עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by alpy,

    אהלן אני רוצה להעביר שני כבלי רשת בבנין קומות. הכבלים יעברו בין הקומות מהצד החיצוני של הבנייןץ חשבתי על כבל מתקן CAT6 שהוא STP, ולנסות לשים תעלות פלסטיק מבחוץ. 1. האם זה אכן מה שאני צריך? 2. האם יש הבדל בסופיות (או מחברים, איך שקוראים לזה..) שאני צריך לקנות בגלל שאני צריך כבל CAT6 3. האם אני צריך להשתמש בעוד אמצעי מיגון לכבל? תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  2. היי לכולם. לאחר שהתייאשתי מספק האינטרנט הנוכחי שלי(אינטרנט זהב), שמתעקשים לטעון בכל פעם שאני מתקשר לתמיכה הטכנית שאני בכלל לא מופיע אצלם כמחובר(למרות שאני יכול לגלוש, אם כי במהירות איטית בצורה מחרידה). עשיתי השוואה אל מול חבר שמשתמש בנטויז'ן, ונמצא שכשנינו מורידים באותו זמן בביטורנט - בעוד שאצלי ההורדה בכלל לא מתחילה ונשארת על 0.0 לכמה שעות. הוא לאחר 3 דקות כבר הוריד ב80KB לשנייה! לאחר לילה שלם של 'הורדה', ההורדה הגיעה למהירות מקסימלית של 5.2KB לשנייה! מיותר לציין שהחבר סיים להוריד את הקובץ בשעה. מדובר בקובץ עם כמות משתפים מטורפת שנבחר בכוונה לשם בדיקת המהירות. כמו כן, מאתרים שבודקים מהירות נמצא שהאינטרנט שלי לא עובר את מהירות הISDN . כדאי גם לציין את הברור מאליו - כל הפו…

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  3. האם זה מסובך להתקין נקודת גישה אלחוטית (WAP) מה אני צריך חוץ מהמכשיר עצמו? יש לי כרגע רק ראוטר מודם, אני רוצה לעשות נקודת גישה בשביל להגביר את התדר של ה-WIFI למקומות אחרים בבית. WIFI EXTENDOR לא שווה כלום. הבנתי שאפשר לחבר את הראוטר לעוד ראוטר אבל זה יוצר DOUBLE NAT, שאני לא רוצה. ואז שמעתי על נקודת גישה אלחוטית, שנשארת על אותה הרשת. אשמח לעזרה לגבי הנושא

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  4. Started by TZ,

    בס"ד שלום שני TZ יש לי את המודם של אלקטל מהסוג שניתן לפרוץ אותט להגדירו כראוטר, הוא פועל לי רגיל (HOME ) אך שאני מנסה להכנס למסך ההגדרות (באינטרנט אקספלורר איני מצליח ,(משום שלפי האינטרנט אקספלורר מוגדר שימוש בפרוקסי (LAN ) איך אני יכול להגירו כך שאוכל להכנס להגדרות הללו ? יש לי 'WIN98SE

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  5. אך אפשר דרך WIN 2003 לשלוט במשמשים אחרים ברשת הכוונה אני רוצה לדעת ב2003 אם אני יכול להרשות לדוגמא מחשב מס' 1 להשתמש בMESSENGER ו מחשב מספר 2 לא רק לגלוש לאתרים מסויימים . וגם עם אני יכול להגביך את רוחב פס של משתמש 1 לטובת השני . תודה אני צריך את זה דחוף ביי

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  6. Started by moish77,

    http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000JCPD6U/nextag-tools-20/ref=nosim מחפש בארץ את הרכיב שבקישור אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  7. הראוטר מחובר למחשב עם מערכת הפעלה ויסטא +2 מחשבים עם XP +מזרימדיה TVIX לכול המחשבים IP סטאטי הראוטר במצב PPPOE עם כול המחשבים אני מצליח לגלוש ללא בעיות. כמו כן מצליח להזרים מדיה ל TVIX ללא בעיות .הבעיה היחידה שאנני מצליח לשתף קבצים אל אף ששיתפתי סיפריות בכול המחשבים תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  8. אני מחבר שני מחשבים בתצורה של ICS, יהיה כרטיס רשת רגיל ואני רוצה שתהיה אופציה לאלחוט, מה כדאי לי לקחת? 3Com® OfficeConnect® Wireless 54Mbps 11g Compact USB Adapter http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&sku=3CRUSB10075&pathtype=purchase D-Link DWL-G122 http://www.dlink.com/products/?pid=334 Edimax - EW-7317Ug http://www.edimax.com/html/english/products/EW-7317Ug.htm

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  9. שלום! המצב אצלי הוא כזה. בעבר שני המחשבים אצלינו בבית היו מחוברים ומתקשרים ברשת ביתית דרך כבל רשת. עברנו דירה, וכעת אחד המחשבים נמצא בממ"ד, והשני בקצה השני של הבית - מה שדורש רשת אלחוטית. אין לי ידע בנושא ולכן אני פונה אליכם: 1. הבנתי שאני צריך לקנות נתב אלחוטי. יש לכם המלצה לאחד זול וטוב? יש להתחשב בעובדה שאחד מהמחשבים נמצא בממ"ד. 2. כרטיסי הרשת שכבר נמצאים במחשב מספיקים? או שצריך לשדרג אותם? 3. אני גולש באינטרנט בכבלים, האם יש לזה השלכות כלשהן? 4. יש עוד משהו שאני צריך לדעת לפני שאני מקים רשת אלחוטית? אשמח לקבל תשובות מכם, זה ממש חשוב לי. תודה מראש!! תומר

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  10. Started by johnny_hm,

    שלום.. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לראות את מהירות העברת המידע בין המחשב לרשת חיצונית,בכל זמן נתון,משהו בסגנון Mother board Monitor() אבל לרשתות או אינטרנט.מישהו מכיר אולי ויכול לתת לינק.?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  11. Started by קיפוד,

    שלום לכולם קניתי DI524 של DLINK ואני רוצה לנתק מידיי פעם את האלחוט שבו ולהשאיר אותו רק כנתב קוי האם זה אפשרי ? אם כן איך לעשות את זה? המון תודה

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  12. Started by domuzy,

    בימים האחרונים הפונטים התחילו להשתגע ולהשתנות בכל פעם מחדש. אם הפונט הסטנדרטי ב"גוגל" למשל, היה ARIAL, אז משהו קרה ועכשיו זה פעם DAVID, פעם TIMES NEW ROMAN וכיו"ב. כנ"ל גם באתרים אחרים. מה זה ולמה? לציין- יש לי FW, יש לי אנטי וירוס של קספרסקי, והמחשב שלי נקי ממרגלים, למיטב ידיעתי (אני עושה סריקה פעמיים ביום עם 3 תוכנות שונות).

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  13. קודם היה לי מחשב אחד שמחובר למודם והכל היה פיקס. עכשיו יש לי מחשב נייד וחיברתי את החודם לנתב של 3COM WL537 והמחשב הרגיל מחובר אליו עם כבל והנייד עם 'WIFI. פתחתי פורטים בשביל EMULE ועכשיו הוא מיתחבר ואפילו עם HI ID אבל... בחמור לא היה רגע אחד קודם שהUPLOAD לא היה 10K ועשכיו הוא נע בסביבות ה6-7. בנוסף במחשב הרגיל ההורדה מHTTP באתרים חזקים היא בערך 10K כשקודם היה בערך 350K ובנייד זה עוד יותר מוזר, הוא לא עובר את ה 10.00 בול!! מה לאזאזל הבעיה???

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  14. אני ממש לא מבין בנושא, יש לי ראוטר "נט לינק" שקניתי מ"בזק בינלאומי" כשעשיתי רשת, הוא יכול לשמש כרשת אלחותית אבל אני משתמש בו ועושה רשת דרך קוי החשמל.... אני מעוניין לפתוח את הפורטים שלו בשביל לאפשר לאי מיול מזהה גבוה.... מה הסכנה? איך עושים את זה? האם זה בכלל נכון שהוא חוסם לי פורטים?......

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  15. Started by orior123,

    מבקש חוות דעת לגבי המוצר שנותנת בזק בינלאומי 6003 LEVEL ONE . איך הוא בהשוואה ל 2760N של D-LINK שנותנת בזק. מה היתרונות/חסרונות ואיזה מהם עדיף ? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  16. Started by ZenMaster,

    קניתי לאפטופ של Dell מותקנת בו מערכת הפעלה WINDOWS XP HOME E הוא מחובר ברשת לאינטרנט עשיתי לו עדכונים כמה שאפשר אבל מאיזו סיבה הוא לא נכנס לי לאתרים מסויימים שיש בהם JAVA ו FLASH וכו... וכותב לי "שגיאה בדף" או שגיאה בהצגת הדף. מה אני צריך לעשות כדי שיפעלו לי האתרים האלה (כמו בנק דיסקונט,NETEX ו כו...), לא ניתקלתי בבעיה זו בעבר מישהו יכול לעזור ? ראיתי שעוד מישהו עם אותה בעיה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?PHPSESSID=4c880abc267057d8086497aed9ff28fa&topic=107887.0 בבקשה עזרה.... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  17. שלום לכולם, לפני כחצי שעה חזרתי מביצפר,ואני רואה שהמחשב איתחל את עצמו ושהחיבור לאינטרנט נעלם. אחרי שעשיתי הפעלה מחדש החיבור חזר - וכך גם האינטרנט, אבל!!! - הוא לא פותח לי איסיקיו,חצי מהאתרים שאני צריך הוא לא נכנס,הוא לא נכנס למסנג'ר ולא ל-Steam. אני משתגע!, עשיתי אולי 10 איתחולים למחשב, ניתקתי את המודם והראוטר מהחשמל לכמה דקות וזה עדיין לא חזר. כאשר אני נכנס ל''מצב'' של הרשת אני רואה שאין שום בעיה,המחשב שולח ומקבל מנות, בבקשה תעזרו לי!. בתודה, רועי.

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  18. Started by Armageddon1,

    אם אני מפרמט את המחשב ומתקין מחדש את המערכת אז כל ההגדרות של הנתב ישמרו או צריך להגדיר מחדש ...?

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  19. או בעצם לא רנדומלית? יש דבר כזה?? וגם: מה זה IP CONFIGURATION

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  20. Started by prince8900,

    בחודש האחרון אני לא מצליח להכנס לrapidshare ולעוד אתרים אני לקוח של בזק בינלאומי. לאחרונה גיליתי שניתן להיכנס לאתרים דרך anonymouse אך יש בעיה בהורדות. האם ספקית האינטרנט חוסמת את הגישה לאתרים? מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  21. שלום, רציתי לדעת האם יש כזה דבר (כותרת). המחשב המארח הוא VISTA ULTIMATE, המתארח XP PRO. רשת מסוג ICS. עוד דבר, כאשר אני משחק במשחק מסויים, וביינתים במחשב השני ברשת, גולשים באקספלורר, קופצים לי הפינגים לשמיים.. זה המשחק היחיד שזה קורה לי.. בשאר המשחקים אין קפיצות פינגים במקרה הזה.. האם אני אפתח פורטים מסויימים שקשורים למשחק, זה יכול לפתור את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  22. Started by yuvalkosh,

    אני לא בטוח שזה המקום המתאים לשאול אבל... אני זקוק לאתר אינטרנט המאפשר לי לאחסן בו קובץ גדול (500 מגה), כדי שאנשים שונים יורידו אותו מישהו יכול להמליץ לי על אתר כזה? או להפנות אותי לפורום מתאים לשאלה תודה

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  23. Started by Jack_g,

    מבנה הרשת: רכזץ גדולה של 24 פורטים אליה מחוברים 22 מחשבים, ראוטר של "סיסקו פיקס" ורכזת של 8 פורטים של אדימקס שאליה מחוברים 4 מחשבים. הנתב מחלק כתובות לכל מחשבי האירגון. הכל עבד פיקס עד לחיבור רכזת אדימקס ועכשיו 4 המחשבים שמחוברים לרכזת אדימקס תמיד עושים בעיה בלקבל כתובת מהראוטר, ישנה הודעת שגיאה "קישוריות מוגבלת" וכשאני עושה RESET ל סוויטץ' אז הם מקבלים כתובת אבל שוב רק לכמה ימים ואז הבעיה חוזרת. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  24. Started by force1711,

    שלום לכולם ושבוע טוב, במהלך 18 השנים האחרונות, אני משתמש בנתבים של בזק. כיום יש לי את ה- D-LINK 256 שלהם. אני מתבלט האם לעבור ל BE שלהם או לקנות פרטי מעצמי. רציתי לשאול על מה אתם ממליצים בפורום חוץ מ- ASUS. ומה אתם אומרים על זה: ראוטר D Link COVR AC1200 Dual Band Mesh Wi Fi COVR (ksp.co.il) האם זה כמו ה- BE או פחות ממנו או יותר? אני פשוט לא מתמצא בכל הדברים הללו. או שאולי כדאי כן לעבור ל BE שלהם? תודה רבה מראש לכל העונים.

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  25. Started by ras81,

    שלום יש לי רשת אלחוטית. איך אני יכול לחבר את המדפסת כך שכל אחד בבית יוכל לשלוח לה עבודות הדפסה? תודה

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות

דיונים חדשים בפורומים