אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
זה ישמש אותי למשחקים,סרטים,ומוזיקה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מיסתבר שלפי כמה אתרים פליסטישן 1 (גירסהSCPH-1001 הדגם השני שנוצר ) הוא בעל חיבור ששווה בערך 6000 דולר ,מה שמצחיק שאת הקונסולה אפשר לקנות במשהוא כמו 20 דולר . http://www.destructoid.com/playstation-1-the-audiophile-s-dream--32269.phtml האם זה נכון לדעתכם? עם כן אני הולך להזמין איזה זוג של כאלו . ואגב ,סתם שאלה ,איך אני בודק איזו גירסא של הפליסטישן יש לי ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש המלצה לאוזניות קשת למוסיקה (רק - חיבור למחשב מידי פעם בלבד) טובות. אני שומע בעיקר רוק, בלוז וקצת קלאסי בסגנון סאונדטרקים של שודדי הקאריביים, שר הטבעות וכול אלה. עד עכשיו היו לי רק אוזניות in ear ולא יודע למה אני כבר ממש לא והב אותם, היו לי CX300 ו hf5. הHF5 אמורות להיות ממש טובות (אומנם וניטוריות) ובהתחלה באמת נורא אהבתי אותם, אבל המחסור החזק בבאס מאוד מורגש לי ויש שירים (במיוחד ברוק) שהמצילות צורמות לי לאוזן כבר (הגבוהים) ומשום מה כבר לא נוח לי לשים אותם, אני מרגיש שהם לא יושבות לי טוב באוזן. לכן אני רוצה לנסות לעבור לקשת ואני פשוט לא מבין בזה יותר מידי וקונה על פי המלצות בלבד. אין לי אפשרות ללכת לחנויות להאזין. מכיוון שיש עכשיו את מבצעי BF אני אשמח להזמין …
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אנשים, קניתי טלויזיה LCD של טושיבה דגם 32wl48. חיברתי את הטלויזיה למחשב באמצעות כבל RGB ורואים מצויין. חיברתי כבל אודיו RCA בין המכשירים : בטלויזיה ל-2 שקעי AUDIO אדום לבן, במחשב-לשקע הכחול (ניסיתי גם לשאר השקעים) אבל אין סאונד.... תודה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקיי, אז אמרנו שנאי, אני מניח שיש בכל חנות כלי עבודה כזאת, יש אולי מקום עם שנאים "מומלצים?" מה אתם משתמשים? האם כדאי לעשות לו Firmware update לגרסא האירופאית? כי אמרו לי שההבדל הוא שבאמריקאי הקפיצות ברדיו הן 0.1 ואילו באירופאי הן 0.05. דבר ראשון שאני עושה זה להטעין אותו, ואחרי זה? תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני מתעניין באחד מהמכשירים האלה. אודה האם תוכלו לומר לי איזה מהם עדיף. בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, כבר זמן מה שאני מחפש להעצים את חווית השימוש שלי בגיימינג על הPC/צפייה בסרטי HD/חיבור אקס בוקס עתידי. כרגע במרכז הבידור הקיים אצלי, אני עובד על דל 2709W שמשמש אותי ל2 השימושים הקודמים שהזכרתי ובנוסף בשאיפה לחבר XBOX360 בעתיד עד לשלב שאני אעבור כבר למסך מרכזי גדול יותר בסלון שישמש כמרכז הבידור הביתי ואולי יחבר לשם מערכת רמקולים ורסיבר ייעודיים לקולנוע ביתי עד עכשיו התפשרתי בכל נושא הסראונד והשתמשתי באוזניות סיבריה V2 USB שמדמות צליל היקפי, סה"כ ברמה די סבירה מבחינתי. שמתי לב באחרונה לירידת מחיר דרסטית לספינת הדגל בתחום הציוד ההיקפי,Z-5500 שמומלץ על ימין ושמאל בכל מקום שאני קורא, כרגע המחיר הכי זול שלו עומד על 1890 ש"ח (ואולי ניתן לרדת עוד טיפה עם הנחת מזומן) ומגיע …
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, כשאני פותח קבצי HD מסוג MKV אני רואה שכולם מגיעים עם יחס תמונה (aspect ratio) של בסביבות 1450X609 וזה נותן יחס של 2.38. כשהיחס של רוב מסכי ה HD הוא 1280X720 או 1920X1080 שזה נותן יחס של 1.77. 16X9 מסכי המחשב הם ביחס של 16X10 ז"א 1.6. וזה גורם לכך שהתמונה מאוד רחבה ויש שוליים שחורים בצדדים או שניתן לעשות זום אבל לאבד את הקצוות של התמונה גם בטלוויזיה וגם במחשב. האם יש דרך לתקן את זה או שהקבצים שאני מוריד (מעל לעשרה סרטים) לא מתאימים?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מEBAY, דוד שלי כל הזמן נמצא בארצות הברית כולל את התקופה הזאת, הוא חוזר ביום ראשון בעוד שבוע. העלות 253.98 דולר, נגן מגיע באריזה מקורית סגור בניילונים וכמובן שנת אחריות . 1180 שקלים רוצה כבר שהוא יגיע :'( :'( אני רוצה להודות לכולם על העזרה הפאסיבית ??? לא פתחתי איזה תראד מעשי אבל נעזרתי בכל הדיונים שלכם :lol: אז אני יעדכן אותכם עוד שבוע שהוא יגיע.... ובנתיים קדימה להוריד סרטים ושירים יש לי רק 800 מגה שירים
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
??? ??? אין לי מושג מי יותר טוב. לדעתכם מי יותר טוב Creative live 5.1 או Hercules Gamesurround Fortissimo 7.1
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי אוזניות Razer Orca. האוזניות הנ"ל ללא מיקרופון ואני מחפש המלצה למיקרופון למטרות גיימינג. אני מאוד מרוצה מהאוזניות, לכן אני לא מחפש תחליף לאוזניות שכוללות מיקרופון. חשוב לי הנוחות, צריך להתחשב כי המיקרופון יהיה פעיל תמיד בזמן משחק ושלא יפריע לחוויה הכללית (כמו גודל). אם יש אפשרות להביא קישור לרכישה, עדיף באזור אשקלון. תודה מראש לעונים.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב נתקלתי בחנות הבאה באיביי המוכרת את ה-PX-100-ii של סנהייסר ב-37 פאונד כולל משלוח (יוצא כ-$60) http://cgi.ebay.com/SENNHEISER-BLACK-PX-100-II-FOLDABLE-HEADPHONES-iPOD-MP3-/130492981443?pt=UK_AudioVisualElectronics_HomeAudioHiFi_Headphones&hash=item1e61fce0c3 בסה"כ יש לחנות רקורד גבוה של 99.4% מ-37 אלף פידבקים, אבל מה שחשוד לי זה שהאוזניות האלה עולות 70$ בחנויות בארה"ב בלי משלוח (B&H או אמזון למשל) מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס של ATi והטלוויזיה הזו אמורה להגיע אלי היום... השאלה היא האם יש איזה משהו שאני צריך לדעת לפני שאני מנסה לחבר אותה כמו הגדרות מיוחדות ? תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השמועות נכונות? http://www.engadget.com/2006/04/13/real-video-ipod-delayed-by-display-problems-studio-talks/
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גם כשהווליום הכי נמוך נשמע זמזום.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז ככה לפני קצת יותר משלוש שבועות פתחתי פוסט כאשר קיבלתי את DT250 שלי. לאחרונה היו לי כמה ימים פנויים לשבת איתם על הראש ולכתוב את הביקורת הזו. מבנה: האוזניות מדגם DT250 בעלי התנגדות 250 אוהם והן אוזניות סגורות קומפקטיות, האוזניות בניות כמו טנק ומרוויחות ביושר את הכיתוב "Made in Germany" שמוטבע עליהם. האוזניות הגיעו אם כבל מסולסל שמתחבר לאוזנייה השמאלית בלבד כמו שנהוג בדגמים האחרים של ביירדינמיק וניתן למתוח אותו עד לאורך של כ-3 מטרים אך מה שמיוחד בדגם הזה, זה שהכבל ניתן לניתוק מהאוזניות, וכך אפשר לשדרג אותו לכבל טוב יותר או לאחסן את האוזניות ביותר קלות. דברים נוספים שמתפרקים כאן זה כמובן רצועת הראש והפדים, לפדים יש כאן פטנט נוסף, הדיסקה שמחזיקה את הפד ניתנת לפירוק מהאו…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, ברצוני לרכוש נגן MP3 בתקציב של 1300 שקל (אפשר למתוח עד 1400 מקסימום). למישהו יש המלצה על דגם מסויים? הדרישות הן: איכות שמע גבוהה יכולת הצגת תמונות טעינה דרך רשת החשמל ולא רק דרך המחשב רדיו (מומלץ) יכולת לשמש ככונן נייד הצגת עברית (מומלץ בצורה תקנית ולא הפוכה) אין צורך בהצגת וידאו. עכשיו, בעיקרון חשבתי על iRiver H10 6GB אבל עם יש נגן שנכנס בתקציב עם נפח יותר גדול אז עוד יותר טוב... תודה, עידו
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! המשפחה שלי כנראה קונה את ה42WP48 של טושיבה. האם הדגם מומלץ? יש לציין כי אנו משיגים את הטלוויזיה (חדשה לגמרי, לא עודפים וכו') ב15K במקום 20K שהיא עולה. http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=115&CategoryID=137&Page=1 דעות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, לפני זמן לא רב (3 שבועות בערך) קניתי לי iriver h10 5gb נחמד, כחול ויפה ועכשיו אני תוהה, איפה אפשר להשיג שלט בשבילו (חיפשתי קצת ולא ממש מצאתי) וכמה זה עולה בערך?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני צורב סרטים לדיוקס שלי כבר כמה חודשים בכול הפורמטים ליפני כמה ימים צרבתי איזה סרט והוא כותב שהוא לא תומך בפורמט עכשיו השאלה האם אפשר להתקין לו מקודדים? אני צורב א, הסרטים דרך NERO DATA cd
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, סבתא שלי קנתה את הטלוויזיה הנ"ל. ניסיתי לחבר דיסק און קיי בכדי לראות סרטים, אך יש שתי בעיות. בעיה ראשונה היא שלא רואים את כל הקבצים שנמצאים על הכונן. הבעיה היותר חמורה היא שאף קובץ לא עובד. אני מקבל הודעת שגיאה שהפורמט לא נמתך. ניסיתי 4-5 קבצים שונים ובכולם אותה הבעיה. יש לכם מושג למה? תודה וחתימה טובה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש דרך לחבר מערכת (הקטנות האלה עם הרמקולים בתוכם, לא אלה עם רמקולים נפרדים) למחשב ולהשתמש ברמקולים שלה בשביל המחשב? מקווה שזה לא רעיון משוגע מדי...
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך עזהר בחיבור המגב והאקוולייזר לממיר ולמחשב בצורה הנכונה ביותר... מדובר במגבר ONKYO ישן אחד שעושה את העבודה מעולה TX-82 אקוולייזר דיגיטלי של ROTEL דגם RE830 וזוג רמקולים רצפתיים של JBL דגם TLX6 אז ככה הם מחוברים בחיבור סטיראו המגבר לא יודע שום דבר אחר... יש בו רק 4 חיבורים לחיבור של סטיראו של 4 רמקולים הוא מחובר מהממיר לאקוולייזר לחיבור OUT שלו ממנו הוא מחובר למגבר מחיבור IN לחיבור CD במגבר... אני חייב עזרה כיצד לחבר אותם הכי טוב שאפשר לקבלת עוצמה ואיכות אופטימליים!!! 1.איך לחבר את זה הכי נכון למחשב עם כרטיס קול סאונד בלסטר לייב 5.1 לא שזה עוזר כי זה עדיין יהיה רק 2 רמקולים 2.לחבר את זה לממיר הדיגטלי שלי
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש ליא יזה 1800 ש"ח +-, אני רוצה לקנות אותו כולל נרתיק כזה שיגן עליו. חשבתי לקנות אותו בארץ שהוא עולה איזה 1800 ש"ח אוו שתארגנו לי איזו חנות ב נויורק. יש איזה נגן שמציע גם 40GB במחיר כזה שיותר מומלץ?
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-


