודה מראש... :xyxthumbs:
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש לכרטיס הזה את החיישן טמפ" תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככתוב לעיל, לאח שלי יש כרטיס מסך GeForce9600 וכשמאמצים אותו קצת הוא גורם למחשב לאתחל את עצמו. המחשב שלו הוא כזה: מעבד: pentium 4 @ ~3ghz. RAM: 512Mb. כרטיס מסך: *כמוזכר* הביעה הופיעה לראשונה כשהוא שיחק בGarrys mod. אבל הבעיה עושה רושם שהיא ממשיכה גם כשכיבינו את הכרטיס דרך הBIOS והעברנו את העיבוד לכרטיס המובנה על הMotherBoard. למישהו יש פיתרון? והשאלה השני: איך עושים OC דרך הדרייברים של nVidia?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, המחשב בן 4 שנים עם כרטיס GF 8500 GT. אני מעוניין לשדרג לכרטיס שיצליח לעבוד עם המעבד והלוח הקיים וישפר את חווית המשחק לעומת ה- 8500 GT? האם כדאי? האם קיים כזה היום בשוק? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 983 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש מבוסס i5 750 והמליצו לי לקנות לו כרטיס HD 4550. ברשותי 8500GT מהמחשב הישן שאני יכול להעביר לחדש. אני לא משחק משחקים, אבל רואה סרטים בHD. עובד עם שני מסכים - 24" 17" האם יש טעם לשדרג?
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
איך אני מחבר את המחשב לטלוויזיה שאני אראה את הסרטים מהמחשב על הטלוויזיה ?
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
יש לי RADEON 9000 PRO ו-XP מותקן CATALIST 3.1 ו-CONTROL PANEL ויש לי בעיה בהגדרה של ה-AGP הוא עלX1 במקום X2 הלוח אם שלי תומך ב-X2 ומופעל ב-BIOS X2 בכרטיס הקודם שהיה לי VOODOO 3-3000 לא הייתה בעיה כזו למישהו יש מושג? תודה
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
וחשוב לי מאוד מאוד שיתמוך בDX9 תודה לעוזרים
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 755 צפיות
-
-
היי כולם, אז ככה... בעיה אחת היא שאני אל מצליח להתקין את הדרייברין החדשים של איי טי איי... הקטליסט.... כי כל פעם שאני מתקין אותם אז אחרי זה כשאני עושה ריסטרט זה עושה גם ריסטרט להגדרות תצוגה שלי זאת אומרת זה חזור לקזולוציה מינימלית וריפרש רייט מינימלי כל פעם שאני עושה ריסטרט... למה??? בעיה שניה היא שכתוב יל בהגדרות המתקדמות של התצוגה שיש לי רק 32 מגה זכרון..... MEMORY SIZE 32MB למהה??? כי כשאני מעלה את הרזולוציה במשחקים ל1280X1024 שזה כלווםם זה יוצא לי מהמשחקק... ופעם ב1600X1200זה היה עובד כמו מלך... תודה רבה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 12 תגובות
- 977 צפיות
-
-
ושהמסך יציג דברים שונים? יש אפשרות כזאת או שזה דמיוני?
-
- 12 תגובות
- 967 צפיות
-


