רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,517 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את הIIS 5.1. הוא עובד בתוך המחשב (Localhost), אבל שאני מנסה להגיע אליו מהאינטרנט לא הולך. פתחתי והעברתי פורטים בראוטר ובפיירוול, בדקתי וכשהIIS רץ אני רואה פורט 80. כמו כן במידה ואני משנה את הIIS לפורט אחר לדוגמא 44444 אז אני רואה אותו פעיל ואת ה80 כבוי, ככה שהפורטים פתוחים והIIS עובד... כשאני מנסה להיכנס דרך הרשת http://20.20.20.20/ אני מקבל Internet Explorer cannot display the webpage (כמובן שבמקום ה20ים אני מכניס את הIP החיצוני שלי). ניסיתי כל מיני הגדרות כל מיני נסיונות שום דבר לא הלך בנתיים.... יש למישהו רעיון לפני שאני משתגע? תודות לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
יש לי ראוטר שחור של אלקטל הוא ישן ישן.. משהו כמו בן 4 שנים של ADSL ואני כנראה עובר לכבלים... ויש לי 2 מחשבים וכשדיברתי עם אחד שהיה לו פעם ת'מודם הוא אמר לי שאם אני רוצה המודם הזה יכול לשמש כראוטר... זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה הבת שלי לא מצליחה לשחק במייפל סטורי כאשר היא מחוברת בנתב האלחוטי ..כאשר מתחברת לחוט יש אפשרות. אני מחובר בנתב של בזק HPNA3 ו015 , 015 כל הזמן אומרים לי להחליף את השירות ל- 012 ואח"כ שוב ל - 015 ..כמובן שלא עוזר לי נראה שראוטר ...נדפק. המלצתכם... כל האתרים האחרים ניתן לגלוש חופשי באלחוטי רק המשחק עושה בעיות באלחוטי תודה
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היה לי רשת בבית לפני הפירמוט והייתי יכול להעביר קבצים מהמחשב של אח שלי לשלי בכמה שניות על ידי הMY NERTWORK PLACES, עכשיו אין לי כי פירטמתי מישהו יודע איך להחזיר את הרשת? גם כשהוא פירמט לי הוא עשה הכל משמאל לימין(כאילו ההתחל בעיברים האיקונים בצד ימין) אפשר לשנות את זה ולעשות שיהיה כתוב START ובקיצור וינדוס בעברית? או שצריך לפרמט?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אהלן חברים, אני עומד לפני רכישה של הנתב האלחוטי 3CRWER100-75 מבית 3com. עכשיו ראיתי ב user manual שלהם שמחשב אחד חייב להיות מחובר אל הנתב; http://support.3com.com/infodeli/tools/wireless/3crwer10075/3CRWER100-75_User-Guide.pdf האם זה אכן המצב ? או שמא לא הבנתי נכון.. ? תודה לכולכם !
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם קיים מודם usb סלולרי stick עם כניסה RJ45?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום... אתמול קניתי מחשב חדש מפרט Q6600 P35C-DS3R GIGA 2 RAM CORSAIR 550W עכשיו חיברתי את הכל כמו שצריך המחשב עובד והכל טוב אני הייתי צריך לפרמט בגלל בעיה שהייתי לי עכשיו הוא רושם לי קישורית מוגבלת או חסרה (על האיקון של המחשבים יש סימן קריאה) אז היום חייגתי לבזק שאלתי מה הבעיה אמרו שהם לא יודעים לענות לי עשו איתי כמה נסיות ולא הצליחו אמרו לי אולי יש בעיה בוינדוס התקנתי אחד חדש 2004 לא עבד אני מתקין שנת 2007 (וינדוס מקורי) וזה עדיין קורה עכשיו הוא גם אמר יכול להיות שזה בעיה בדרייברים או בכרטיס רשת (מובנה) או במודם ואני לא יודע מה לעשות אין לי אינטרנט איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת ?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
במדריך הזה http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=44963.0 יש מדריך לשתף אינטרנט דרך חייגן ודרך ללא חייגן מזה אומר דרך חייגן וללא חייגן? כיצד אני יודע מתי לשתף רק חייגן וכיצד את המודם עצמו וזה משנה ?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
לפני כחצי שעה הגדלתי את הרוחב פס שלי באינטרנט ואמרו לי לנתק את המודם ולחבר אותו לאחר 5 דקות. עשיתי את זה ועכשיו אני רוצה לבדוק אם הרוחב-פס שלי אכן גדל ולכן אני צריך תוכנה (לא מסובכת מדי) לבדיקת הרוחב-פס. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
הייתי מוריד על סביבות 100 - 130 כל הזמן אני מחובר דרך ראוטר אלחוטי אבל עם כבל לא WIFI. פורטים מוגדרים IP מוגדר הכל פיקס בדיקה של הפורטים באימיול נותנת תוצאה שהכל פיקס הייתי צריך לעשות ריסטרט ומאז המהירות צנחה לכמעט כלום כל הבדיקות מראות עדיין שהכל בסדר כשאני עושה בדיקת פורטים באימיול מתקבלת תוצאה שהכל תקין המזהה גבוה מה זה יכל להיות ? איפה לבדוק ?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי, הנתב הוא: edimax br-6204wg המחשב: נייד IBM r50e U2G 1834 - מערכת הפעלה XP home תוכנת ניהול רשתות בנייד: IBM Access Connections הנייד מאומת ברשת (כלומר credentials נכונים) אך לא מקבל כתובת IP ולכן לא מתחבר. הנייד כן מתחבר בהצפנת WEP 128bit. אתר מיקוסופט מפרסמים פץ' ל windows xp לטובת הצפנת WPA אך אני לא יודע אם צריך את זה בכלל שכן אני כן יכול לבחור הצפנת WPA כשאני מקנפג רשת בנייד עם תוכנת ibm access connections (זה בעצם הגדרת פרופיל). אופיר
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אוקי קניתי את הראוטר 3COM Wireless 11g Cable/DSL Route הגדרתי בו רשת והרשת מתפקדת בסדר גמור... אני מחובר לאינטרנט בכבלים אבל לא מצליח להתחבר לאינטרנט... האנשים ב012 בלבלו לי בשכל משהו שהראוטר הזה הם לא מבינים בו או משהו כזה אמרו לי לעבור לסטאטיק IP...עשיתי את זה ושום דבר...גם פה לא הצלחתי להתחבר ולא בטחי... מישהו יכול לעזור לי באיך להגדיר את הראוטר הניג'ס הזה? אני מחובר ל012 בכבלים
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול לגבי כרטיס רשת 10/100 האם הוא מספיק למשחקים .??? או שמומלץ 10/100/1000 ???
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
כרטיסים כאלה בדומה למודמים מעמיסים על המחשב? יש משמעות לחברה כל עוד מדובר בתקן 802.11g?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
יש לי מדפסת לקסמרק X5470. כשאני מדפיס מהמחשב שהיא מחוברת אליו אין בעיה זה מדפיס עיברית בעיברית אבל כשאני מדפיס ברשת יוצא בג'יבריש0... קרה למישהו? איך פותרים? תודה....
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף כרטיס רשת אלחוטי למחשב שלי ברכב. אין לי צורך בתקן N. התקציב הוא 100-150, אם יש משהוא ב 200-220 שממש מצדיק אז סבבה. אולי יתאים כרטיס פשוט עם אנטנה חיצונית גם אין לי בעיה. יש לי בבית ראוטר אלחוטי של NETGEAR. ראיתי כמה מעניינים: D-Link DWA-110 עולה 71 ש"ח D-Link DWA-140 עולה 182 ש"ח, תומך בתקן N EW-7718IL עולה 154 ש"ח , תומך בתקן N EW-7318USg עולה 102 ש"ח EW-7316UG - עולה 61 ש"ח בתודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
קצת רקע: מחשב חדש, XP PRO, NOD32, ADAWARE, FIREWALL XP, ראוטר אדימקס מחובר קווי, מעדכן בקביעות הבעיה: אני משתמש EMULE, לא כל כך לאחרונה נתקלתי בבעיות אי התחברות. כל מיני הודעות כי הפורטים שלי לא נגישים. אני משתמש בקיצור דרך של האימיול לבדיקת פתיחת הפורטים ושם כתוב לי על ההתחלה שפורט הTCP חסום. אני פתחתי את הפורטים חומת-אש ואישרתי את התוכנה, פתחתי בראוטר, יצרתי IP סטטי. העברתי הכל ואיתחלתי מחדש מה שלא תרצו. ייתכן ויש מצב ש"פעם ב..." הוא כן ייתחבר לי אבל אחרי כמה זמן זה חוזר שוב להיות חסום. האם יש תוכנה שתגלה לי מה חוסם אותי??? כי נראה לי שזה לא הNOD את המשגיח של ADAWARE נראה לי ניטרלתי ואני כבר ממש לא יודע. ממש מת להתחבר אבל לא מצליח. הבהרה אם לא היה מספיק מובן - התחברות ל…
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום לכולם. בגלל יציאתה של רשת הngn החדשה התחלתי לחשוב על המחירים וכמה שאני משלם לחודש היום לאחר שיחה עם נטויזיון נכנסתי לשוק וגם המוקדן, הסיבה הייתה שאמא שלי לא דיברה איתם שנים ולא היה עידכון קרוב ל4 שנים!! והשוק היה בגלל שגיליתי שאנחנו משלמים 110 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! כן מדהים ביותר ניראה לי זה שיא עולמי..וד"א זה המחיר לא כולל התשתית של בזק! שגם היא לא מעודכנן ואנחנו משלמים 70 שקלים לחודש אז אחרי חישוב זריר הבנתי שאנחנו משלמים 180 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! מטורף רציתי פשוט לרצוח מישהו איך הלכו אלפי שקלים(מדובר על כמה שנים שאנחנו משלמים את המחיר הזה!) טוב בקיצור אחרי כל החפירות אני צריך עזרה לשידרוג. אני לא צריך מהירות אני מסתדר נהדר עם 1.5. בנטויזיון הציעו ל…
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום לכל הקהילה, בשבוע הבא, בעזרת ה', אני הולך לקנות ראוטר ל-3 מחשבים: 2 מחשבים בעל מערכת הפעלה ויסטה (אחד אולטימט, והשני הום פיריום) וה-3 הוא בעל מערכת הפעלה אקס.פי. עכשיו התשתית עובדת כך: 2 מחשבים בקומה העליונה בחדר הילדים. מחשב אחד בקומה למעטה בממד! אז אני צריך ראוטר טוב, מצידי לשלם עליו איזה 600 ש"ח אבל שיעבוד חלק. עכשיו אני רוצה גם לקנות את דונגל, מה כדאי לקנות? או שאין לזה מבחר גדול..? תודה רבה..
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אהלן חברה, אני כרגע נמצא באינטרנט 015 במהירות 1.5מגה... רציתי לשאול למה ביום כשאני נגיד מוריד מראפידשר שזה אמור להוריד על המהירות המלאה של האינטרנט זה מוריד לי ככה על 25-20.. ואין תוכנות שעלולות להאט את ההורדה.. ובלילה זה מוריד לי על 190 ככה.. למה..? תודה רבה לכל העוזרים..
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
סיימתי את החיוב שלי עם 012 ואמרתי להם שאני רוצה להתנתק ואם יש להם להציע לי איזה חבילה יותר משתלמת. היא הציעה לי חבילה ב10 שקלים פחות, אמרתי לה נראה ושאני אדבר איתה כבר בערב. התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא. התקשרתי לאבא שלי שעל שמו המנוי ב012 ובקשתי ממנו לנתק אותנו ב012. כאשר הוא התקשר לנתק הם הציעו לנו חבילה הרבה הרבה יותר משתלמת מנטוויז'ן ומהצעה הקודמת שלהם בכלל (משהו כמו 120% הבדל). בררתי טיפה ולפי חוק זכויות הלקוח יש לנו אפשרות לבטל עסקה טרם עברו 48 שעות אבל המוקדנית בנטוויז'ן אמרה שהחוק לא חל על אמצעי תקשורת. השאלה עכשיו מה עושים? אתם מכירה פירצה כל שהיא? אשמח…
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום. יש לי ADSL עם מודם של אלקטל ספידטאץ' שהפכנו לראוטר. אני בברק 013 ותמיד היו לנו בבית שני קווים כשעל אחד מהם האינטרנט ועל אחד הטלפון. בשבוע שעבר ביטלנו את הקו שהיה רק לאנטרנט, והעברנו את האנטרנט לקו של הטלפון. מאז הוא כל כמה זמן (בסביבות הרבע שעה ככה) מאבד קשר לכמה שניות ואז מתחבר שוב. הבעיה היא שככה אני מתנתק משרתים של משחקים... יכול להיות שאני צריך לשנות משהו בהגדרות אצלי לפני שאני מתקשר אליהם?
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
לא יודע אם זה המקום היו היום ניתוקים בגלישה... התקשרתי *6900 נותן מס' טלפון, הם לא מזהים נותן שם ושם משפחה, כנ"ל לא מזהים ת"ז, לא מזהים מספר הסידורי מהמודם, שוב לא מופיע אצלם לא הייתי שיכור או משהו כזה בינתיים האינטרנט חזר, והחלטתי לסיים את השיחה. יש למישהו מושג מה פשר העיניין?
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני מחפש אתר לאיכסון קבצים עד 10 מגה ויוכלו להשאר באתר להרבה זמן או אפילו לתמיד?
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אהלן...יש לי בעייה מוזרה עם האינטרנט פעם הייתי מחובר לאינטרנט דרך רשת...היו כמה בעיות... אבל ההורדות של הביטורנט ומירק היו דיי סבבה החלטתי לשים אינטרנט כבלים של ברק ומאז ההורדות טורנט והמירק (לא רק ההורדות במירק גם התחברויות וכו...), ביום ממש איטי...למרות שכשאני בודק את המהירות הורדת בHTTP (מrapidshare לדוגמא) זה מוריד על מהירות מלאה (1.5)...עכשיו בלילה זה דיי מסתדר..למרות שעדיין הטורנט דיי איטי... התקשרתי לברק...הם אומרים שכלום לא חסום ונראה שהחיבור שלי הוא בסדר אין לי ראוטר וזה לא בעייה באנטי ווירוס או פיירוול... יש למישהו מושג מה הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-


