עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. אני ממש חדש בקטע של הרשתות ובקרוב אקנה רואטר כמו כולם ,יש לי שני מחשבים בבית ואין לי אפשרות לחבר בינהם בכבל ולכן עלי להשתמש בחיבור אל-חוטי. שאלתי היא, איזה ראוטר כדי ליקנות בסביבות ה-300 ש"ח שיחלק את המהירות בין שני מחשבים בבית ברשת על חוטית, האם ספק האינטרנט שלי מעורב בפעילות חילוק האינטרנט, ואיך אני גורם לכל זה לעבוד, כלומר לאן לחבר את הראוטר ואת המודם ופעולות תיכנות כדומה... תודה D:

    • 7 תגובות
    • 620 צפיות
  2. Started by wooper,

    היי לאחרונה התקנתי כרטיס רשת ויש לי עכשיו 3 מחשבים ברשת אלחוטית שמתי לב שהמהירות בתוכנות שיתוף הרבה יותר נמוכות גם אם המחשבים האחרים לא עובדים האם זה משנה כמה מחשבים מחוברים לרשת או שפשוט זה מקריות?

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  3. Started by rOnka,

    היה לי רשת בבית לפני הפירמוט והייתי יכול להעביר קבצים מהמחשב של אח שלי לשלי בכמה שניות על ידי הMY NERTWORK PLACES, עכשיו אין לי כי פירטמתי מישהו יודע איך להחזיר את הרשת? גם כשהוא פירמט לי הוא עשה הכל משמאל לימין(כאילו ההתחל בעיברים האיקונים בצד ימין) אפשר לשנות את זה ולעשות שיהיה כתוב START ובקיצור וינדוס בעברית? או שצריך לפרמט?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  4. עקב תקלה לא ברורה במודם הישן שלי - אלקטל 5 נורות - סיפקו לי מודם חדש של סימנס C2-010 יש למישהו מידע על המודם הזה? האם במודם הזה דרוש שידרוג לנתב או שהנתב כבר מובנה בו? הנה קישור לקובץ PDF http://www.netcheif.com/configuration.htm הוא אחרון ברשימה למטה בסוף.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  5. Started by alex125,

    יש לי בעיה יש לי אינטרנט 2.5 מגה אבל שאני מוריד דרך ראפידשייר המהירות נמוכה כאילו יש לי 0.1 מגה מה בעיה ואך אני פותר אותה???

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  6. שלום, אז ככה, אני משחק במשחק רשת כלשהו כבר הרבה זמן, ולפני כמה ימים החלו להיות לי לאגים גרועים מאוד. הדבר הזה קורה רק באותו משחק שאני משחק. הדפדפן ומשחקים אחרים עובדים לי בסדר גמור. גם שמתי לב שאם אני נכנס למשחק בבוקר, אין לי שום לאגים בכלל אבל כשאני חוזר מבית הספר, הם שם! אחרי כמה ימים שאני מנסה למצוא את הבעיה , השתמשתי בתוכנה שבודקת את החיבור עם שרת מסוים (בחרתי את השרת של המשחק) והנה התוצאות: http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... terlo0.png כל השטחים האדומים אומרים שאיבדתי PACKETS בדרך. וכפי שאתם רואים, איבדתי הרבה.. זה מה שגורם לי ללאגים.. אז כתבתי על הבעיה הזאת בפורום של המשחק וענו לי ככה: thats a clear example of a terrible routing to our servers. Don…

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  7. הייתי מוריד על סביבות 100 - 130 כל הזמן אני מחובר דרך ראוטר אלחוטי אבל עם כבל לא WIFI. פורטים מוגדרים IP מוגדר הכל פיקס בדיקה של הפורטים באימיול נותנת תוצאה שהכל פיקס הייתי צריך לעשות ריסטרט ומאז המהירות צנחה לכמעט כלום כל הבדיקות מראות עדיין שהכל בסדר כשאני עושה בדיקת פורטים באימיול מתקבלת תוצאה שהכל תקין המזהה גבוה מה זה יכל להיות ? איפה לבדוק ?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  8. היי, הנתב הוא: edimax br-6204wg המחשב: נייד IBM r50e U2G 1834 - מערכת הפעלה XP home תוכנת ניהול רשתות בנייד: IBM Access Connections הנייד מאומת ברשת (כלומר credentials נכונים) אך לא מקבל כתובת IP ולכן לא מתחבר. הנייד כן מתחבר בהצפנת WEP 128bit. אתר מיקוסופט מפרסמים פץ' ל windows xp לטובת הצפנת WPA אך אני לא יודע אם צריך את זה בכלל שכן אני כן יכול לבחור הצפנת WPA כשאני מקנפג רשת בנייד עם תוכנת ibm access connections (זה בעצם הגדרת פרופיל). אופיר

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  9. אוקי קניתי את הראוטר 3COM Wireless 11g Cable/DSL Route הגדרתי בו רשת והרשת מתפקדת בסדר גמור... אני מחובר לאינטרנט בכבלים אבל לא מצליח להתחבר לאינטרנט... האנשים ב012 בלבלו לי בשכל משהו שהראוטר הזה הם לא מבינים בו או משהו כזה אמרו לי לעבור לסטאטיק IP...עשיתי את זה ושום דבר...גם פה לא הצלחתי להתחבר ולא בטחי... מישהו יכול לעזור לי באיך להגדיר את הראוטר הניג'ס הזה? אני מחובר ל012 בכבלים

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  10. זה האי סיקיו שלי 228406803 זה המסנגר amitblat@hotmail.co.il אני יודע לכם אם משיהו יוכל לבוא אלי ולעזור לי לא משהו רציני של חפירה תודה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  11. Started by aeea,

    כרטיסים כאלה בדומה למודמים מעמיסים על המחשב? יש משמעות לחברה כל עוד מדובר בתקן 802.11g?

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  12. היי לכולם אז ככה, יש לי שלושה מחשבים בבית אחד עם מערכת הפעלה Windows 2000 SP4, אחד Windows XP ואחד, עם Windows Vista ו-XP, שאני משתמש בו... אני משתמש בעיקר ב-Vista, יצרתי רשת ביתית, ושיתפתי את המדפסת שלי, במערכת ההפעלה של ה-XP שיתפתי בהצלחה, והצלחתי להדפיס לעומת זאת, במערכת הפעלה וויסטה, אני לא יכול להיכנס אפילו ממחשב אחר כי הוא מבקש סיסמא, אוקיי, אז פתחתי חשבון Guest, אבל הפעם הוא מראה לי שגיאה שאין לי הרשאה, משהו שדומה לזה... הבנתי, שכניראה משהו בחומת האש של המערכת הפעלה כניראה חוסמת את הכניסה. האם ייתכן שזו סיבה אחרת..? אני רוצה להשאיר את החומת אש פתוחה, אני לא רוצה לבטל אותה, האם ניתן לאשר את הרשת, מבלי להוריד את החומת אש?... האם יתכן שזו סיבה אחרת? תמונת…

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  13. Started by AmL1,

    יש לי מדפסת לקסמרק X5470. כשאני מדפיס מהמחשב שהיא מחוברת אליו אין בעיה זה מדפיס עיברית בעיברית אבל כשאני מדפיס ברשת יוצא בג'יבריש0... קרה למישהו? איך פותרים? תודה....

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  14. Started by orenmj23,

    שלום לכולם, בימים אלו אני מתלבט אם להקים אתר אינטרנט משלי, האתר אמור לעשות בתכני מולטימדיה שונים ולכן אני בודק מספר אפשרויות, הייתי שמח לקבל טיפים ולשמוע לעצכם. 1.קיבלתי הצעה להקמת האתר עם מערכת שתאפשר עדכונים בקלות, המחיר שמדובר עליו כרגע הוא אלפי דולרים, האם המחיר הוא מה שנהוג לשלם בשוק? 2. כמו כן מחר ומדובר באתר מולטימדיה שהכוונה היא להעלאת תמונות ואף סרטים (חלקם באיכות HD אבל על כך בהמשך), האם שווה לקנות שרת ייעודי, ממה שראיתי זה יכול לעלות גם אלף דולר בחודש, אבל מישהו שדיבר איתי אמר שניתן לקנות שרת כזה בתשלום חד פעמי של 30 אלף שקל ואולי פחות. 3. הכוונה שלי, לא בהכרח בשלב הראשוני היא להפיק סרטים בעזרת כרטיסי לכידה שונים, המליצו לי אישית על כרטיס בשם Intensity Pro, אמר…

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  15. ז"א תוכנת פיירוול ..? ( Zone Alarm Kerio and so ...) אם כן על איזו אתם ממליצים ... יש פייוול בראוטר ועשיתי MAC Filtering חוצמזה יש עוד משהו שצריך לעשות ? אמרו לי משהו עם ה SECURITY אבל אני צריך לעדכן את הגרסא בשביל שתהיה לי את הפונקציה אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג את העדכון ואיך לעדכן תודה...

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  16. Started by badmama,

    בוקר אור, ברשותי 2 מחשבים שמחוברים ברשת דרך ראוטר של EDIMAX. כשמתשמשים בחמור, הכל עובד אחלה. אבל נאמר לי שאני יכול להאיץ את מהירות ההורדה באזוראוס (כרגע על בקושי 8K) אם אפתח פורטים ספציפיים בראוטר עצמו. השאלות: א. האם זה באמת יעזור? ב. האם יש איזה פורט קבוע לתוכנה שצריך לפתוח או שזה משתנה ממחשב למחשב?

    • 5 תגובות
    • 619 צפיות
  17. Started by mrsph666,

    שלום! אני מחובר ל-012 ונראה לי שחוסמים לי את הפורטים. אלה הם הפורטים בהם אני משתמש: TCP 63571 UDP 32361 אילו כדאי להגדיר? תודה.

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  18. Started by ינשוף kci,

    שלום לכולם יש ברשותי מודם dlink d-614+ משום מה בזמן האחרון אני סובל מקשיים בפתיחת פורטים בחומת האש של הראוטר, כאשר אני פותח את הפורט הוא נשאר פתוח למספר דקות ואז פשוט נעלם ואיתו חוזר החסימה של הפורט. :nixweiss: אני לא יודע מה הבעיה וזה מאוד מאוד מדכא :kopfpatsch: מיותר לציין שאני משתמש בעדכון חומרה העדכני ביותר :xyxthumbs: ושאני מחובר בחיבור ADSL, חשבתי אולי אני לא עושה משהו טובה והגדלתי להכנס לאתר שלהם ולנסות לעשות את השלבים שכתובים באתר (שלצערי היו בדיוק כמו שאני עשיתי) ושוב הפורט לא מתפקד. מיותר לציין שאם הייתי פותח מספר פעמים את אותו הפורט פתאום הוא מנקה את שאר הפורטים ומשאיר רק את הפורטים הספציפים פתוחים ונועל את כול השאר, מאפשר לי להשתמש בפורט הרצוי למספר דקות…

    • 5 תגובות
    • 619 צפיות
  19. שלום אנשים כשמפעיל את איימיול וUטוריינט במקביל הקו נופל דיי מהר. גם אם ההורדות לא זזות (בגלל זה מפעיל את שניהם במקביל). לאחר הבעיה יש צורך בלנתק את הנתב מהחשמל ולחברו לאחר חצי דקה בערך ואז הקו חוזר לחיים. אם יש דרך לשנות את זה? האם מדובר על הצפת קישוריות במקביל? דגם הנתב או מודם, Aztech ADSL2+ Ethernet Bridge router DSL-600E

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  20. Started by Alex89,

    אני מחפש אתר לאיכסון קבצים עד 10 מגה ויוכלו להשאר באתר להרבה זמן או אפילו לתמיד?

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  21. עד עכשיו הייתי ב 012 לפני כמה ימים עברנו לכבלים ל HOT עכשיו החליפו לנו את המודם ל THOMSON ומאז כל השינויים האלה יש לי באלגן עם האיסיקיו הוא לא מתחבר לפעמים,לא שולח הודעות ומתנתק מתי שבא לו אני בטוח שזה בגלל כל ההחלפה הזאת אבל לא יודע איך לסדר את זה.... אגב יש לי גם ראוטר של EDIMAX 6204wg אם זה חשוב אם אתם יודעים מימה נובעת הבעיה אז בבקשה מכם תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  22. Started by emmanuel,

    שלום לכולפ מישהו מכיר אולי תוכנה להורדת מספר קבצים במקביל באתר רפידשייר,אשמח גם להסבר \ תודה

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  23. Started by tk4,

    יש לי ראוטר שחור של אלקטל הוא ישן ישן.. משהו כמו בן 4 שנים של ADSL ואני כנראה עובר לכבלים... ויש לי 2 מחשבים וכשדיברתי עם אחד שהיה לו פעם ת'מודם הוא אמר לי שאם אני רוצה המודם הזה יכול לשמש כראוטר... זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  24. http://www.paidcontent.org/entry/419-comcast-defends-slowing-down-p2p-traffic-regulators-introduce-neutralit/ http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/02/12/AR2008021202778.html?hpid=moreheadlines הם פשוט מודים שהם עושים את כל מה שאנחנו חושדים שעושים גם אצלנו בלי בושה... Comcast compared its practices to a traffic-ramp control light that regulates the entry of additional vehicles onto a freeway during rush hour. "One would not claim that the car is 'blocked' or 'prevented from entering the freeway; rather it is briefly delayed," the company's statement said.

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  25. Started by ArZi17,

    שלום, אני צריך חוות דעת על הראוטר TrendNet TEW-631BRP... מה התווח אלחוטי שלו, כמה מחשבים הוא יכול להכיל ככלל, כמה מחשבים בחיבור עם כבל? הוא מומלץ? מה התווח מחירים בהם הוא נמכר? למה יש לו 3 אנטנות? סליחה על כל השאלות, תודה מראש. :]

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים