עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by MasterDK,

    שלום לכולם. קיבלתי פרופיל 97 (את האמת יש לי בעית ראיה.. זה לא אמור להוריד פרופיל?) מה אני יכול לעשות עם פרופיל כזה בצבא?

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  2. Started by Amir c,

    אחרי חודשיים של צבא וכבר התנסתי בחוסר סדר ואירגון... טוב הסיפור קצת ארוך אבל נקצר כעקרון לפני חודשיים +- התגייסתי ובבקום הצגתי טפסים שיש לי בעיות בגב ... לא התייחסו אליהם השאירו לי את הפרופיל על 72 ושלחו אותי לפיקוד העורף (פלחה"ץ) בקיצור קבעו לי הפניה לפני משהו כמו חצי חודש בחיפה (בערך חצי יום נסיעה) הגעתי לחיפה שמה ומסתבר שאין לי תור... אז קבעו לי אחד אחר השבוע הייתי בהפניה והאורטופד קבע שאני לא כשיר לשרת ביחידה קרבית.. נתן פטורים וכו'... בכל מקרה כרגע אני בב' של 30 יום (או עד הוועדה הרפואית) שלפי החובש שם יורידו לי את הפרופיל עכשיו לשאלות... למישהו זה קרה ? לאן אני ישובץ ? איזה תפקידים שווה לבקש ? אם אני יסופח לפיקוד העורף איזה תפקיד לבקש ? אמור להיות לי קבא טוב.. 52+…

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  3. Started by kfirlion,

    שלום, יש לי מחר מבחן בספרות וכל פעם אני מביא ציון נמוך.... כבר איזה שנה וחצי..... אם מישהו פה טוב בספרות תתנו לי טיפים ועצות איך אני כותב או איך ללמוד טוב.... תודה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Nahum2,

    היה לי היום טסט והטופס לא חזר!!!! אלוהים אני כזה עצבני! באיזה טסט עברתם? האם קרה לכם שלא חזר ונכשלתם? כמה תעלה לי מרצדס חדשה?

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  5. Started by kryptoguy90,

    גם אתם מכירים את זה ש.... חחח תכתבו פה כל מיני דברים שקוראים בחיי יום יום ומשגעים אותנו. אני יתחיל ממשו שקרה לי עכשיו. מכירים את זה שאתם מכינים תה עם תיון ואז אתם רוצים להוציא את התיון אבל אתם רואים שהוא מטפטף אז אתם מחכים שהוא יפסיק ואז מהר רצים איתו לפח ובדרך הוא הכי מטפטף שיש ואז מתחילים לנגב ועכשיו קצת לרדת על עצמי "מכירים את זה שמישהו פותח אשכול מטומטם באמצע החיים" אבל מטומטם זה מצחיק אז עכשיו אתם..

    • 642 תגובות
    • 66.5k צפיות
  6. משחק פלאש-תפוס 33!!נראה בכמה זמן אתם תצליחו לתפוס את כולם!! מה שבעצם אתם צריכים לעשות זה לעבור על כל מספר מ1 עד 33 בכמה שפחות זמן. http://www.gamextra.co.il/p193/תפוס-33 קחו עוד משחק פלאש,תרשמו גם כמה נקודות השגתם במשחק הזה: http://www.gamextra.co.il/p68/ספיידרמן תהנו!! אם אני אראה שהרבה משחקים אני אעשה רשימה של 10 הכי טובים וארשום באשכול. אני הצלחתי בראשון 45.

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by naorai,

    היי חברה, אני עכשיו לומד לבגרות חורף במתמטיקה, ודוגרי נשבר לי ממנה, אז ישבתי עכשיו מלא זמן ובניתי את המערכת הבאה, ראיתי הרבה מפרטים שכתבו ב10 דק', שהכילו את הרכיבים היקרים ביותר וזהו. אני מבטיח שהמפרט שלי קצת יותר מנומק מ"זה-היה-הכי-יקר-בנעה". תתחילו לקרוא, לא תהנו מקסימום תפסיקו ;D ד"א- סליחה על האנגלית שלחתי את זה לחבר, ומאוחר מדי לשכתב הכל.... mother board: Asus "Extreme striker". based on the glorious 680i, this board has it all, both in features and performance. oh yeahh... its totally pimped out! processor: QX6700. Yeah I know that basically no programs can use 4 cores, and that X6800 will be better in gaming. what can I say? I like to render video (premier pro I…

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by UltraWaveMUSA,

    :-)

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by galh_5,

    תנו לי בבקשה טראנסים טובים שמעתי הרבה ואני לא מוצא חדשים וטובים תודה

    • 0 תגובות
    • 921 צפיות
  10. Started by tominalex,

    באיזה צבע אתם ממליצים לי לצבוע את החדר שלי? הרהיטים בחדר כולם בצבע חום חוץ מהמיטה שהיא בצבע בורדו. ???

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  11. מדי פעם אני עושה שיחות קצרות לארה"ב, אבל בבית הקו נותק לשיחות יוצאות! אז חשבתי לרכוש קרדיט מ-skype לשיחות יוצאות בתשלום, אבל אף פעם לא השתמשתי בתוכנה. מישהו התנסה בשירות, ויודע מה התעריף לדקה מישראל לארה"ב? או בכלל כל מידע אחר שיש. באתר שלהם לא הצלחתי למצוא את ישראל כמוצא יעד.

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  12. Started by TOMY-BOY,

    יש שני ריבועים, אחד בגודל 12X12 משבצות והשני 9X16. יש לחלק את ריבוע הראשון לשני חלקים שכאשרו יאוחדו ביחד יצרו בדיוק את המלבן השני(9X16). בהצלחה!

    • 6 תגובות
    • 762 צפיות
  13. של הליגה שלנו כמובן... יש איזה אתר שבו ניתן לראות תקצירים של המשחקים?

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  14. ^ ^ ^ ^ היה לפני איזה 5 דקות..

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  15. בשבוע הבא ביום חמישי אני הולך לעשות מבחן(SOP), ואם אני מצליח אני עובר לשלב שאחרי ואז אני טס לUSA ... אפשר לקבל כמה טיפים ממישהו שאולי נסה פעם?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Mantis,

    http://www.kuro5hin.org/story/2005/3/8/165648/4795 משעשע.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by MilkMan,

    חיפשתי באינטרנט ויש רק תוצאה אחת ואני לא צריך משהו כזה קטלני עם חודים בסוף. איפה יש חנויות באזור השפלה?

    • 70 תגובות
    • 12.8k צפיות
  18. מישהו בפורום מכיר חנות אמינה באזור המרכז שמקבלת תשלום בהמחאות. אם השאלה שלי נוגדת את חוקי הפורום, אז תשלחו לי בפרטי.

    • 7 תגובות
    • 898 צפיות
  19. Started by THE FOX,

    שני קורסים: 1.חשמאלי מוסמך - שמונה חודש - מקבל תעודה של חשמלאי מוסמך. 2.עובד יצור אלקטרוניקה כולל SMT - ארבעה חודש - אין תעודה כללית אלא רק אל תחום היצור. השאלה היא אל מה אתם חושבים שכדאי ללמוד? אותי מעניין יותר עבודה מעשית, ותחום האלקטרוניקה מאשר תחום החשמל. ויצא לי ללמוד את שני התחומים בתיכון. אשמח לשמוע הצעות.

    • 8 תגובות
    • 779 צפיות
  20. Started by Roshy,

    שלום לכל המעצבים למינהם. אני חולה על משחקי מחשב וכבר הרבה זמן רוצה לבנות אתר שמוקדש לנושא. עכשיו יש לי את הזמן והכסף לעשות זאת. אז ככה: אני הולך כמובן לרשום לעצמי דומיין מסחרי co.il כהפגנת רצינות האתר יציג מספר דברים; תאריכי שחרור של משחקי מחשב מידע קצר + גלריה קטנה על משחקים חדשים. עדכונים על טלאים (patches) חדשים שיוצאים. חדשות על חברות משחקי מחשב גדולות. וכמובן חדשות על משחקים שעודנם בפיתוח. עם הזמן והחשיפה, כשהאתר יתבסס, אני מתכנן ליצור פורום איכותי שיוקדש למשחקי מחשב. אני רוצה דיונים רציניים ובוגרים, בלי כל מיני ילדונים למינהם. אני מודע שישנם שני אתרים גדולים ודומיננטיים בישראל שמוקדשים לנושא (ויגיימס וכמובן גיימר) אבל אני בטוח שהאתר החדש יהווה אלטרנטיבה קלילה ושונה.…

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. מחר אני אמור לעבור מבחן אישיות (שיקבע לא מעט את גורלי בצבא) אשמח לדעת באילו שאלות יכולים להתקיל אותי, מה מומלץ להשיב ועל מה יש לשים דגש.. תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 872 צפיות
  22. Started by Holography,

    לפני מספר חודשים הייתי מעורב בחקירה בנושא מחשבים ואינטרנט, לכאורה החוקר היה אמור לחקור כל אחד שהיה מעורב בפרשייה בנפרד (ללא ידיעת שאר הנחקרים), ולגרום לנו להפליל אחד את השני. הדברים לא עלו בקנה אחד עם כוונותיו והבנו שהבחור הראשון נחקר בדרך כלשהי ושהמשטרה הולכת לחקור גם אותנו. מפה לשם בסוף החקירה החוקר החתים אותי (כתנאי לשחרור) על מן צו כזה שלא ממש הבנתי מה הוא אומר, אבל לפי מיטב הבנתי הוא אסר עלי להגיד שנחקרתי (או משהו כזה) = לתאם גרסאות וכזה ואם הפר זאת אז אני ישלם קנס\ערבות\יפתח לי איזשהוא תיק (לא ממש הבנתי) עכשיו כל זה היה בגיל 16~, רציתי לדעת עד כמה זה חוקי ואיפה\איך אני יכול לבדוק מה בדיוק הדבר הזה אומר לגבי?

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by kfirlion,

    שלום, יש לי עוד כמה זמן להגיש עבודת הגשה למורה שלי בפסיכו', ניסיתי לחפש מקורות למה שאני מנסה למצוא ולא מצאתי, אולי אתם מכירים אתר טוב? אני צריך לפרש ולפרט את המושגים הבאים: 1. מהו רפלקס? 2.מהו סכמה? איזה סוגי סכמה יש? (סכמה תקראו כמו סחמה) תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  24. Started by BetZeFer,

    כמו alphaville ו Europe

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  25. Started by bla7,

    הוא עושה הכל... http://www.youtube.com/watch?v=1xXNoB3t8vM

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות

דיונים חדשים בפורומים