עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by intel suck,

    מישהו יודע איך משחקים פוקר החוקים והבסיס

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  2. Started by The Dom,

    חשוב שזה יהיה מקום מהארץ.

    • 2 תגובות
    • 527 צפיות
  3. Started by mrsph666,

    מה הלאה?

    • 91 תגובות
    • 11.9k צפיות
  4. Started by malcolmx9,

    בזמן האחרון התחלתי לצאת די הרבה לפאבים, ולבלות עם חברים שם. הבעיה היא, שאין לי מושג בשתייה, ולבנתיים אני תקוע על בירה קלסברג מהחבית כי היא הדבר הראשון שהופיע בתפריט . ניסיתי להתייעץ עם המלצרית, אבל כנראה שהידע שלה שווה לידע שלי בנושא, כנ"ל לגביי החברים. אז איזה משקאות אלכוהליים טעימים אפשר להזמין, משהו חפיף לשתיין מתחיל? לא מעוניין להשתכר לגמרי אגב, בכל זאת צריך לחזור לדירה באמצע הלילה, כשיש בה את כל המשפחה. רק צריך משהו שישחרר טיפה.

    • 91 תגובות
    • 16.1k צפיות
  5. Started by mrsph666,

    Never again ------------ [Verse 1] It's been two years now, Hope is fading out, Now I realize, Still I wanna shout (My heart out!) [Verse 2] All those countless times, I have seen your eyes, Emptiness and lies, That is I despise (Despise!) [Chorus] Never again, Will it come up to this, Never again, Will I suffer defeat, Never again, Will I look at you, and think "I love you!" [Verse 3] What I've done so far, Must be not enough, What we have been through, Means nothing to you [Verse 4] No hope, no goals, Nothing at all, Lying in my bed, It all seems so dead [CHORUS]

    • 6 תגובות
    • 887 צפיות
  6. Started by ymss69,

    פשוט תענוג לעניים.... תהנו!!! http://rapidshare.com/files/18677554/__1489___1512_.rar

    • 21 תגובות
    • 3.4k צפיות
  7. Started by GRiM,

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  8. איך אייבורי? ו-ksp? ואיפה זה זיגזג? ויש עוד חנויות טובות?

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  9. איך אייבורי? ו-ksp? ואיפה זה זיגזג? ויש עוד חנויות טובות?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  10. Started by שניצל,

    באמת אנשים, שבוע הבא פורים ועדיין אין על זה ת'רד? ... אז למה אתם מתחפשים?

    • 37 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. מה אתם אומרים על הסידרה של Resident Evil ? אלו סרטים יפים או שיש לפחות כמה מהם שיפים? אם כן השמח לקבל המלצה.

    • 4 תגובות
    • 514 צפיות
  12. Started by SOLIDUS SNAKE,

    סרט חדש עומד לצאת : http://www.startrek.com/startrek/view/news/article/45415.html הבמאי הוא ג'.ג' אברמס מי שאחראי בין השאר על M:I 3 (כמו גם צוות ההפקה).

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  13. Started by Trance,

    שלום,אני מתגייס בסוף מרץ לצה"ל ורציתי לדעת אם יש בעיתיות מסוימת אם את המשכורת עבור התקופה שאני יעבוד במרץ אני אקבל כאשר אני אהיה במדים כבר ?

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  14. שלום לכולם, וצוהורים טובים יש לי עסק של משפחה שאני רוצה לפרסם אותו באינטרנט. אני זקוק להמלצות שלכם על אתרים חינמים עם הרבה קהל, שאני יכול לפרסם את האתר של העסק+פרטי העסק. בתודה, תומי

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  15. Started by tascam,

    חומוס מטמטם http://www.nrg.co.il/online/43/ART1/544/847.html דן

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  16. Started by tascam,

    אתר שידורים חדש ל YES עים תכנים מלאים ממש תחנת טלויזיה במחשב: http://www.yes.co.il/videoroom/Main.aspx http://www.yes.co.il/videoroom/WatchingRoom.aspx?CategoryId=3&TitleId=613&SeasonNum=4 דן

    • 4 תגובות
    • 832 צפיות
  17. Started by MilkMan,

    עם היינו נלחמים נגדיהם במילחמה בטוח היינו מנצחים http://www.metacafe.co.il/watch/446680/how_not_to_shoot_an_eryx/

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  18. Started by YarYar,

    למשל אהבתי מאוד את Voyage וגם דברים בסגנון של ready steady go אותו גם אהבתי ואל תגידו לי לעשות חיפוש למה חרשתי על הפורום שעתיים הורדתי איזה 40 שירים ולא מצאתי את מה שאני אוהב... וגם של safri duo נראה לי קראו לטראק played-A-live או משהו כזה משהו מוכר לאללה... תודה!

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  19. Started by stingeR-,

    מרחק נגיעה, הסדרה החדשה יחסית בערוץ 2... לפי דעתי זו סדרה ממש טובה, שחקנים מ-ע-ו-ל-י-ם עלילה מאוד מאוד טובה ומתאימה כמובן לארצנו הקטנטונת, אני לעומת הרבה אנשים אחרים מוצא בסדרות כגון אלו עניין רב יותר מאשר סדרות כמו "נמלטים" או "אבודים" וכ'ו(למרות שכמובן אלו לא סדרות רעות כלל וכלל) רק מעניין אותי לדעת אם גם אתם חושבים כמוני.. או יותר נכון.. - תנו חוות דעתכם על מרחק נגיעה לעומת סדרות אחרות שעברו כאן במהלך השנים בארץ..(סדרות ישראליות)

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by zzz727,

    יש לי i830 וכבל ואת התוכנה iden wad java ואני לא מצליח להעביר מישהו יכול לעזור לי או לשלוח לי מדריך??? ???

    • 0 תגובות
    • 452 צפיות
  21. Started by darkdude,

    שווה כניסה http://youtube.com/watch?v=8minCDrYaRk

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by idan90mizrahi,

    יש שיר אחד ישן שההתחלה שלו אני זוכר זה משהו כזה: you are my love, you are my _____ love, you are my looove ואז הפזמון (אני לא בטוח אבל אני חושב): Oh you are my life, oh you are my life, oh you are my life אני מנסה לזהות את השיר יותר מחודש וחצי תודה לכל מי שמנסה לעזור (אבא שלי ביקש ת'שיר ואני לא יודע תשם)

    • 9 תגובות
    • 737 צפיות
  23. Started by mrsph666,

    http://img366.imageshack.us/img366/3002/lolxe9.jpg

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Overkiller,

    אני רואה שפה אפשר לפרסם חידות, אז ככה: יש לי ברז שבו זורמים מים (או קולה, מה שבא לכם) ושני דליים; האחד של 5 ליטר והשני של 3, המטרה שלי היא למלא 4 ליטר, איך אני עושה זאת? (ולכל המתחכמים למיניהם, אני לא יכול לעשות "בערך" או "למלא חצי דלי").

    • 55 תגובות
    • 7k צפיות
  25. Started by FPSbanana,

    פתח-תקווה חרא של עיר הכול פיגומים כול פינה חור ביוב פתוח או איזה כביש עריכה: הוספתי את הקריות בגלל זה איפסתי אלה שהעיר שלהם לא רשומה תרשמו הודעה עם שם העיר

    • 162 תגובות
    • 13.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים