כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני בטוח שרבים ממכם מכירים את המסך הזה רציתי לדעת כמה ms יש לו
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחי חזר מארה"ב והביא לי מתנה ואיזה מתנה לא יכולה להיות יפה כמו ATI Readon 9700 ;) אבל עכשיו אני צריך לוח אם חדש כדי להפעיל אותו :-\
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני חישפתי שעות בגוגל ולא מצאתי זכר ל CF. לפי מה שאני יודע, כל הכרטיסים יכולים לעשות CF X1XXX ? אם יש אפשר קישור למכירה? כנ"ל לX1800XT 256MB תודה
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
שמעתי את זה וזה נשמע לי שטויות האמנם ?
-
- 10 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אם יש - אז מתי הוא מתוכנן לצאת? הוא יהיה יותר טוב מסדרת geforce 4Ti ?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש דבר כזה כרטיסי טלוויזיה?? ואם כן מה הבדל בין כרטיסי טלוויזיה לכרטיסי מסך עם יציאות לטלוויזיה? אם אפשר אז אתם יכולים להביא תמונות?
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
מה הכוונה לעדכן כרטיס מסך? זה לא הכוונה לדרייורים?
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ATI 9200SE, בכרטיס יש שלוש יציאות CRT,DVI,S-VIDEO אני מעוניין לחבר שני מסכי CRT לכרטיס וככה לעשות dual desktop (כלומר דסטופ אחד שנמשך על שני מסכים) אפשרי ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת.... לא בטוח לאיזה פורום זה מתאים אבל זה נראה לי הכי מתאים תודה
-
- 7 תגובות
- 628 צפיות
-
-
תודה,
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלומות,אני מחפש דרייבר טוב כמו של אומגה.. אבל אמרו לי שאומגה לא תומך ב X800XL , זה נכון?
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
החלפתי לוח אם, למיקרו בעל כ.מסך מובנה... ושמתי לב למרות שאני לא משתמש בכ.מסך המובנה הוא לוקח לי כמה MB מהזיכרון הפנימי. יש דרך "לבטל" אותו? ככה שהוא לא יעבוד ולא יקח לי כמה MB?
-
- 6 תגובות
- 735 צפיות
-
-
יש לי HD4850 של PALIT בלי OC סטוק לגמרי ושאני משחק באינטרנט אז יש לי FPS נמוך (ממוצע של 65-70) ואנשים אחרים עם כרטיסים יותר חלשים כמו HD4370 או NVIDIA9800GT אומרים לי שהם משחקים על ההגדרות הכי גבוההות ויש להם באזור ה 140-160 FPS חשבתי שזה קשור לזה שאני משחק על וונסאוס XP ושהם שיחקו על VISTA אז התקנתי VISTA עם דירקטקס10 ועדין הFPS יחסית נמוך יש לי אינטרנט 10 מגה אז זה לא קשור לפינגים וכל זה.
-
- 6 תגובות
- 818 צפיות
-
-
כבר די התיאשתי!! לא משנה מה אני לא מצליח לבדוק את הטמפ' של הכרטיס מסך שלי!! הכרטיס שלי הוא הכרטיס במחתימה (GV-NX66256DP ) איך בדיוק שלב אחרי שלב/תוכנות איך כמה ולמה! בקיצור עדיין לא מצאתי דרך לבדוק את הטמפ' של הכרטיס מסך!!! יש מצב שאין דרך בכלל לדעת?
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני משחק פשוט DREAMFALL על 1280X960 עם פילטרים על מקסימום והכל, ועדיין אני רואה שהטקסטורות במשחק יכולות להיות הרבה יותר טובות(רק לגיבורה יש טקסטורות טובות) :s05:
-
- 6 תגובות
- 623 צפיות
-
-
-
במצב היום שהמשחקים החדשים שיוצאים , הם משחקים שעברו התאמה לכרטיסי מסך של חברה X או Y . לתוכנות בדיקת ביצועים , יוצאים "דריוורים" שעברו אופטימיזצייה , או פאץ , או אולי CARK לתוכנות בדיקה , בכל האתרים שמשווים ביצועים של כרטיסי-מסך ,משתמשים באותם משחקים שאמורים לעבוד טוב יותר אם חברת X או Y וכמובן "הדריוורים" בקיצור יש משהו אמין פה , או כל אחד לוקח בדיקה X או Y ואומר שלי יותר טוב
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
ברשותי מחשב של IBM ואין לי יציאת TV-OUT, כלומר אין לי יציאת S-VIDEO. יש דרך בכל זאת לחבר את המחשב הנייד לטלוויזיה. היציאות שיש לי זה USB, מיקרופון ואוזניות, יציאה למסך DVI (אני חושב, זה 15 פינים אבל הם לא מסודרים אחד מעל השני) ויציאה למדפסת (21 פינים). ראיתי בלמיר שיש מתאם בין 21 פינים לS-VIDEO אבל אני לא בטוח שהוא טוב. הנה המוצר: http://www.lamir.co.il/product.asp?product=436 הנה מוצר דומה אבל הוא על אותו עיקרון ויש לו תמונה והסבר יותר מפורט http://tel-dan.co.il/product.asp?productid=247 בבקשה תעזרו לי. ובבקשה אל תמחקו לי את ההודעה בגלל שפיסרמתי חנויות. אני יודע שזה עבירה על החוק אבל אני לא יכול להראות את המוצר אחרת. אם אתם יכולים להראות בשבילי את המוצר אחרת בבקשה תעשו א…
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את זה של POWER COLOR שזול ב150 שקל מזה של הרקולס שאני יודע שיש בו חיישנים ושמעתי על הרבה שעשו OC לכרטיס מסך שלהם והוא נשרף להם אז איך אנ יכול לעשות OC לכרטיס מסך בצורה בטוחה אני חייב כרטיס של הרקולס כדי למדוד את הטמפרטורה?
-
- 6 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אהלן, ה-7600GT שלי, כמו גם של כולם עושה רעש של מנוע סילון כשהוא מתחיל קצת להתאמץ. אני יכול לקבל את זה שזה קורה במשחקי תלת מימד, אז גם ככה כל הסביבה כבר לא כל כך שקטה (מוסיקה, פיצוצים וכו'). מה שיותר מפריע לי, זה שכשאני עושה פעולות יחסית "פשוטות", למשל אם יש לי איזה תוכנה בחלון command שמריצה הרבה מאוד טקסט, או אפילו כשאני עושה scroll רציף (לחיצה על כפתור ה-scroll והזזה של העכבר למעלה/למטה) הכרטיס מתחיל להשתולל. מעניין שכשאני בודק את הטמפ' שלו, היא בכלל לא גבוהה. ז"א הוא לא מפעיל את המאורר בגלל שהוא מתחמם, אלא לפי כמה פעילות הוא צריך לעשות או משהו כזה. יש למישהו מושג איך אפשר להשתיק אותו? הייתי קונה לו קירור נורמאלי, אבל אני קצת מפחד מהקטע של להתעלל ברכיבים שעלו לי בכל …
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
מחיפוש בגוגל ראיתי שזה אפשרי, איך עושים את זה? זה יעבוד על לוחות P67A-UD3/4?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חלק אומרים פה שאין הבדל בין הכרטסים מבחינת תצוגה וצבעים וזה תלויי במסך זה לא נכון היה לי כרטיס HD4870כפול ליבה שהייה על בהירות 1/3יותר מהברירת מיחדל ועכשוו יש לי XFX HD 7970 והתמונה הרבה הרבה יותר בהירה ובוהקת שלה היה ניתן לראות כלום באינטרנט זה ממש מפריע לעניים ואז הורדתי1/3 מהברירת מחדל ועכשוו זה יותר נורמלי גם הצבעים הרבה הרבה יותר משופרים ויפים מאוד גם אכות הטקס שופרה הרבה יותר שהמסך דל שלי לא חדש דגם Dell 2408WFP :-) עכשוו יש לי מסך חדש משופר כמה שיפרו את עוצמת התצוגה לפחות פי שתיים אפלו יותר מדהים
-
- 7 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
יש לי VISTA ויש לי מובנה DX 10 עכשיו השאלה אם 10.1 יותר טוב במשהו?
-
- 12 תגובות
- 979 צפיות
-


