עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by Fostex,

    שלום , אני צריך עזרה בנוגע לחיבור האינטרנט שלי , כל פעם שאני מתחבר זה מחכה שנה זה נתקע על התמונה Verifying user name and Password וניתקע ככה.. לאחר כמה זמן הוא אומר שיש בעיה בפורט הוא משהו כזה.. ושואל אותי אם אני רוצה לחייג שוב אז אני לוחץ כן.. ככה זה עוד פעם ניתקע ועוד פעם שואל אותי אם אני רוצה לחייג שוב ואני לוחץ כן רק לאחר איזה 6-7 פעמיים שלחצתי לחייג שוב זה חוזר לי ומתחבר לאינטרנט , מה הבעיה ? אם אפשר לעזור תודה. לבעיה קוראים : EROR 619

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  2. עשיתי את הגדרות לפי המדריך הזה: http://www.netcheif.com/Articles/FixedIP/FixedIP.htm וכשאני לוחץ על ה V בישביל לאפשר למחשבים אחרים להיתחבר לאינטרנט שלי דרך המחשב שלי (בהגדרות של החייגן לאינטרנט) אז זה עושה הודעה כמו שתבמונה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  3. מישהו ניסה את הראוטר הזה?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  4. בהוט, 2 התשתיות עולות אותו הדבר... הגיוני? כרגע יש לי 1.5 ואני רוצה לשדרג ליותר מהיר: תשתית הוט, ספק בזק אם אני רוצה לשדרג אני צריך לשלם יותר ל 2 החברות? או רק לאחת?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  5. שלום ושבת שלום יש לי ראוטר בבית ומחשב נייד עם כרטיס רשת אלחוטי. דרך התוכנה Ralink אני מוצא את הראוטר שלי ואף מתחבר אליו אבל משום מה לא עובד לי האינטרנט. ניסתי להתקין שוב ושוב אך ללא הצלחה. יש למישהו רעיונות? נ.ב גם הראוטר וגם הכרטיס רשת של חברת edimax בברכה שבת שלום בר

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  6. Started by yan,

    לאחר שפעלתי לפי המדריך שלכם עדיין במחשב המשנה לא עובד האינטרנט מה עושים? =\

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  7. יש לי מחשב שולחני - שמחובר לאינטרנט דרך ראוטר עם פייר וואל אליו אני מחבר עוד שלושה מחשבים: שניים ניידים ואחד נייח = כולם באמצעות כבלים ולא באופן אלחוטי הנקודה היא שאני לא מצליח לייצר שיתוף קבצים בצורת החיבור הזו לא הצלחתי לימצוא כאן מדריך לשיתוף קבצים ( אני גם רוצה לאחד את שמות המחשבים והרשתות - כי כל מחשב היגיע מימקות אחר מה השלבים ? איך פועלים...יש איזה שהוא מדריך מוכן בנושא? תודה

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  8. אני מחובר לאינטרנט (בצרפת) דרך פרנס טלקום וספציפית דרך אורנג LIVEBOX זו מן קופסא "הכל כלול" דרכה מחוברים הממיר לכבלים, אופציה לטלפון, המחשב בכבל רשת והמחשב הנייד ברשת אלחוטית. כאמור האופציה האלחוטית מובנית ב livebox ופועלת תמיד. המחשב הנייח שכמור מחובר בכבל רשת משמש גם להורדת קבצים ב-emule , אולם אני מקבל חיווי כי הפורטים אינם פתוחים ולכן מוריד קבצים בקצב נמוק ביותר - קילובייטים בודדים בלבד. מהירות החיבור שלי היא 8 מגה ואני מגיע בתוכנות אחרות גם למהירות הורדה של 700 קילובייט. והשאלה - יכול להיות שיש לי פיירוול ב livebox ?? איך אני יכול לבדוק ויותר חשוב איך לפתוח בו פורטים? אני מניח שתפנו אותי למסמכים שקיבלתי עם ה livebox אבל הם דלים מאוד והצרפתית שלי אפילו דלה יותר …

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  9. שלום לכולם, כיום אני מחובר עם הספקית 013BARAK (נטויזין), אני משלם להם 59ש"ח בשביל 1.5 מגה . עכשיו דברתי עם 012 SMILE (אינטרנט זהב), ויש להם כזה מבצע : אם אני קונה אינטרנט 3מגה אז אני מקבל 6. בקיצור דברתי איתם על זה , עכשיו הם רוצים 55 ש"ח בשביל אינטרנט 6מגה . אבל שאני עם 013BARAK עכשיו יש לי חבילת "Gamers", שזה אומר שנגיד אני משחק Mu | MapleStory ועוד כאלו שרתים מח"ול וחלק מהארץ לא יהיהו לי שם לאגים והמשחק יפעל חלק , לפי מה שהם אמרו לי ה"חבילה" הזאת מרחיבה לי רק את ההעלאה, זה באמת נכון ? תודה לכל הועזרים .! ואם נגיד יש לי עכשיו אינטרנט 3 מגה כמה העלאה יהיה לי ? ואם יש לי אינטרנט 6 מגה כמה יהיה לי ? (והמשחקי רשת זה באמת פועל עפ"י ההעלאה שלי?) וזה ישפיע על הראוטר? תודה רבה…

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  10. Started by kisin,

    איך ניתן לחבר את האיקס בוקס הישן לרשת האלחוטית בבית? אני רוצה לחבר את האיקס בוקס לטלויזיה בסלון ורוצה שהאיקס בוקס יהיה מחובר לרשת האלחוטית כדי שהוא יתפקד כHTPC בסלון

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  11. שלום רציתי לדעת האם יש קשר בין ההתחברויות לשרתים באינטרנט לבין ספק האינטרנט(אינטרנט זהב,קווי זהב וכו'?

  12. Started by kruscal,

    שלום רב לכולם!!! אני רוצה להאריך את הכבל של ה USB שמחבר את הכרטיס הרשת האלחוטי למחשב ביתי שיקלוט אות יותר חזק, אורכו כרגע: 1 - 1.2 מטר ואני מעוניין להאריכו ל: 4 - 5 מטר, 1. מישהו פעם ניסה לעשות דבר כזה ולראות אם זה משפיע על האות? 2. האם הארכה של הכבל בצורה משמעותית כזו (יחסית) פוגעת בקצב העברת הנתונים בתקשורת? תודה רבה לעונים !

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  13. ב unternet options יש למעלה סמן שניקרא programs ובו ניתן לבחור באיזה תוכנת אימייל רוצים להישתמש מופיעים שם outlook outlook express hotmail אני משתמש ב yahoo.com איך אני יכול להוסיף שם גם את yahoo תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  14. Started by yoahe,

    יש לי מודם IDSL של בזק כל פעם שאני מתנתק מאינטרנט הוא תוקע לי את המחשב(יש לי אמיול שרץ מהר) גם אחרי שאני עושה כיבוי לXP הוא נתקע על שומר הגדרות מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  15. אבל לא POP3 אלה ב WEB שאני פשוט יברור בין שם לשם והוא יכנס ל WEBMAIL.

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  16. היי כולם, יש לי מחשב ראשי... שמחובר ל ADSL ע"י מודם USB ALE070 במהירות מיגא וחצי מחברת נטויג'ן , העברתי כבל רשת מהמחשב הזה לעוד מחשב בבית.. ועשיתי רשת ביתית.. שבמחשב השני יהיה אינטרנט בתנאי שהמחשב הראשי יהיה מופעל ומחובר לאינטרנט. עכשיו אני לא מומחה רשתות.. עשיתי את זה לבד.. כי זה קל.. כבל רשת מוצלב ונגמר הסיפור , אבל שמעתי שיש מודמים לא USB אלא ע"י כרטיסי רשת.. ושמעתי שהם יותר איכותיים ויותר טובים.. אם יש מישו שיוכל להסביר לי ההבדל במהירות בביצועים בכל... והאם המודם שמחובר למחשב דרך כרטיס רשת גם מחליף אייפי בכל פעם שמתנתק ומתחבר? ואם מדובר על המודם אלקטל 510 מומלץ יותר מה USB? האם המודם אלקטל 510 יתן יותר ביצועים ברשת הביתית שיש לי? מומלץ יותר? עדיף יותר? בבקשה תבהירו ות…

  17. Started by idodi10,

    שלום, אני רוצה לשתף את המדפסת שלי עם מחשב (שלא מחובר לרשת שלי) שיש לו IP קבוע. האם זה אפשרי? תודה מראש, עידו.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  18. Started by Rebellion,

    ראיתי כאן מדריך בפורום לרשת adhoc וזה לא מצליח לי. יש לי אינטרנט ברק עם חייגן ושני כרטיסי רשת, אחד אנטנה ואחד USB. עשיתי בדיוק כמוש שנאמר במדריך שם אבל זה לא פועל לי, וזה נראה כאילו חסר משהו לעשות. לא צוין שם גם במדריך הגדרת מחשב השרת.. עזרה?

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  19. Started by dj shay 30010,

    שלום לכולם יש לי ראוטר של level one WBR-3408 איפה אני מגדיר לו L2TP אני חיפשתי ולא מצאתי תחת מה זה

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  20. מחשב שני ברשת (משתמש במתאם אל חוטי USB (לבן קטנטן כזה...) (לוקח את החיבור מהמחשב הראשון עם הראוטר האל חוטי ...ADSL) הבעיה היא כזו ! ....הרשת האלחוטית אמורה לפעול ולהתחבר לבד עם העלאת הWINDOWS הבעיה היא שמשום מה הסרביס WIRELESS ZERO CONFIGURATION אחרי כל ריסטארט מתאפס חזרה ל DISABLE \ STOP AUTOMATIC .....ניסיתי גם לשנות ל MANUAL ....עדיין חוזר ל DISABLE אחרי ריסטארט ובשביל לאפשר את האינטרנט כל פעם אני חייב להיכנס לסרביסים ולעשות START לסרביס הזה ורק אז מזדהה כמובן הרשת ואפשר לגלוש ... מישהו ?

  21. שלום אנשים. איך אני מחבר מודם שהוא גם ראוטר למתג כדי ששתי המחשבים יהיו מחוברים ברשת ומחוברים לאנטרנט. סליחה על הבורות בתקשורת. תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  22. Started by maorsh18,

    שלום לכולם היום הצלחתי בשעה טובה ומוצלחת לחבר את שתי המחשבים שלי לראוטר, סידרתי את האינטרנט ואני מנסה לשתף קבצים בין שתי המחשבים... הבעיה היא שרק המחשב של אחי מזהה את המחשב שלי ברשת, ואני לא מצליח לזהות את המחשב של אחי... זאת אומרת שאחי יכול לקחת ממני קבצים כמו בכל רשת ואני לא מצליח לזהות אותו יש למשהו רעיון למה זה ככה ???

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  23. Started by bbbbwa,

    אני מחפש דרך להעביר את המסמכים הישנים

  24. Started by assaf990,

    נתונים: יש לי מייל ביאהו. בניתי אתר ובו יש דרך למשתמשים לשלוח לי מייל, למייל שלי באתר (שכולל את הסיומת של האתר). הבעייה: אני רוצה לקרוא את המיילים שקיבלתי למייל באתר מתוך המייל שלי ביאהו וכשאני עונה למיילים האלה אז יהיה כתוב כתובת המייל של האתר ולא את הסיומת של יאהו. אבל שהסיומת תהיה של האתר שלי רק במקרה שאני עונה למיילים שמשכתי מהמייל של האתר, לענות לחברים שכותבים לי ישירות ליאהו, אני רוצה שהם יקבלו תשובה עם הסיומת של יאהו. זה אפשרי? כיצד? אם לא - אולי אפשרי בGMAIL?

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות

דיונים חדשים בפורומים