כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
-
-
בזמן האחרון התחלתי לצאת די הרבה לפאבים, ולבלות עם חברים שם. הבעיה היא, שאין לי מושג בשתייה, ולבנתיים אני תקוע על בירה קלסברג מהחבית כי היא הדבר הראשון שהופיע בתפריט . ניסיתי להתייעץ עם המלצרית, אבל כנראה שהידע שלה שווה לידע שלי בנושא, כנ"ל לגביי החברים. אז איזה משקאות אלכוהליים טעימים אפשר להזמין, משהו חפיף לשתיין מתחיל? לא מעוניין להשתכר לגמרי אגב, בכל זאת צריך לחזור לדירה באמצע הלילה, כשיש בה את כל המשפחה. רק צריך משהו שישחרר טיפה.
-
- 91 תגובות
- 16.1k צפיות
-
-
Never again ------------ [Verse 1] It's been two years now, Hope is fading out, Now I realize, Still I wanna shout (My heart out!) [Verse 2] All those countless times, I have seen your eyes, Emptiness and lies, That is I despise (Despise!) [Chorus] Never again, Will it come up to this, Never again, Will I suffer defeat, Never again, Will I look at you, and think "I love you!" [Verse 3] What I've done so far, Must be not enough, What we have been through, Means nothing to you [Verse 4] No hope, no goals, Nothing at all, Lying in my bed, It all seems so dead [CHORUS]
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
פשוט תענוג לעניים.... תהנו!!! http://rapidshare.com/files/18677554/__1489___1512_.rar
-
- 21 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
איך אייבורי? ו-ksp? ואיפה זה זיגזג? ויש עוד חנויות טובות?
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
איך אייבורי? ו-ksp? ואיפה זה זיגזג? ויש עוד חנויות טובות?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
-
מה אתם אומרים על הסידרה של Resident Evil ? אלו סרטים יפים או שיש לפחות כמה מהם שיפים? אם כן השמח לקבל המלצה.
-
- 4 תגובות
- 514 צפיות
-
-
סרט חדש עומד לצאת : http://www.startrek.com/startrek/view/news/article/45415.html הבמאי הוא ג'.ג' אברמס מי שאחראי בין השאר על M:I 3 (כמו גם צוות ההפקה).
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
שלום,אני מתגייס בסוף מרץ לצה"ל ורציתי לדעת אם יש בעיתיות מסוימת אם את המשכורת עבור התקופה שאני יעבוד במרץ אני אקבל כאשר אני אהיה במדים כבר ?
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום לכולם, וצוהורים טובים יש לי עסק של משפחה שאני רוצה לפרסם אותו באינטרנט. אני זקוק להמלצות שלכם על אתרים חינמים עם הרבה קהל, שאני יכול לפרסם את האתר של העסק+פרטי העסק. בתודה, תומי
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
חומוס מטמטם http://www.nrg.co.il/online/43/ART1/544/847.html דן
-
- 4 תגובות
- 799 צפיות
-
-
-
עם היינו נלחמים נגדיהם במילחמה בטוח היינו מנצחים http://www.metacafe.co.il/watch/446680/how_not_to_shoot_an_eryx/
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
למשל אהבתי מאוד את Voyage וגם דברים בסגנון של ready steady go אותו גם אהבתי ואל תגידו לי לעשות חיפוש למה חרשתי על הפורום שעתיים הורדתי איזה 40 שירים ולא מצאתי את מה שאני אוהב... וגם של safri duo נראה לי קראו לטראק played-A-live או משהו כזה משהו מוכר לאללה... תודה!
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
מרחק נגיעה, הסדרה החדשה יחסית בערוץ 2... לפי דעתי זו סדרה ממש טובה, שחקנים מ-ע-ו-ל-י-ם עלילה מאוד מאוד טובה ומתאימה כמובן לארצנו הקטנטונת, אני לעומת הרבה אנשים אחרים מוצא בסדרות כגון אלו עניין רב יותר מאשר סדרות כמו "נמלטים" או "אבודים" וכ'ו(למרות שכמובן אלו לא סדרות רעות כלל וכלל) רק מעניין אותי לדעת אם גם אתם חושבים כמוני.. או יותר נכון.. - תנו חוות דעתכם על מרחק נגיעה לעומת סדרות אחרות שעברו כאן במהלך השנים בארץ..(סדרות ישראליות)
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי i830 וכבל ואת התוכנה iden wad java ואני לא מצליח להעביר מישהו יכול לעזור לי או לשלוח לי מדריך??? ???
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
שווה כניסה http://youtube.com/watch?v=8minCDrYaRk
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש שיר אחד ישן שההתחלה שלו אני זוכר זה משהו כזה: you are my love, you are my _____ love, you are my looove ואז הפזמון (אני לא בטוח אבל אני חושב): Oh you are my life, oh you are my life, oh you are my life אני מנסה לזהות את השיר יותר מחודש וחצי תודה לכל מי שמנסה לעזור (אבא שלי ביקש ת'שיר ואני לא יודע תשם)
-
- 9 תגובות
- 737 צפיות
-
-
http://img366.imageshack.us/img366/3002/lolxe9.jpg
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-


