כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם, אני צריך להגיש עבודה (יא') למודול G, וזאת למרות שאת מודול G אנו עושים שנה הבאה :-\ בכל אופן, רציתי לשאול אם למישהו יש הדרכה או הסבר איך עושים את העבודה? מה היא צריכה לכלול וכו'. תודה.
-
- 7 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני מנסה להכנס לאימייל שם אבל הוא כותב לי שהדף לא נמצא ("THE PAGE CANNOT BE DISPLAYED"), אני צריך לקלבל לשם אימייל חשוב, ואני צריך לדעת אם זה המחשב שלי שעושה בעיות (כי עושה את זה מלא גם עם האתר הזה), או שזה אצל כולם. תדוה רבה לעונים
-
- 11 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בכיתה י"א ועשיתי עבודה על המשחק Counter strike, עכשיו אני צריך לעשות את הקטע היצירתי, יש לכם הצעות מה כדיי, אולי דגם או משהו אחר שעולה לכם על הראש...?
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=rsom99Ds43U אם זה ישן אז מצטער, פשוט זה כזה מצחיק! קורס לשליטה בכעסים, עליי במתנה!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזה טראקים אתם שומעים בסגנון הזה?(רק טראנס מלודי!!!)
-
- 20 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
-
שלום כולם, אני כבר חופר שבוע באינטרנט, קורא בקומונות של עתודאים, בפרש, באתר של עולים על מדים, ובכלל קראתי כמעט כול דבר אפשרי, עכשיו אני לא סגור על כמה דברים 1) קיבלתי צו ראשון ל18 באפריל שם אני עובר בדיקות, וראיון, ומבחנים שיקבאו תקב''א ותפרופיל שלי, (אני תלמיד י''א), עכשיו רק לאחר הצו ראשון אני יקבל מיונים? משהו שדרכו אני יוכל להגיע לעתודה? או שאני צריך להציק לצה''ל במדור שנוגע בדבר בשביל לקבל זימונים? 2) הבנתי שצריך לעשות פסיכוטכני לפני הגיוס אם רוצים להתקבל לעתודה, אז מתי כדי להתחיל ללמוד? מתי בערך נגשים? האם חובה לעשות את זה לפני הגיוס? מתי כדי לגשת? האם ללמוד בקיץ שבין י''א לי''ב ? ולגשת? או עדיף לחכות לחופש שבין הצבא ליי'ב? 3) יש לי נכשל בלשון (הטופס שעושים בכיתה …
-
- 4 תגובות
- 831 צפיות
-
-
כשאני הולך לאיזשהו ערוץ עם השלט במקשים למעלה\למטה, ורואה איזושהי תוכנית. לוחץ עליה I ורואה מידע. עכשיו כשאני רוצה לחזור ואני לוחץ או על I שוב או על ESC זה יוצא לגמרי ואז אני שוב צריך לדפדף אל הערוץ שרציתי. כלומר, אני לא יכול לעשות I לתוכנית מסויימת ואז לעשות I לתוכנית אחרת. כדי לעשות את זה אני צריך שוב ללכת לערוץ המבוקש. יש למישהו רעיון למה זה? יש לי ממיר חדש של HOT הדק והרחב של ה VOD.
-
- 27 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני נכנס למשמרת לילה לעבודה ויוסי, שעוזב את משמרת ערב ומשאיר לי את הבניין כולו בשבילי... שומע לו שיר כ"כ יפה שאני מכיר רגע, אלו שני שירים שאני מכיר, משולבים לאחד.. וזה קאבר כ"כ יפה אתם חייבים לשמוע 2 גרסאות האחת סתם קליפ בשניה רואים את הזמר (קוראים לו ישראל..) ובסוף הגרסא הזו גם רואים את ההלוויה ואיך שפיזרו את האפר שלו לים בהוואי מאוד מרגש, חתיכת הלוויה עשו לו http://www.youtube.com/watch?v=l4XhMANcCbM.swf http://www.youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw.swf @
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד לDJ עריכה מוסיקלית, הפקה מוסיקלית או דברים דומים. הבעיה היא שאני לא יודע מאיפה להתחיל, מה קודם?, לקנות ציוד?, איך ללמוד?, למי לפנות? אשמח לקבל עזרה Aviko
-
- 7 תגובות
- 971 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על איזה מגזין מחשבים טוב שכולל בתוכו גם גאדג'טים וכל הדברים בנושא?
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות ipod מהאתר Ebay כי שמעתי שאפשר למצוא שם המון מוצרים במחירים זולים אבל הבעיה שאף פעם לא קניתי באיביי ושמעתי שיש שם הרבה רמאים אז אם מישהו יכול למצוא לי איזה Ipod טוב בכ-600 ש"ח או פחות, ושהקניה תיהיה בטוחה אני אודה לו מאוד
-
- 10 תגובות
- 878 צפיות
-
-
לאדע אם אני קונה בקרוב אבל סתם אני מתעניין בנושא הזה.. מישהו מנוסה בזה? מכיר כל מיני מכשירים שכדאי? מה אתם אומרים על הPOD ובכללי כל מיני דברים של line 6 ?
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני צריך לאולפן בייתי... מן הסתם אפשר לקנות בחלילית וכלי זמר אבל אני מחפש מקום קצת יותר משתלם...
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
בוקר טוב מישהו אמר לי שכתוב בידיעות אחרונות שמחר לא יהיו לימודים בתיכונים ובחטיבות, זה נכון? חיפשתי בynet ולא מצאתי כלום, כתוב שם רק על השביתה של הסטודנטים שהייתה היום. מישהו יודע מה קורה מחר?
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
או מישהו באמת נדיב יכול להביא לי בוק ריפורט
-
- 8 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
-
שמעתי את זה אצל איזה מישהו בפלאפון וזה ממש מגניב. תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
-
סתם, עניין אותי. אני לא רואה פה מישהו בארץ הולך לזה עם טוקסידו.. =] (או שכן?)
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אז זהו, שיהיה לך מזל טוב יא אוברקלוקר זקן. :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ואחד לשנה הבאה בן 22, אע? ותהנה בסופ"ש (ותביא כבוד!)
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לפני כמה חודשים היתה לי נסיעה קטנה לעשות אז חיפשתי דיסקים ברכב (הזקנה ואחד מהאחים שלי נוהגים ברכב הזה רוב הזמן) וניתקלתי בדיסק של בוב מארלי הכשיו אני לא יגיד שאהבתי את כל השירים אבל - no woman no cry (אני יודע שכולם מכירים) ועוד כמה שירים אהבתי אז אני מחפש המלצות לשירי רגאי טובים בסגנון כי אני נוב גמור בתחום ולא מכיר הרבה שירים מישהו יכול לזרוק המלצות ?
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-


