רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
היי חברים, יש לי כרטיס רשת אלחוטי USB שקניתי מבזק: IEEE 802.11G WLAN USB 2.0 Adapter עכשיו מערכת הפעלה VISTA לא מזהה אותו וגם הדריברים שאני מתקין לא מתאימים כי זאת מערכת של 64bit... בקיצור אין לי אינטרנטטטטטטטט.. :'( מה עושיםם?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום ושבת שלום יש לי ראוטר בבית ומחשב נייד עם כרטיס רשת אלחוטי. דרך התוכנה Ralink אני מוצא את הראוטר שלי ואף מתחבר אליו אבל משום מה לא עובד לי האינטרנט. ניסתי להתקין שוב ושוב אך ללא הצלחה. יש למישהו רעיונות? נ.ב גם הראוטר וגם הכרטיס רשת של חברת edimax בברכה שבת שלום בר
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
יש לי מחשב שולחני - שמחובר לאינטרנט דרך ראוטר עם פייר וואל אליו אני מחבר עוד שלושה מחשבים: שניים ניידים ואחד נייח = כולם באמצעות כבלים ולא באופן אלחוטי הנקודה היא שאני לא מצליח לייצר שיתוף קבצים בצורת החיבור הזו לא הצלחתי לימצוא כאן מדריך לשיתוף קבצים ( אני גם רוצה לאחד את שמות המחשבים והרשתות - כי כל מחשב היגיע מימקות אחר מה השלבים ? איך פועלים...יש איזה שהוא מדריך מוכן בנושא? תודה
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
לפי הבנתי ניתן להשתמש במודם הזה כנתב, זה נכון? עכשיו בממשק ה WEB שלו יש את כל ההגדרות והכל, מישהו יודע איך אני מגדיר? חיפשתי בגוגל את כל העניין אבל מה שמצאתי אלו דברים ישנים יחסית,לגירסאות טיפה שונות מהמודם שלי... לשם הבהרה זה ה alcatel 510v4' גירסה 4.2.3. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
כדי שמתי שאני מתחבר אליה יהיה לי אינטרנט ורשת בין המחשבים כמו שאני מתחבר לראוטר תודה
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מצטער מראש אם אני אשאל פה כמה שאלות, כי פשוט אני חדש בנושא הזה ויש לי גם בעיה עם תשתית הבית (כלומר בקומה הראשונה בתוך הממ"ד יש מחשב ובקומה השנייה יש 2 מחשבים בחדרים שונים - לא ממ"ד!) מחשב בקומה הראשונה בתוך הממ"ד - מחשב נייח (שולחני) מחשב בקומה השנייה - מחשב נייח (שולחני) ועוד מחשב בקומה השניה - מחשב נייד (לפטופ). אז קניתי את הראוטר הזה: http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-Router&model_id=472971 ויש לי כמה שאלות: 1. איך אני יכול להגדיר את הרשת אינטרנט שאני אוכל לגלוש בכל המחשבים אפילו שחלק מהמחשבים סגורים (ללא מחשב שרת!). 2. כשאני עושה רשת משותפת (שיתוף קבצים, שיתוף מדפסת) האם אני חייב לעשות מחשב שרת? אם לא איך אני עושה זאת? אם יש מדריכים להקמת ר…
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום אני מעונין להתקין Smoothwall Express - חומת אש במחשב הישן. יש לציין שיש לי נתב אלחוטי של בזק. הבנתי שאני צריך שני כרטיסי רשת, מדוע צריכים שני כרטיסי רשת במחשב? לאן כל אחד מתחבר? בנוסף לכך רשום פה: http://www.osnews.com/story/5897/Review-Smoothwall-Express-2.0-Final/ שאפשר להשתמש בכרטיס רשת אחד ומודמם אחד. בשורה שאחריה רשום במאמר "מי משתמש במודם בימנו", לא הם מתכוונים? אז אני כן יכול להשתמש בכרטיס רשת אחד שאותו אני יחבר ישירות ליציאה בנתב? הדבר אפשרי? תודה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם, כיום אני מחובר עם הספקית 013BARAK (נטויזין), אני משלם להם 59ש"ח בשביל 1.5 מגה . עכשיו דברתי עם 012 SMILE (אינטרנט זהב), ויש להם כזה מבצע : אם אני קונה אינטרנט 3מגה אז אני מקבל 6. בקיצור דברתי איתם על זה , עכשיו הם רוצים 55 ש"ח בשביל אינטרנט 6מגה . אבל שאני עם 013BARAK עכשיו יש לי חבילת "Gamers", שזה אומר שנגיד אני משחק Mu | MapleStory ועוד כאלו שרתים מח"ול וחלק מהארץ לא יהיהו לי שם לאגים והמשחק יפעל חלק , לפי מה שהם אמרו לי ה"חבילה" הזאת מרחיבה לי רק את ההעלאה, זה באמת נכון ? תודה לכל הועזרים .! ואם נגיד יש לי עכשיו אינטרנט 3 מגה כמה העלאה יהיה לי ? ואם יש לי אינטרנט 6 מגה כמה יהיה לי ? (והמשחקי רשת זה באמת פועל עפ"י ההעלאה שלי?) וזה ישפיע על הראוטר? תודה רבה…
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
היי אני רוצה להקים אתר ומחפש חברה אמינה ולא יקרה להחזיק את האתר, בנוסף אני רוצה לרשום DOMAIN עם סיומת .COM אילו חברות מומלצות בארץ או בחו"ל? תודה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
ב unternet options יש למעלה סמן שניקרא programs ובו ניתן לבחור באיזה תוכנת אימייל רוצים להישתמש מופיעים שם outlook outlook express hotmail אני משתמש ב yahoo.com איך אני יכול להוסיף שם גם את yahoo תודה
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם, ההקדמה: יש לי 2 מחשבים. אחד עתיק (פנטיום 3, 800 עם XP), השני חדש יותר (4 עם XP). החדש יותר מחובר לאינטרנט דרך מודם BFOCUS של בזק (ודרך כרטיס רשת נפרד). הישן מחובר באמצעות כבל רשת מוצלב מכרטיס הרשת שלו, לכרטיס הרשת ה ONBOARD שיש על הלוח של החדש. בהגדרות הרשת, זה נראה כך: לפני כשבועיים פתרתי בעייה באמצעותכם לגבי המחשב הנתמך באמצעות הגדרת IP ידני אליו. היום פירטמתי את המחשב החדש (צריך לרענן מדי כמה זמן), הגדרות הרשת נשארו אותו הדבר בחדש (אני חושב), אך לא קיים חיבור אינטרנט בין המחשבים, שלא לדבר על שיתוף מדפסות וקבצים. בשני החיבורים (גם בישן, גם בחדש), המחשב אינו מתריע על בעייה בחיבור, אלא פשוט לא גולש מהמחשב הישן. חשוב לציין, בישן כעת הוא גם לא מציג שום סטטו…
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
בלי קשר למחיר, מבחינת ביצועים ואמינות איזה נתב עדיף לרשת אלחוטית ביתית (כשהמחשבים לא רחוקים מאוד זה מזה) : Edimax EW-7206 Access Point 802.11G או Edimax BR-6204WG Router
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
יש לי רשת בין שני מחשבים, והבעיה היא שרק האינטרנט משותף. אני לא מצליח לשתף את המדפסת (לחצתי לחצן ימני ושרינג אבל זה עדיין עושה ארור כשמנסים להדפיס מהמחשב הלקוח) כמו כן אני לא מצליח לשתף קבצים ותמיד שנכנסים ל - show workgroup computers רואים שם רק את שם המחשב שלי (אם הלקוח נכנס רואים את שם המחשב של הלקוח) מה עושים ? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
היי , לאחר כל מיני אילתורים שניסיתי להוציא מתוך המדריך לשיתוף אינטרנט לא עלה בידי כל הצלחה עם מישהו יכול להסביר בקצרה מה להגדיר ואיפה זה יהיה סבבה .... אני מעלה תמונה של כל חיבורי האינטרנט : ה - LOCAL AREA CONNECTION הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המודם . וה - LOCAL AREA CONNECTION 2 הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המחשב השני ( עם כבל מוצלב ) . אז בקיצור לפי מה שאני מבין זה לגרום לחייגן לשתף את האינטרנט ואז הוא גורם לאי פי בפרוטוקול ה TCP IP בכרטיס רשת הראשון להשתנות באופן אותומטי ל- 192.168.0.1 ומכאן כבר איבדתי את הכיוון .... מה להגדיר איפה ולמה .... תודה .
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם היום הצלחתי בשעה טובה ומוצלחת לחבר את שתי המחשבים שלי לראוטר, סידרתי את האינטרנט ואני מנסה לשתף קבצים בין שתי המחשבים... הבעיה היא שרק המחשב של אחי מזהה את המחשב שלי ברשת, ואני לא מצליח לזהות את המחשב של אחי... זאת אומרת שאחי יכול לקחת ממני קבצים כמו בכל רשת ואני לא מצליח לזהות אותו יש למשהו רעיון למה זה ככה ???
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני מחפש דרך להעביר את המסמכים הישנים
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום מישהוא יכול בבקשה לעזור לי, אני רוצה למצוא פורט חלופי לאיי מיול מכייון שאני חושב שהספק אינטרנט שלי הקטין את כמות המידע שמועברת באמצעות הפורטים שידועים לשיתוף קבצים. אז אם מישהוא יכול לאמר לי איזה פורט חלופי אני יכול להשתמש? ואיפה אני כותב את ההגדרות באימיול? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית מחשב מסוג פנטיום 3 וקניתי עכשיו לפטופ. כרגע אני רוצה לעשות רשת אלחוטית בבית גם להעברת מידע וגם לאינטרנט. מה הם השלבים? מה אני צריך לקנות?(איזה ראוטר)
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לי בעיה במודם: המודם לא עושה Reconnect לאחר שהוא מתנתק, למרות שהוא אמור להתחבר אוטומטית בעת ניתוק. יש לציין שהמודם עבר עדכון קושחה למצב המקורי שלו, כלומר ראוטר AHT-E300, ללא חייגן. בהגדרות הWAN סימנתי לו להתחבר מחדש, אבל זה לא עוזר. הדבר היחיד שאני יכול לעשות בעת ניתוק הוא לכבות את המודם ולהדליק מחדש. לפעמים הניתוק הוא ניתוק מהאינטרנט, ואז אני יכול לראות ב10.0.0.2 שאין חיבור WAN, אבל לפעמים אני לא יכול להכנס לשם - הוא לא מזהה את המודם בכלל כשאני מכניס לו את הכתובת הזו. אז אני חייב לכבות אותו, להדליק מחדש, ואז הכל בסדר. למה זה קורה? ומה אני יכול לעשות בשביל לטפל בזה..? האם הבעיה ידועה? תודה, נדב.
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מישהו ניסה את הראוטר הזה?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
התקנתי השבוע ROUTER, וכמעט הכל עובד מצוין - חוץ ממספר אתרים בודדים כמו נענע, וואלה ועוד. ניסיתי לעשות PING לנענע וואלה אך אינני מצליח לכל שאר האתרים יש PING וכולם עובדים מצוין מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אז ככה נכון בשיתוף קבצים אני לא רואה את התיקיה אז עשיתי מה שהיה לעשות במדריך להגיד משהו וזה מביא לי את האירור הזה מבינים איפה זה? ועוד משהו אין אני עושה שלשני המחשבים לא יהיה אותו איי פיי
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
לאחר שפעלתי לפי המדריך שלכם עדיין במחשב המשנה לא עובד האינטרנט מה עושים? =\
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני מחובר לאינטרנט (בצרפת) דרך פרנס טלקום וספציפית דרך אורנג LIVEBOX זו מן קופסא "הכל כלול" דרכה מחוברים הממיר לכבלים, אופציה לטלפון, המחשב בכבל רשת והמחשב הנייד ברשת אלחוטית. כאמור האופציה האלחוטית מובנית ב livebox ופועלת תמיד. המחשב הנייח שכמור מחובר בכבל רשת משמש גם להורדת קבצים ב-emule , אולם אני מקבל חיווי כי הפורטים אינם פתוחים ולכן מוריד קבצים בקצב נמוק ביותר - קילובייטים בודדים בלבד. מהירות החיבור שלי היא 8 מגה ואני מגיע בתוכנות אחרות גם למהירות הורדה של 700 קילובייט. והשאלה - יכול להיות שיש לי פיירוול ב livebox ?? איך אני יכול לבדוק ויותר חשוב איך לפתוח בו פורטים? אני מניח שתפנו אותי למסמכים שקיבלתי עם ה livebox אבל הם דלים מאוד והצרפתית שלי אפילו דלה יותר …
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
איך ניתן לחבר את האיקס בוקס הישן לרשת האלחוטית בבית? אני רוצה לחבר את האיקס בוקס לטלויזיה בסלון ורוצה שהאיקס בוקס יהיה מחובר לרשת האלחוטית כדי שהוא יתפקד כHTPC בסלון
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-


