עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. אני רוצה להוסיף כרטיס רשת אלחוטי למחשב שלי ברכב. אין לי צורך בתקן N. התקציב הוא 100-150, אם יש משהוא ב 200-220 שממש מצדיק אז סבבה. אולי יתאים כרטיס פשוט עם אנטנה חיצונית גם אין לי בעיה. יש לי בבית ראוטר אלחוטי של NETGEAR. ראיתי כמה מעניינים: ‏D-Link DWA-110 עולה 71 ש"ח ‏D-Link DWA-140 עולה 182 ש"ח, תומך בתקן N EW-7718IL עולה 154 ש"ח , תומך בתקן N EW-7318USg עולה 102 ש"ח EW-7316UG - עולה 61 ש"ח בתודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  2. Started by aracer,

    שלום לכולם. בגלל יציאתה של רשת הngn החדשה התחלתי לחשוב על המחירים וכמה שאני משלם לחודש היום לאחר שיחה עם נטויזיון נכנסתי לשוק וגם המוקדן, הסיבה הייתה שאמא שלי לא דיברה איתם שנים ולא היה עידכון קרוב ל4 שנים!! והשוק היה בגלל שגיליתי שאנחנו משלמים 110 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! כן מדהים ביותר ניראה לי זה שיא עולמי..וד"א זה המחיר לא כולל התשתית של בזק! שגם היא לא מעודכנן ואנחנו משלמים 70 שקלים לחודש אז אחרי חישוב זריר הבנתי שאנחנו משלמים 180 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! מטורף רציתי פשוט לרצוח מישהו איך הלכו אלפי שקלים(מדובר על כמה שנים שאנחנו משלמים את המחיר הזה!) טוב בקיצור אחרי כל החפירות אני צריך עזרה לשידרוג. אני לא צריך מהירות אני מסתדר נהדר עם 1.5. בנטויזיון הציעו ל…

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  3. Started by gbguy,

    שלום לכל הקהילה, בשבוע הבא, בעזרת ה', אני הולך לקנות ראוטר ל-3 מחשבים: 2 מחשבים בעל מערכת הפעלה ויסטה (אחד אולטימט, והשני הום פיריום) וה-3 הוא בעל מערכת הפעלה אקס.פי. עכשיו התשתית עובדת כך: 2 מחשבים בקומה העליונה בחדר הילדים. מחשב אחד בקומה למעטה בממד! אז אני צריך ראוטר טוב, מצידי לשלם עליו איזה 600 ש"ח אבל שיעבוד חלק. עכשיו אני רוצה גם לקנות את דונגל, מה כדאי לקנות? או שאין לזה מבחר גדול..? תודה רבה..

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  4. Started by Yuval933,

    סיימתי את החיוב שלי עם 012 ואמרתי להם שאני רוצה להתנתק ואם יש להם להציע לי איזה חבילה יותר משתלמת. היא הציעה לי חבילה ב10 שקלים פחות, אמרתי לה נראה ושאני אדבר איתה כבר בערב. התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא. התקשרתי לאבא שלי שעל שמו המנוי ב012 ובקשתי ממנו לנתק אותנו ב012. כאשר הוא התקשר לנתק הם הציעו לנו חבילה הרבה הרבה יותר משתלמת מנטוויז'ן ומהצעה הקודמת שלהם בכלל (משהו כמו 120% הבדל). בררתי טיפה ולפי חוק זכויות הלקוח יש לנו אפשרות לבטל עסקה טרם עברו 48 שעות אבל המוקדנית בנטוויז'ן אמרה שהחוק לא חל על אמצעי תקשורת. השאלה עכשיו מה עושים? אתם מכירה פירצה כל שהיא? אשמח…

  5. שלום. יש לי ADSL עם מודם של אלקטל ספידטאץ' שהפכנו לראוטר. אני בברק 013 ותמיד היו לנו בבית שני קווים כשעל אחד מהם האינטרנט ועל אחד הטלפון. בשבוע שעבר ביטלנו את הקו שהיה רק לאנטרנט, והעברנו את האנטרנט לקו של הטלפון. מאז הוא כל כמה זמן (בסביבות הרבע שעה ככה) מאבד קשר לכמה שניות ואז מתחבר שוב. הבעיה היא שככה אני מתנתק משרתים של משחקים... יכול להיות שאני צריך לשנות משהו בהגדרות אצלי לפני שאני מתקשר אליהם?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  6. לא יודע אם זה המקום היו היום ניתוקים בגלישה... התקשרתי *6900 נותן מס' טלפון, הם לא מזהים נותן שם ושם משפחה, כנ"ל לא מזהים ת"ז, לא מזהים מספר הסידורי מהמודם, שוב לא מופיע אצלם לא הייתי שיכור או משהו כזה בינתיים האינטרנט חזר, והחלטתי לסיים את השיחה. יש למישהו מושג מה פשר העיניין?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  7. Started by lordbd14,

    יש לי מצלמת אינטרנט למחשב ורציתי לדעת אם אני יכול להיות במקום אחר ולהתחבר למצלמה שמחוברת למחשב שנמצא בבית שלי והבנתי שזה אפשרי דרך רשת Wifi אשמח להסבר כיצד... בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  8. Started by Alex89,

    אני מחפש אתר לאיכסון קבצים עד 10 מגה ויוכלו להשאר באתר להרבה זמן או אפילו לתמיד?

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  9. Started by Lion,

    אהלן...יש לי בעייה מוזרה עם האינטרנט פעם הייתי מחובר לאינטרנט דרך רשת...היו כמה בעיות... אבל ההורדות של הביטורנט ומירק היו דיי סבבה החלטתי לשים אינטרנט כבלים של ברק ומאז ההורדות טורנט והמירק (לא רק ההורדות במירק גם התחברויות וכו...), ביום ממש איטי...למרות שכשאני בודק את המהירות הורדת בHTTP (מrapidshare לדוגמא) זה מוריד על מהירות מלאה (1.5)...עכשיו בלילה זה דיי מסתדר..למרות שעדיין הטורנט דיי איטי... התקשרתי לברק...הם אומרים שכלום לא חסום ונראה שהחיבור שלי הוא בסדר אין לי ראוטר וזה לא בעייה באנטי ווירוס או פיירוול... יש למישהו מושג מה הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  10. זה קשור לרשתות ואינטרנט אז שמתי את זה פה.. יש לי בבית 2 מחשבים שמתחברים למחשב מרכזי עם הרמוט דסקטופ כשלכל אחד מהם יש יוזר משלו במרכזי.. אני מחפש תוכנה שעושה את מה שהרמוט דסקטופ של וינדוס עושה רק בלי כל התקלות.. אני לא מחפש סתם תוכנת רמוט.. אני צריך שהיא תהיה רמוט דסקטופ שמתחברת דרך היוזרים של וינדוס.. קיימת תוכנה כזאת? תודה.

  11. שלום לכולם אני מעוניין לעשות רשת אאלחוטית בין שתי מחשבים עכשיו מישהו אמר לי שיש נתבים שאפשר להגדיר בהם שלדוגמא אם מהירות האינטרנט שלי היא 3 מגה אז מחשב אחד יקבל 2 מגה והשני יקבל מגה אחד לפי מה שאני רואה יש פה אנשים שמבינים בזה חזקקק אז בקשה אם אתם יכולים להמליץ לי על נתב שתומך במה שאמרתי התקציב שיש לי לנתב זה עד 700 שקל תודה לכל העוזריםם

  12. Started by rapiz,

    התקנתי את הIIS 5.1. הוא עובד בתוך המחשב (Localhost), אבל שאני מנסה להגיע אליו מהאינטרנט לא הולך. פתחתי והעברתי פורטים בראוטר ובפיירוול, בדקתי וכשהIIS רץ אני רואה פורט 80. כמו כן במידה ואני משנה את הIIS לפורט אחר לדוגמא 44444 אז אני רואה אותו פעיל ואת ה80 כבוי, ככה שהפורטים פתוחים והIIS עובד... כשאני מנסה להיכנס דרך הרשת http://20.20.20.20/ אני מקבל Internet Explorer cannot display the webpage (כמובן שבמקום ה20ים אני מכניס את הIP החיצוני שלי). ניסיתי כל מיני הגדרות כל מיני נסיונות שום דבר לא הלך בנתיים.... יש למישהו רעיון לפני שאני משתגע? תודות לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  13. מצטער אם זה לא קשור לפורום, אך אין פורום מתאים יותר

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  14. Started by yahalom,

    יש לי מחשב PC ומחשב נייד אחד עובד על XP והשני על ויסטה כרגע אני מעוניין להעביר מידע (קבצים) ואני לא מעוניין בטכנולוגיה אלחוטית יש לי כבל רשת יש לי מודם רגיל לכל מחשב יש כניסה אחת של רשת חיברתי את כבל הרשת ישירות בין שני המחשבים ולא הצלחתי האם זו הדרך ? אם כן האם יש איזה מדריך ? תודה !!!

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  15. Started by tk4,

    יש לי ראוטר שחור של אלקטל הוא ישן ישן.. משהו כמו בן 4 שנים של ADSL ואני כנראה עובר לכבלים... ויש לי 2 מחשבים וכשדיברתי עם אחד שהיה לו פעם ת'מודם הוא אמר לי שאם אני רוצה המודם הזה יכול לשמש כראוטר... זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  16. Started by elad_jacoby,

    תראו, בדקתי עם חבר שלי יש לו אינטרנט ADSL - וספקית בזק בינלאומי 014. יש לו חבילת אינטרנט 750, ולי 2 מגה עם אינטרנט זהב. נכנסתי דרך החשבון אינטרנט שלו בבית שלי, ולא היה לי לאג אחד הכל עבד חלק בלי בעיות. שאני משחק בשלי עם אותם התנאים, במיוחד במשחק maple story יש לי מלא לאגים ואי אפשר פשוט להמשיך ככה. מה לעשות? לאיזו חברה כדאי לעבור?.. תודה

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  17. Started by ArZi17,

    שלום, אני צריך חוות דעת על הראוטר TrendNet TEW-631BRP... מה התווח אלחוטי שלו, כמה מחשבים הוא יכול להכיל ככלל, כמה מחשבים בחיבור עם כבל? הוא מומלץ? מה התווח מחירים בהם הוא נמכר? למה יש לו 3 אנטנות? סליחה על כל השאלות, תודה מראש. :]

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  18. Started by zoar36,

    שלום, לאחרונה הבת שלי לא מצליחה לשחק במייפל סטורי כאשר היא מחוברת בנתב האלחוטי ..כאשר מתחברת לחוט יש אפשרות. אני מחובר בנתב של בזק HPNA3 ו015 , 015 כל הזמן אומרים לי להחליף את השירות ל- 012 ואח"כ שוב ל - 015 ..כמובן שלא עוזר לי נראה שראוטר ...נדפק. המלצתכם... כל האתרים האחרים ניתן לגלוש חופשי באלחוטי רק המשחק עושה בעיות באלחוטי תודה

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  19. Started by rOnka,

    היה לי רשת בבית לפני הפירמוט והייתי יכול להעביר קבצים מהמחשב של אח שלי לשלי בכמה שניות על ידי הMY NERTWORK PLACES, עכשיו אין לי כי פירטמתי מישהו יודע איך להחזיר את הרשת? גם כשהוא פירמט לי הוא עשה הכל משמאל לימין(כאילו ההתחל בעיברים האיקונים בצד ימין) אפשר לשנות את זה ולעשות שיהיה כתוב START ובקיצור וינדוס בעברית? או שצריך לפרמט?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  20. Started by maz,

    רציתי לדעת מה הכוונה במושג דומיין? אני הבנתי שזה חיבור של קבוצת מחשבים כך שההגדרות, משאבים, משתמשים נשמרים תחת שרת הנקרא בקר קבוצת מחשבים... מצד שני קראתי שדומיין זה גם שמות האתרים באינרנט , כדי שלא יווצר מצב של שני אתרים בעלי אותו כתובות? אשמח לקבל הסבר האם דומיין מה הקשר בין הדברים שכתבתי או שדומיין ניתן לפרש כ 2 מושגים שונים?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  21. עקב תקלה לא ברורה במודם הישן שלי - אלקטל 5 נורות - סיפקו לי מודם חדש של סימנס C2-010 יש למישהו מידע על המודם הזה? האם במודם הזה דרוש שידרוג לנתב או שהנתב כבר מובנה בו? הנה קישור לקובץ PDF http://www.netcheif.com/configuration.htm הוא אחרון ברשימה למטה בסוף.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  22. שלום לכולם, האם קיים מודם usb סלולרי stick עם כניסה RJ45?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  23. Started by alex125,

    יש לי בעיה יש לי אינטרנט 2.5 מגה אבל שאני מוריד דרך ראפידשייר המהירות נמוכה כאילו יש לי 0.1 מגה מה בעיה ואך אני פותר אותה???

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  24. שלום, אז ככה, אני משחק במשחק רשת כלשהו כבר הרבה זמן, ולפני כמה ימים החלו להיות לי לאגים גרועים מאוד. הדבר הזה קורה רק באותו משחק שאני משחק. הדפדפן ומשחקים אחרים עובדים לי בסדר גמור. גם שמתי לב שאם אני נכנס למשחק בבוקר, אין לי שום לאגים בכלל אבל כשאני חוזר מבית הספר, הם שם! אחרי כמה ימים שאני מנסה למצוא את הבעיה , השתמשתי בתוכנה שבודקת את החיבור עם שרת מסוים (בחרתי את השרת של המשחק) והנה התוצאות: http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... terlo0.png כל השטחים האדומים אומרים שאיבדתי PACKETS בדרך. וכפי שאתם רואים, איבדתי הרבה.. זה מה שגורם לי ללאגים.. אז כתבתי על הבעיה הזאת בפורום של המשחק וענו לי ככה: thats a clear example of a terrible routing to our servers. Don…

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  25. Started by itai_1813,

    לפני כחצי שעה הגדלתי את הרוחב פס שלי באינטרנט ואמרו לי לנתק את המודם ולחבר אותו לאחר 5 דקות. עשיתי את זה ועכשיו אני רוצה לבדוק אם הרוחב-פס שלי אכן גדל ולכן אני צריך תוכנה (לא מסובכת מדי) לבדיקת הרוחב-פס. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים