כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש הבדל בינהם? כי יש גם R9800SE של POWER COLOR ויש R9800 NON PRO של GIGACUBE והמחיר לטובת הPC אז אני מתלבט... ובנוסף יש גם R9700 NON PRO ב1200 ש"ח שבכמה מבחנים ראיתי שהגירסת פרו שלו מצליחה לעבור גם את הR9800.
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שני כרטיסי מסך שונים? ואם כן מה יותר טוב ואיך GIGABYTE GEFORCE GTX650TI 1GB RETAIL נמצא לעומתם. תודה לעוזרים!
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז כנראה השבוע אנחנו קונים מערכת קולנוע, עכשיו מחשב אני מעדיף בגלל שיש לו את העיתרון הענק של להוריד סרטים אבל האם יציאת TV-OUT של כרטיס פשוט (FX 5200) שווה לאיכות התמונה של דיוידי טוב? (דיוידי בסביבות ה700-800 שקל) אם יש הבדל אז האם הוא הבדל משמעותי?! כל המערכת תיתחבר לטלויזיה 34 (כנראה טושיבה, או 50 או 100 Hrz). תודה מראש לעוזרים.
-
יש הבדלים בין ה - geforce 4 TI 4280PV 128MB של ALBATRON לבין geforce 4 TI 4200 128MB רגיל? (הבדלים כמו מהירות זכרונות או מהירות הליבה למשל... וכמובן שאני לא מחשיב את ה - AGP :) חיפשתי באתר של ALBATRON אבל לא מצאתי מפרטים טכניים רציניים על הכרטיס הנ"ל.
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יהיה הבדל בביצועים של הכרטיס מסך אם אני ישתמש בדרייבר ה Catalyst או בדרייבר הרגיל?
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
כאילו... הX1800XT מנצל את כל ה-512? או שזה רק בשביל המחיר... שבעצם גם 256 יהיה אותו הדבר..
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
יש הבדל בין ה8600Gt 256MB לבין ה512 MB ? או שזה רק גימיק ואין הבדל
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אם אני קונה לוח שתומך בPCI ועל הכרטיס שלי כתוב pci-X 16 או משהו כזה.. זה יעבוד? תודה!!
-
- 6 תגובות
- 563 צפיות
-
-
זה ממש מוזר תמיד לא היו שום הבדלים בין חברות שונות כשמדובר באותו דגם של כרטיס אבל לפי מה שאני רואה בין GIGABYTE ל SAPHIRE יש הבדל והוא של SAPHIRE יש זיכרונות DDR3 256BIT לאומת ה DDR2 128BIT שיש ל GIGABYTE האם אני צודק? לא בדקתי את הקלוקים ככה שאני לא יודע אם הם זהים.
-
- 6 תגובות
- 776 צפיות
-
-
מה ההבדלים בין כרטיס מסך אדום לירוק?? (אם יש הבדלים ביכלל) ויכול להיות שהאדום יותר חזק מהירוק??(ב X800XL) כי ראיתי בבנצ'ים שהכרטיס אדום ושלי ירוק :'(
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות 8600 GT השאלה שלי אם כדאי להוסיף כסף בשביל 512 או שאין הבדל ואין בשביל מה להסיף ועדיף להשאר עם ה256
-
- 8 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום יש לי xfx geforce 6600gt עם 2 dvi שביחד עם מתאם הוא מחובר לmag 786PF CRT האם יש הבדל ויזואלי בין איך שאני רואה עליו לבין מסך lcd איכותי? גם כל הזמן כולם אומרים לי כולל ההורים שלי שהם לא רואים כלום על המסך כאילו הוא מטושטש לגמרי ואני רואה עליו מצויין (רק אני כן?), זה בגלל שזה 6600GT עם crt? תודה
-
- 13 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש הבדל בין X1900XT של PowerColor לבין X1900XT של Sapphire בבקשה אני צריך תגובה מהירה ואז אני יזמין
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
כותרת... יש הבדל גדול בין הביצועים? תודה. אני רוצה לדעת אם שווה לי להשקיע ב6800GS במקום 6600GT
-
- 9 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אני הולך לקנות כרטיס מסך חדש עם תקציב מוגבל של 500 ש"ח. מצאתי שני כרטיסים, רק רוצה לדעת אם יש הבדל משמעותי בביצועים ביניהם? אלה שני הכרטיסים שחשבתי עליהם: Gigabyte RADEON 9550 (128BIT) - 128MB DDR TV OUT DVI AGPx8-BULK http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2398 GIGABYTE RADEON 9600 PRO 128 mb TV AGPx8 - BULK http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_342_345&products_id=1457 הפרש המחיר הוא בערך 140 ש"ח. אני יודע שהתקציב שלי הוא 500 ש"ח+ ושה-R9600 נכנס לתקציב הזה, אבל ב-140 ש"ח שאחסוך אוכל להשקיע במשהו אחר במחשב...חשבתי אולי על רמקולים חדשים. הכרטיס מיועד למשחקים. מה דעתכם? על איזה מהם ללכת?
-
- 13 תגובות
- 971 צפיות
-
-
הRadeon® X1900 XT http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5682 הRadeon X1800 XT http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5732 אני ירגיש את ההבדלים במשחקים ?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כי יש לי 64 של סומה ,ואני רוצה לדעת אם כדאי לחסוך כדי לקנות אחד אחר??
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
במחיר אין כל כך הבדל אז אני שואל בביצועים
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL מה מבניהם יותר טוב ולמה? והאם מישהו יכול להביא לי הוכחות?! עוד שאלה: האם זה משנה הרבה גירסת 640MB לגרסת 320MB? האם יש הבדל עצום ששווה את ההפרש?
-
- 7 תגובות
- 682 צפיות
-
-
-
יש הבדל כל כך גדול בין 128 ביט 164 ביט ?תפרטו קצת בבקשה
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש הבדל רציני בביצועים בין 8600GT ל8600GTS ? כי במחיר יש הבדל של 300 שקל כמעט
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
או יותר נכון... הציעו לי את 2 המסכים האלה באותו המחיר... sony lg השאלה היא אם זה שהסוני הוא 12ms עושה אותו עדיף על ה-lg שהוא 16ms? (כי בתכלס האל גי עדיף בגלל הגודל שלו...)
-
- 6 תגובות
- 752 צפיות
-
-
יש לי פשוט כבר את ה hd 4870 1G אני חושב בשלב יותר מאוחר כאשר תהיי לי נגיד בעיה להריץ משחקים בגרפיקה הכי גבוהה אז לקנות כרטיס נוסף של 4870 1G ולחבר אותם במקביל , האם זה בעצם נותן את אותו האפקט ברמת הביצועים של הכרטיס 4870x2 המובנה ?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-


