אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
התקנתי ווינדוס אקס פי מחדש במחשב, אחרי שהחלפתי בו הארד דיסק שהתקלקל ולקחתי את ה"חדש ממחשב אחר, לאחר ההתקנה החומרה בעיקרון עבדה כראוי, למחשב יש לוח אם בלבד(כלומר לא מותקנים כרטיסים כל שהם, כרטיס קול, מסך, רשת, וכו', מובנים.) לאחר אותה התקנה(שלפניה הקול עבד כראוי.) הופיע במנהל ההתקנים לשונית של "התקנים אחרים" שלידה קיים סימן שאלה צהוב, בעוד כשבלשונית של התקן שמע ושל מאיץ גרפי, לא היו קיימים התקני הקול והמסך. ליד סימני השאלה הצהובים היה כתוב, התקן שמע, והתקן כרטיס מסך, נכנסתי להתקנת התקן השמע, והמחשב מצא התקן, והתקין כאילו כרטיס קול שהיה במחשב הקודם של ההארד דיסק ה"חדש"... מאז נעלם הסימן שאלה הצהוב של התקן השמע ומופיע בלשונית התקן השמע כאילו שקיים התקן שמע AC97 via או משהו …
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שיתחבר בUSB או PCMCIA תודה!
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
הרמקולים האלה http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/GB/EN,CRID=2,contentid=5047,detail=2 נימכרים ב 500 שקל בחניות, עכשיו יש לי שאלה שלא ממש מצאתי את התשובה אליה, האם בסט הזה יש מגבר לרמקולים ? כתוב באתר שהרמקולים מוצאים סה"כ 71W RMS , ז"א שיש להם גם מגבר שמוציא 71W או צריך לקנות בניפרד ?
-
- 12 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש לי כרטיס של creative live בסביבות השנתיים כעיקרון אני בלחצת שמעתי איתו מוסיקה או מה שלא יהיה ורק עכשיו שמתי לב שהוא לא מוציא לי צליל נקי בכלללללל גם כשאני מחבר רמקולים פשוטים של מחשב וגם כשאני מחבר את ה"מערכת קולנוע ביתית" למחשב יש לי סאונד כאילו שהרמקולים לא סוחבים בגרוש מה הבעיה פה? אולי עדכון לכרטיס? אם כן אז תביאו לי לינק לעדכון הכי טוב שיש לכרטיס הזה תודה
-
- 7 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש ברשותי אוזניות Alessandro MS1 בנות 5(!!!) שקניתי מאנטולי בזמנו... הייתי משתמש עד לא מזמן בxtreme audio שיפור נחמד לעומת האונבורד ALC883 אבל הוא עושה בעיות עם הוינדוס 8 אז הוא לא בשימוש עכשיו. איזה כרטיס קול יתאים לי ב-600-700 שקל? אולי עדיף כרטיס +מגבגר אוזניות?(אין לי ניסיון עם מגברי אוזניות עדיין)... ועוד שאלה. אני חובב מוזיקה אלקטרונית כרוני, ויש לי אלפי שירים (90 אחוז 320KBPS בקידוד איכותי). חשבתי לקנות את הM AUDIO Q40 אחרי שראיתי את הביקורות... האם הוא יהיה שיפור משמעותי לעומת האלסנדרו?
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
שלום... אבא שלי נוסע עוד פחות מחודש לשוויץ, ואנחנו תיכננו לקנות רמקולים חדשים לקולנוע בייתי... עכשיו בינתיים אין לי סקאלה לכמה כסף ניתן להשקיע, אני פשוט רוצה לשמוע הצעות והמלצות... מזוג רמקולים עד סראונד לא משנה לי בכלל... העיקר שיהיו איכותיים... (לא צריך הכי טוב או הכי יקר) פשוט אייכותי קניית value שכזאת... ראיתי את הרמקולים האלקטרוסטטים... והייתי רוצה כמה המלצות של כאלה רמקולים... בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות טלוויזיה לחדר עד 3000 ש"ח אין עדיפות לפלזמה או LCD גם בגלל שאין לי מושג מה ההבדל ביניהם מרחק צפיה יהייה לא יותר מ 3 מטרים. גודל בערך 26 אלא אם כן יש משהו יותר טוב במחיר הזה. חשוב שתיהייה תמונה טובה!
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
יש לי כבר את האוזניות קרוב לשנה . ותמיד היה רעש כזה כשמתקבלת שיחה במכשיר (קובץ מצורף) . אבל חוץ ממקרה של קבלת שיחה , לא היה עוד רעשי רקע . עכשיו בזמן האחרון כמעט קבוע יש רעש כזה גם כשאין שיחה , בעוצמה חלשה יותר אבל עדיין מספיק מעצבן כשהאוזניות על הראש . ניראה שהמגבר של היחידה מאוד רגיש לתדרי GSM . עכשיו האם מדובר על יחידה פגומה , או כולם כך ? מה אפשר לעשות [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 943 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3637 או זה. http://www.dragonpc.co.il/product.asp?productid=1911 תודה- גיל. אני לא מתכוון לקנות, זה רק סקרנות.
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש לי בלוח אם כרטיס קול Vibra 128 שחיברתי לו מגבר ושני רמקולים של וורפידל עד היום בצהריים הכל עבד מעולה וכניראה אח שלי שיחק עם הRCA במגבר (כניראה החילף בינהם ) ומאז המחשב לא רוצה לקבל שום רמקולים אפילו אוזניות אני לא יכול לחבר .. מה אני עושה ?
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס קול sound blaster live 5.1 ואת הרמקולים inspire t7900 של קרייטיב (בבקשה בלי הערות על למה כרטיס כזה עם רמקולים כאלה, הוא זמני ובקרוב יוחלף) יש לי פה שתי שאלות, לא עשיתי את זה מחובר כדי שלא יתבלבלו אבל הן על אותו הנושא בערך 1. בדרייברים של הכרטיס קול יש אפשרות בשם bass redirection שאמורה לשלוח את כל הבאס ישר לסאבוופר ולא לסטליטים במקום מגדירים שם frequency לפי hz מ10 עד ל200 על איזה מספר אני צריך לשים את המדד כדי שכל הבאס יצא דרך הסאב (פיצוצים, נשקים, בומים וכו') ? .2 ואני רוצה לציין שגם יש לי שינוי באס בשלט החוטי הוא נראה בערך ככה( למרות שהשלט הזה הוא ש הt7700 שהשינוי בו הוא שיש שם איזה חור לcreative zen) על כמה בערך לשים את הרמה של הבאס( לפני החצי? על החצי…
-
- 10 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום לכלום! יש לי מחשב עם HTPC עם ה3450 עליו, וטלויזיה LCD שמצויינת הנ"ל כשאני מחבר ליציאת הDVI של הכרטיס מתאם HDMI ועם כבל מחבר בינו לטלויזיה אני לא רואה כלום ובטח שלא שומע כלום, התקנתי את הדרייברים האחרונים של ATI 8.5 לא עזר במאומה. המחשב כי מזהה את המסך ואת הדגם שלו כאשר אני מחבר את הכבל בינהם אבל שאני עושה Extend desktop או Clone המסך פשוט לא מקבל סיגנל (בVGA המסך עובד פיקס עם המחשב) אבל אני פשוט לא מצליח לחבר עם הHDMI האם יש דרך או פרצודורה שצריך לעשות על מנת שזה יעבוד? (עברתי גם על החבורות של המסך ולא הצלחתי לגרום לזה לפעול) תודה מראש לעוזרים!!
-
- 7 תגובות
- 943 צפיות
-
-
קניתי אותם מאיי ביי עברתי על המדריכים יש דברים שמראים על כך שהם מקוריות ויש קצת דברים שמראים שלא עזרה ממכם מאלה שמבינים מצורף לינק להורדה של תמונות. תודה מראש מתן. http://rapidshare.com/files/36974048/CX300.rar
-
- 6 תגובות
- 943 צפיות
-
-
היי! לפני מלא זמן קניתי ATP3 תוכלו לעזור לי ולהציע לי היכן הכי כדאי לשים את הרמקולים(הסטליטים והסאבוופר)? ועוד שאלה אחרונה: איך תולים את הסטיליטים של המערכת?? תמונות של הצד של החדר איפה שהמחשב ושל הרמקולים איפה שהם עכשיו נמצאים כאן למטה.. תודה מראש אנשים!!! יצא קצת חשוך אז סימנתי לכם ד"א, בדיוק מתחיל המשחק של חיפה בברצלונה, אז בהצלחה חיפה!! אם יעלו שלב, יביאו כבוד למדינה הקטנה שלנו!
-
- 8 תגובות
- 943 צפיות
-
-
מה יהיה מחיר הוגן לשלם תמורתן ביד שניה, בהנחה שמצבן טוב? כרגע המוכר מבקש 300, וזה נראה לי מעט מופרז
-
- 6 תגובות
- 943 צפיות
-
-
חברת קריאטיב החליטה להיות יצירתית ופיתחה מוצר חדש מסדרת nomad שלה. ה-jukebox zen nx היא כפיל ipod, במחיר סביר יותר: 300 דולר לגירסת ה-30 gb. יתרונותיו של ה-nx מתבטאים בזמן בטריה ארוך במיוחד, 14 שעות, מול 8 שעות בלבד של הכפיל שלו מתוצרת apple, ובגודל מינימלי. הוא מנגן mp3 ו-wma, שמועברים אליו דרך שקע usb 2.0. עם זאת יתרונותיו לא יוצרים הבדלים ממשים מול מתחריו העיקריים. עד שלא יוציאו נגן mp3 עם 30 gb הרד דיסק בגודל מיני דיסק ממוצע, מקומו של ה-ipod בראש רשימת המכירות כמעט מובטח. http://asia.creative.com/products/portaudio/jukebox_zen_nx/images/zennx_fe4.gif
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
היי יש לי את הכרטיס sound blaster extigy הוא בא עם שלט והדרייברים שהתקנתי בהתחלה לא כללו את התוכנה לשלט שאני בא להתקין דרייברים חדשים אז הוא אומר לי: an exicting driver had benn detected click OK to uninstall the driver and restart for the changes to take effect. לחצתי OK הוא עושה ריסטרט ולא מסיר את הדרייברים הישנים.. איך אני יכול להסיר את הדרייברים הנוכחים (הישנים) בצורה אחרת? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
היי, רכשתי לא מזמן את הממיר החדש של יס yesMaxHD, שבו אני יכול להקליט וגם לצפות בתכנים באבחנה גבוהה אך הטלוויזיה לה הוא מחובר לא תומכת בHD והוא נמצא שם רק לבנתיים. היעוד האמיתי שלו הוא להיות על המחשב שלי, אני רוצה לחבר אותו למסך של המחשב שתומך בHD ושאני אוכל לעבור בין מצב מחשב לבין מצב טלוויזיה. המסך שלי הוא 2253BW של סמסונג והוא לא תומך FULL HD הוא רק 1680X1050 ויש לו יציאת DVI וVGA... בעקרון אני הצלחתי לחבר לDVI קונברטר לHDMI ואז לחבר את הממיר אליו אבל הייתי חייב לנתק את הכבל של המסך ובלה בלה בלה... וגם לא שמעו את הרמקולים כי זה מחובר רק למסך ולא למחשב.. קיצר אני צריך כרטיס טלוויזיה שתומך בHD אבל זה לא הבעיה. הבעיה היא שאני לא צריך כרטיס שגם עורך ומקליט כי זה לא מעניין א…
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום לכם. יש לי בעיה שאני לא מצליח לראות קבצי VOB (וידאו) מאיפה אני יכול להוריד את הCODEC שלו ? אשמח לעזרה
-
- 4 תגובות
- 943 צפיות
-
-
מה המצב חבר׳ה ? תגידו מישהו יודע בוודאות מה הגודל של הרמקולים בסוזוקי סוויפט 4 דלתות (הגרסא הארוכה) הישנה מקדימה ?
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני עומד לקנות רמקולים למחשב ותכננתי ממזמן כבר לקנות את Logitech X530 70 w 5.1 וכו' רציתי לשמוע דעות והצעות למיניהן תודה לעוזרים נ.ב יש לי כרגע E-199 של EACAN
-
- 1 תגובה
- 942 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותם , ואיזה חנות בארץ מוכרת אותם ? והאם הם איכותיים ? כי הם מעץ ...וגם ההספק מאוד גבוה , לכל רמקול הספק של 15W !
-
- 2 תגובות
- 942 צפיות
-
-
האם ניתן לקנות בארץ? (iriver Mobile FM Transmitter AFT-100) (משדר FM לאוטו המיועד מבית אייריבר)
-
- 2 תגובות
- 942 צפיות
-
-
שלום לכם , אני חדש פה , ורציתי לשאול אם יש כזה חוט (או דבר !) , שבצד אחד יהיו 6 RCA ובצד שני או 2 RCA או של 3.5 מ"מ ... ? פשוט אני צריך לחבר סאב - וופר למחשב , ובסאב יש לי 6 כניסות , ובכרטיס קול , אני יכול לחבר רק 2 RCA , ואז אותם אני מחבר למחלף ל - 3.5 ... (או אם יש כזה דבר , יעני חוט , אז אפשר ישר לחבר את ה - 3.5) ... תודה לעוזרים ...
-
- 4 תגובות
- 942 צפיות
-
-
האם קיים הבדל בין כרטיס קול מובנה על הלוח לכרטיס קול חיצוני ממוצע למשתמש הממוצע לשמיעת MP3 בעיקר? ואם כן, איזה כרטיס קול במחיר המינימלי ניתן לרכוש כדי לשפר את חווית הקול וההנאה? האם באמת כרטיס קול חיצוני עדיף משמעותית על פני כרטיס קול מובנה ומשתלם להשקיע את הכסף? (נתייחס לMP3 בעיקר)? כי כמו שהבנתי MP3 זו מוזיקה עם דחיסה שמורידה את איכות השמע. בכל מקרה. אם אכן אבקש לראות הסבר קצרצר כדי לסבר את האוזן והמלצה לכרטיס קול במחיר המינימלי ביותר שיתן חוויה/שיפור לעומת כרטיס קול מובנה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-


