עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by 1,

    התקציב הוא בסביבות 400 ש"ח, ראוטר אלחוטי, אין צורך במרחקים ארוכים, אין קומות בבית, ראוטר אמין ומקצועי. כמובן שיתאים גם לכבלים וגם לבזק מכיוון שהתחלופה ביניהם אפשרית כל הזמן.

  2. היי קראתי את המדריכים באתר אבל משהו לא מסתדר לי, במחשב הראשי(שמחובר ישירות לרשת,מדפסת,סורק) הוספתי כרטיס רשת חדש כי ה onbord תפוס בחיבור למודם עכשיו במחשב הראשי מופיע לי ככה בnetwork conncetins: 1.חייגן לאינטרנט החייגן הוא דרך הכרטיס רשת onbord 2.אייקון של הכרטיס רשת on bord 3.אייקון כרטיס רשת חדש במחשב השני: 1.אייקון כרטיס רשת onbord עם X הוא דפוק 2.אייקון כרטיס רשת חדש שהתקנתי מחשב הראשי: באיזה כרטיס רשת מכניסים את הכתובות של tcp/ip? 192.168.0.1 זה שמחובר למודם ה-onbord או החדש? במחשב המשני יש רק אופציה אחת כלומר בכרטיס רשת החדש שם אני מכניס 192.168.0.2 תודה

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  3. Started by etzarfat1981,

    שלום, שאני מנסה להפעיל REMOTE ASSISTANCE ממחשב אחד למחשב מרוחק, אז הוא פועל לי אבל מאפשר רק לצפיית מסך, אני לא יכול לשנות דבר במחשב המרוחק אלא רק לראות את המסך שלו? אני עובד ב-MESSANGER LIVE ב-WINDOWS XP PRO (פועל על שני המחשב) מישהו יודע איך אני מאפשר שליטה מלאה על המחשב המרוחק ולא רק צפייה על המסך שלו מהמחשב שלי? תודה

  4. Started by miki26,

    שלום שרת ה IIS על מחשב מסויים ברשת הפנימית שלי מאחורי ראוטר שמפנה אליו כניסות מפורט 80 ואני יודע שהבקשות כן מגיעים למכונה שעליה יושב השרת בגלל שהפיירוול שהתקנתי שם מראה בכל פעם שאני רוצא להכנס שיש כניסה (הפעלתי את הפיירוול רק כאשר רציתי לראות אם בכלל הראוטר מפנה למחשב הנכון הוא מכובה בד"כ).כלומר ווידאתי שכל קינפוג הרשת נכון ואין שום בעיה מבחינת הפניית פורטים וכדומה ,לכן אני מדבר רק על קינפוג ה IIS .התקנתי SERVER 2003 WEB ישר מהקופסא ולא שיניתי שום דבר בהגדרות לכן אולי יש משהו שצריך להגדיר בIIS כדי שהוא כן יקבל בקשות מהרשת בחוץ (ושוב אני מדבר על IIS של SERVER 2003 WEB ולא של XP PRO שהוא שונה במקצת בהגדרות הדיפולטיות שלו בעיקר מטעמי ביטחון). מה ההגדרות שאני צריך לשנות? האם …

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  5. Started by אביקו,

    שלום לכולם. אני מהאנשים שלא ממש מבינים והייתי שמח אם מישהו יוכל (למרות שבטח עשיתם את זה מליון פעם) לענות לי על השאלות ולתת לי מעט הדרכה : יש לי מחשב אחד נייח שמחובר לאינטרנט (עם כבלים ונטוויז'ן) ואני רוצה לחבר מחשב אחר שנמצא במרחק 3 מטרים ע"י רשת אלחוטית. הבנתי שאני צריך ראוטר אלחוטי וכרטיס רשת אלחוטי אחד, אבל : 1. מה אני מחבר למה ? כל אחד אומר לי משהו אחר.... 2. איזה ראוטר ואיזה כרטיס עליי לקנות ? יש הרבה באותו המחיר ואני לא יודע מה ההבדל בניהם וחושש שאולי אקנה משהו שלא יתאים לי. 3. ב "נטוויז'ן" הציעו לי את הכל תמורת התקנה בקצת יותר מאלף ש"ח. עדיך לתת להם לעשות לי את זה למרות שזה עולה כמעט פי שניים ? אם אפשר לקבל תשובה מאוד מפורטת, כולל דגמים, זה יהיה ממש טוב. אגב, קראתי…

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  6. Started by kisin,

    אני רוצה לסדר רשת אלחוטית בבית ואני אשמח לקבל ממכם עזרה והצעות. יש לי 2 מחשבים וגם XBOX360 וגם XBOX שאני רוצה לחבר את כולם ברשת אלחוטית. מחשב אחד יהיה בממ"ד, מחשב שני יהיה בסלון וישמש לי כHTPC, הXBOX360 יהיה בסלון להנאת כל המשפחה, והXBOX הישן יהיה בחדר השינה. המרחק בין כל המחשבים והקונסולות הוא מקסימום 30 מטר בערך. איזה מודם אלחוטי אתם ממליצים לי? מה בנוסף למודם אני צריך לקנות? האם הקנפוג הוא משהו שדורש טכנאי או שאפשר להתמודד עם זה לבד? אני אשמח לכל העזרה שלכם כי אין לי שום ידע בנושא של רשתות, במיוחד אלחוטיות

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  7. שלום, בעקבות המחירים המאוד נוחים כרגע בHOT, אני שוקל לעבור. כרגע אני עובד על אלקטל 510 שהוסב לנתב, והוא בעצם מטפל בהתקשרות לאינטרנט(במקרה של ניתוק, כי הוא כל הזמן דלוק) וכו. עכשיו, אם אני עובר, יש מצב להמשיך לעבוד מאחורי הנתב שלי, ובעצם לגרום לו "לחייג" למודם של הכבלים? כלומר קונפיגורציה כזו : מחשבים--->אלקטל 510---> מודם כבלים? האם זה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  8. Started by shabi08,

    אני בעבודה ויש פה אינטרנט אלחוטי,התחברתי עם הנייד{מערכת ויסטה}האינטרנט עובד מעולה,אני מנסה להתחבר לתוכנת CARBONPOKER משחק פוקר למי שלא מכיר ותקוע במסך כניסה,יש לי גישה לראוטר,ביטלתי את החומת אש של ויסטה ועדיין לא עובד,נראהלי שצריך לעשות משהו בראוטר,תודה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  9. Started by FPSbanana,

    אני רוצה להתחבר למשב של אחי כדי להעביר סרטים אני לא יודע איך אני רוצה לשתף תקיות ברשת וHD אין אני עושה את זה?? וגם איך אני פותח פורטים ברואטר??? יש לי ראוטר של LEVEL ONE דגם FBR-1418TX

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  10. Started by afik zach,

    אני מחובר כרגע בהירות של 750 אצל בזק בכל מקרה הם עשו לנו איזה תרגיל ושינו לנו את המחיר ל79 שקל לחודש בתענה שנגמר לנו ה"מבצע" אז החלטתי לבדוק את הנושא ומסתבר שבאותו מחיר הם נותנים חבילה של 2500/250 וכבלים נותנים חבילה 3000/278 באותו מחיר בכל מקרה הודעתי לבזק שאם הם לא נותנים לנו איזה הנחה משמעותית אנחנו מתנתקים ואז הם באו אלי בטענה שלא כדי לי לעבור לכבלים כי ברגע שיש עומס הם לא מתפקדים טוב התקשרתי להוט והם נותנים אחריות על המהירות שכתובה אז בכל מקרה אני רוצה לברר את העניין כמה זה נכון השמועה הזאת לגבי הכבלים והאם באמת לא שווה לעבור בגלל זה? ועוד שאלה האם לכבלים יש מודם שיכול לתפקד בתור ראוטר? כמו האלקטל שפעם היה בבזק

    • 8 תגובות
    • 610 צפיות
  11. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    קישור עקרונית אני רק רוצה לשחק עם חברים בלאן זה בסדר? וכן אני לא מבין בזה שום דבר

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  12. Started by eliau21071981,

    חברים אתם יכולים להמליץ איך הכי טוב להתחבר לרשת דרך מודם כרטיס רשת או מודם USB אנא נמקו את המלצותייכם תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  13. אתמול התקשרו אלי ואמרו שאפשר להחליף את המודם לאחד יותר מתקדם כרגע יש לי ECI B-FOCuS 270 כדאי להחליף אותו למודם אחר ? ואיך אני מסדר את ה-LOWID באימיול לאחר פירמוט , פתחתי פורטים בממשק של הראווטר ועדיין יש LOWID ה-TCP/IP במאפייני Local Area Connection על אוטומטי צריך להגדיר ידנית ? לקחתי תמונה של המאפיינים לפני הפירמוט http://img503.imageshack.us/img503/8553/79216957bi7.jpg להגדיר ככה ?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  14. המחשב . אמרו לי לעשות חייגן חדש וזה לא עזר וגם להתקין מחדש את הדרייבר לכרטיס רשת וזה גם לא עזר. אז פירמטתי את המחשב הכל היה בסדר ואחרי שבוע ככה זה חזר מדוע?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  15. Started by badolev,

    היי, ברצוני לשתף 2 תיקיות על אותו מחשב, איך אני עושה את זה? אני משתמש בדיסק קשיח חיצוני ,כאשר אני מוריד קובץ כלשהו או מעביר קובץ לתיקייה אחת במחשב אני רוצה שהוא יראה או יורד גם בתיקייה השנייה ( לצורך העיניין זה הדיסק הקשיח החיצוני). איך עושים דבר כזה??? בבקשה משהו מפורט וברור. תודה רבה. נ.ב כל זה כי הלך לי הדיסק הקשיח לפני כמה ימים. יהיה יותר כל במקום להעביר קבצים לקשיח נשתף אותו .

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  16. יש לי כרטיס רשת במחשב נייד IBM pro/wireless lan 2100 3b mini pci אני רוצה להעביר את הערוץ מ 11 ל 1 ולחפש אופציה של fcf filter ושם לעשות all frames

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  17. Started by Skippy,

    שלום, נתקלתי פעם במדריך מצויין באתר של הגברת האות האל-חוטית בכרטיס רשת וראוטר אך אני לא מוצא אותו מישהו יכול בבקשה להכווין אותי את המדריך הזה?

  18. Started by ליאן,

    שלום. יש לי מחשב נייד מחברת HP ואני מחוברת באמצעות ווירלס לרשת אלחוטית הנמצאת בביתי. כשאני מנסה להוריד את הדפדפן החדש של מייקרוסופט ההורדה מתבצעת אך באמצע ההתקנה זה כותב יש בעיית חומר. מחשבים אחרים המחוברים לרשת הצליחו לגלוש.. השאלה שלי: האם אני צריכה להוריד דרייבר עדכני לכרטיס הרשת? אם כן. מאיפה? וכיצד אדע מהו כרטיס הרשת שלי? תודה לעונים במהירות

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  19. היי! מחוברים 12 מחשבים ברשת . האם ניתן לעשות כל מיני פעולות במחשב הראשון ופעולות אלו יוצגו בשאר המחשבים? (כגון: משימות בוורד) תודה!

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  20. Started by jorgito,

    אני לא בטוח אם הנושא קשור דווקא לכאן או לאיזור תוכנה אבל בכל זאת אני אשאל אם מישהו מכיר תוכנה נורמלית להתחברות באלחוטי? ה WZC של WINXP פשוט חרא של דבר כל הזמן מתנתק ולא יודע להתחבר חזרה כמו שצריך אז רציתי לדעת אם מישהו יודע על משהו יותר טוב (התוכנה שבאה עם האנטנה מעפנה גם היא...) יש לי חבר שיש לו את התכנת ניהול אלחוטי של אינטל שהיא סבבה אבל זה עובד רק עם כרטיס אלחוטי של אינטל... אז מי שיודע שימליץ בבקשה

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  21. Started by shlem,

    שלום לכולם, האם מספיק כרטיס רשת 802.11b/g או שצריך להתעקש שיהיה גם 802.11a? תודה.

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  22. Started by refaels2006,

    שלום לכם , לפני כחודש שידרגתי אצל בזק ואצל נטויז'ן הספק שלי את החבילה מ 2.5 ל 4 מגה. היום הגיע לביתי שליח עם ראוטר חדש "SIEMENS SL2-141". ואני שואל מה שונה בראוטר שנתנו לי אז RTA1025W לבין זה ?.. יש שיפורים ?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  23. Started by ilaysk,

    אני צריך מודם רשת איכותי וזול תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  24. לפניי כמה ימים קיבלתי אקס בוקס , האקס בוקס מחובר לכרטיס רשת וצריך להיות במחשב 2 כרטיסי רשת בשבילו 1 מכרטיסי הרשת שלי מכובה בביוס ואני לא יודע איך להפעיל אותו תודה לעוזרים![br]פורסם בתאריך: 6.05.2007 בשעה 19:55:27 בבקשה זה נורא דחופפ אני לא רוצה להספייםם בבקשששההה אני מתחנן לעזרה

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  25. Started by vipnisim,

    יצאה גירסה חדשה לראוטר טלפון של 012 זה פותר את הבעיה של הגלישה שה EMULE פתוח הם לא מתקינים את הגירסה לבד צריך להתקשר ןלבקש עידכון גירסה

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות

דיונים חדשים בפורומים