עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום .. אני רוצה לירכוש אוזניות in hear מקצועיות בסכום של בערך 500 שקלים אני חובב באסים ושומע רוב הזמן שירי דאנס ופופ ( ממצעד הבילבורד ) ולעיתים אני שומע ראפ והיפ הופ בפורמט flac או 320 kb ויותר לפעמים קאנטרי עד רוק אשמח אם תעזרו לי לעשות את הבחירה הנכונה בתודה מראש ..

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  2. Started by AmL1,

    שלום לכולם, קניתי רסיבר DENON avr1610... עכשיו אני צריך לקנות רמקולים שיתיאמו לו... אני מחפש משהו בתחום המחירים הסביר...משהו באזור ה700 שקל... אני מעדיף שיהיו כמה שיותר קטנים... ראיתי רמקולים של pure acustic ht770...השאלה היא אם אני יכול לקנות 5 כאלה ולהשתמש ב2 בתור אחוריים 2 קדמיים ואחד סנטר? תודה..

  3. Started by Chymes,

    ראיתי ש-KSP מוכרים את אייריבר H10 5GB גרסה אמריקאית במחיר 1100 ש"ח במזומן. המחיר נראה חשוד כי הנגן עולה 1100 ש"ח בארצות הברית. יש הסבר למחיר הנמוך?

    • 10 תגובות
    • 950 צפיות
  4. Started by aiw,

    חשבתי לקנות כ.קול של הרקולס: Gamesurround Muse 5.1 DVD, אבל נאמר לי שהוא לא כרטיס קול כל כך איכותי ושבכלל עדיף לי ללכת על הכרטיס המובנה שבלוח האם של אביט NF7-SL. מה דעתכם?

    • 9 תגובות
    • 950 צפיות
  5. אני מחפש לקנות אוזניות איכותיות ובדרך אני רוצה גם לקנות כרטיס קול חדש שיעבוד איתם במחשב. לא משנה לי לקנות מחו"ל אין בעיה העיקר שזה בטוח וגם יהיה אפשר להגיד לו לרשום על הקופסא פחות מ 1,200 ש"ח שלא יקחו לי מכס, ושזה יהיה בטוח בטוח כי כבר קרה לי שמישהו עשה טעות וקיבלתי פיצוי רק על חצי סכום. יש כל כך הרבה חברות, כל כך הרבה, אני כבר לא יודע במה להתמקד ומה לחפש, מה צריך באוזניות HIGH END ? אני רוצה איכות מצויינת בשביל משחקים ומוזיקה וגם סרטים DTS וכו'. אני בחיים שלי לא שמעתי אוזניות HIGH END וכרגע יש לי רק את STEELSERIES 5.1CH שלהם, אני מאמין שיהיה שיפור עצום למה שאני אקנה.

    • 5 תגובות
    • 950 צפיות
  6. מעוניין לאתר מספר אתרים המוכרים ציוד אודיו - יד שניה - אתרים אמינים השולחים גם לישראל .{לא ebay}

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  7. Started by .nimiking.,

    כמו בכותרת... אוזניות בעיקר שביל מוזיקה ולא koss porta pro

    • 10 תגובות
    • 950 צפיות
  8. שלום לכולם. בעיה חדשה שצצה לי השבוע: כאשר שומעים מוזיקה דרך המחשב (אשר מחובר בחיבור קואקסיאלי למגבר) עם כרטיס ה - XFI עם הרבה באסים או כשמעלים את הבאס אז הרמקולים משמעים רעש צורם ולא נעים כאילו הם נחנקים. הבעיה לא היתה עד עכשיו והחלה רק בשבוע האחרון. האם זאת יכולה להיות בעיית דרייברים? ניסית לעדכן את הדרייברים לחדשים יותר, אך אני לא מאמין שזאת הסיבה, הכרטיס תקין לא עבר התעללות. וגם הרמקולים הם עם יחידת באס גדולה של 12 אינצ', אז בטוח שהם לא הבעיה. אני משתמש בחלונות 7 וכרגע עם דרייברים "משופצים" לכרטיס קול. יש למישהו רעיון?

    • 9 תגובות
    • 950 צפיות
  9. שלומות, יש לי שני רמקולים קדמיים Tannoy Mercury MX2, רמקול מרכזי Tannoy MXc ושני רמקולים אחוריים פשוטים אני מעוניין לקנות רסיבר (בעיקר למוזיקה) בסדר גודל מחיר של 2,000 ש"ח אשמח להמלצות ולדעתכם על ה- Yamaha RXV365 תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  10. Started by FuzzyDuck,

    קניתי לאחרונה נגן COWON D2+ ואני מרוצה ממנו לאללה.. אני עכשיו מחפש אוזניות חדשות כדי להפיק את המרב מהמכשיר המדהים הזה.. בעיקרון אני מתלבט בין 3 אוזניות: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=523524 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=731921 אגב, מההעניין של הPrecision? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=595835 מה אתם אומרים? יש איזה חנות שאני יכול לבוא עם הנגן ולבדוק את האוזניות אחת אחת? תודה רבה לכם חברים.

    • 9 תגובות
    • 950 צפיות
  11. Started by Impreza,

    אבא שלי הביא אותו לפני איזה שנתיים שלוש אלינו וכבר אין לנו מה לעשות איתו בכמה אפשר למכור אחד כזה? (אפשר לשים בו 3 דיסקים, 2 כניסות למיקרופון)

    • 12 תגובות
    • 950 צפיות
  12. Started by rz121,

    המלצה לרמקולים:1. תקציבכם : 350 חריגה מקסימאלית: 400 2. מה השימושים של הרמקולים או האוזניות? משחקי מחשב / סרטים / מוזיקה - סמנו באדום את השימושים וכתבו את השימושים שלכם באחוזים 60% סרטים וסדרות, 30% משחקים ו10% מוזיקה 3. מהו כרטיס הקול שיש ברשותכם? בשביל לדעת זאת, תצטרכו להגיד לנו מהו דגם לוח האם שלכם. Gigabyte GA-880GM-UD2H Six Core Support 4. בקשות מיוחדות - 5.1 / 2.1 / כבלים ארוכים וכדומה. אני חשבתי על כמה רמקולים: z506- בעיקר בגלל שהם 5.1 והשימוש העיקרי הוא סרטים ומשחקים fc530/fc330- לפי מה שראיתי הם ה2.1 הכי טובים לתקציב. (מה ההבדל ביניהם? ומה זה משנה שלfc530 יש מגבר?) החדר בנוי בערך ככה: למי שלא רואה http://imageshack.us/photo/my-images/825/39610376.p…

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  13. העם זה ה-IMOD?

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  14. Started by szig,

    שלום, ברשותי טלויזית לד של סמסונג ופלייסטיישן3 אני מחפש מערכת קולנוע ביתית בעלות 1000-2000, כמובן עדיף יותר לכיוון ה1000 חשוב: שלמערכת תהיה כניסה אופטית בשביל הטלויזיה והפליסטיישן3 תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  15. אני רוצה לקנות אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה. חשוב לי שלא יהיו כל מיני רעשי רקע גם כמסתובבים ברחבי בחדר. מה אתם אומרים על Lexus DH100 ? שאפשר להשיג ב-~500 ש"ח? ואולי על Hama FK966 ? תודה

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  16. Started by (iriver H10),

    מה הכוונה לOhm באוזניות?

    • 12 תגובות
    • 950 צפיות
  17. Started by aaviran,

    לאחר שה-PX200 שלי הושמדו בצורה סופית, הוריי הסכימו לקנות לי אוזניות חדשות במחיר של עד 45$, מאמזון בלבד. חשבתי על הדגם הזה: AUDIO TECHNICA Stereo Headphone ATH-PRO5MS או אולי על הדגם הזה: Sennheiser HD-212 Headphones איזה מהם מומלץ יותר? יש לכם המלצות אחרות? תודה.

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  18. אני מחפש אוזניות גיימינג עד 300 ש"ח, היו לי Steel-Series H3 שעשו את העבודה בצורה לא רעה לדעתי, אני אשמח להמלצות ממישהו מבין עניין תודה.

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  19. Started by Wood-Elf,

    מי לוקח? למישהו יש התנסות? (כמובן עם השניים, ביקורות חד צדדיות לא יעזרו לי) ביקורות? מישהו יודע מה איכות השמיעה בגראדו? אני אישית לא ממש מכיר אותם... אני נוטה יותר לסמוך על סנהייזר אבל לפי מה שאמרו לי הגראדו לוקחות... ועוד משהו - מישהו יודע כמה הן בערך אמורות לעלות, שאני אוכל לתאם עם המוכר? (עוד לא יודע איפה אני אקנה) אה, ד"א, בנוגע לסוגריים - יש הצעות למקומות שבהם ניתן לקנות תאוזניות האלו בזול? (כמובן בלי קומבינות)

    • 7 תגובות
    • 949 צפיות
  20. Started by shynet,

    שלום, אשמח את חוות דעתכם לגבי המסכים הללו: LG 42LB9R ו- Benq VL4232 שניהם מסכי LCD , ושניהם 42 אינטץ'... מקווה שאני בפורום הנכון, אני לא חושב שזה מתאים למסכי מחשב ... תודה !

    • 0 תגובות
    • 949 צפיות
  21. היי יש לי לוח מסוג Gigabyte GA-G33M-S2L וכשהורדתי את הדריבר החדש לכרטיס קול היום שמתי לב לתוכנה נסיונית שבחינם בשם 3D Sound Back הורדתי והתקנתי ויש אופציות כדיי להגדיר משחקים וצריך לסמן היכן ולא ממש הבנתי מה התפקיד או המטרה של אותה תוכנה... יש לכם מושג? מכירים? (אולי היא כמו ALCHIMIA של קראיטיב) [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 949 צפיות
  22. שלום, יש לי טלויזיה טושיבה REGZA 26WL66E וחיברתי אותה למחשב עם כבל HDMI לכרטיס מסך RADEON HD4850, אבל אני עדיין רואה מסך כחול. ניסיתי לשחק עם ההגדרות אבל זה לא עוזר, יש למישהו רעיון מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד? תודה!!

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  23. Started by Black_Devil,

    אני מעוניין לקנות Ipod של 20 ג'יגה. חיפשתי ומצאתי 2 סוגים(חברות) : Apple- Apple Ipod 20GB Hp- Apple Ipod+HP 20 GB מישהו יודע להגיד לי מה ההבדל, אם יש ומה עדיף לי לקנות?! תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 949 צפיות
  24. Started by roma4k,

    שלום וצהריים טובים! לדוד שלי יש מערכת סטריאו ישנה של חברת AIWA. אני לא יודע את הדגם של המערכת , אך היא נימצאת אצלו אני חושב בסביבות 7 שנים. הראש דיסק של המערכת - העינית שקוראת את הדיסק מקולקלת והמערכת למעשה לא קוראת דיסקים ( זה מה שהבנתי ממנו). עכשיו הוא אמר שהוא מוכן להביא לי את המערכת ואני הסכמתי. השאלה שלי היא האם זה שווה להחליף את העינית? כי בדר"כ כאלה דברים מתקלקים ובהתחלה עובדים ואחרי זה שוב פעם לא. דבר נוסף הוא שיש ברשותי נגן דיסקמן של PANASONIC, דגם SL - S262 וחשבתי אולי איכשהו ניתן לחבר אותו למערכת כמקור הדיסק, האם זה אפשרי? האם איכות צליל הסטריאו תהיה טובה? וכמו כן אולי אפשר לחבר את המערכת למחשב ובכך מקור הקול יבוא מן המחשב ולא יהיה צורך בעינית שבמערכת. מה דרו…

    • 5 תגובות
    • 949 צפיות
  25. Started by ram.freedman@gmail.com,

    שלום לכולם, אני זקוק לעזרה - ואני מקווה שפה זה המקום המתאים למצוא אותה... יש לי קבצים בפורמט של mp3של הקלטה שבוצעה לפני כמה שנים. איכות השמע מאוד מאוד לא טובה - הקול עמום ולא ברור. האם יש תוכנה שבעזרתה אני יכול לנקות את הרעשים ולחדד את הקול כך שניתן יהיה להבין את המלל? העלתי לכאן דוגמאות: איכות לא טובה: http://rapidshare.com/files/3298275/bad_quality1995-4.mp3.html איכות טובה (ככה זה אמור להישמע): http://rapidshare.com/files/3298960/good_quality_JLPT4_1998_L.mp3.html אגב - המלל ביפנית - אז אין לכם מה לדאוג אם אתם לא מבינים מה אומרים שם ... תודה מראש, רם

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות

דיונים חדשים בפורומים