רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
במדריך הזה http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=44963.0 יש מדריך לשתף אינטרנט דרך חייגן ודרך ללא חייגן מזה אומר דרך חייגן וללא חייגן? כיצד אני יודע מתי לשתף רק חייגן וכיצד את המודם עצמו וזה משנה ?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
הייתי מוריד על סביבות 100 - 130 כל הזמן אני מחובר דרך ראוטר אלחוטי אבל עם כבל לא WIFI. פורטים מוגדרים IP מוגדר הכל פיקס בדיקה של הפורטים באימיול נותנת תוצאה שהכל פיקס הייתי צריך לעשות ריסטרט ומאז המהירות צנחה לכמעט כלום כל הבדיקות מראות עדיין שהכל בסדר כשאני עושה בדיקת פורטים באימיול מתקבלת תוצאה שהכל תקין המזהה גבוה מה זה יכל להיות ? איפה לבדוק ?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, מה שלומכם? ברשותי מודם אלקטל שחור ויש לי חייגן לאינטרנט במחשב וכשאני לוחץ לו על התחבר הוא לא מגיב פתאום המחשב לא מצליח להתחבר לאינטרנט, עשיתי סריקה במחשב עם ADAWRE והוא מצא דברים ומחקתי אותם. ניסתי גם להסיר את הכרטיס רשת ולהתקין אותו מחדש וגם ניסיתי ליצור את ההתחברות מחדש.... מישהו בבקשה יכול לעזור לי מה עליי לעשות?? תודה רבה!!
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי, הנתב הוא: edimax br-6204wg המחשב: נייד IBM r50e U2G 1834 - מערכת הפעלה XP home תוכנת ניהול רשתות בנייד: IBM Access Connections הנייד מאומת ברשת (כלומר credentials נכונים) אך לא מקבל כתובת IP ולכן לא מתחבר. הנייד כן מתחבר בהצפנת WEP 128bit. אתר מיקוסופט מפרסמים פץ' ל windows xp לטובת הצפנת WPA אך אני לא יודע אם צריך את זה בכלל שכן אני כן יכול לבחור הצפנת WPA כשאני מקנפג רשת בנייד עם תוכנת ibm access connections (זה בעצם הגדרת פרופיל). אופיר
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אוקי קניתי את הראוטר 3COM Wireless 11g Cable/DSL Route הגדרתי בו רשת והרשת מתפקדת בסדר גמור... אני מחובר לאינטרנט בכבלים אבל לא מצליח להתחבר לאינטרנט... האנשים ב012 בלבלו לי בשכל משהו שהראוטר הזה הם לא מבינים בו או משהו כזה אמרו לי לעבור לסטאטיק IP...עשיתי את זה ושום דבר...גם פה לא הצלחתי להתחבר ולא בטחי... מישהו יכול לעזור לי באיך להגדיר את הראוטר הניג'ס הזה? אני מחובר ל012 בכבלים
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
זה האי סיקיו שלי 228406803 זה המסנגר amitblat@hotmail.co.il אני יודע לכם אם משיהו יוכל לבוא אלי ולעזור לי לא משהו רציני של חפירה תודה
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
כרטיסים כאלה בדומה למודמים מעמיסים על המחשב? יש משמעות לחברה כל עוד מדובר בתקן 802.11g?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
היי לכולם אז ככה, יש לי שלושה מחשבים בבית אחד עם מערכת הפעלה Windows 2000 SP4, אחד Windows XP ואחד, עם Windows Vista ו-XP, שאני משתמש בו... אני משתמש בעיקר ב-Vista, יצרתי רשת ביתית, ושיתפתי את המדפסת שלי, במערכת ההפעלה של ה-XP שיתפתי בהצלחה, והצלחתי להדפיס לעומת זאת, במערכת הפעלה וויסטה, אני לא יכול להיכנס אפילו ממחשב אחר כי הוא מבקש סיסמא, אוקיי, אז פתחתי חשבון Guest, אבל הפעם הוא מראה לי שגיאה שאין לי הרשאה, משהו שדומה לזה... הבנתי, שכניראה משהו בחומת האש של המערכת הפעלה כניראה חוסמת את הכניסה. האם ייתכן שזו סיבה אחרת..? אני רוצה להשאיר את החומת אש פתוחה, אני לא רוצה לבטל אותה, האם ניתן לאשר את הרשת, מבלי להוריד את החומת אש?... האם יתכן שזו סיבה אחרת? תמונת…
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
יש לי מדפסת לקסמרק X5470. כשאני מדפיס מהמחשב שהיא מחוברת אליו אין בעיה זה מדפיס עיברית בעיברית אבל כשאני מדפיס ברשת יוצא בג'יבריש0... קרה למישהו? איך פותרים? תודה....
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
תודה לכולם
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף כרטיס רשת אלחוטי למחשב שלי ברכב. אין לי צורך בתקן N. התקציב הוא 100-150, אם יש משהוא ב 200-220 שממש מצדיק אז סבבה. אולי יתאים כרטיס פשוט עם אנטנה חיצונית גם אין לי בעיה. יש לי בבית ראוטר אלחוטי של NETGEAR. ראיתי כמה מעניינים: D-Link DWA-110 עולה 71 ש"ח D-Link DWA-140 עולה 182 ש"ח, תומך בתקן N EW-7718IL עולה 154 ש"ח , תומך בתקן N EW-7318USg עולה 102 ש"ח EW-7316UG - עולה 61 ש"ח בתודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
קצת רקע: מחשב חדש, XP PRO, NOD32, ADAWARE, FIREWALL XP, ראוטר אדימקס מחובר קווי, מעדכן בקביעות הבעיה: אני משתמש EMULE, לא כל כך לאחרונה נתקלתי בבעיות אי התחברות. כל מיני הודעות כי הפורטים שלי לא נגישים. אני משתמש בקיצור דרך של האימיול לבדיקת פתיחת הפורטים ושם כתוב לי על ההתחלה שפורט הTCP חסום. אני פתחתי את הפורטים חומת-אש ואישרתי את התוכנה, פתחתי בראוטר, יצרתי IP סטטי. העברתי הכל ואיתחלתי מחדש מה שלא תרצו. ייתכן ויש מצב ש"פעם ב..." הוא כן ייתחבר לי אבל אחרי כמה זמן זה חוזר שוב להיות חסום. האם יש תוכנה שתגלה לי מה חוסם אותי??? כי נראה לי שזה לא הNOD את המשגיח של ADAWARE נראה לי ניטרלתי ואני כבר ממש לא יודע. ממש מת להתחבר אבל לא מצליח. הבהרה אם לא היה מספיק מובן - התחברות ל…
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום לכולם. בגלל יציאתה של רשת הngn החדשה התחלתי לחשוב על המחירים וכמה שאני משלם לחודש היום לאחר שיחה עם נטויזיון נכנסתי לשוק וגם המוקדן, הסיבה הייתה שאמא שלי לא דיברה איתם שנים ולא היה עידכון קרוב ל4 שנים!! והשוק היה בגלל שגיליתי שאנחנו משלמים 110 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! כן מדהים ביותר ניראה לי זה שיא עולמי..וד"א זה המחיר לא כולל התשתית של בזק! שגם היא לא מעודכנן ואנחנו משלמים 70 שקלים לחודש אז אחרי חישוב זריר הבנתי שאנחנו משלמים 180 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! מטורף רציתי פשוט לרצוח מישהו איך הלכו אלפי שקלים(מדובר על כמה שנים שאנחנו משלמים את המחיר הזה!) טוב בקיצור אחרי כל החפירות אני צריך עזרה לשידרוג. אני לא צריך מהירות אני מסתדר נהדר עם 1.5. בנטויזיון הציעו ל…
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום לכל הקהילה, בשבוע הבא, בעזרת ה', אני הולך לקנות ראוטר ל-3 מחשבים: 2 מחשבים בעל מערכת הפעלה ויסטה (אחד אולטימט, והשני הום פיריום) וה-3 הוא בעל מערכת הפעלה אקס.פי. עכשיו התשתית עובדת כך: 2 מחשבים בקומה העליונה בחדר הילדים. מחשב אחד בקומה למעטה בממד! אז אני צריך ראוטר טוב, מצידי לשלם עליו איזה 600 ש"ח אבל שיעבוד חלק. עכשיו אני רוצה גם לקנות את דונגל, מה כדאי לקנות? או שאין לזה מבחר גדול..? תודה רבה..
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אהלן חברה, אני כרגע נמצא באינטרנט 015 במהירות 1.5מגה... רציתי לשאול למה ביום כשאני נגיד מוריד מראפידשר שזה אמור להוריד על המהירות המלאה של האינטרנט זה מוריד לי ככה על 25-20.. ואין תוכנות שעלולות להאט את ההורדה.. ובלילה זה מוריד לי על 190 ככה.. למה..? תודה רבה לכל העוזרים..
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
סיימתי את החיוב שלי עם 012 ואמרתי להם שאני רוצה להתנתק ואם יש להם להציע לי איזה חבילה יותר משתלמת. היא הציעה לי חבילה ב10 שקלים פחות, אמרתי לה נראה ושאני אדבר איתה כבר בערב. התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא. התקשרתי לאבא שלי שעל שמו המנוי ב012 ובקשתי ממנו לנתק אותנו ב012. כאשר הוא התקשר לנתק הם הציעו לנו חבילה הרבה הרבה יותר משתלמת מנטוויז'ן ומהצעה הקודמת שלהם בכלל (משהו כמו 120% הבדל). בררתי טיפה ולפי חוק זכויות הלקוח יש לנו אפשרות לבטל עסקה טרם עברו 48 שעות אבל המוקדנית בנטוויז'ן אמרה שהחוק לא חל על אמצעי תקשורת. השאלה עכשיו מה עושים? אתם מכירה פירצה כל שהיא? אשמח…
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום. יש לי ADSL עם מודם של אלקטל ספידטאץ' שהפכנו לראוטר. אני בברק 013 ותמיד היו לנו בבית שני קווים כשעל אחד מהם האינטרנט ועל אחד הטלפון. בשבוע שעבר ביטלנו את הקו שהיה רק לאנטרנט, והעברנו את האנטרנט לקו של הטלפון. מאז הוא כל כמה זמן (בסביבות הרבע שעה ככה) מאבד קשר לכמה שניות ואז מתחבר שוב. הבעיה היא שככה אני מתנתק משרתים של משחקים... יכול להיות שאני צריך לשנות משהו בהגדרות אצלי לפני שאני מתקשר אליהם?
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
לא יודע אם זה המקום היו היום ניתוקים בגלישה... התקשרתי *6900 נותן מס' טלפון, הם לא מזהים נותן שם ושם משפחה, כנ"ל לא מזהים ת"ז, לא מזהים מספר הסידורי מהמודם, שוב לא מופיע אצלם לא הייתי שיכור או משהו כזה בינתיים האינטרנט חזר, והחלטתי לסיים את השיחה. יש למישהו מושג מה פשר העיניין?
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני מחפש אתר לאיכסון קבצים עד 10 מגה ויוכלו להשאר באתר להרבה זמן או אפילו לתמיד?
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אהלן...יש לי בעייה מוזרה עם האינטרנט פעם הייתי מחובר לאינטרנט דרך רשת...היו כמה בעיות... אבל ההורדות של הביטורנט ומירק היו דיי סבבה החלטתי לשים אינטרנט כבלים של ברק ומאז ההורדות טורנט והמירק (לא רק ההורדות במירק גם התחברויות וכו...), ביום ממש איטי...למרות שכשאני בודק את המהירות הורדת בHTTP (מrapidshare לדוגמא) זה מוריד על מהירות מלאה (1.5)...עכשיו בלילה זה דיי מסתדר..למרות שעדיין הטורנט דיי איטי... התקשרתי לברק...הם אומרים שכלום לא חסום ונראה שהחיבור שלי הוא בסדר אין לי ראוטר וזה לא בעייה באנטי ווירוס או פיירוול... יש למישהו מושג מה הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
זה קשור לרשתות ואינטרנט אז שמתי את זה פה.. יש לי בבית 2 מחשבים שמתחברים למחשב מרכזי עם הרמוט דסקטופ כשלכל אחד מהם יש יוזר משלו במרכזי.. אני מחפש תוכנה שעושה את מה שהרמוט דסקטופ של וינדוס עושה רק בלי כל התקלות.. אני לא מחפש סתם תוכנת רמוט.. אני צריך שהיא תהיה רמוט דסקטופ שמתחברת דרך היוזרים של וינדוס.. קיימת תוכנה כזאת? תודה.
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לעשות רשת אאלחוטית בין שתי מחשבים עכשיו מישהו אמר לי שיש נתבים שאפשר להגדיר בהם שלדוגמא אם מהירות האינטרנט שלי היא 3 מגה אז מחשב אחד יקבל 2 מגה והשני יקבל מגה אחד לפי מה שאני רואה יש פה אנשים שמבינים בזה חזקקק אז בקשה אם אתם יכולים להמליץ לי על נתב שתומך במה שאמרתי התקציב שיש לי לנתב זה עד 700 שקל תודה לכל העוזריםם
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
עד עכשיו הייתי ב 012 לפני כמה ימים עברנו לכבלים ל HOT עכשיו החליפו לנו את המודם ל THOMSON ומאז כל השינויים האלה יש לי באלגן עם האיסיקיו הוא לא מתחבר לפעמים,לא שולח הודעות ומתנתק מתי שבא לו אני בטוח שזה בגלל כל ההחלפה הזאת אבל לא יודע איך לסדר את זה.... אגב יש לי גם ראוטר של EDIMAX 6204wg אם זה חשוב אם אתם יודעים מימה נובעת הבעיה אז בבקשה מכם תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
יש לי ראוטר שחור של אלקטל הוא ישן ישן.. משהו כמו בן 4 שנים של ADSL ואני כנראה עובר לכבלים... ויש לי 2 מחשבים וכשדיברתי עם אחד שהיה לו פעם ת'מודם הוא אמר לי שאם אני רוצה המודם הזה יכול לשמש כראוטר... זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
http://www.paidcontent.org/entry/419-comcast-defends-slowing-down-p2p-traffic-regulators-introduce-neutralit/ http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/02/12/AR2008021202778.html?hpid=moreheadlines הם פשוט מודים שהם עושים את כל מה שאנחנו חושדים שעושים גם אצלנו בלי בושה... Comcast compared its practices to a traffic-ramp control light that regulates the entry of additional vehicles onto a freeway during rush hour. "One would not claim that the car is 'blocked' or 'prevented from entering the freeway; rather it is briefly delayed," the company's statement said.
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-


