עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. יש לי לפטופ עם כרטיס רשת RealTek RTL8100CL אבל אני חושב שבעתיד אני אוסיף לו כרטיס רשת שיתמוך ב DRAFT N כדי לקבל מהירות יותר גבוהה. אני גם רוצה שיהיה לראוטר mac filtering והצפנה חזקה בתודה מראש על העזרה

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  2. Started by itzik2k5,

    התקנתי השבוע ROUTER, וכמעט הכל עובד מצוין - חוץ ממספר אתרים בודדים כמו נענע, וואלה ועוד. ניסיתי לעשות PING לנענע וואלה אך אינני מצליח לכל שאר האתרים יש PING וכולם עובדים מצוין מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  3. אני צריך את זה לצהריים אז אני אודה לכם אם תוכלו לעזור לי מהר. אם אני מחבר ראוטר אלחוטי, שמחשב נייח מחובר אליו פיזית עם כבל. עכשיו יש מחשב נייד שמתחבר אליו בצורה אלחוטית, אז כשאנ יאפעיל הצפנה למשל WPA אז זה משפיע גם על החיבור הפיזי הרגיל?

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  4. Started by DanielHatuka,

    יש לי נתב קווי של Edimax דגם BR-6104K ואחרי כחצי שעה של עבודה הוא מתחמם מאוד, גם בתקע בחשמל (לדעתי בערך 60 מעלות C) וגם הנתב עצמו. הנה התמונה של התקע בחשמל אולי המתח לא מתאים או משהו לארץ (למרות שקניתי בארץ בחנות KSP שזה אמור להיות מותאם). תודה

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  5. Started by yairg,

    שלום, רציתי לדעת, מכשיר שיכול לנהל כמה רשתות אלחטיות במקביל, אני מדבר כמובן על ACCESS POINT. אני מדבר על ניהול רשת אחת בהצפנה WPA2, והרשת השנייה הוא מתחבר אליה בשביל האינטרנט שהיא יכולה להיות בהצפנות אחרות או ללה הצפנות. בעבודה הנוכחית של AP שלי היא רק מאריך את התווח ולכן הוא משתמש באותה הצפנה של רשת המקור בעצם יש לי רשת של שלושה מחשבים ומתחברים של AP שלי, חיברתי לו אנטה גדולה ואני והתחברתי אל רשת מרוחקצ בשביל האינטרנט, ולם יש לי שרת ברשת שלי שהוא ללא מסך ומקלדת, לכן כל פעם שאני מתחבר אל רשת אחרת ב AP שלי אני צריך, לחבר לו מקלדת ומסך ולהכניס את הסיסמא של הרשת ש AP התחבר אליה, אז רציתי לדעת אם יש מכשיר - אחד. שיכול לנהל את הרשת שלי שהיא בהצפנה מסוג שלשהוא, ולעשות גשר לרשת …

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  6. אז ככה נכון בשיתוף קבצים אני לא רואה את התיקיה אז עשיתי מה שהיה לעשות במדריך להגיד משהו וזה מביא לי את האירור הזה מבינים איפה זה? ועוד משהו אין אני עושה שלשני המחשבים לא יהיה אותו איי פיי

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  7. Started by shon,

    אהלן חברה! יש לי בעיה קלה, כשאני גולש בבית דרך הראוטר אני גולש על Ip adress אוטומטית, אולם כשאני בעבודה אני צריך כל פעם להזין את כתובת ה Ip ידנית. ניסיתי ליצור שני משתמשים ב windows על מנת להתחבר כל פעם שאני בעבודה למשתמש "העבודה" אולם לא רק שזה לא שומר לי את הגדרות הרשת זה גם מסרבל לי מאוד את העבודה. חייב עזרה!!! תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  8. יש לי מחשב שולחני - שמחובר לאינטרנט דרך ראוטר עם פייר וואל אליו אני מחבר עוד שלושה מחשבים: שניים ניידים ואחד נייח = כולם באמצעות כבלים ולא באופן אלחוטי הנקודה היא שאני לא מצליח לייצר שיתוף קבצים בצורת החיבור הזו לא הצלחתי לימצוא כאן מדריך לשיתוף קבצים ( אני גם רוצה לאחד את שמות המחשבים והרשתות - כי כל מחשב היגיע מימקות אחר מה השלבים ? איך פועלים...יש איזה שהוא מדריך מוכן בנושא? תודה

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  9. אז ככה כל משחק שאני מנסה לעשות לו PATCH לעדכן אותו אז זה לא נותן לי יש שגיעות בעיות וכו' עכשיו חשבתי חשבתי חמה זה נהיה לי אמרתי אולי בגלל שהפכתי את האיטרנט שלי ל STATIC IP אז שינתי לרגיל ועדיין לא עובד עכשיו נזכרתי עשיתי שיהיה לי 2 Local Area Connection Local Area Connection Local Area Connection 2 עכשיו השניי זה מה שהוספתי עכשיו נגיד אני רוצה למחוק אותו להחזיר לרגיל איך אני עושה את זה ? שחכתי איך עשיתי את זה משהוא עם הוספת חומרה חדשה ועם מישהו יודע מה הבעיה אז בבקשה שיגיד ליייי ויסביר

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  10. Started by Kcupid,

    יש לי אינטרנט 5 מגה ADSL בזק (ספקית בזק בינלאומי). עד לפני שבוע וחצי-שבועיים הכל היה טוב, כשהורדתי מRapidshare לדוגמא הורדתי על 500-600, וככה מעוד המון אתרים אחרים. באתרים איטיים יותר הורדתי על 300. לפני שבוע וחצי בערך קרה איזה משהו, אין לי מושג מה. התחילו להיות בעיות. כשנכנסתי לRapidshare למשל, לפעמים לא יכולתי לבחור Free או Premium, העמוד היה עם "באג" או משו כזה, הייתי צריך לרענן עד שזה עבד. וגם אחרי שזה עובד, ואני לוחץ על להוריד זה מוביל אותי לעמוד שגיאה. לחברים שלי זה לא ככה וRapidshare אמרו לי שזה בעיה אצלי. גם העמוד שגיאה עובר בסוף אחרי כמה נסיונות. כשאני מוריד, במקום להוריד על ה500-600 זה מוריד לי על 15-80... אין לי מושג למה! לא משנה איזה אתר, כשאני עושה את הבדיקת …

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  11. Started by shmil_y,

    אני מתכנן לפי המלצות הפורום לקנות את הראוטר WRT54GL. עכשיו עשיתי חיפוש בזאפ ומצאתי את החנות הזו: http://www.digitalsupport.co.il/buy/scripts/prodView.asp?idproduct=43 ששם כתוב ואני מצטט: "נתב זה לא תומך בכבלים והוא למעשה WRT54G V4 לשנת 2004. הנתב לא תומך או נתמך ב Windows Vista. נתב זה אינו מיועד למשתמשים רגילים אלה לאנשי לינוקס בלבד. כמו כן, חברת LINKSYS לא מספקת אחריות לנתב אם שונתה גרסת ה FIRMWARE שלו. אנו ממליצים ללקוחותינו לרכוש או את דגם WRT54G V7 לשנת 2007 בלינק הבא: או את דגם WRT54GL V1.1 האחרון לשנת 2007 אשר תומך בכבלים ומגיע עם ממשק GUI חדש! אחריות 3 שנים - שינוי גרסה מסיר אחריות. (הוראות חברת Linksys)." האם זה נכון??? האם נתב יכול שלא לתמוך במערכת הפעלה מסויימ…

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  12. אני רוצה לעשות רשת אלחוטית בין 2 מחשבים כל הקטע שהמחשבים נמצאים בקומות שונות בבית ואני רוצה לחסוך כסף במקום לקנות 2 מתאמי PCI אלחוטים לקנות אחד ומחשב אחד לחבר ב RJ45 . אני רוצה לקנות ראוטר טוב עם טווח טוב שיתחבר למודם של כבלים לא ADSL הדגם שחשבתי עליו הוא אדימקס 6204BR ביחד עם הכרטיס רשת שלו . עכשיו אני רוצה את ההערכה שלכם האם הטווח יגיע או לא שימו לב לתרשים שבקובץ יש לי מחשב בקומה 2 ומחשב בקומה 1 2 שאלות חשובות : 1.פה כדאי לשים את הראוטר ? ליד מחשב 1 ? או מחשב 2 ? ( זה שבקומה העליונה או התחתונה או אין הבדל ?) 2.האם הטווח בכלל יגיע כל מה שיש לראוטר לעבור זה קיר >>> קומה >>> קיר עבה יותר ... האם אתם חושבים שיש בכלל סיכוי שיקלוט משהו אם לוקחים את המרח…

  13. חבר שיגיע מחו"ל עם המחשב הנייד שלו והוא רוצה עכשיו להיתחבר לאינטרנט בארץ ולגלוש בכל מקום האם זה אפשרי? האם יש כרטיס מיוחד לזה? כמה זה עולה? למי שלא אבין הוא רוצה פשוט לחבר כרטיס למחשב ולגלוש בכל מקום בלי בעיה האם זה קיים איך עושים וכמה עולה?

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  14. Started by X-Viper,

    בבית החדש שלי יש לנו בשקע של הטלפון שישה או שמונה קבלים, שנים מהם מיועדים לכבל טלפון... את השאר אני רוצה לייעד לכבל רשת. כפי שאני יודע ציריכם שמונה כבלים לכבל רשת עבור תמיכה ב 1GBps , לעומת זאת, ניתן להשתמש בארבעה כבלים ולקבל תמיכה ב 10/100 MBps . השאלה שלי היא כזאת, האם עלי להתעקש ולהכין את הרשת שלי עבור 1G ולהעביר כבלים חדשים, או פשוט להשמתמש בארבע כבלים שיש לי וזה יפסיק... עוד שאלה, אילו כבלים כדי לי לקנות ? CAT5 או CAT5E או שאר הסוגים... הבנתי שהשוני הוא באיכות הכבל... אני ישמח אם מישהי יוכל להביא לי הסבר יותר לעומק על הדבר. בתודה מראש, מתן.

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  15. יש לי מחשב שמריץ XP,אני רוצה לחבר אותו לרשת האלחוטית בבית שלנו ויש לי כרטיס רשת אלחוטי של חברת Sparklan מדגם wl-382F ואין לי איזשהו דיסק שלו,באתר כתוב שמחברים אותו והוא עובד,אבל הוא לא תודה

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  16. יש לי 2 מחשבים שבהם אני אתקין כרטיסי רשת אלחוטיים. 1 מה קורה עם המודם של הספקית ? אני מחבר אליו את הראוטר האלחוטי ? 2 האם אני צריך האב\סוויץ' ? 3 על איזה ראוטר הייתם ממליצים לי לקנות ? ז"א קודם כל חברה מומלצת ומה חשוב שיהיה בו ? (אני מביא מניו יורק) 4 תודה.

    • 6 תגובות
    • 614 צפיות
  17. Started by AdiR^SiNaI,

    מזה שרת WEB? מזה שרת FAX? ומזה שרת בסיס נתוניםDATA BASE? מזה domain ?

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  18. האם מבחינה הגיונית אפשר להוריד ב 500 ק"ב לשניה עם חיבור של 1.5 מיגה(כאמור אפשר להוריד עד 187 ק'ב לפי חישוב 1500 חלקי 8) בביטורנט או ב אתרים רגילים .??

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  19. Started by yosi yosef,

    שלום חברה אני רוצה המלצה לנתב עובר ממד בסביבות ה500 שקל ............

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  20. דיברתי היום עם נציג של בזק בין לאומי לגבי חבילת אינטרנט של 1.5 מגה, שהמחיר שלה הוא 39.90 ש"ח. מה אתם אמרים שווה או לא? תודה למגיבים.

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  21. Started by XDude,

    שלום אני משתמש במודם של dawoo\daewoo(שני שמות לחברה או משהו כזה) דגם xcm-2300 ואני מחפש דרייב נואשות ולא מצאתי!! הדיסק של הדרייבר שלי נשבר ואני מחפש באינטרנט ולא מוצא!! אם למישהו יש את המודם הזה ויכול לשלוח לי ת'דרייבר שיגיד לי בבקשה! או שלמישהו יש קישור?

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  22. יש לי בעיה במודם: המודם לא עושה Reconnect לאחר שהוא מתנתק, למרות שהוא אמור להתחבר אוטומטית בעת ניתוק. יש לציין שהמודם עבר עדכון קושחה למצב המקורי שלו, כלומר ראוטר AHT-E300, ללא חייגן. בהגדרות הWAN סימנתי לו להתחבר מחדש, אבל זה לא עוזר. הדבר היחיד שאני יכול לעשות בעת ניתוק הוא לכבות את המודם ולהדליק מחדש. לפעמים הניתוק הוא ניתוק מהאינטרנט, ואז אני יכול לראות ב10.0.0.2 שאין חיבור WAN, אבל לפעמים אני לא יכול להכנס לשם - הוא לא מזהה את המודם בכלל כשאני מכניס לו את הכתובת הזו. אז אני חייב לכבות אותו, להדליק מחדש, ואז הכל בסדר. למה זה קורה? ומה אני יכול לעשות בשביל לטפל בזה..? האם הבעיה ידועה? תודה, נדב.

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  23. Started by Skull-Hunter,

    בשעה טובה אני מחליף את המודם המעפן שלי (ALE 130) במודם רשת. איזה מודם כדאי לי לקחת מבזק?

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  24. תודה למשתתפים!

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  25. Started by Shane McMahon,

    הכותרת אומרת הכל. תודה.

דיונים חדשים בפורומים