עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. היי לכולם אז ככה, יש לי שלושה מחשבים בבית אחד עם מערכת הפעלה Windows 2000 SP4, אחד Windows XP ואחד, עם Windows Vista ו-XP, שאני משתמש בו... אני משתמש בעיקר ב-Vista, יצרתי רשת ביתית, ושיתפתי את המדפסת שלי, במערכת ההפעלה של ה-XP שיתפתי בהצלחה, והצלחתי להדפיס לעומת זאת, במערכת הפעלה וויסטה, אני לא יכול להיכנס אפילו ממחשב אחר כי הוא מבקש סיסמא, אוקיי, אז פתחתי חשבון Guest, אבל הפעם הוא מראה לי שגיאה שאין לי הרשאה, משהו שדומה לזה... הבנתי, שכניראה משהו בחומת האש של המערכת הפעלה כניראה חוסמת את הכניסה. האם ייתכן שזו סיבה אחרת..? אני רוצה להשאיר את החומת אש פתוחה, אני לא רוצה לבטל אותה, האם ניתן לאשר את הרשת, מבלי להוריד את החומת אש?... האם יתכן שזו סיבה אחרת? תמונת…

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  2. Started by AmL1,

    יש לי מדפסת לקסמרק X5470. כשאני מדפיס מהמחשב שהיא מחוברת אליו אין בעיה זה מדפיס עיברית בעיברית אבל כשאני מדפיס ברשת יוצא בג'יבריש0... קרה למישהו? איך פותרים? תודה....

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  3. Started by mosheli,

    אני מתכוון להגדיר את ה- B-focus 312 שלי כנתב ולא כמודם. מה שמעניין אותי זה האם הפיירוול שלי יהיה זה שבנתב או שכדאי להשאיר אותו בנורטון שלי. לרשת שלי מחוברים שני מחשבים.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  4. יש לי נתב מתוצרת גרמנית http://cgi.ebay.de/LanWare-BR-1200-DSL-Router-plus-4-port-Swich_W0QQitemZ320035995146QQihZ011QQcategoryZ115495QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem יכול להיות שהוא מקטין לי את היכולת שיתוף קבצים (משום מה מאז שהתקנתי אותו המהירויות מאוד נמוכות) ??

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  5. אני רוצה להוסיף כרטיס רשת אלחוטי למחשב שלי ברכב. אין לי צורך בתקן N. התקציב הוא 100-150, אם יש משהוא ב 200-220 שממש מצדיק אז סבבה. אולי יתאים כרטיס פשוט עם אנטנה חיצונית גם אין לי בעיה. יש לי בבית ראוטר אלחוטי של NETGEAR. ראיתי כמה מעניינים: ‏D-Link DWA-110 עולה 71 ש"ח ‏D-Link DWA-140 עולה 182 ש"ח, תומך בתקן N EW-7718IL עולה 154 ש"ח , תומך בתקן N EW-7318USg עולה 102 ש"ח EW-7316UG - עולה 61 ש"ח בתודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  6. Started by dogy,

    קצת רקע: מחשב חדש, XP PRO, NOD32, ADAWARE, FIREWALL XP, ראוטר אדימקס מחובר קווי, מעדכן בקביעות הבעיה: אני משתמש EMULE, לא כל כך לאחרונה נתקלתי בבעיות אי התחברות. כל מיני הודעות כי הפורטים שלי לא נגישים. אני משתמש בקיצור דרך של האימיול לבדיקת פתיחת הפורטים ושם כתוב לי על ההתחלה שפורט הTCP חסום. אני פתחתי את הפורטים חומת-אש ואישרתי את התוכנה, פתחתי בראוטר, יצרתי IP סטטי. העברתי הכל ואיתחלתי מחדש מה שלא תרצו. ייתכן ויש מצב ש"פעם ב..." הוא כן ייתחבר לי אבל אחרי כמה זמן זה חוזר שוב להיות חסום. האם יש תוכנה שתגלה לי מה חוסם אותי??? כי נראה לי שזה לא הNOD את המשגיח של ADAWARE נראה לי ניטרלתי ואני כבר ממש לא יודע. ממש מת להתחבר אבל לא מצליח. הבהרה אם לא היה מספיק מובן - התחברות ל…

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  7. Started by aracer,

    שלום לכולם. בגלל יציאתה של רשת הngn החדשה התחלתי לחשוב על המחירים וכמה שאני משלם לחודש היום לאחר שיחה עם נטויזיון נכנסתי לשוק וגם המוקדן, הסיבה הייתה שאמא שלי לא דיברה איתם שנים ולא היה עידכון קרוב ל4 שנים!! והשוק היה בגלל שגיליתי שאנחנו משלמים 110 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! כן מדהים ביותר ניראה לי זה שיא עולמי..וד"א זה המחיר לא כולל התשתית של בזק! שגם היא לא מעודכנן ואנחנו משלמים 70 שקלים לחודש אז אחרי חישוב זריר הבנתי שאנחנו משלמים 180 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! מטורף רציתי פשוט לרצוח מישהו איך הלכו אלפי שקלים(מדובר על כמה שנים שאנחנו משלמים את המחיר הזה!) טוב בקיצור אחרי כל החפירות אני צריך עזרה לשידרוג. אני לא צריך מהירות אני מסתדר נהדר עם 1.5. בנטויזיון הציעו ל…

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  8. Started by gbguy,

    שלום לכל הקהילה, בשבוע הבא, בעזרת ה', אני הולך לקנות ראוטר ל-3 מחשבים: 2 מחשבים בעל מערכת הפעלה ויסטה (אחד אולטימט, והשני הום פיריום) וה-3 הוא בעל מערכת הפעלה אקס.פי. עכשיו התשתית עובדת כך: 2 מחשבים בקומה העליונה בחדר הילדים. מחשב אחד בקומה למעטה בממד! אז אני צריך ראוטר טוב, מצידי לשלם עליו איזה 600 ש"ח אבל שיעבוד חלק. עכשיו אני רוצה גם לקנות את דונגל, מה כדאי לקנות? או שאין לזה מבחר גדול..? תודה רבה..

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  9. Started by shibie,

    אהלן חברה, אני כרגע נמצא באינטרנט 015 במהירות 1.5מגה... רציתי לשאול למה ביום כשאני נגיד מוריד מראפידשר שזה אמור להוריד על המהירות המלאה של האינטרנט זה מוריד לי ככה על 25-20.. ואין תוכנות שעלולות להאט את ההורדה.. ובלילה זה מוריד לי על 190 ככה.. למה..? תודה רבה לכל העוזרים..

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  10. Started by Yuval933,

    סיימתי את החיוב שלי עם 012 ואמרתי להם שאני רוצה להתנתק ואם יש להם להציע לי איזה חבילה יותר משתלמת. היא הציעה לי חבילה ב10 שקלים פחות, אמרתי לה נראה ושאני אדבר איתה כבר בערב. התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא. התקשרתי לאבא שלי שעל שמו המנוי ב012 ובקשתי ממנו לנתק אותנו ב012. כאשר הוא התקשר לנתק הם הציעו לנו חבילה הרבה הרבה יותר משתלמת מנטוויז'ן ומהצעה הקודמת שלהם בכלל (משהו כמו 120% הבדל). בררתי טיפה ולפי חוק זכויות הלקוח יש לנו אפשרות לבטל עסקה טרם עברו 48 שעות אבל המוקדנית בנטוויז'ן אמרה שהחוק לא חל על אמצעי תקשורת. השאלה עכשיו מה עושים? אתם מכירה פירצה כל שהיא? אשמח…

  11. שלום. יש לי ADSL עם מודם של אלקטל ספידטאץ' שהפכנו לראוטר. אני בברק 013 ותמיד היו לנו בבית שני קווים כשעל אחד מהם האינטרנט ועל אחד הטלפון. בשבוע שעבר ביטלנו את הקו שהיה רק לאנטרנט, והעברנו את האנטרנט לקו של הטלפון. מאז הוא כל כמה זמן (בסביבות הרבע שעה ככה) מאבד קשר לכמה שניות ואז מתחבר שוב. הבעיה היא שככה אני מתנתק משרתים של משחקים... יכול להיות שאני צריך לשנות משהו בהגדרות אצלי לפני שאני מתקשר אליהם?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  12. לא יודע אם זה המקום היו היום ניתוקים בגלישה... התקשרתי *6900 נותן מס' טלפון, הם לא מזהים נותן שם ושם משפחה, כנ"ל לא מזהים ת"ז, לא מזהים מספר הסידורי מהמודם, שוב לא מופיע אצלם לא הייתי שיכור או משהו כזה בינתיים האינטרנט חזר, והחלטתי לסיים את השיחה. יש למישהו מושג מה פשר העיניין?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  13. Started by lordbd14,

    יש לי מצלמת אינטרנט למחשב ורציתי לדעת אם אני יכול להיות במקום אחר ולהתחבר למצלמה שמחוברת למחשב שנמצא בבית שלי והבנתי שזה אפשרי דרך רשת Wifi אשמח להסבר כיצד... בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  14. Started by Alex89,

    אני מחפש אתר לאיכסון קבצים עד 10 מגה ויוכלו להשאר באתר להרבה זמן או אפילו לתמיד?

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  15. Started by Lion,

    אהלן...יש לי בעייה מוזרה עם האינטרנט פעם הייתי מחובר לאינטרנט דרך רשת...היו כמה בעיות... אבל ההורדות של הביטורנט ומירק היו דיי סבבה החלטתי לשים אינטרנט כבלים של ברק ומאז ההורדות טורנט והמירק (לא רק ההורדות במירק גם התחברויות וכו...), ביום ממש איטי...למרות שכשאני בודק את המהירות הורדת בHTTP (מrapidshare לדוגמא) זה מוריד על מהירות מלאה (1.5)...עכשיו בלילה זה דיי מסתדר..למרות שעדיין הטורנט דיי איטי... התקשרתי לברק...הם אומרים שכלום לא חסום ונראה שהחיבור שלי הוא בסדר אין לי ראוטר וזה לא בעייה באנטי ווירוס או פיירוול... יש למישהו מושג מה הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  16. זה קשור לרשתות ואינטרנט אז שמתי את זה פה.. יש לי בבית 2 מחשבים שמתחברים למחשב מרכזי עם הרמוט דסקטופ כשלכל אחד מהם יש יוזר משלו במרכזי.. אני מחפש תוכנה שעושה את מה שהרמוט דסקטופ של וינדוס עושה רק בלי כל התקלות.. אני לא מחפש סתם תוכנת רמוט.. אני צריך שהיא תהיה רמוט דסקטופ שמתחברת דרך היוזרים של וינדוס.. קיימת תוכנה כזאת? תודה.

  17. שלום לכולם אני מעוניין לעשות רשת אאלחוטית בין שתי מחשבים עכשיו מישהו אמר לי שיש נתבים שאפשר להגדיר בהם שלדוגמא אם מהירות האינטרנט שלי היא 3 מגה אז מחשב אחד יקבל 2 מגה והשני יקבל מגה אחד לפי מה שאני רואה יש פה אנשים שמבינים בזה חזקקק אז בקשה אם אתם יכולים להמליץ לי על נתב שתומך במה שאמרתי התקציב שיש לי לנתב זה עד 700 שקל תודה לכל העוזריםם

  18. עד עכשיו הייתי ב 012 לפני כמה ימים עברנו לכבלים ל HOT עכשיו החליפו לנו את המודם ל THOMSON ומאז כל השינויים האלה יש לי באלגן עם האיסיקיו הוא לא מתחבר לפעמים,לא שולח הודעות ומתנתק מתי שבא לו אני בטוח שזה בגלל כל ההחלפה הזאת אבל לא יודע איך לסדר את זה.... אגב יש לי גם ראוטר של EDIMAX 6204wg אם זה חשוב אם אתם יודעים מימה נובעת הבעיה אז בבקשה מכם תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  19. Started by rapiz,

    התקנתי את הIIS 5.1. הוא עובד בתוך המחשב (Localhost), אבל שאני מנסה להגיע אליו מהאינטרנט לא הולך. פתחתי והעברתי פורטים בראוטר ובפיירוול, בדקתי וכשהIIS רץ אני רואה פורט 80. כמו כן במידה ואני משנה את הIIS לפורט אחר לדוגמא 44444 אז אני רואה אותו פעיל ואת ה80 כבוי, ככה שהפורטים פתוחים והIIS עובד... כשאני מנסה להיכנס דרך הרשת http://20.20.20.20/ אני מקבל Internet Explorer cannot display the webpage (כמובן שבמקום ה20ים אני מכניס את הIP החיצוני שלי). ניסיתי כל מיני הגדרות כל מיני נסיונות שום דבר לא הלך בנתיים.... יש למישהו רעיון לפני שאני משתגע? תודות לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  20. מצטער אם זה לא קשור לפורום, אך אין פורום מתאים יותר

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  21. Started by yahalom,

    יש לי מחשב PC ומחשב נייד אחד עובד על XP והשני על ויסטה כרגע אני מעוניין להעביר מידע (קבצים) ואני לא מעוניין בטכנולוגיה אלחוטית יש לי כבל רשת יש לי מודם רגיל לכל מחשב יש כניסה אחת של רשת חיברתי את כבל הרשת ישירות בין שני המחשבים ולא הצלחתי האם זו הדרך ? אם כן האם יש איזה מדריך ? תודה !!!

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  22. Started by tk4,

    יש לי ראוטר שחור של אלקטל הוא ישן ישן.. משהו כמו בן 4 שנים של ADSL ואני כנראה עובר לכבלים... ויש לי 2 מחשבים וכשדיברתי עם אחד שהיה לו פעם ת'מודם הוא אמר לי שאם אני רוצה המודם הזה יכול לשמש כראוטר... זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  23. http://www.paidcontent.org/entry/419-comcast-defends-slowing-down-p2p-traffic-regulators-introduce-neutralit/ http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/02/12/AR2008021202778.html?hpid=moreheadlines הם פשוט מודים שהם עושים את כל מה שאנחנו חושדים שעושים גם אצלנו בלי בושה... Comcast compared its practices to a traffic-ramp control light that regulates the entry of additional vehicles onto a freeway during rush hour. "One would not claim that the car is 'blocked' or 'prevented from entering the freeway; rather it is briefly delayed," the company's statement said.

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  24. Started by ArZi17,

    שלום, אני צריך חוות דעת על הראוטר TrendNet TEW-631BRP... מה התווח אלחוטי שלו, כמה מחשבים הוא יכול להכיל ככלל, כמה מחשבים בחיבור עם כבל? הוא מומלץ? מה התווח מחירים בהם הוא נמכר? למה יש לו 3 אנטנות? סליחה על כל השאלות, תודה מראש. :]

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים