תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום, הדיסק WD My Cloud שלי הפסיק לתפקד אחרי כמה שנות עבודה נאמנה. התקשורת מולו לא עובדה, ה-LED בפאנל הקדמי אדום קבוע ותהליך ה-reset לא פועל. אני מנחש שהדיסק עצמו תקין וצריך להחליף רק את הקונטרולר שלו, אבל לא הצלחתי למצוא מעבדה שעושה עבודות כאלה. אם מישהו יודע אודה על פוינטר. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב מדגם HP Probook 430-G1 מזה שלוש שנים. לאחרונה החל המחשב להכבה בפתאומיות (אחרי עשר דקות עבודה, רבע שעה וכו'). לקחתי למעבדה, עשו ניקוי וטענו שאם לא יעזור זה כנראה המאוורר. הניקוי לא עזר. בבדיקה חוזרת הם אמרו שכנראה יש בעיה בלוח אם (ולא במאוורר), מכיוון שהוא כבה בפתאומיות בין אם מעמיסים עליו ובין אם לא. החלטתי לוותר על תיקון לוח אם (עלות עד 700 ש"ח, אחריות 3 חודשים). לפני שאני קונה מחשב חדש אשמח מאוד לדעת האם יש לכם איזו שהיא עצה לתיקון\בדיקה וכו' שניתן לעשות. אני לא יודע האם המידע רלוונטי, אבל רק אוסיף שהמאוורר הנוכחי מרעיש. תודה עמי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מחשב נייח i3 2120 3.3 ghz זכרון 4 gb חלונות 7 64 שאלתי האם אני יכול להוסיף כונן נוסף ssd ולהעתיק את כל מערכת ההפעלה מכונן c לכונן החדש ssd ואם כן הדרכה קצרה איך לעשות זאת. תודה
-
- 1 תגובה
- 5.7k צפיות
-
-
34 0 שלום, Windows 10 ב settings-> network &internet ברשימת ה network נעלמה האפשרות wi fi !!! עד היום בבקר היא היתה קיימת. אין לי מודם ואני מתחבר באמצעות כרטיס רשת אלחוטי. אני מקבל הודעת troubleshoot בזו הלשון: No internet access Your device is connected and can access other devices on your local network but may not be able to reach the internet. If you have a limited data plan you can make this network a metered co nectio or change other properties. כיביתי והדלקתי את המחשב אך wi fi לא חזר! המדפסת האלחוטית עובדת כשורה. מישה…
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי, ברשותי מחשב נייד של סמסונג. דגם מלא מופיע במצ"ב. מה האפשרויות שבפניי ? אם אני מעוניין לרכוש בבאג, אייבורי וכד' משטח קירור למחשב - איזה משטח קירור יתאים (הבנתי שיש מספר סוגים) ? בנוסף איזה אפשרויות נוספות יש לי ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, ברשותי מחשב נייד של סמסונג. דגם מלא מופיע במצ"ב. מה האפשרויות שבפניי ? אם אני מעוניין לרכוש בבאג, אייבורי וכד' משטח קירור למחשב - איזה משטח קירור יתאים (הבנתי שיש מספר סוגים) ? בנוסף איזה אפשרויות נוספות יש לי ?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, נתון: 1. מחשב אשר עבר פירמוט בעקבות בעייה בווינדוז 2. הארד דיסק חיצוני אשר מכיל קבצים לגיבוי כל הקבצים על ההארד דיסק החיצוני מועתקים בהצלחה לוינדוז חוץ מאילו אשר נמצאים בתיקיית מוסיקה. ההעתקה נתקעת. ביצעתי צ'ק דיסק, יצא תקין. ניסיון להריץ את הקבצים מהכונן, עובד. ניסיון להעתיק את הקבצים למערכת הפעלה אחרת (אובנוטו) נתקע. ניסיון להעתיק אותם למקום אחר בכונן, נתקע, ניסיון לדחוס התיקייה בכונן, נתקע. רעיונות יתקבלו בברכה, אוהד
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תודה..
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הי, יש לי מחשב נייד של דל - Dell Inspiron 15 7000 7577 לאחרונה כשהוא מתעורר ממצב שינה המסך מראה רק נקודות צבעוניות (בתמונה) אני צריך לכבות ולהדליק אותו כדי שזה יסתדר. איך אפשר לסדר את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. עוד מישהו שם לב לתופעה? לפני העדכון זה היה כמעט מיידי, עכשיו התווספו עוד כמה שניות.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, האם הרכיב TPM בלוח אם Z370XP SLI של גיגבייט עובד עבור כל הכוננים הקשיחים SSD או על אחד בלבד? האם ניתן להפעיל TPM בשביל RAID כלשהו? האם במחשב שמופעל בו TPM ניתן לחבר דיסק קשיח נוסף? האם ניתן לנתק דיסק קשיח במחשב שמופעל בו TPM ולחבר אותו למחשב אחר ללא TPM ולקרוא מידע ממנו? תודה רבה
-
- 13 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
רכשתי את הדגם הבא של DELL: https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=23658 אני מרוצה מהמחשב לחלוטין פרט לעניין המסך - * יש ריצוד ומעין אפקט slow motion לא רצוי בוידאו (בעיקר באיכות גבוהה. לדוגמה 1080 בפייסבוק). * במקרים מסוימים מאוד יש מריחת צבעים קלה בתמונות. * בפייסבוק מתרחשת גלילת מסך אוטומטית (בלי שאגע בעכבר) * כשנטענות תמונות (לדוגמה בגוגל תמונות) יש ריבועים בצבע אדום שמופיעים לפני שהתמונות נטענות. אם כי בגדול הבעיה היא עם סרטים ולא עם תמונות. * בפייסבוק יש חוסר פרופורציה בסרטונים - קשה מאוד "לתפוס" את הלחצן של מסך מלא. * כשמתנגן סרטון בפייסבוק/יוטיוב וכו' - ברגע שאני ממזער את החלון של הדפדפן הסרטון מפסיק לפעול וכשאני משח…
-
- 15 תגובות
- 4.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, לאחרונה התקנתי VMware על המחשב על מנת להשתמש במערכת הפעלה אובונטו. לאחר התקנת מספר תוכנות על המערכת הפעלה (אובונטו), המערכת והתוכנות עבדו מאוד מאוד לאט. הבנתי שבגלל הקצאת זיכרון 1GB RAM המערכת יחסית איטית וכנ"ל גם המחשב שלי (יש לו סך הכל 6GB RAM). רציתי לשאול עד כמה אפשר להרחיב את הזיכרון RAM שלי במחשב? דגם: samsung RC520 אשמח לקבל ממכם המלצה על איזה חומרת RAM לקנות למחשב על מנת להגיע לביצועיים מקסימליים. תודה רבה.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
איך אני יכול לפתור בעיה זאת ? ניסיתי כל מדריך אפשרי באנטרנט ולא עזר לי
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מחשב נייד דל. 5 צפצופים בהדלקה של המחשב חוזרים על עצמם ,אבל המחשב ממשיך לעלות. ברגע שמערכת ההפעלה מתחילה לעלות הצפצופים מפסיקים. מה יכולה להיות הסיבה לצפצופים?
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אהלן חברים, לאחרונה שמתי לב שמופעל אצלי התהליך asp.exe, ושהוא לוקח לי באופן קבוע 50 אחוז מהמעבד. כשהסתכלתי יותר לעומק ראיתי שיש תעבורה בין התהליך הזה לאתר בשם rev.poneytelecom.eu.. לאחר חיפוש באינטרנט על האתר, הבנתי שמשהו מסריח ושזה כנראה איזשהו וירוס.. לא מצאתי כמעט כלום חוץ מאיזה פוסט אחד באינטרנט על האתר הזה. זה מה שאני רואה בתוכנה process explorer http://imageshack.com/a/img924/3930/OHLoBW.jpg כל פעם מחדש אני הורג את התהליך אבל הוא חוזר תוך כמה שעות. אין לי כיוון אם זה מופעל דרך הtask schedualer או לא עזרה חברים?
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, ביומיים-שלושה האחרונים, בזמן משחקים (די ישנים שלא מאמצים את המחשב), התמונה נעצרת למספר שניות. לפעמים כשאני ממזער כתוב - "מנהל התצוגה הפסיק להגיב וביצע שחזור". החלטתי לעשות ניסוי, ושיחקתי בזמן שהתוכנה GPU-Z פועלת, ולאחר שזה קרה ראיתי את הדבר הבא - *מציין שכרטיס המסך שלי הוא GEFORCE 780, ושהיום התקנתי עדכון לדרייבר. תודה מראש לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
חברים בעיה . אני מתחבר לדומיין של החברה שלנו כתובות איי פי ו די אן אס תקינים הכל כמובן משרת dhcp יש חיבור לדומיין אבל אין גלישה התקלה היא no internet access למישהו יש פיתרון?
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי מוגדר להיכנס למצב שינה אחרי חצי שעה של חוסר פעילות. כל פעם שאני מוציא אותו משינה כונן ה-DVD מחפש אם יש בו דיסק וזה מפריע ואני לא יודע אם זה לא מזיק גם לכונן. מישהו יודע איפה אני יכול להגדיר שהכונן יפסיק לטחון ביציאה משינה? זה קורה גם כשאני מדליק את המחשב אבל שם זה פחות מפריע תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
- 2 followers
-
-
ערב טוב, לפני מס' ימים רכשתי מחשב נייד חדש. מחשב מספי חזק ומהיר על מנת להריץ משחקים ותכנות עריכה. משום מה כל משחק שהתקנתי נתן לי שגיאה ולא נתן להפעיל את המשחק. מצרף צילום מסך של השגיאות.. בכל משחק שהתקנתי היו את אותן השגיאות. מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נגמר לי הדיו במדפסת. מחסנית 22 C9352A. האם במחסנית חדשה שאקנה חייב גם שיהיה C9352A או שמה שחשוב 22?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, מחשב נייד של HP שאני מחבר כבל HDMI ממנו לטלוויזיה, יש תמונה אבל אין סאונד. אציין שכמובן הכבל תקין ונבדק על מכשירים אחרים. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לא מצאתי שום דרך. לא באימייל ולא באתר שלהם
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, קניתי מחשב נייד דל אינספירון עם ווינדוס 10. הנה חלק מהמפרט - 210-AIXX Inspiron 17 5000 Series - 5767 338-BKYC Intel® Pentium® Processor 4415U (2MB Cache, up to 2.3 GHz) 619-AHCQ Windows 10 Home (64bit) English 370-ACRY 4GB, DDR4, 2400MHz (additional memory sold separately) 400-ABCT 500GB 5400 rpm Hard Drive 490-BDHD Intel(R) HD Graphics העפתי מלא מהbloatware וכל מיני תכנות שלא צריך, העפתי מהסטארט-אפ דברים, העפתי את האנימציות של ווינדוס ועוד דברים שאמורים להגביר מהירות. אני משתמ…
-
- 47 תגובות
- 17.3k צפיות
- 3 followers
-
-
היי כותרת תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-


