עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by guyl3,

    1.אני לומד לתואר mcdst וחסר לי חלק של remote assistance אני מצליח להפעיל הדגמה עלvirtual pc ....אך לא בין שני המחשבים הפיזים שברשותי ( אחד vista והשני xp home מה עלי לעשות ... 2.אני מחפש חומר על תקלות IP -למשל שאנו כותבים ב run >ipconfig הוא אמור לתת לנו את IP שלנו השאלה פה איך אני מזהה הש IP שאני מקבל שהוא של הכבלים או של משהו אחר ואיך אפשר להבדיל ....כדי שאוכל לדעת האם התקלה ברשת הכבלים , הספק ,בינהם ,או אצלי במחשב כך שאוכל לעשות release /renew אשמח להסבר או קישרות ( אפילו באנגלית )

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  2. שלום, יש לי בבית רשת אחוטית דרך ראוטר של 3COM וכמו כן אני משתמש בטלפון אלחוטי של חברתUNIDEN אשר עובד על אותו התדר של הראוטר 2.4GHz דבר שמפיל את רשת האינטרנט בכל פעם שהטלפון עובד. אשמח לשמוע דרכים לפתרון הבעיה כלומר שגם הטלפון וגם הרשת יעבדו ביחד- הבנתי שאפשר לשנות את תדר העבודה של הטלפון, האם זה נכון ואם כן - כיצד?.. תודה רבה לכל המגיבים.

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  3. Started by big454,

    שלום! לאחרונה התקנתי ראוטר וחיברתי אותו לשני מחשבים עם wireless המחשבים מחוברים לאינטנט ועובדים בצורה תקינה . שאלותי הן כאלה: א. מדוע האינטרנט מחובר, אולם במחשב הראשי אליו מחובר הראוטר האינטרנט אינו מופיע כמחובר בחייגן, דבר אשר מפריע בשיתוף קבצים בין המחשבים. ב.האם חיבור כזה מאיט את מהירותו של האינטרנט בשני המחשבים ? יוצר מצב שמחלק את הפס רחב לחצי?

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  4. Started by rbidj,

    אמור לתפקד במסיבות רשת של עד 30 אנשים לרכי רשת בלבד, מישהו יודע היכן ניתן לקנות דבר כזה? במידה וכן אנא כיתבו או דברו איתי במסנג'ר(rei6@nana.co.il) זה דחוף נורא, בתודה -רעי

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  5. Started by eegg,

    אני מנסה לנתחבר עם כ. רשת usb D-Link AirPlus G DWL-G122 שמחובר לנתב אלחוטי dlink di-624 שמחובר לכמה מחשבים נוספים רק איתו יש בעיה שבהתחלה יש תקשורת טובה לדקה ואז זה פשוט נכבה והוא לא מוצא את הרשת מה לעשות??

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  6. Started by Check_Point,

    יש לי רשת בין שני מחשבים, והבעיה היא שרק האינטרנט משותף. אני לא מצליח לשתף את המדפסת (לחצתי לחצן ימני ושרינג אבל זה עדיין עושה ארור כשמנסים להדפיס מהמחשב הלקוח) כמו כן אני לא מצליח לשתף קבצים ותמיד שנכנסים ל - show workgroup computers רואים שם רק את שם המחשב שלי (אם הלקוח נכנס רואים את שם המחשב של הלקוח) מה עושים ? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  7. בבזק בינלאומי באתר כמה זה מציעים תשתית+ספק מהירות 8/800 במחיר של 199 לחודש למשך שנה. לא התקשרתי לברר אם זה באמת המחיר, פעם שאלתי אותם לגבי מהירות 4MB והמחיר שלהם היה הרבה יותר יקר ממה שכתוב בכמה זה והם אמרו שהאתר לא אמין. כרגע אני בברק במהירות 1.5 משלם 90 שקל כולל תשתית וספק והאינטרנט עובד יותר גרוע מ56K. ומתנתק מדי פעם. פשוט עושק ורמאות ענקית. האם המסלול של בזק משתלם ואני יוכל באמת לנצל את כל המהירות במשחקי רשת, באינטרנט, בשיתוף קבצים וכולי? אתם מכירים מסלול יותר זול ויותר משתלם ביחס עלות מחיר? נ.ב. המחיר של התשתית והספק ב199 זהה לכל החברות לא רק בזק לפי האתר כמה זה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  8. Started by ArielN,

    מלפני בערך שבועיים שמתי לב שהנורית של ה LAN בנתב של האלקטל SPEEDTOUCH כבר לא עובדת, אבל לאח שלי בכל זאת יש אינטרנט אז חשבתי שזה בסדר, היום אני בא למחשב שלו בכוונתי להעביר משהו ברשת, ואין לנו רשת בכלל!! נכנסתי להגדרות של האינטרנט שלו וכתוב שם שהוא מחובר למשהו בשם NETGEAR, והמחשב שלי ששמו ברשת הוא Ariel נראה לי נמצא למטה אבל הוא לא הרשת שעובדת.. כשאני נכנס למחשבים שברשת רשום שם איזה שם לא ידוע שבכלל לא נמצא ברשת, בקיצור! אח שלי מחובר למקום אחר לגמרי @!# מה הולך פה?? מה עושים? בבקשה תעזרו לי תודה מראש!! עריכה: חחח די די אני מת פה מצחוק, שבועיים הנורית של ה- LAN לא עבדה, לא עשיתי עכשיו שום דבר חוץ מלכתוב פה את ההודעה ופתאום היא עובדת. אלוהים ישמור.. בכל מקרה מישהו יודע בכל זא…

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  9. Started by scheinerman,

    הוא טוב? יש לי אפשרות לקנות אותו בזול תודה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  10. עריכה: הסתדרתי לבד...

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  11. י שלי מודם סמסונג AHT-E300 והוא משמש כראוטר גם הוא מתחבר לנתב (SWICH) ופתחתי פורטים והאימיול עשה לי HIGH ID עכשיו עבר יום אחד והכל שוב חזר ל LOW ID ... מישהו יכול להסביר לי למה? גם שמתי אותם ברשימה של הפיירוול וזה לא עוזר... :\

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  12. Started by idg83,

    אני עושה עבודה במערכות מידע אני ישמח לעזרה בנושא למי שיש ידע . מה תחוייב כניסה מאסיבית לשילוב האינטרנט בפעילות של חברה ? תודה לכול עוזר

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  13. במחשב עם ויסטה אני מסגול להכניס ולהעתיק קבצים ממחשב עם XP אבל ב XP למרות שלפי מה שהבנתי נתנתי תהגדרה הנכונה בויסטה הוא לא נותן לי להכניס לתייקה (שרואים אותה)ואומר שגישה חוסמה תדוה

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  14. שלום לכולם,אני מחפש לקנות ציוד לרשת עד 350 ש''ח אבל שיכלול 2 כרטיסי רשת אלחוטיים + ראוטר אז ככה אני רוצה ראוטר שיהיה קל לפתוח אצלו בממשק פורטים וגם יהיה קל להבנה (אני למשל אהבתי את הפאנל של Netgear אבל הם יקרים) אבל אשמח לקבל הצעות טובות ותיזכרו עד 350 ש''ח גג שזה גם כרטיסי רשת אלחוטיים וגם ראוטר. בתודה מראש

  15. Started by dand4,

    מי שמעוניין שישלח לי הודעה למייל rams2@walla.co.il

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  16. חיפשתי במדריכים ניסיתי לא עובד מה עושים איך אני מגדיר את הווינדוס 2000 שיכנס לאינטרנט דרך המחשב השני וגם שיהיה שיתוף קבצים שני כרטיסי הרשת בשני המחשבים מראים שאין קישור במחשב אם האקס פי יש מודם ADSL פנימי הגדרתי שהוא משותף והגדרתי את המחשב עצמו כאחד שמתחבר לאינטרנט ואחרים מתחברים דרכו צריך עזרה בבקשה תודה (לצערי אני לא יכול לשים אאקס פי על המחשב השני כי הוא פשוט מחשב חרא שימות עוד רגע אני לא מבין איך אנשים חיים אם מחשבים כאלה P3 500MHZ מחשב של DELL )

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  17. שלום! אני חן ויש לי 2-3 מחשבים נייחים בבית. השאלה שלי היא מה בעצם היתרון בשימוש בראוטר אלחוטי? פרט לכבלים כמובן... אני מעוניין להתקים בבית אבל.. לא בטוח ולא סגור על הפרטים. אז אשמח אם תוכלו לעזור לי בבקשה עם כמה שאלו: מה הטווח האפקטיבי - האם חודר קירות דלתות וכו' (סלחו לי על הבורות אני פשוט פחות מתמצא בתחום הזה דווקא..)? והאם הראוטרים של היום כוללים גם חומת אש? האם אפשר לסמוך על אחת שכזו ולהסיר את חומת האש-תוכנה שקיימת על המחשב? האם אפשר לחבר לראוטר גם כרטיס רשת קווי? מה המחירים והאם יש המלצות / ביקורות? המון תודה לכל מי שיעזור! חן.

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  18. Started by My_Name,

    אני מחליף את ה-IP שלי לפחות 60 פעמים ביום (באמצעות Auto Reconnect). ואני גם הרבה פעמים מתנתק ידנית. בעקבות ההתנתקויות המרובות (או אולי לא) הרבה פעמים קשה לי להתחבר לאינטרנט ידנית, תמיד מופיע לי שגיא 619 או 769 או משהו כזה ורק אחרי ניסיון נוסף זה מסתדר. יש לי אינטרנט של 012 והספק שלי זה אות ויש לי חיגן רגיל (של Windows). האם הבעיה היא בגלל כל ההנתקוית ? למה ? יש ספק שאצלו זה לא יקרה ? האם התנתקות מרובה מהאינטרנט יכולה לפגוע במודם ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  19. Started by owen,

    אז ככה: יש לי מחשב אחד שמתחבר לרשת (לצורך העניין נקרא לו - "שרת") ומספק חיבור אינטרנט בICS ל מחשב אחד שולחני ובאלחוט למחשב נייד. הבעיה היא שרק מהמחשב השולחני אני מוריד מהאימיול ותמיד יש לי lowid כל המחשבים הם XP עם SP1. איך אני פותר את זה? כי זה משגע אותי.

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  20. יש לי בבית 5 מחשבי PC ועוד2 לפטופים,עד עכשיו הם כולם מחוברים לSWITCH 10/100 שמחובר למודם אלקטל שמשמש כראוטר. אני רוצה לאפשר תזוזה עם הניידים, אבל לשמור את המבנה הקיים של הרשת. איך אפשר לעשות את זה? האם אני רק צריך להוסיף ACCESS POINT?

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  21. Started by 114508534,

    היי רציתי לדעת האם יש אפשרות להשתמש במשאבי מערכת דרך רשת , כאילו לנצל את יכולח האיבוד של המחשב השני ברשת

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  22. אני רוצה לשתף אינטרנט וקבצים בין שני מחשבים בחיבור קווי, מקריאה בפורום החלטי לקנות את ה-BR6204WG Edimax ולחבר את שני המחשבים עם כבל רשת מוצלב, אבל עכשיו קראתי מדריך להפיכת מודם האלקטל לנתב. השאלה היא האם אני מקריב אמינות ומהירות החיבור לעומת אם אני הקנה את ה-EDIMAX בהתחשב שאני משתמש כבד בP2P ואני לא מעוניין בחיבור אלחוטי.

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  23. Started by EyalOnn,

    רציתי לדעת איך אני משנה את ה-IP שלי שלא יהיה קבוע, במידה שאני יכול בלי לדבר עם ספקית האינטרנט...ועוד משהו לא ראיתי כאן אם כתוב איך אפשר לעשות כתובת IP שתוצג ולא יוכלו לראות את ה-IP שלך (התכוונתי ל-Proxy)

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  24. Started by talmAn,

    אני רוצה לעבור מרשת חוטית לרשת אלחוטית ושמתי לב שיש כמה תקנים של תקשרות 802.11x: 802.11g, 802.11b ועוד מה בעצם ההבדלים ביניהם? במה הם שונים? ואיזה מהירות של כרטיסי רשת ורשת אלחוטית מספיק מהירה לשיתוף אינטרנט וקבצים בין 3 מחשבים?? 54 מגה זה מספיק? תודה, טל

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות

דיונים חדשים בפורומים