כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
Video Kill The Radio Star Is In My mind In My heart זה הפזמון נדמה לי בסרט נגן החתונות שכרגע נגמר בערוץ 11 בסיום הסרט
-
- 6 תגובות
- 879 צפיות
-
-
טססססס טססססססס חחח המחשב שלי 3.4 + 1 GB RAM MOTHERBOARD GIGABYTE K8NUC NFORCE 4 הכל פשוטט טס אתם לא מתארים לעצמכם .. לא הספקתי לראות איך שזה נפתח..
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בצו ראשון קבעו לי פרופיל 82 והגשתי עירעור כדי שיעלו לי ל97. קיצר התקשרו אליי לבוא תוך שבועיים מתי שאני רוצה לועדה רפואית,עכשיו יש לי כמה שאלות 1.אני מגיע לאיפה שהיה הצו ראשון כן? 2.שאני מגיע לשם לאן ללכת? לאיפה שאז בדק אותי הרופא? 3.זה אותה בדיקה שהרופא אז עשה או שזה כמה אנשים בודקים אותך ומחליטים ביחד,כי אם זה איש אחד למה קוראים לזה ועדה רפואית?! :s05: תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 500 צפיות
-
-
ראיתי שיש פה עניין בכלי רכב בשלט רחוק, מעניין אותי לדעת מה יש פה לכל אחד D: אני אתחיל: Hirobo XRB (הגרסה האלחוטית כמובן) NIKO adventure 4X4 (ג'יפ בעל מימדים מכובדים, חשמלי) בננה 2000 אחרי ריסוק, מתוקנת חלקית סוברו אימפרזה 2.5 סמ"ק שאצלי לפעמים (בעיקרון לא שלי, אבל רוב הזמן היא פה) וססנה 182 חשמלית שאמורה להגיע יום רביעי D: תמונות של הכל בקרוב, מה איתכם? P:
-
- 39 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום יש לי כמה שאלות זאת התקופה בשנה מתחיל כל הלחץ עם הטפסים עם הבחירת מגמות ויש לי כמה שאלות 1) האם יש הבדל בין מגמת טכ"מ למגמת מדעי המחשב 2) אני לומד בחטיבה מסויימת ששולחת אותי לתיכון מסויים ואני רוצה ללכת לתיכון אחר אבל אם אני רוצה ללכת לשם אני חייב לקחת מגמה ייחודית וטכ"מ יש גם בתיכון ששולחים אותי אליו אבל בהתמחות שונה מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להגיע לתיכון שאני רוצה להגיע אליו אלה אותם תנאי קבלה 3) האם מסתכלים על ציונים במקצועות אחרים חוץ ממתמטיקה ומדעים (ביולוגיה) כתנאי קבלה למגמת טכ"מ 4) מה לומדים בבינה מלאכותית? ומה לומדים ב- WEB SERVICES
-
- 106 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
אני לא יודע אם השיר קיים באמת למרות שהמילים שלו שהקצב שלו מוכר לי.. שמעתי אותו בשיר שלנו זה דרמה מוזיקלית בyes ההתחלה היא ככה .."מבין אשפת הרחובות מצאת איזה דלת אחורית.." הפזמון מתחיל ככה "מה עוד ביקשת ? לקחת וגם ירשת .. מה עוד ביקשת? רצחת וגם ירשת" אם מישהו צופה בסדרה ורוצה מידע קצת יותר ספציפי אז רני ושמש שרים את זה ביחד באיזה פרק קטע די קצר
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
חזרתי עכשיו לסופשבוע מטירונות 02 ודווקא נראה לי שרזיתי+גדלו לי השרירים במיוחד החזה..איך אתם מסבירים את זה? ואני אוכל שמה טוב מאוד...אפילו כשיש פריסות אני לוקח איזה פרוסה עם קצת שוקולד... בכל אופן הטירונות עצמה סבבה לגמרי רק צריך להתרגל לטירטורים...ולשעות המוזרות של השינה
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מענין אותי מה הגובה של המגדלים
-
- 29 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זה כדאי (לא לילדים מתחת ל18 ) the white niga is Cool... 8)
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא הבנתי 95% מהסרט.. בבקשה הסבר...
-
- 23 תגובות
- 3k צפיות
-
-
יש סיכוי שחיים רמון יכנס לכלא אם יורשע?
-
- 9 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שיש את הפרומו של ארץ נהדרת... "I DONT KNOW BUT I...." זה המילים שאני יודע מישהו יודע את הם של השיר?
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-
-
-
-
אז חברים, נכון זה ישמע לכם מיותר אבל יש לי מן סטייה כזאת. אני אוהב גאדג'טים, לא לאו דווקא אלקטרוניים אלא כל מה שהוא חדש חדיש ועתידני. אז לאחר צפייה מרובה הושק היום (1.2.2007) רשמית ברשתות המובחרות תער הגילוח החדש של ג'ילט, התער שנקרא FUSION בולט בעיקר בכך שהוא מצוייד לא ב-3לא ב-4אלא בחמישה להבי גילוח. חמשת להבי הגילוח, כמו ב MACH3 TURBO אינם נשחקים או מחלידים (שאני אומר אינם נשחקים אני מתכוון אינם נקודה, אפשר להשתמש באותו להב יום יום שנה שלמה והוא עדיין נותר חד כחדש, מעולה). הלהבים ב "FUSION" (חמישה במספר כבר אמרנו?) ממוקמים בזווית חדה יותר ובמרחק קטן יותר אחד מן השני, מה שמבטיח ע"פ ג'ילט, גילוח קרוב יותר, נח יותר ופחות גירוי בעור. לצורך השוואה, תמונת ה M3 מסדרת MACH…
-
- 111 תגובות
- 12.6k צפיות
-
-
אתמול הלכתי עם אבא שלי לעבוןדה לעזור לו שם עם כל מיני שטויות... היו לו כמה מחשבים ישנים בצד שהתחלתי לפרק משעמום... מצאתי אוצרות 3 מעבדים PENTIUM MMX הנראים כאן: מעבד אחד בלתי ידוע שמודבק לו בדבק טרמי הצלעות קירור, אני חושד שזה 486 אבל זה מבוסס רק על זה שעל המארז היה כתוב 486... וכמובן האוצר הכי גדול שהיה שם: דיסק קשיח בנפח דמיוני ובלתי יאמן של 255.9 מגה בייט! וגם כמובן לוח אם עם 6 מקומות לזיכרון... 3 מתוכם נראו כמו SDRAM והשלוש השניים לא זיהיתי... אה וכמעט שכחתי... יש שם כמובן בחמשבים את הכוננים המגנטיים הישנים האלה, הדיסקטים הגדולים... באחד מהמחשבים האלה מצאתי "דיסקט" (איך קראו לזה?) שהיה כתוב עליו משהו מסים 1994 זה רק עושה לי חשק לשמור את הדיסק און קי…
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
-
-
-
כותרת ;D
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
שלום, היום ניסיתי בספורט לעשות מתח ולא הצלחתי אפילו אחד, המשקל שלי תקין מה שאני עושה בבית הוא להתאמן במשקולות (20 הרמות בערך).... תוכלו לתת לי עצה כדי שאני אצליח לעשות מתח? תודה לעוזרים!
-
- 70 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
מאיה סטודנטית מירושלים בת 23 נמצאת בסכנת חיים הפצת מכתב זה עשוי להציל את חייה אנו זקוקים למתנדבים לתרומת מוח עצם עם עדיפות ליוצאי בוכרה בדיקת התאמה תעשה באמצעות דגימת רוק בירושלים ביום שני ה 5.2 מ-9 בבקר ועד 19 בערב בעמותת זיכרון מנחם רחוב שחראי פינת ליאו זיסמן שכונת בית וגן בסמוך לביח שערי צדק בהרצליה פיתוח ביום שלישי ה 6.2 מ-9 בבקר ועד 20 בערב במלון דניאל אולם אפרודיטה קומה ב אין צורך בתאום מוקדם (אנו מאמינים שאם מצלמה שאבדה הצליחה להגיע לכל עם ישראל - על אחת כמה וכמה בקשה זאת) בברכה החברים של מאיה המתפללים להחלמתה מייל זה נשלח אליכם ללא כוונה מסחרית כלשהי ואנו מתנצלים מראש על ההפרעה והפגיעה בפרטיות
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
מישהו יודע מה ההבדל בין מיצובושי סופר לנסרGL ל GLXI תודה
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-


