רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
היי , לאחר כל מיני אילתורים שניסיתי להוציא מתוך המדריך לשיתוף אינטרנט לא עלה בידי כל הצלחה עם מישהו יכול להסביר בקצרה מה להגדיר ואיפה זה יהיה סבבה .... אני מעלה תמונה של כל חיבורי האינטרנט : ה - LOCAL AREA CONNECTION הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המודם . וה - LOCAL AREA CONNECTION 2 הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המחשב השני ( עם כבל מוצלב ) . אז בקיצור לפי מה שאני מבין זה לגרום לחייגן לשתף את האינטרנט ואז הוא גורם לאי פי בפרוטוקול ה TCP IP בכרטיס רשת הראשון להשתנות באופן אותומטי ל- 192.168.0.1 ומכאן כבר איבדתי את הכיוון .... מה להגדיר איפה ולמה .... תודה .
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
היי יש לי את ה510, ואני מעוניין לפתוח פורטים ואני מבין שאי אפשר חיפשתי ברשת , ומצאתי את המשפט הזה : "מאחר שזה המצב ושאי אפשר לפתוח במודם משודרג פורט דינמי, מה שכן אפשר לעשות הוא ליזום את ההתקשרות מבפנים שאז המודם פותח אוטומטית את הפורט המדובר" אוקיי אז איך יכול אני ליזום התקשרות כדי שהמודם יפתח את הפורט(ואם צריך בכלל לעשות את זה מהמחשב הראשי , או מהמחשב שזקוק לפורט)? מצטער אם אני לא ברור , אני מקווה שזה מספיק מובן תודה.
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
יש איזה מקום שמשכיר מחשב חזק לשרת עם שרת שיש בו כזאת מהירות Upload..?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם היום הצלחתי בשעה טובה ומוצלחת לחבר את שתי המחשבים שלי לראוטר, סידרתי את האינטרנט ואני מנסה לשתף קבצים בין שתי המחשבים... הבעיה היא שרק המחשב של אחי מזהה את המחשב שלי ברשת, ואני לא מצליח לזהות את המחשב של אחי... זאת אומרת שאחי יכול לקחת ממני קבצים כמו בכל רשת ואני לא מצליח לזהות אותו יש למשהו רעיון למה זה ככה ???
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני מחפש דרך להעביר את המסמכים הישנים
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אוקי אז ככה, בקרוב תסתיים לי ההתחייבות לברק 013 ואתנתק מהם בגלל שאיני יכול לשחק במשחקי אונליין.. אז יש הצעות לספקית אחרת? תשתית הוט כבלים =]
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני צריך הסבר על קוי הטלפון...אמא שלי שמה "סלקטור" (זה סוג שקע של טלפון שמחליפים בשקע הרגיל בבית והוא מונע להתקשר מהבית לפלאפונים וכאלה..) ורציתי להחליף אותו חזרה בלי שאמא שלי תדע..(גם ככה היום המחירים יותר זולים ועדיף להתקשר מבזק..) קיצר הסתבכתי עם החוטים ואין לי מושג עכשיו איזה חוט לחבר לאיזה חוט..(בחוטים של הטלפון הצבעוניים האלה..אם למישהו יש מושג על אתר שיכול יותר להסביר לי עליהם וככה אני יבין ..או שמישהו יכול לעזור לי בעצמו אני יודה לו מאודד!!! (כי בינתיים אותו מכשיר לא יעבוד..ואמא שלי לא תדע למה..חח) תודההה! (= nati87
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית מחשב מסוג פנטיום 3 וקניתי עכשיו לפטופ. כרגע אני רוצה לעשות רשת אלחוטית בבית גם להעברת מידע וגם לאינטרנט. מה הם השלבים? מה אני צריך לקנות?(איזה ראוטר)
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
היי שאני מגדיר בראוטר פורטים אני רושם אי פי (פנימי של הרשת הפנימית) ואז את הפורט אבל במידה ואני רוצה לפתוח את אותו פורט למחשב אחר בבית שלי כלומר למחשב אחר ברשת הפנימית אז אני רושם את האי פי שלו ואת אותו מספר פורט שפתחתי למחשב הקודם, אבל אז זה מודיע לי שכבר קיים פורט כזה למרות שרשמתי את זה בפעם השניה על אי פי אחר מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום , אני צריך עזרה בנוגע לחיבור האינטרנט שלי , כל פעם שאני מתחבר זה מחכה שנה זה נתקע על התמונה Verifying user name and Password וניתקע ככה.. לאחר כמה זמן הוא אומר שיש בעיה בפורט הוא משהו כזה.. ושואל אותי אם אני רוצה לחייג שוב אז אני לוחץ כן.. ככה זה עוד פעם ניתקע ועוד פעם שואל אותי אם אני רוצה לחייג שוב ואני לוחץ כן רק לאחר איזה 6-7 פעמיים שלחצתי לחייג שוב זה חוזר לי ומתחבר לאינטרנט , מה הבעיה ? אם אפשר לעזור תודה. לבעיה קוראים : EROR 619
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מישהו ניסה את הראוטר הזה?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
בהוט, 2 התשתיות עולות אותו הדבר... הגיוני? כרגע יש לי 1.5 ואני רוצה לשדרג ליותר מהיר: תשתית הוט, ספק בזק אם אני רוצה לשדרג אני צריך לשלם יותר ל 2 החברות? או רק לאחת?
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אז ככה נכון בשיתוף קבצים אני לא רואה את התיקיה אז עשיתי מה שהיה לעשות במדריך להגיד משהו וזה מביא לי את האירור הזה מבינים איפה זה? ועוד משהו אין אני עושה שלשני המחשבים לא יהיה אותו איי פיי
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום ושבת שלום יש לי ראוטר בבית ומחשב נייד עם כרטיס רשת אלחוטי. דרך התוכנה Ralink אני מוצא את הראוטר שלי ואף מתחבר אליו אבל משום מה לא עובד לי האינטרנט. ניסתי להתקין שוב ושוב אך ללא הצלחה. יש למישהו רעיונות? נ.ב גם הראוטר וגם הכרטיס רשת של חברת edimax בברכה שבת שלום בר
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
לאחר שפעלתי לפי המדריך שלכם עדיין במחשב המשנה לא עובד האינטרנט מה עושים? =\
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני מחובר לאינטרנט (בצרפת) דרך פרנס טלקום וספציפית דרך אורנג LIVEBOX זו מן קופסא "הכל כלול" דרכה מחוברים הממיר לכבלים, אופציה לטלפון, המחשב בכבל רשת והמחשב הנייד ברשת אלחוטית. כאמור האופציה האלחוטית מובנית ב livebox ופועלת תמיד. המחשב הנייח שכמור מחובר בכבל רשת משמש גם להורדת קבצים ב-emule , אולם אני מקבל חיווי כי הפורטים אינם פתוחים ולכן מוריד קבצים בקצב נמוק ביותר - קילובייטים בודדים בלבד. מהירות החיבור שלי היא 8 מגה ואני מגיע בתוכנות אחרות גם למהירות הורדה של 700 קילובייט. והשאלה - יכול להיות שיש לי פיירוול ב livebox ?? איך אני יכול לבדוק ויותר חשוב איך לפתוח בו פורטים? אני מניח שתפנו אותי למסמכים שקיבלתי עם ה livebox אבל הם דלים מאוד והצרפתית שלי אפילו דלה יותר …
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
איך ניתן לחבר את האיקס בוקס הישן לרשת האלחוטית בבית? אני רוצה לחבר את האיקס בוקס לטלויזיה בסלון ורוצה שהאיקס בוקס יהיה מחובר לרשת האלחוטית כדי שהוא יתפקד כHTPC בסלון
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום רב לכולם!!! אני רוצה להאריך את הכבל של ה USB שמחבר את הכרטיס הרשת האלחוטי למחשב ביתי שיקלוט אות יותר חזק, אורכו כרגע: 1 - 1.2 מטר ואני מעוניין להאריכו ל: 4 - 5 מטר, 1. מישהו פעם ניסה לעשות דבר כזה ולראות אם זה משפיע על האות? 2. האם הארכה של הכבל בצורה משמעותית כזו (יחסית) פוגעת בקצב העברת הנתונים בתקשורת? תודה רבה לעונים !
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
ב unternet options יש למעלה סמן שניקרא programs ובו ניתן לבחור באיזה תוכנת אימייל רוצים להישתמש מופיעים שם outlook outlook express hotmail אני משתמש ב yahoo.com איך אני יכול להוסיף שם גם את yahoo תודה
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
יש לי מודם IDSL של בזק כל פעם שאני מתנתק מאינטרנט הוא תוקע לי את המחשב(יש לי אמיול שרץ מהר) גם אחרי שאני עושה כיבוי לXP הוא נתקע על שומר הגדרות מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אבל לא POP3 אלה ב WEB שאני פשוט יברור בין שם לשם והוא יכנס ל WEBMAIL.
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
היי כולם, יש לי מחשב ראשי... שמחובר ל ADSL ע"י מודם USB ALE070 במהירות מיגא וחצי מחברת נטויג'ן , העברתי כבל רשת מהמחשב הזה לעוד מחשב בבית.. ועשיתי רשת ביתית.. שבמחשב השני יהיה אינטרנט בתנאי שהמחשב הראשי יהיה מופעל ומחובר לאינטרנט. עכשיו אני לא מומחה רשתות.. עשיתי את זה לבד.. כי זה קל.. כבל רשת מוצלב ונגמר הסיפור , אבל שמעתי שיש מודמים לא USB אלא ע"י כרטיסי רשת.. ושמעתי שהם יותר איכותיים ויותר טובים.. אם יש מישו שיוכל להסביר לי ההבדל במהירות בביצועים בכל... והאם המודם שמחובר למחשב דרך כרטיס רשת גם מחליף אייפי בכל פעם שמתנתק ומתחבר? ואם מדובר על המודם אלקטל 510 מומלץ יותר מה USB? האם המודם אלקטל 510 יתן יותר ביצועים ברשת הביתית שיש לי? מומלץ יותר? עדיף יותר? בבקשה תבהירו ות…
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשתף את המדפסת שלי עם מחשב (שלא מחובר לרשת שלי) שיש לו IP קבוע. האם זה אפשרי? תודה מראש, עידו.
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
ראיתי כאן מדריך בפורום לרשת adhoc וזה לא מצליח לי. יש לי אינטרנט ברק עם חייגן ושני כרטיסי רשת, אחד אנטנה ואחד USB. עשיתי בדיוק כמוש שנאמר במדריך שם אבל זה לא פועל לי, וזה נראה כאילו חסר משהו לעשות. לא צוין שם גם במדריך הגדרת מחשב השרת.. עזרה?
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי ראוטר של level one WBR-3408 איפה אני מגדיר לו L2TP אני חיפשתי ולא מצאתי תחת מה זה
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-


