רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
היי שלום רב לכולם השבוע התקינו לי אינטרנט בתשתית הסיבים של פרטנר. קיבלתי את הראוטר מהדגם הישן שלהם tg789vac האם אתם ממליצים לי לדרוש לשדרג לדגם החדש (מה שהובטח לי) 2232 dga? אני מבין שזה לא הראוטר המושלם אבל בהתייחס לשני הדגמים מה עדיף? תודה!
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
אני מחובר ברשת, מודם אלקטל משורדג, סוויץ', שני מחשבים מחוברים. פתחתי את הפורטים למחשב, פורטים 6767 וגם 21, משתמש בתוכנת BulletProof אבל היא פותחת שרת לפי איי פי פנימי של הרשת. כשמנסים להתחבר אלי, לפי האיי פי הראשי, אני רואה בתוכנה חיבור ראשוני אבל מייד ניתוק. מישהו יכול לעזור? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
מישהו התנסה עם כרטיס הרשת Alfa AWUS036NH http://www.data-alliance.net/-strse-158/Alfa-AWUS036NH-2000mW-1000mW/Detail.bok מה הטווח קליטה שלו בשטח עירוני ? בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
האם זה מסובך להתקין נקודת גישה אלחוטית (WAP) מה אני צריך חוץ מהמכשיר עצמו? יש לי כרגע רק ראוטר מודם, אני רוצה לעשות נקודת גישה בשביל להגביר את התדר של ה-WIFI למקומות אחרים בבית. WIFI EXTENDOR לא שווה כלום. הבנתי שאפשר לחבר את הראוטר לעוד ראוטר אבל זה יוצר DOUBLE NAT, שאני לא רוצה. ואז שמעתי על נקודת גישה אלחוטית, שנשארת על אותה הרשת. אשמח לעזרה לגבי הנושא
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
האם גם הוא ניתוב גיימר? (בנוסף ל- 212.179.37.1) תודה.
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול קניתי ראוטר של D-LINK דגם DI-704P שאמור לתמוך גם בחייגן אינטרנט בכבלים של נטוויז'ן, אבל כשחיברתי את הראוטר הוא פשוט לא רוצה להתחבר וכאשר אני מתחבר עם החייגן של נטוויז'ן ממחשב אחד אז השני כבר לא יכול להתחבר (אני מחובר רק עם שני מחשבים) האם למישהו יש נסיון עם הראוטר הזה? עזרו לי בבקשה ...
-
- 0 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום לכולם. עברתי לתשתית NGN,וקיבלתי 10M,עכשיו עשיתי בדיקות עם בזק,ובזק בין לאומי,ומהירות העלאה שלי תקינה,אך מהירות ההורדה בפועל לא. בבדיקה שעשיתי עם הנציג שירות ראינו שאני מקבל 9.60M,אך כאשר התחברנו לאינטרנט,בבדיקה יצא רק 8.09M. משם עברנו לבדוק את זיכרון הRAM,אני משתמש בויסטה,ויש לי 4G,בפועל זה מראה שמתוך 3325MB זמינים יש לי רק בין 10-40,תלוי ברצון המחשב. בתוכנה אחרת שהורדתי,זה מראה לי שמתוך ה3.3G,בניצול יש רק כ-1G. מישהו יכול לעזור לי,זה קצת דחוף כי אני בצבא כל השבוע ויכול לטפל בזה רק בסופ"ש. תודה ושבת שלום.
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום כולם. יש לי בעיה רצינית: כפי שעולה מהכותרת, יש לי lag ענק ב-ventrilo. אתמול זה הגיע ל-3000 ping (היה גם גבוה מזה) כך שאני לא יכול להשתמש בתוכנה. אני מכניס את פרטי השרת ומנסה להתחבר. השרת הוא שרת קנוי שמוטעם ל-32 איש: כתובת: "ventrilo1.ldn.powervs.com", פורט: 5012 ויש סיסמא אבל זה כבר מדי פרטים. לאחר זמן מה (שאמור להיות מידי), אני "מחובר". כל מה שאני מסוגל לשמוע הם קטעי דברים ורעשים - הכל ב-3 דקות איחור! אין לי מיקרופון ולכן אני לא יכול לבדוק אם הם שומעים אותי. אבל אני לא שומע כמעט כלום ואם כן, אז כאמור באיחור עצום. אני מאחורי router של Edimax 7064A+g, אבל עשיתי virtual server ופתחתי את הפורטים הדרושים: 5012 של השרת עצמו ופורט נוסף שהוא ה-default של התוכנה - לא עזר. ה…
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
חיברתי מחשב נייד לרשת הביתית שלי,מחשב ראשי מריץ חלונות 7, מחשב נייד מריץ ויסטה. 2 המחשבים רואים את המחשב המארח אבל בנסיון כניסה אני מקבל חלון שם וסיסמא וזאת על אף שאין סיסמאות בשני המחשבים, יש שיתוף כוננים, יש נוד 32 מבוטל ופיירוול מבוטל. מה יכולה להיות הסיבה, מחובר דרך ראוטר אלחוטי ( נעשה נסיון גם דרך קווי) TP-LINK/ אשמח לרעיונות
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון אני חווה בעיות מוזרות כשאני מפעיל את הביטורנט,למשל היום אז הפעלתי את הביטורנט והוא הוריד איזה 5 שניות 60קב"ש ואז זה צנח לבין 0-3 שזה ממש גיחוח(והפורטים פתוחים) ולא אפילו שזה ככה אז פתאום כל האינטרנט קורס לאיזה 5 דקות ואני לא יכול להיכנס לשום אתר!! (ואפילו אם הוא עובד אז הוא מקרטע כשאני מוריד שאני מגביל על 100 ו30 UP). משום מה כל הבעיות האלו צצו מאז שעברתי ל012 ותשתית HOT זה יכול להיות הם? כי אתמול הביטכומט טס לי על 400 קב"ש 0_ם ויש לי מהירות 5מגה ביט אשמח לקבל תשובה איך לפתור את בעיית ההתנתקות כשאני מפעיל את הביטכומט ולגבי המהירות המזוויעה הזאת.
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות ראוטר ואני רוצה לרנות את הראוטר הזה http://www.lamir.co.il/product.asp?product=2378 העם הוא שווה את הכסף והעם הוא טוב כי שמעתי אליו רק דברים טובים
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה שאני כבר המון זמן מחפש ברשת פתרון ואין. יש לי רשת ביתית עם 4 מחשבים, 3 שסתם גולשים ומשחקים במשחקים ואחד שהוא שרת אימיול. יש לי 2 HUB-ים שונים מחברות שונות, בגדלים שונים, אחד של 16 פורטים ואחד של 8. הנתב הוא אלקטל 510 שבעבר הרחוק היה HOME (עכשיו פרוץ). אם כל המחשבים גולשים ומורידים קבצים בצורה רגילה.. אפילו קבצים גדולים אין שום בעיה, ברגע שאני מדליק אימיול לאחר זמן קצר של עבודה נדלקת לי נותר הBNC (הקואקסית) ונדלקת נורת השגיאה ולאחר זמן קצר המודם מפעיל את עצמו מחדש, תופעה זאת קוראת אצלי בHUB של ה8 פורטים. ב-16 פורטים לעומת זאת יש לי עוד יציאה של AUI שדומה לחיבור הMIDI הישן בנוסף לחיבור ה BNC ועם הHUB חוץ מהBNC יש לי גם נורת JABBER, גם כאן, אחרי משך עב…
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייח עם וינדוס אקספי ובו 2 כרטיסי רשת: האחד מתחבר ישירות לראוטר והשני בכבל רשת מוצלב מתחבר למחשב נייד עם כרטיס רשת אחד. לאחרונה התקנתי ubuntu 9.04 במקביל לווינדוס אקספי שקיים לי במחשב הנייד (בנייח יש רק אקספי) רציתי לדעת כיצד אני מקשר ברשת ביתית (כמו שעשיתי ביניהם כאשר היה וינדוס) את שני המחשבים?? צריך להתקין SAMBA ?
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
היי לכולם. כיצד אני מזרים מוזיקה מהמחשב לרסיבר DEMON AVR X3300? . הממשק של הרסיבר לא נוח .גם לא תומך בעברית וגם הוא רואה תיקיות עם מוזיקה . אבל שנכנסים לתיקיה הוא רושם empty . בתיקיות יש שירים ב Mp3 . הרסיבר תומך בפורמט mp3 .כל הבית מרושת . כל טלויזיות הסטרימרים וקולנוע ביתי כולל הנגן בלוריי של pioneer BDP 180
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתב מולטימדיה אלחוטי WMU-9000VPN מחירו כ 360 ש"ח - מישהו מכיר ? אני זקוק למוצר שיהווה : 1. פיירוול 2. נקודת גישה ללפטום עם כרטיס רשת אלחוטי (Access Point) 3. כניסות לחיבור רשת של מחשב נייח 4. כניסות נוספות למימוש רשת בייתיץ 5. שרת הדפסות 6. שיכין קפה (לא חובה) ;D האם המותר הנ"ל מומלץ ? האם יש משהו מומלץ יותר ? האם לא תהיה לא בעיה עם כרטיס רשת אלחוטי של DLink ? תודה ? תודה !
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
התקנתי מערכת הפעלה XP 32BIT דרך כונן DOK היום, על מחשב נייד שקיבלתי מזמן מפלאפון LG X120. הכל נראה תקין, אפילו התקנתי בצורה רגילה את כרטיס הרשת, כשרק ההתקנה של האלחוטי לא בסדר! אני מתקין את הדרייבר, מתבקש לבצע ריסטרט אחרי הודעה שההתקנה עברה בהצלחה, אבל עדיין הכרטיס לא מופיע בחיבורי רשת או במנהל ההתקנים! באחרון הוא מופיע אגב כסימן שאלה צהוב תחת network controlles. איך אפשר לפתר את הבעיה הזו?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים בבית הם מחוברים להאב אני רוצה לחבר גם את המודם של האינטרנט להאב היה פעם מדריך פה ועכשיו אין =\ אולי משהו יכל הלביא לי מדירך ?
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שמו לנו במעונות באוניברסיטה ראוטרים של הוטבוקס. עכשיו הלפטופ שלי תמיד חווה ניתוקים/אי התחברויות לwifi ואצל שאר האנשים בדירה זה בסדר. אם אני מתחבר להוטבוקס בכבל האינטרנט עובד לי טוב. יש לציין שהלפטופ כן מצליח להתחבר לרשתות WIFI אחרות שיש בפקולטה/בבית. מה אני עושה כדי לסדר את זה? אם זה עוזר יש לי מחשב dell vostro
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני עומד לעבור להתגורר ביחידת דיור ואני רוצה להשתמש בחיבור 5 מגה שיש לדיירים שגרים מעלי. אני לא מבין בזה הרבה, אבל אני מאמין שמה שאני צריך זה כרטיס אלחוטי טוב בחיבור USB או כרטיס רשת PCI אבל לא יודע מה עדיף. יש לי WIN 7 64 אז כמובן אני רוצה משהו שקל להתקין ושמתאים לוינדוס החיבור ישמש אותי להכל. גלישה רגילה וגם להורדות תודה
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
לכל חברי הפורום שלום! רציתי לקבל המלצות לנתב שיעבוד מממ"ד. אם אפשר עד 450 ש"ח. התשתית שיש לי זה כבלים. תודה
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום, מישהו יכול להסתכל על יומן אירועים של הוטבוקס שלי? נראה לי יש שגיאות שחוזרות על אצמן.
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
שלום! מצאתי איך מתחברים בעזרת netsh לרשת אלחוטית (באמצעות הפקודה wlan) אני אשמח לדעת איך מתחברים דרך חייגן . . . תודה לעונים!
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לאח שלי בבית בעיה מאוד מוזרה שלא הצלחתי לסדר. יש ברשותו ראוטר TPLink wr541g אליו מתחבר מודם כבלים של Thomson. יש לו 2 מחשבים בבית - מחשב נייח שמתחבר בעזרת כבל ומחשב נייד שמתחבר בעזרת כרטיס רשת אלחוטי פנימי Intel 3945AB. הבעיה מתחרשת כאשר המחשב הנייד מתחבר לרשת - ברגע שהמחשב הנייד מתחבר לרשת, האינטרנט מתנתק בשני המחשבים. ברגע שהנייד מתנתק - האינטרנט חוזר לעבוד במחשב הנייח. האינטרנט אצלו עובד תמיד כל עוד המחשב הנייד לא מחובר לרשת. כאשר רק המחשב הנייד מחובר לרשת - האינטרנט גם לא עובד. ניסיתי הכל - עדכנתי Firmware של הנתב, נתתי IP סטטי למחשבים וניסיתי לכבות את השרת DHCP של הראוטר(חשבתי שאולי, איכשהו, יש אייפי קונפליקט). ושום דבר לא עוזר - ברגע הנייד מתחבר, אין …
-
- 0 תגובות
- 817 צפיות
-
-
-
אני משתמש בפיירוול של kerio והוא הכי נוח לי עד עכשיו כי הקודמים שהשתמשתי בהם כדוגמת lavasoft ו-sygate הקפיצו לי כל שנייה היערות וזה די עיצבן אותי אז חזרתי לראשון. החשש שלי הוא שהוא מאט לי בצורה נוראית ביותר את האימיול על אף המזהה הגבוהה שיש לי כי פתאום מוריד לי נוראה לאט לעומת התקופה שהשתמשתי בפיירוול של Mcafee. האם יש אמת בדברי והוא באמת גורם לאיטיות? אני לא בוטח בפיירוול של ווינדוס ולא משתמש כבר במקאפי מסיבות כאלה ואחרות. מחכה לתשובות מעניינות וגם להצעות שונות על פיירוולס טובים בלי חלונות והתראות שקופצים כל שנייה.
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-


