עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by ofsher,

    שלום רציתי לדעת אם יש מישהו שיודע איך מחברים מגבר (של דנון במקרה שלי) דרך כבל קואקסילי לכ.קול ON BOARD שיש לו כניסה קואקס. SPDIF ואיך מגדירים את זה מבחינת תוכנה שהמחשב יזהה... תודה!

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  2. במשך כמעט 3 שנים השתמשתי באוזניות Sennheiser CX300 וב ||Sennheiser CX300 ההבדל הוא ב || , את האחרונה טיפה פחות אהבתי בגלל החוט שארוך יותר באחד הוזניות. עכשיו הואזניות שלי (מגעיןם) מתחיל להראות סימני מוות החלטתי לקנות אוזניות, כמובן שהדבר הראשון שעלה לי לקנות עוד הפעם ||Sennheiser CX300 רק לל ה || הפעם אם אצליח למצוא. אבל אמרתי אבדוק כאן אם מישהו מכיר טווח המחיר כמו שרשמתי זה חייב להיות אוזניות שיושבות בתוך האוזן כמו הדגם הזה ולא אוזניות כמו של האייפון (איכס). אם מישהו מכיר אתר אמין בוודאות ללא זיופים אין לי בעיה להזמין שם. או חנות אזור חדרה - נתניה - הרצליה - תלאביב

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  3. Started by gabig12,

    חשבתי לקנות טלווזיה מתנה לאבא שלי ליום הולדת כי הוא ממש פריק של הדברים האלו (יש לו כבר קולנוע ביתי וDVD) אז זה מה שחסר. חשבתי על 29" של 2000-3500 ש"ח כי רק את זה יש לי. אז תנו הצעות למשהו בינוני עם איכות טובה ומחיר סביר. חשבתי על הדגם הזה: SHARP 29SD2C http://netaction.co.il/sale.php?sale=2185730 מה אתם חושבים על זה? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  4. Started by roiv11,

    הטלוויזיה חייבת להיות 55" . אין לי תקציב מוגבל אבל כמובן שלא ארצה את המוצר היקר ביותר בקטגוריה. עוד שאלה: כדי שהטלוויזה תתמוך ב-3D של המשקפיים? זה שווה את זה?

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  5. Started by mtn9,

    אני כבר הרבה זמן רוצה לקנות רמקולים 2.1 נורמליים למחשב ורוצה להחליף את ה2 רמקוליים הסיניים המעפנים שלי. התקציב הוא 300 ש"ח ועכשיו אני רואה שמוכים את הVS2421 ב310 (!) ש"ח בKSP ואני דיי סגור עליהם. אני רק רוצה לדעת עם יש ביקורות עליהם, עם יש פה מישהו שיש לו את הרמקולים האלה ויכול להמליץ או יש איזה כתבה בעברית ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  6. Started by ben060,

    שלום, אני מחפש לקנות מערכת קולנוע ביתית. חשבתי במחירים האלו שעדיף 2 רמקולים על פני 5. בנוסף דרוש מגבר ו DVD אני יודע שהתקציב לחוץ אך אשמח לקבל הצעות. איך הרמקולים X-530? כמו-כן איך המגבר RXV-367 ? אשמח להצעות נוספות בן

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  7. Started by Cyron,

    שימושים: מוזיקה, סרטים אשמח אם מישהו יוכל להמליץ על משהו תודה.

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  8. הכרטיס שלי הוא CREATIVE AUDIGY 2

    • 9 תגובות
    • 860 צפיות
  9. Started by vourt,

    Hi, I've bought the Asus Xonar HDAV1.3 to be able to connect it into my Denon 1912 receiver and play 3D games with my Geforce GTX580 card. Just found that i have to connect the dvi / hdmi to the Asus card 1st and then from the card to the receiver and only then to the TV. from the little i know it will decrease performance especially in 3D movies and games, isn't it? Will be happy to hear any tips or comments since i'm thinking now to sell this card and my receiver and build more suitable system to analog connections. Thanks!

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  10. Started by Vidati,

    שלום! אני מתכנן לקנות לוח אם חדש של ASUS: P5N32-E SLI והוא בא עם כרטיס קול (לא פנימי) חיצוני אשר נראה ככה: אבל השאלה שלי היא עד כמה הוא טוב? כי אני לא מצליח למצוא ביקורות ברשת. תודה.

    • 5 תגובות
    • 860 צפיות
  11. שלום, יש לי מערכת 5.1 ערוצים מחוברת למחשב ועכשיו יש לי גם מערכת סטריאו בבית שאף אחד לא משתמש ואני רוצה להוסיף אותה בנוסף ל5.1 ערוצים שכבר מחוברת. יש אפשרות כזאת? תודה.

  12. אהלן. לפני יומיים רכשתי את המסך T220 מבית SAMSUNG. אני מעוניין לחבר ממיר HOT למחשב כדי להעיף את הטלויזיה הקטנה שלי שסתם תופסת מקום. איך אני עושה זאת? רוכש כרטיס טלויזיה ומחבר לתוכו את הממיר? או שאני יכול לחבר ישירות למסך באופן כלשהו על מנת שהמחשב לא יהיה חייב לפעול בזמן הצפייה (לא שזו בעיה). כמו כן - האם ניתן יהיה לחבר PS2 לכרטיס הטלויזיה על מנת לשחק דרך מסך המחשב? האם עדיף כרטיס טלויזיה PCI או USB? אם זה משנה - יש לי רמקולים 2.1 שאני לא מתכנן להחליף בקרוב. דבר נוסף - האם תוכלו להמליץ לי על כרטיס הטלויזיה הכי זול מKSP שיתאים לצרכים שלי? http://www.ksp.co.il לאילו שמתעצלים לרשום את הכתובת. חפשו שם קטגוריה של "כרטיסי עריכה וטלויזיה", זה בין "מארזים" ל"גופי קירור ומאווררים"…

    • 5 תגובות
    • 860 צפיות
  13. Started by mazoneli,

    ברשותי הרסיבר הנ"ל, הייתי מעוניין לחבר את המחשב מיציאת ה HDMI ומהרסיבר דרך ה monitor out לחבר ל TV, האם אני אראה משהו למרות שלא אשתמש ביציאת HDMI, או במילים אחרות האם הרסיבר "יפצל" את הסיגנל. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  14. Started by Kfir2,

    קניתי מערכת רמקולים Logitech X-530 5.1 ולא קיבלתי דיסק\דרייבר כלשהו. אני שומע רק מרמקול צדדי אחד ובאס. את השאר לא שומע. מה אני עושה? עריכה: שיניתי הגדרות בלוח בקרה, בדקתי שהכל מחובר, ניסיתי להוריד דרייבר של רילטק.

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  15. Started by Amir74,

    איזה תוכנה מסוגלת לעשות עבודה של sequencer ?

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  16. Started by Cooler-Master,

    טוב אז השאלה היא כמו בכותרת. חבר שלי רוצה להחליף את הרמקולים שלו כי הרמקולים שיש לו עכשיו פועלים רק אם הכרטיס קול של אותה חברה (Genius ) וזה עושה כל הזמן בעיות בקיצור הוא רוצה להחליף את הרמקולים שיוכלו להתחבר לכרטיס קול שעל הלוח אם ולהעיף את הרמקולים והכרטיס קול הישנים בקיצור צריך רמקולים( 2.1 יספיק) הכי טובים שאפשר להשיג במחיר הזה תודה לכול העוזרים

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  17. Started by matanaskar,

    יש אולי איזה פלאג אין או איזה תוכנה כמו Monkey's Audio שמנגנת קבצי APE , לקבצי WV?

    • 9 תגובות
    • 859 צפיות
  18. Started by KvodHagab,

    התבוננתי באתר של סוני וכל הדגמים נראים לי פחות או יותר אותו דבר אבל תפסו את עיני שניים http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesProducts/250x250/DNE1.jpg ו http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesProducts/250x250/DNS921F.jpg המחיר לא בעייתי (כי שניהם עד 800.. ואםהיה לי יותר הייתי קונה את האדום הזה שיש בפאנדאס, הבנתי שהוא הכי טוב בשוק אבל אין לי :\ ) עכשו אני מתלבט איזה מהם (או בכלל איזה מהסוני -בלי להתחשב במחיר!) הוא הכי טוב החוזק שמע לא כזההה משנה.. כי הרי אני לא הולך להפציץ רק אני רוצה רמה שאני יוכל לשמוע גם באוטובוס שהרמת ווליום לא על מקסימום הבנתי גם שהם תומכים באיזה שהוא פורמט של MP3 ושהם לא יכולים לנגן mp3 רגיל אלא רק את הפורמט המ…

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  19. הציעו לי את האוזניות הללו במחיר די טוב בחו"ל יד שניה Beyer DT770 Pro/250 Senn HD595 Koss A250 אני נוטה לכיוון 595 האוזניות נועדו למחשב שלי שבנתיים לא משתמש בכרטיס קול נורמלי אבל גם זה ישתנה, וכנראה האוזניות האלה ישמשו גם את הD2 שלי..

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  20. אני מאמין שהכותרת אומרת את הכל, אני שומע בעיקר מטאל אם זה משנה ואני מחפש צליל נקי כמה שיותר.

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  21. אם אני קונה את שני המוצרים : 1. מגן מגניב לאייפודhttp://www.e-buy.co.il/Product.asp?Pid=nanocase&Cat2Cat1ID=5038&Cat2ID=0&aff=Zap 2. מגן למסךhttp://www.choopar.co.il/product.asp?id=3089#; אז האייפוד שלי מוגן, כולל המסך, נכון? והאם ניתן להלביש את שני האביזרים על האייפוד ?

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  22. Started by BIGBENG5,

    תקציב לאוזניות: 100$ / 500 שקל חריגה(הסכום שאסור לעבור בקנייה): עד 100 דולר 500 שקל אני רוצה אוזניות IN-EAR השימושים לאוזניות: מוזיקה\סרטים\משחקי מחשב - סמנו באדום את השימושים. בקשה מיוחדת (איזור מגורים, חנות, גודל וכו'): אני יקנה אותם באיזה אתר מחול כמו EBAY אמאזון(יש לי דודים בחול) או כל אתר אחר אני צריך אוזניות בעיקר למוזיקה(אלקטרו טראנסים) חשבתי על אלה http://www.akg.com/personal/K_330,pcatid,7,pid,102,_psmand,1.html או http://www.klipsch.com/na-en/products/image-s4-overview/ לגבי הAKG K330 כבר ראיתי עליהם ביקורות אני רוצה חוות תעד/המלצה על ה Image S4 Headphones תודה! סהר

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  23. Started by edbd,

    שלום לכולם.. יש לי 2 רמקולים של פירלס שמחוברים למחשב של מערכת קולנוע ביתית... משו ממש גדול 450W כל אחד והרסיבר (ללא המקורי, הוא עדיין בסלון שאר המרקולים שלו..) נשרף לי.. זה היה רסיבר של סנסוי מהישנים ממש בן 20 שנה בערך שקבלתי מדוד שלי ההספק שלו היה 300W ועכשיו אני רוצה לקנות משהו חדש.. עכשיו אני צריך עזרה .. אני לא יודע מה לקנות.. זה שני רמקולים כל אחד 450W וווזהו.. ולגבי תקציב אין לי מושג מה הטווח מחירים בדברים כאלו ? אבל לא משהו מטורף. כאילו זה מערכת של החדר שמחוברת אצלי בחדר אז אני לא רוצה להתפרע יותר מדי.. המגבר שהיה היה 300W והוא היה ישן והוא היה מצויין

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  24. Started by MaggieStardust,

    האם למישהו יש נסיון עם המערכת הנ"ל? יתרונות וחסרונות שלה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  25. היי, האם ניתן לחבר רמקולים שמיועדים למחשב לרסיבר או משהו כזה? כלומר אם אני קונה רמקולים למחשב האם אני אוכל להשתמש בהם גם לדברים אחרים בעתיד? ואיך יציאה אופטית משפיעה/לא משפיע על העניין הנ"ל? (כלומר האם חייבים לקנות רמקולים עם יציאה כזו בשביל זה?) ולסיום- האם רמקולים לוייניים "לא למחשב" שעולים בין 1500-2000 יהיו לרוב טובים מרוב המערכות למחשב במחיר הזה? או שהם יהיו באותה רמה בערך?

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות

דיונים חדשים בפורומים