עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by K_D,

    המחשב שלי עבד בסדר כבר כמה זמן ועכשיו הוא התחיל להכבות כשהוא מגיע ל40+ מעלות(טמפ' של מעבד)....זה קורה כשאני משחק במשחקים בעיקר... המפרט שלי הוא: AMD 3200+ Venice ASUS A8N-VM LEADTEK 6800GS generic 1gb DDR 200G WD SWEEX 400W כמובן אני חושד בספק גנריק שלי,אז חשבתי להחליף אותו...אבל למה זה קורה רק ב40 מעלות,אם אני מקפיא את החדר שלי והמעבד נגיד לא עולה מעל 37 במאמץ הכי קשה אז המערכת לא נכבת...האם כשמעבד מתחמם אז ספק מתעמץ יותר? מה אתם חושבים?יש עוד גורמים שיכולים לעשות זאת?

    • 5 תגובות
    • 617 צפיות
  2. Started by alexrebiner,

    אני מתחבר למחשב שלי ברשת ממחשב אחר באמצעות חיבור RDP. לאחר שאני מגיע למחשב שלי, על האייקונים השתנו.כלומר, הסדר שלהם השתנה. האם יש דרך להחתחבר ב-RDP מבלי שזה יעשה בלאגן באייקונים ?י

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  3. Started by itsik1231995,

    המחשב ניתקע סתם ככה הכול קופה התמונה האחרונה שהייתה במסך נישארת ושומעים מהרמקולים טרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר והמחשב לא משתחרר מהתקיע עד שלא מכבים ומדליקים אותו זה קורה גם במצב מנוחה וקורה בתדירות גבוהה יותר במעמץ עוד תופעה שלו זה שבעמצה הלילה כשהוא דלוק הוא התחיל לצפצף פעם אחת בלי שום סיבה ניסיתי את כול האפשרויות החלפתי כרטיס מסך - ספק כוח - הוספתי מאווררים - החלפתי את כול הכבלים הפנימיים של המחשב לקחתי אותו למעבדה 40 פעם ובחיים התקלה לא עלתה במעבדה פירמטטי 50 פעם אני מיואש מהמחשב כבר * אין אבל בכלל הטמפרטורות נורמאליות לחלוטין מעבד לא עובר את ה 60 וכרטיס מסך לא עובר את ה 100 (מותר עד 120) תודה לעוזרים ! ;D

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by vk,

    אני מדליק את המחשב ויש ציפצופים כאלה של שתיים שלוש שניות כל אחד ואפילו המסך לא נדלק.. מה זה יכול להיות?

    • 5 תגובות
    • 617 צפיות
  5. Started by xgamer,

    שלום, יש לי מחשב מחשבים SOCKET A, ישנים, אחד מהם עבד עד לפני כמה ימים, והשני שמתי אותו בארון אחרי שמדי פעם היה קורס. המחשב הראשון משמיע צפצוף (תיייי נווווווו) הוצאתי הכל ורק לאחר שהוצאתי את המעבד הצפצוף הפסיק. לקחתי את המעבד מהלוח השני ועדיין הלוח מצפצף. החלפתי לוח, לקחתי את הלוח של המחשב מהארון עם שני המעבדים ואותה בעיה כמו המחשב הראשון. לסיכום, 2 לוחות ו 2 מעבדים ב4 קומבינציות שונות, אותה בעיה. זיכרון קיימים אצלי 3 והם לא משפיעים. כרטיס מסך גם כן, קיימים 2 והצלבתי. רעיון למה הבעיה? זה מחשב לאחי הקטן והוא משגע אותי, אין לי רצון להשקיע יותר מדי.

    • 5 תגובות
    • 743 צפיות
  6. היי יש לי מצלמת רשת עם מיקרופון מובנה אבל שומעים אותי ממש חלש כשאני עושה שיחת זום. ואני רוצה לחבר מיקרופון חיצוני ואני לא מצליח לחבר למחשב וגם איך להפעיל את המיקרופון בזום. אשמח לעזרה. יש לי ויינדוס 10

  7. שלום לכל חברי הפורום קניתי לוח אם חדש של חברת ABIT IC7 ולפי מה שקראתי בחיפוש פה בפורום זה שבלוחות ABIT יש הבדלים בטמפרטורה לבין לוחות אחרים מה הם בעצם ההבדלים ? כלומר בכמה ! מה צריכה להיות הטמפרטורה במחשב שלי למעבד ללוח אם וכו... {אבל להתיחס לזה שבלוחות של ABIT זה שונה } .

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  8. Started by Sp0ck,

    שלום.. אז ככה שמתי סיסה לביוס וכעת אני רוצה לבטל את הסיסמה ואני לא מצליח איך עושים זאת

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  9. Started by shlomifounis,

    יש אפשרות לחזור לביוס שבא עם הלוח אם אחרי עידכון הביוס ?

    • 5 תגובות
    • 619 צפיות
  10. Started by DJO,

    יש לי מסך ישן שלא מראה צבע אדום, 2 פינים של הכבל שמוביל את הכרטיס מסך שבורים, אני חושב שזאת הבעיה, יש מצב להחליף את הכבל הזה? בבקשה רק עם מישהו יודע, לא תשובות כמו תקנה מסך חדש, לא שווה להשקיע בגרוטאה כזאת וכאלה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום רב לכולם ושבוע טוב לפני שבוע ברק הרס לי את הכרטיס מסך ואת המסך ( ) אז הכרטיס מסך הוחלף מ-NVIDIA 8800GTS ל- READON 7770 והמסך מ- ACER 21 ל-PHILIPS 21.5 שמתי לב שלאחר ההחלפות התמונה במחשב לא ברורה, כיאלו הפיקסלים לא מספיק חדים חשבתי שזה התנגשות דריברים בין ה-NVIDIA ל-READON אז פירמטתי, ולאחר שהתקנתי הכל מחדש התצוגה עדין לא חדה... אני אבוד הצעות, רעיונות? תודה רבה שוב ושבוע טוב לכולם!

    • 5 תגובות
    • 3.2k צפיות
  12. Started by rosher,

    בדקתי את כל הדרייברים עדכנתי לגרסאות האחרונות , ניתקתי חומרה שנראתה לי בעייתית בדקתי את הזכרון והוא תקין בדקתי את הכונן הקשיח והוא תקין קראתי אתרי תמיכה ושום דבר לא עזר האם מישהו יכול לעזור???? האם מישהו נתקל בתקלה והתגבר עליה???? אני מוכן לקבל השערות אנא עיזרו לי

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Y0 :סמיילישעושהיו: מזה כשבועיים אני אוכל סרטים קשים עם ה Marvell Yukon המ*ויין המובנה בלוח האם (הג'יגהביט את'רנט). אותם הסרטים עליהם אני מדבר הם למעשה הופעה של BSOD הטוען שקובץ ה yk51x86.sys אחראי לקריסה, תחת הכותרת IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL_OR_HUNGRY_OR_DEAD_OR_MAGGOT וכו'... נוסו מספר גרסאות שונות של הדרייבר, אך ללא שינוי. פורמטה מערכת ההפעלה והותקנה מחדש, עם גירסת דרייבר 10.14.6.3 - עדיין ללא שינוי. לפחות פעם או פעמיים ביום, לאחר תעבורה די רצינית דרך כ' הרשת המובנה, אני חוטף את ה BSOD. תחילה חשבתי שזה בגלל האוברקלוק, המערכת הורדה לסטוק - המסכים הכחולים ממשיכים להכות בי! היום העפתי את ה Cellshocks לטובת קינגסטונים 800 KVR קפרעליהם שרצים בתזמונים של 90-90-90-5002 במתח של 1.…

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  14. היי לכולם. במחשב של אמא שלי נוצרה בימים האחרונים הבעיה הבאה: בכל פעם שאני מדליק את המחשב, הוא מתחיל להעלות את הוינדוס, מגיע כבר לשלב שבו הוא אמור להראות את שולחן העבודה, אבל אז שומעים "טיק" מהכונן הקשיח ואז המחשב עושה ריסט. בהגדרות, ביטלתי את הRestart upon system failure אז כשהדלקתי שוב את המחשב, הוא פשוט הראה מסך כחול, הנה התמונה שלו מישהו יודע למה זה קורה? ואם זאת בעיה בהארד דיסק, איך אפשר להציל את המידע שעליו? יש לאחותי שם עבודה מאוד חשובה של על C ומוסיקה והורדות בD ו-E. האם פירמוט יעזור פה? תודה מראש לכולם

    • 5 תגובות
    • 632 צפיות
  15. אחד הדיסקים הקשיחים שלי (לא של מערכת ההפעלה - XP SP3 32BIT) פשוט נעלם ממערכת ההפעלה - אפילו לא מופיע ב-Disk Management או בכל מקום אחר! בביוס הוא מזוהה כראוי ולא קיבלתי כל הודעת שגיאה - הכל עבד מצויין עד לפני שבוע (לוח P35 של גיגבייט). כשחיברתי אותו למערכת הפעלה אחרת הוא מזוהה ועובד כרגיל. אשמח לכל עצה, גונן

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. שלום לכולם. אתמול הייתי אצל בן דוד שלי וניסיתי לנקות קצת זבל מהמחשב שלו. מחקתי שני אנטיווירוסים שהיו מותקנים על המחשב והתקנתי חדש, מחקתי כמה משחקים חינמיים שהוא לא יודע מה הם בכלל ומחקתי טולבארים וכל מיני דברים כאלה. לאחר מכן רציתי להיכנס למצב בטוח בשביל לסרוק את המחשב שלו עם כל תוכנות ההגנה שהיו מצויות-אנטיווירוס אנטי ספייוור וכאלה. נכנסתי להתחל>הפעלה>msconfig(בשביל להגדיר שבבוט הבא המחשב יעלה במצב בטוח) אך הלשונית בה קובעים שהמחשב יעלה במצב בטוח לא הייתה שם(BOOT.INI). עשיתי ריסטרט ולחצתי על F8. לאחר כמה שניות המחשב נתקע אחרי BOOT FROM CD וכותב: ntldr is missing. press ctrl+alt+delete for restart אם עושים קונטרול אלט דליט המחשב עושה ריסטרט, וחוזר לאותו מצב. כיבינו …

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  17. אז ככה.. היה לי 128MB DDR... וקניתי עוד 256MB.... גם DDR... אקיצר הוספתי אותו.. והוא אומר לי שיש לי רק 256MB הבעיה היא לא במיקום שלהם.. אני יודע.. הזיכרון הגדול צריך להיות בבנק 0 וכל השטויות האלה... ניסיתי לדחוף אותו גם בסדר אחר.. לא עוזר.. והם גם לא שרופים... כי אם אחד מהם היה שרוף המחשב לא היה נדלק.. (נכון?!) חח כי ניסיתי להחליף בין המקומות שלהם.. וכשהראשון שרוף אז הוא לא נותן למחשב לעלות.... אני מאוד אשמח אם תעזרו לי..

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  18. שלום וחג שמח! אתמול בלילה נכנסתי לפייסבוק והסתכלתי על תמונה של אחד מחבריי (זה העונש שלי על שנכנסתי לפייסבוק הארור) ולאחר שהתמונה עלתה המחשב קפא ושום כפתור והעכבר לא הגיבו כך שלא יכולתי לסגור את החלון או לעשות כל פעולה. החלטתי ללחוץ על כפתור הריסט ומאותו הרגע המחשב לא עלה יותר- הכפתור שלו נדלק אך נשמעים צפצופים מוזרים 3 בכל פעם הפסקה קצרה וחוזר על עצמו. ניתקתי מהחשמל והחזרתי כי זאת הייתה הדרך היחידה לכבות את המחשב, בדקתי שכל הכבלים מחוברים כמו שצריך ומעבר לכך גם שכרטיס המסך מחובר מאחר ואתמול ניקיתי אותו וזה כלל את הוצאתו. מה אפשר לעשות בנידון? האם מישהו נתקל בתופעה כזאת בזמן האחרון? אפשר איכשהו לפרמט את המחשב במצב כזה? תודה לעוזרים מראש, אשמח אם תוכלו לענות על השאלות שרשמ…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. בעיה| במשחק Rainbow Six Vegas - המשחק מזהה לי את הE6300 כמעבד 1.8GHZ לכל דבר ולא מוכן להעלות את המשחק, מופיעה הודעת אל תשלח... אחרי ההתקנה מופיע כזה כמו טסט לבדוק אם המחשב יכול להריץ את המשחק, עברתי את כל הבדיקות חוץ מהמעבד, כי הוא כביכול 1800MHZ, האם יש איזושהיא דרך לעבוד על המשחק, או שפשוט נדפקתי עם המשחק בגלל המעבד?

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  20. Started by שבע-שנים,

    שלום, קיבלתי היום מחשב חדש עם כרטיס מסך על הלוח אם. כשאני מנסה להעביר את הRadeon 9550 מהמחשב הישן לחדש הוא פשוט לא מזהה אותו. מה יכולה להיות הסיבה? עוד משהו, יש על המחשב 248MB של זיכרון וניסיתי להוסיף עוד סטיק של 256MB DDR אבל המחשב לא עלה. מפרט : Field Value Computer Computer Type ACPI Multiprocessor PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack [ TRIAL VERSION ] Internet Explorer 6.0.2900.2180 (IE 6.0 SP2) DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name WIN444 User Name Administrator Logon Domain [ TRIAL VERSION ] Date / Time 2005-12-14 / 22:26 Motherboard CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Unknown Motherboa…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום לכולם יש לי בעיה במחשב השני בבית ( שהוא לאחים הקטנים שלי ) הבעיה היא התרחשה היום היום פשוט הדלקתי את המחשב ולא מופיע כלום על המסך ניסיתי לחבר למסך אחר וזה לא עבד , אני רוצה להדגיש שאין שום צפצופים וגם נוריות המקלדת מהבהבות בהדלקת המחשב, ונורית הדיסק דולקת בפנייה לכונן הדיסקטים/דיסק קשיח . וככה הגעתי למסקנה שיש בעיה בכרטיס המסך שהוא מובנה על לוח האם וגודלו 64 מגה ! והמחשב הוא פנטיום 4 , 2600 .

  22. Started by King Kong,

    חבר שלי שהוא טכנאי ב ... אמר לי שהם מתקינים את הגוף קירור שהלוח לא מחובר למארז ואחרי זה הם מחברים את הלוח עם הצלעות קירור למארז ככה עושים ?

    • 5 תגובות
    • 622 צפיות
  23. Started by smalery,

    בוקר טוב המחשב שלי הפסיק לעבוד באופן תקין המצב הוא כזה - בתחילת השבוע הוא היה מרסט את עצמו באמצע עבודה רגילה של ה-WIN, בהמשך השבוע, ברגע שה-WIN היה עולה הוא היה מרסט את עצמו, ועכשיו זה הגיע למצב שברגע שמגיעים לשלב של הצגת הלוגו של WIN (הטעינה של ה-WIN), הכרטיס מסך מפסיק לשדר למסך... האם הבעיה יכולה להיות ב-HD או שהמצב רע וזה המעבד\לוח אם? תודה ושבת שלום

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום לכולם הכונן פשוט הפסיק להראות סימני קיום במחשב. לכן נכנסתי למנהל ההתקנים, והוא מוגדר שם (למרות שהוא אחד מוגדרים לי שני כוננים, CD והשני צורב DVD של NEC) ואין שום סימני קריאה או הודעות שגיאה למיניהן... כמו כן, אין לי שום דרייבר של הכונן(אם בכלל קיים צורך בו) תודה מראש לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 577 צפיות
  25. Started by ExploiT,

    שלום כולם הוספתי למחשב שלי שבצד שמאל עוד 512 ראם, לפני זה היה לו סטיק אחד שלadata של 512 עכשיו הוספתי עוד אחד של 512 של vdata המוזר הוא שהמחשב עובד עם 2 הסטיקים אבל הוא מזהה רק 512 ? הנה במחשב שלי רואים שהוא מזהה רק 512 http://img245.imageshack.us/img245/6897/29ch1.jpg גם באברסט הוא מזהה רק 512 אבל ב spd הוא מזהה 2 סטיקים עם cas lantcy שונה האחד 3 והשני 2.5 http://img248.imageshack.us/img248/9316/17vb.jpg מה עושים ? תודה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים