עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by מiכaל,

    שלום, כשאני מחבר את האוזניות לחיבור של הורוד והירוק האלו, אני שומע מה שצריך לשמוע אבל עם הד מטורף, איך אפשר לתקן את זה? חיברתי אוזניות שהם USB... והם עובדות בלי ההד (הייתי משתמש בו אבל רק בצד אחד שומעים) תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום אני רוצה לקנות אוזניות מארה"ב לשמיעת מוזיקה מכל הסוגים לא משהו מקצועי אבל אוהב בסים דרישות הם: -לא משנה אם פתוחות או סגורות אבל אוזניות קשת -איכות בניה גבוהה שיהיו להרבה זמן -ממש חשוב העיצוב שלא יהיו סתם גדולות ומגושומות כי אני רוצה להשתמש בהם בכל מקום שיהיו בסטייל ויפות -שלא ילחצו על הראש בשימוש ממושך אם יש לכם מה לאוסיף אז בכיף כי אני לא ממש מבין בנושא תודה לעוזרים .... אם אפשר להמליץ גם על אוזניות לריצה באזור ה100-200 שקל גם מארה"ב

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by yotamavi,

    יש לי את הלוח אם מהמפרט בצד, עכשיו יש לי יציאת SPDIF, האם אני אצטרך כרטיס קול נוסף,איכותי, בכדי לחבר לרסיבר או שהרסיבר מעבד את הקול ואז אני פשוט אוכל לחבר את הלוח אם בSPDIF לרסיבר ותהיה איכות קול טובה? בהזדמנות זאת אני אבקש המלצות לרסיבר טוב,לסרטים בעיקר, אין לי תקציב כיוון שאני לא יודע כמה צריך בדיוק לאחד טוב. אני לא צריך משהו מתקדם מדי כי אני לא חובב אודיו מושבע סתם רוצה לשמוע טוב עם רמקולים שאני יירכוש לו בהמשך בחדר מגורים. עד 1000

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אני עומד להתגייס רביעי הקרוב, ובגלל שאני עומד להיות הרבה בתנועה ואני מעוניין לרכוש מכשיר MP3 קטן מבוסס פלאש שאני אוכל להסתובב איתו (יש לי כרגע את הזן הראשון ומי שראה אותו בטח יודע שהוא לא כזה "נייד"), ובנוסף לזה אוזניות טובות, גם קטנות, שאפשר להכניס לכיס. בנוגע למכשיר MP3 אני חושב לרכוש את הTXFM עם גיגה, של קריאטיב (מוזמנים להציע אחד אחר באזור ה1000 שקלים) http://www.asia.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=9771 בנוגע לאוזניות אין לי מושג. אם למשהו יש הצעה לאוזניות טובות באזור ה400 שקלים זה יהיה מצויין. תודה חבר'ה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אהלן, השאלה היא בדיוק מה שכתוב בכותרת. כרגע מה שיש לי זה כבל 3 חיבורים שאמור להיכנס למחשב (יוצא מהסאב של קריאטיב) - כשאין לי דרך לחבר אותם לכניסות בטלויזיה (אני משתמש ברמקולים המובנים בינתיים). איך אפשר לסדר את זה שאני אשמע ברמקולים? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by asafgolan,

    אני מחפש אוזניות שיתאימו לשימוש רחב (סרטים, מוזיקה, משחקים וכו'). כיום יש לי Sennheiser EH150 מהם הייתי מרוצה עד שאחת האוזניות הפסיקה לעבוד, אז כל משהו שהוא באותה רמה או יותר יספק אותי. חשוב רק שיהיה להם חוט ארוך (3 מטרים יספיקו). תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. טוב קניתי כרטיס טלוויזיה חיצוני חיברתי תממיר והכל וזה רואים במסך של המחשב, עכשיו השאלה שלי איך אני יכול להקליט תוכניות מהטלוויזיה למחשב ? אם זה אפשרי בכלל ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Nihility,

    לעוד מישהו הרמקולים האחרים מנגנים את מה שהקדמיים מנגנים בכל הסרטים ביוטוב? כאילו שעושים ביוטוב stereo surround. או שיש אצלי בעיה? עריכה: נראה שזאת בעיה בפלאש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Zakash,

    שלום לכולם! הזמנתי היום טלויזיה והייתי מעוניין לחבר את המחשב לטלויזיה.... ראיתי המום קבלים מ100 שקל עד 400 ואין לי מושג על מה ללכת... יש סיכוי להמלצה או אפילו לינק לחנות? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Mr.B,

    שלום, אני מעוניין לדעת מה היתרונות והחסרונות של כל אחד ואם אפשר דגמים במחיר של 5-6 אלף (כמובן את הדגמים הכי טובים במסגרת התקציב) תודה מראש, בר

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by mega1234,

    [improved Features] 1. Shortened booting time - Booting time has shortened in half(based on 1,000 tracks). It may vary the number of tracks in the device. 2. Improved Touch Pad operation - It used to scrolling around the menu when touch pad is keep pressed. Now it is changed to stop at the last menu and move to the top by clicking it once more. מעניין מאוד, ננסה את זה יותר מאוחר 3. Shortened accessing time when accessing playlist 4. Improved HDD running - HDD is turning off after 8 second when it's not accessed for excessive running. 5. Improved file recognition - Now it can recognize files up to 1000 on each TEXT, Photo and Browser mode. (It was 600 before.) [Fixed …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. יש לי סרט עם סאונד DTS ואני רוצה לראות אותו גם בלתי מערכת התומכת בפורמט. האם יש אפשרות להמיר את הסאונד?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by asafgolan,

    לאחרונה רכשתי טלוויזיה חדשה. את הקודמת חיברתי למערכת סטריאו ישנה שיש לי באמצעות RCA והייתי די מרוצה מהתוצאה. בטלוויזיה החדשה קיימת רק יציאת אודיו אופטית ואין באפשרותי לחבר אותה למערכת. אפילו שהאוזן שלי ממש לא בררנית בדר"כ, הרמקולים המובנים שלה ממש נשמעים רע. ראיתי שיש ממירים זולים שיכולים להמיר יתיאה אופטית לRCA כמו זה למשל: http://www.ebay.com/itm/Digital-Optical-Coax-Coaxial-Toslink-to-Analog-RCA-L-R-Audio-Converter-Adapter-/200776570996?pt=US_Audio_Cables_Adapters&hash=item2ebf375874 האם פתרון כזה יניב לי איכות שמע זהה לחיבור RCA לRCA כמו בטלוויזיה הקודמת? יש אופציות עדיפות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by XMB,

    אהלן, יש לי כרגע כרטיס קול Creative XtremeMusic ויש כרגע מבצע על ה X-Fi Titanium Fatal1ty במקום ב $125 ב $60 בלבד (REBATE), אני גר בארה"ב. האם כדאי להחליף? הרמקולים שבשרשותי הם audioengine A2 ואני לא משחק במשחקים רק סרטים ומוזיקה, תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by sashakrik,

    שלום, אני אשמח לקבל המלצות לאוזניות בתקציב של עד 200 ש"ח לא חובה מהארץ - איביי זאת גם אפשרות תודה לעוזרים !!!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. הי חיברתי היום כבל HDMI בין המחשב שלי (כרטיס מסך של ATI) לבין ה LCD (טלווזיה של טושיבה) שלי ואני לא מצליח לקבל תמונה על ה LCD. ניסיתי קצת לחפור בהגדרות ולא מצאתי כלום, המחשב פשוט לא מזהה את הטושיבה. ניסיתי להסיר את הדרייברים לגמרי והתקנה מחדש וגם לא עזר. משתמש עם וינדוס 7 64 ביט. אשמח לעזרה. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אז החלטתי להתקדם אל העולם ורכשתי לי רסיבר חדש בעל חיבור דיגיטלי (RXV-465 של ימאהה), חיברתי את כ.הקול בכבל קואקסיאלי לרסיבר. הבעיה היא שלא משנה מה אני עושה ואיך אני מגדיר, הרסיבר ממשיך לזהות 2 ערוצים בלבד בסטרים הדיגיטלי. ניסיתי כ.קל נוסף, ניסיתי לחבר באופטי, ניסיתי לשחק עם קצב הדגימה ועדיין הרסיבר מזהה רק 2 ערוצים, כמובן שהגדרתי את הכרטיס ע"מ שיוציא 5.1... משהו שלא חשבתי עליו? בעיית תוכנה? בעייה ברסיבר? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שתי שאלות בעצם: אני רוצה לצרף לסרט שאני צורב כתוביות אז אני משנה את השם של הקובץ לשם הסרט (בפורמט SRT), אבל מה אני עושה אם אני רוצה לצרף יותר מסוג אחד של כתוביות? והשאלה השניה זה איך אני משנה את הגופן של הכתוביות ואיך אני יכול לראות איך זה יראה לפני שאני צורב?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Sweet_Tooth,

    כרגע אני מסתפק ב OB שלי, אני הולך לקנות את ה ATP3 כי אין לי מקום בחדר ל מערכות 4.1 או 5.1, אז מה דעתכם לקנות כרטיס או לא?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. כרטיס 9600GT אני יכול לחבר את הממיר של יס אליו ב-RCA ולראות טלוויזיה נגיד??

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום ושבוע נעים אני מחפש מקרן לשימושים שבכותרת (סרטים, קונסולות משחק, טלווזיה), בתקציב של בערך 3-5K.. השימוש לרוב לא יהיה HD, אבל יהיה נחמד אם תהיה לו רזולוציה של HD Ready. בכל מקרה אני רוצה רזולוציה של לפחות 1024X768, ולא 800X600 כמו הרבה מקרנים כי זה נמוך מדי לטעמי (אולי נבחר את הלפטופ ונראה סרטי HD לפעמים). אני חושב על המקרן LG DX325, ממה שאני רואה בזאפ ההארה שלו חזקה יחסית (2500), הרזולוציה היא 1024X768, יש לו הרבה חיבורים והביקורות יחסית בסדר... אם למישהו יש ניסיון איתו יהיה נמחד לדעת מה אתם חושבים עליו.. ובכלל אם יש לכם הצעות אחרות בתקציב.. בבקשה... תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by danielzy,

    שלום, כרגע יש לי מערכת G51, של לוג'יטק ואוזניות IceMat Siberia של Steelseries. יש לי כרטיס קול שבא עם הלוח EX38 של ג'יגאבייט. איזה כריס קול כדאי לי והאם אני ארגיש הבדל. תקציב : עדיף שיהיה עד 500 למשחקים.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. הניסוח של הכותרת קצת מבלבל אז אני יסביר: למישהו יש אתר/קישור למקום שאני יכול להוריד קבצי סאונד/סאונד+וידאו שיכולים להדגים יכולת השמעה של 6.1 ערוצים? תודה, זה די דחוף. MOOMOO

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by J S Bach,

    שלום, אני רוצה לקנות כרטיס קול ואני מתלבט איזה..התפקיד הוא בעיקר למשחקים [85%]. דבר ראשון רציתי לדעת האם ישנו הבדל בין הכרטיסים מהדגמים הבאים, או שההבדל הוא רק בבאנדל איתו הם מגיעים, מה שמעלה את המחיר..: -Creative Sound Blaster X-Fi Platinum Fatal1ty Champion -Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro ואלה עוד כרטיסים עליהם חשבתי: -Creative Labs X-FI Xtreme Gamer Fatality Sound Card -Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Sound Card כנראה שבאותו הזמן בו יהיה לי הכרטיס אני אשתמש באחת מהאוזניות הבאות: -AKG 601 -Sennheiser PC350 -Sennheiser HD-280 -Beterdynamic 880DT

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אני צורב MP3 ואני שומע אותם רק דרך הטלויזיה ולא דרך הרמקולים למה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים