עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by kruscal,

    שלום רב לכולם!!! אני רוצה להאריך את הכבל של ה USB שמחבר את הכרטיס הרשת האלחוטי למחשב ביתי שיקלוט אות יותר חזק, אורכו כרגע: 1 - 1.2 מטר ואני מעוניין להאריכו ל: 4 - 5 מטר, 1. מישהו פעם ניסה לעשות דבר כזה ולראות אם זה משפיע על האות? 2. האם הארכה של הכבל בצורה משמעותית כזו (יחסית) פוגעת בקצב העברת הנתונים בתקשורת? תודה רבה לעונים !

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  2. Started by badmama,

    שלום לכולם, ההקדמה: יש לי 2 מחשבים. אחד עתיק (פנטיום 3, 800 עם XP), השני חדש יותר (4 עם XP). החדש יותר מחובר לאינטרנט דרך מודם BFOCUS של בזק (ודרך כרטיס רשת נפרד). הישן מחובר באמצעות כבל רשת מוצלב מכרטיס הרשת שלו, לכרטיס הרשת ה ONBOARD שיש על הלוח של החדש. בהגדרות הרשת, זה נראה כך: לפני כשבועיים פתרתי בעייה באמצעותכם לגבי המחשב הנתמך באמצעות הגדרת IP ידני אליו. היום פירטמתי את המחשב החדש (צריך לרענן מדי כמה זמן), הגדרות הרשת נשארו אותו הדבר בחדש (אני חושב), אך לא קיים חיבור אינטרנט בין המחשבים, שלא לדבר על שיתוף מדפסות וקבצים. בשני החיבורים (גם בישן, גם בחדש), המחשב אינו מתריע על בעייה בחיבור, אלא פשוט לא גולש מהמחשב הישן. חשוב לציין, בישן כעת הוא גם לא מציג שום סטטו…

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  3. Started by itak,

    בלי קשר למחיר, מבחינת ביצועים ואמינות איזה נתב עדיף לרשת אלחוטית ביתית (כשהמחשבים לא רחוקים מאוד זה מזה) : ‏Edimax EW-7206 Access Point 802.11G‎ או ‏Edimax BR-6204WG Router‎

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  4. אוקי שמעו ככה.. יש לנו מחשב בסלון ומחשב בחדר .. והמחשב בחדר אינלו רשת.. עכשו יש איזה 17 מטר בין הסלון למחשב.. ואין לי כוח להסתבך עם התקנת ראוטר וזה.. אז ככה אני גר במקום שיש בוא הרבה נקודות חמות.. יענו גר ליד רחוב מרכזי ויש פה הרבה מגורים.. ולחבר שלי יש palm וב-wifi של המכשיר שלו הוא מצא מלא רשתות פתוחות.. אז חשבתי לרכוש את הכ.רשת האלחוטי הנ"ל ‏D-Link DWA-110 Wireless G USB Adapter‎ ב-90 שקל וקראתי עליו בזאפ תגובות ממש טובות על הקליטה והוא לא מתנתק וזה והייתרון הגדול שהוא שכרטיס הזה מתחבר דרך ה-usb אז השאלה היא כזאת כמה מטרים הכרטיס הזה יקלוט של רשתות? והאם יש לכם איתו ניסיון? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  5. שלום, ברשותי מחשב CORE 2QUAD ,עם XP PRO. - ללא ראוטר, בתשתית כבלים. עד עכשיו הייתי מנוי של בזק בילאומי, מכיוון שלאחרונה סבלתי מקש/יים בגלישה דרכם, התחברתי לחברת 012. אמנם מעבר הספק פתר לי את כל בעיות הגלישה שלי. (אני מחובר ב 7M ומוריד טורנטים בקצב של 800KB), חוץ מהחשובה ביותר בשבילי. תוכנת ה CAMFROG. עובדת מצויין עם בזק בינלאומי. אין LAG והוידאו עובד חלק, בחיבור עם 012, יש לי LAG מטורף והוידאו אפילו לא עולה. כרגע אני עם 2 חייגנים אחד של בב"ל ואחד של 012. כאשר אני מתחבר עם בב"ל עובד פיקס. ועם 012 בכלל לא. נציג תמיכה של 012 אמר לי שהוא לא יודע מה הבעיה, שאצלם אין פורטים חסומים....(מה שחשבתי שהבעיה). האם יש למישהו רעיון..... או אפילו סתם מה להגיד ל 012......? תודה ויום טוב

  6. Started by eegg,

    אני מנסה לנתחבר עם כ. רשת usb D-Link AirPlus G DWL-G122 שמחובר לנתב אלחוטי dlink di-624 שמחובר לכמה מחשבים נוספים רק איתו יש בעיה שבהתחלה יש תקשורת טובה לדקה ואז זה פשוט נכבה והוא לא מוצא את הרשת מה לעשות??

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  7. Started by Jahwarrior,

    התקנתי רשת בין שני מחשבים בעזרת SWITCH על XP ואני מצליח לשתף קבצים רק ממחשב אחד כאשר אני מנסה להכנס למחשב הראשון מהמחשב השני אני מקבל הודעה שאין לי הרשאה ומתבקש לתת שם וססמה כמו כן חלון ההגדרות של השיתוף שונה בכל אחד מהמחשבים יש למישהו רעיונות לפתרון?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  8. היי , לאחר כל מיני אילתורים שניסיתי להוציא מתוך המדריך לשיתוף אינטרנט לא עלה בידי כל הצלחה עם מישהו יכול להסביר בקצרה מה להגדיר ואיפה זה יהיה סבבה .... אני מעלה תמונה של כל חיבורי האינטרנט : ה - LOCAL AREA CONNECTION הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המודם . וה - LOCAL AREA CONNECTION 2 הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המחשב השני ( עם כבל מוצלב ) . אז בקיצור לפי מה שאני מבין זה לגרום לחייגן לשתף את האינטרנט ואז הוא גורם לאי פי בפרוטוקול ה TCP IP בכרטיס רשת הראשון להשתנות באופן אותומטי ל- 192.168.0.1 ומכאן כבר איבדתי את הכיוון .... מה להגדיר איפה ולמה .... תודה .

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  9. היי יש לי את ה510, ואני מעוניין לפתוח פורטים ואני מבין שאי אפשר חיפשתי ברשת , ומצאתי את המשפט הזה : "מאחר שזה המצב ושאי אפשר לפתוח במודם משודרג פורט דינמי, מה שכן אפשר לעשות הוא ליזום את ההתקשרות מבפנים שאז המודם פותח אוטומטית את הפורט המדובר" אוקיי אז איך יכול אני ליזום התקשרות כדי שהמודם יפתח את הפורט(ואם צריך בכלל לעשות את זה מהמחשב הראשי , או מהמחשב שזקוק לפורט)? מצטער אם אני לא ברור , אני מקווה שזה מספיק מובן תודה.

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  10. Started by maorsh18,

    שלום לכולם היום הצלחתי בשעה טובה ומוצלחת לחבר את שתי המחשבים שלי לראוטר, סידרתי את האינטרנט ואני מנסה לשתף קבצים בין שתי המחשבים... הבעיה היא שרק המחשב של אחי מזהה את המחשב שלי ברשת, ואני לא מצליח לזהות את המחשב של אחי... זאת אומרת שאחי יכול לקחת ממני קבצים כמו בכל רשת ואני לא מצליח לזהות אותו יש למשהו רעיון למה זה ככה ???

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  11. Started by bbbbwa,

    אני מחפש דרך להעביר את המסמכים הישנים

  12. Started by LIgor86,

    שלום, יש לי בבית מחשב מסוג פנטיום 3 וקניתי עכשיו לפטופ. כרגע אני רוצה לעשות רשת אלחוטית בבית גם להעברת מידע וגם לאינטרנט. מה הם השלבים? מה אני צריך לקנות?(איזה ראוטר)

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  13. יש לי בעיה במודם: המודם לא עושה Reconnect לאחר שהוא מתנתק, למרות שהוא אמור להתחבר אוטומטית בעת ניתוק. יש לציין שהמודם עבר עדכון קושחה למצב המקורי שלו, כלומר ראוטר AHT-E300, ללא חייגן. בהגדרות הWAN סימנתי לו להתחבר מחדש, אבל זה לא עוזר. הדבר היחיד שאני יכול לעשות בעת ניתוק הוא לכבות את המודם ולהדליק מחדש. לפעמים הניתוק הוא ניתוק מהאינטרנט, ואז אני יכול לראות ב10.0.0.2 שאין חיבור WAN, אבל לפעמים אני לא יכול להכנס לשם - הוא לא מזהה את המודם בכלל כשאני מכניס לו את הכתובת הזו. אז אני חייב לכבות אותו, להדליק מחדש, ואז הכל בסדר. למה זה קורה? ומה אני יכול לעשות בשביל לטפל בזה..? האם הבעיה ידועה? תודה, נדב.

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  14. מישהו ניסה את הראוטר הזה?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  15. Started by itzik2k5,

    התקנתי השבוע ROUTER, וכמעט הכל עובד מצוין - חוץ ממספר אתרים בודדים כמו נענע, וואלה ועוד. ניסיתי לעשות PING לנענע וואלה אך אינני מצליח לכל שאר האתרים יש PING וכולם עובדים מצוין מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  16. Started by yairg,

    שלום, רציתי לדעת, מכשיר שיכול לנהל כמה רשתות אלחטיות במקביל, אני מדבר כמובן על ACCESS POINT. אני מדבר על ניהול רשת אחת בהצפנה WPA2, והרשת השנייה הוא מתחבר אליה בשביל האינטרנט שהיא יכולה להיות בהצפנות אחרות או ללה הצפנות. בעבודה הנוכחית של AP שלי היא רק מאריך את התווח ולכן הוא משתמש באותה הצפנה של רשת המקור בעצם יש לי רשת של שלושה מחשבים ומתחברים של AP שלי, חיברתי לו אנטה גדולה ואני והתחברתי אל רשת מרוחקצ בשביל האינטרנט, ולם יש לי שרת ברשת שלי שהוא ללא מסך ומקלדת, לכן כל פעם שאני מתחבר אל רשת אחרת ב AP שלי אני צריך, לחבר לו מקלדת ומסך ולהכניס את הסיסמא של הרשת ש AP התחבר אליה, אז רציתי לדעת אם יש מכשיר - אחד. שיכול לנהל את הרשת שלי שהיא בהצפנה מסוג שלשהוא, ולעשות גשר לרשת …

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  17. בהוט, 2 התשתיות עולות אותו הדבר... הגיוני? כרגע יש לי 1.5 ואני רוצה לשדרג ליותר מהיר: תשתית הוט, ספק בזק אם אני רוצה לשדרג אני צריך לשלם יותר ל 2 החברות? או רק לאחת?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  18. אז ככה נכון בשיתוף קבצים אני לא רואה את התיקיה אז עשיתי מה שהיה לעשות במדריך להגיד משהו וזה מביא לי את האירור הזה מבינים איפה זה? ועוד משהו אין אני עושה שלשני המחשבים לא יהיה אותו איי פיי

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  19. שלום ושבת שלום יש לי ראוטר בבית ומחשב נייד עם כרטיס רשת אלחוטי. דרך התוכנה Ralink אני מוצא את הראוטר שלי ואף מתחבר אליו אבל משום מה לא עובד לי האינטרנט. ניסתי להתקין שוב ושוב אך ללא הצלחה. יש למישהו רעיונות? נ.ב גם הראוטר וגם הכרטיס רשת של חברת edimax בברכה שבת שלום בר

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  20. Started by yan,

    לאחר שפעלתי לפי המדריך שלכם עדיין במחשב המשנה לא עובד האינטרנט מה עושים? =\

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  21. אני מחובר לאינטרנט (בצרפת) דרך פרנס טלקום וספציפית דרך אורנג LIVEBOX זו מן קופסא "הכל כלול" דרכה מחוברים הממיר לכבלים, אופציה לטלפון, המחשב בכבל רשת והמחשב הנייד ברשת אלחוטית. כאמור האופציה האלחוטית מובנית ב livebox ופועלת תמיד. המחשב הנייח שכמור מחובר בכבל רשת משמש גם להורדת קבצים ב-emule , אולם אני מקבל חיווי כי הפורטים אינם פתוחים ולכן מוריד קבצים בקצב נמוק ביותר - קילובייטים בודדים בלבד. מהירות החיבור שלי היא 8 מגה ואני מגיע בתוכנות אחרות גם למהירות הורדה של 700 קילובייט. והשאלה - יכול להיות שיש לי פיירוול ב livebox ?? איך אני יכול לבדוק ויותר חשוב איך לפתוח בו פורטים? אני מניח שתפנו אותי למסמכים שקיבלתי עם ה livebox אבל הם דלים מאוד והצרפתית שלי אפילו דלה יותר …

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  22. Started by kisin,

    איך ניתן לחבר את האיקס בוקס הישן לרשת האלחוטית בבית? אני רוצה לחבר את האיקס בוקס לטלויזיה בסלון ורוצה שהאיקס בוקס יהיה מחובר לרשת האלחוטית כדי שהוא יתפקד כHTPC בסלון

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  23. ב unternet options יש למעלה סמן שניקרא programs ובו ניתן לבחור באיזה תוכנת אימייל רוצים להישתמש מופיעים שם outlook outlook express hotmail אני משתמש ב yahoo.com איך אני יכול להוסיף שם גם את yahoo תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  24. Started by yoahe,

    יש לי מודם IDSL של בזק כל פעם שאני מתנתק מאינטרנט הוא תוקע לי את המחשב(יש לי אמיול שרץ מהר) גם אחרי שאני עושה כיבוי לXP הוא נתקע על שומר הגדרות מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  25. יש לי ראוטר קווי מחובר לכמה מחשבים, אני רוצה לחבר לWIN98 ואני לא מצליח. לפי מה שאני חושב, הוא לא מקבל IP מהראוטר. איך אפשר לבדוק את זה בוודאות? אני רוצה לעשות WORKGRUP עם 2 מחשבים XP איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות

דיונים חדשים בפורומים